Seat Leon - FR-
Last Updated: Aug 20 2022 21:21, Started by
Deenman
, Jun 23 2017 20:13
·
0
#37
Posted 26 June 2017 - 16:15
#38
Posted 28 June 2017 - 09:11
Oglinda oglinjoara cine i cea mai frumoasa din tara? 😎
Toyota scuteste 500euro pe an prin sistemul hibrid cu consum mediu in buc de 4.5%, leonul consuma 7% mediu in buc. In 5 ani sunt 2500euro. O baterie la Toyota e mai mult de 2500euro si fiind litiu ion se schimba la 5 ani. Bravo, mare economie. Attached Files |
#39
Posted 28 June 2017 - 09:19
In viata nimic nu este numai alb si negru cum le prezinti tu. La o baterie de Toyota garantia este de doar 5 ani. Durata medie de viata am inteles ca este in jur de 10 ani.
In plus daca ai ghinion sa se strice dupa garantie, poti sa schimbi numai elementele stricate, nu toata bateria. Oricum nu-i vorba numai de economie cand iti iei o hibrida. |
#40
Posted 28 June 2017 - 10:10
Citeste putin despre intervalul de schimb al baterie, nu pana se strica ci la cat se schimba, si bujiile tin mai mult de 60.000km insa intervalul de schimb e 60.000km.
La lexus spre ex bateriile pe gsh se schimba la 5 ani, pana se strica le tine romanasul, pt ca nu si permite intretinerea unei masini. Cat despre mediu, am trecut de la diesel la benzina deci un progress, urmatoarea va fi electrica. Edited by Deenman, 28 June 2017 - 10:12. |
#41
Posted 28 June 2017 - 10:26
7% in Bucuresti? Poate ai un drum liber si nu doar prin Bucuresti. Nu cred ca in traficul din Bucuresti tu scoti doar 7%. Sa fim seriosi.
|
#42
Posted 28 June 2017 - 10:51
Deenman, on 28 iunie 2017 - 09:11, said:
Oglinda oglinjoara cine i cea mai frumoasa din tara? Toyota scuteste 500euro pe an prin sistemul hibrid cu consum mediu in buc de 4.5%, leonul consuma 7% mediu in buc. In 5 ani sunt 2500euro. O baterie la Toyota e mai mult de 2500euro si fiind litiu ion se schimba la 5 ani. Bravo, mare economie. Sincer, e irelevant consumul... am avut o Auris hibrida la munca cand mi-am luat FR-ul meu si sincer, e printre cele mai "moartea pasiunii" masini de pe piata. Interior nasol, motorizare nasoala si dinamica lipsa/pauza/gaura. Daca iau in considerare si cata poluare face producerea bateriilor alea si ca inca luam prea mult curent produs din carbune... Nici planeta nu o salvezi. Pana la urma o viata avem si e pacat sa nu facem lucrurile care ne aduc bucurie . Asa ca sa stapanesti sanatos Leon-ul si sa te bucuri de el! @sidewinder: 7% consum eu cu Leon FR 1.8 TSI 180CP dupa ora 10PM in Bucuresti la mers legal. Si media mea de Bucuresti e 9% pe ultimii 2000 de km. Deci e foarte probabil o medie de 7% cu 1.4TSI 122CP. |
#43
Posted 28 June 2017 - 11:02
In 5 ani Toyota aia abia iese din garantie, cu sau fara baterie schimbata.
Insa in 5 ani leonul tau va schimba cel putin un set de amortizoare, o distributie si niste cauciucuri pe 18 de minim 500 euro plus jante indreptate. Deci despre ce economie vorbim? Totule relativ la masini. E frumos leonul, e ok ca si consum, insa exagerezi cu rotile pe 18 si motorul care merge pe apa. Nu ai descoperit everestul. Nu toti vor masina sport. Nu toti vor sa iasa in evidenta pe strada. Unii prefera cutie automata si garantie. Drumuri bune sa ai! |
#45
Posted 28 June 2017 - 12:25
Uhule lasa o moarta. Interval de schimb distributie 180.000 eu am 60.000 acu.
cauciucurile pe 18 costa cat alea pe 16. de ce? Pt ca majoritatea au pe 16. La 1000 lei iei 4 anvelope medii ca performanta cu 2 ani garantie. Cat despre jante, iei dejeaba seat daca nu are jante pe 18, altfel pt ce mai am suspensie sport? Daca vrei sa economisesti bani nu iti lua masina, daca voiam sa evonomisesc bani imi luam un jaf de 2000 euro si il treceam pe gpl. Edited by Deenman, 28 June 2017 - 12:29. |
#46
Posted 28 June 2017 - 12:34
@Deenman:
De fapt iei degeaba jante de 18 daca nu ai suspensia adaptiva pe masina (DCC). Ii strica confortul. Chiar si 17 care sunt stock pe FR nu sunt grozav de confortabile. Edited by StefanSC, 28 June 2017 - 12:35. |
|
#47
Posted 28 June 2017 - 13:22
Deenman, tu ai adus vorba de economie, nu eu. Tu ai adus Aurisul ala in discutie. Dar nu esti corect cand vorbesti de baterie si consum, iar calculul tau e irelevant. Ia in calcul si celelalte cheltuieli si o sa vezi ca nu e chiar asa de ieftina masina ta vs aurisul ala.
Ala poate nu vrea sport, poate vrea automata si confort. Poate vrea mai putine batai de cap. Unii cumpara hibrid pentru tehnologie, nu neaparat economie de carburant sau costuri mici. Iar la 250 lei bucata nu as cumpara cauciuc pe 16. Cu atat mai putin pe 18. Poate SH sau china. |
#48
Posted 28 June 2017 - 13:43
Deci pt tine hankook ventus prime la 220 ron buc pe 16 nu e cauciuc? E prea slab pt masinile noastre de 1xx cai.
https://www.compari....arch.php?st=205 Edited by Deenman, 28 June 2017 - 13:45. |
#49
Posted 28 June 2017 - 21:24
Care sunt pneurile alea medii ce costa 250 de lei pe 18? Sailun? Ca hankook k120 (ventus prime v12) îs 375 de lei cele mai ieftine. Khumo și debica și nankang îs 300 și alea îs baza, slabe. Sub nici nu are sens sa ne batem capul:) dacă tot ții la ținuta aia de drum și cum sta ca pe sine:). (225/40/r18).
PS pe 17 au aceasi secțiune și la 360 iei premium (goodyear) |
#50
Posted 28 June 2017 - 21:33
Riken, Tigar, Sava si altele sunt anvelope entry, slabe, budget. Nu umblu cu asa ceva, momentan pe masina am Continental CSC 225 40 18, XL. Nankang am luat de curand pe un e46 - dim. 225 50 16 XL , am facut niste teste de franare blana de la 100-120km/h si scartaie/fluiera, nu am franat sa intre abs-ul am franat la limita abs-ului. Nu acelasi lucru s-a intamplat cu un F20 xdrive cu Continental CPC 5.
Daca nu ai cu ce sa contribui topicului mai bine nu posta, o sa-ti dau report. Si cand eu zic ceva, inseamna ca asa e, pentru ca dupa cum vezi, sunt un om destul de informat, nu vorbesc din auzite. Ai Kumho, Barum, Viking si daca astea nu iti sunt suficiente pe o masina de 100-150CP, raman astea care sunt fantastice: https://www.vadrexim...a-3-92-xly.html http://www.anvelodro...r18-92y-xl.html Toti rulam cu anvelope premium si o ardem nasol, insa media de viteza la mers extern in Ro este un amarat de 60-65km/h. Sa stii ca inca sunt persoane care umbla cu anvelope din 2000-2005 si nici nu stiu ce e ala DOT. Si sa stii ca inca mai sunt persoane care nu verifica presiunea in pneuri periodic, ci doar cand schimba anvelopele vara-iarna. Si sa stii ca sunt multi prosti pe lumea asta. Edited by Deenman, 28 June 2017 - 21:35. |
#51
Posted 28 June 2017 - 23:09
Mi se pare ca te-ai pripit cu catalogarea colegului t-balt, mie mi-a dat sfaturi pertinente.
|
|
#52
Posted 28 June 2017 - 23:34
Da report ca te-am întrebat ce anvelope MEDII cumperi cu 250 de lei pe r18, tu singur imi arați ca știi ce înseamnă medii, punând hankook, mai ai nokian, Semperit, Nexen gama lor de top etc dar alea bat toate 350 de lei, kumho ecsta - singurele care merita- îs de la 320+, și tu imi dai de buget economice și entry level, puțin peste chinezismele de joasa speța și imi povestești de aderentă.
Am avut și eu din alea, Barum, Debica și încă ceva gen semperit, de iarna toate acum ceva ani. Barum mai răsărit dacă știi ce iei, dar Versus Conti TS810, mult sub, in afara de zăpada, cam praf. . De vara nu mai zic, dar aici majoritatea timpului am avut Michelin, conti, goodyear. Aveam expectanțe mai mari de la tine! Când mergi cu 120 la ora in afara liber și de pe contrasens sare un sinucigaș din spate la un microbuz si nu ai cum sa îl vezi, In dreapta ai un biet scuterist care nu știe ce se întâmpla, tu calci frana și te oprești la maxim un metru de ăla care îți taie fata cu 120-130 la ora ca el are BMW, faci cruce și te bucuri ca ai goodyear și nu matador ori Viking. Ca aia 5-10 metri de la 120 însemna ca fie omoram un scuterist fie ne făceam terci cu familia. In final e jurnalul tău, pune ce vrei, ai sa vezi și singur diferențele, dar nu spune prostii! Unii te mai cred! |
#53
Posted 29 June 2017 - 09:40
ale mele is cu 2 cm mai late(245/45/18) si m-au costat 600-650 lei bucata( de 2 ori hancook si o data kumho). Pirelli sau good year se duceau spre 1000 lei.
|
#54
Posted 30 June 2017 - 12:42
@Deenman îmi place mașina ta și să o folosești cu plăcere. ai deschis un subiect legat de costuri de utilizare și ai greșit prin argumentele tale (te-ai lăsat purtat de val și ai făcut câteva exagerări). Eu zic să schimbăm subiectul și să continuăm jurnalul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users