Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Seat Leon - FR-

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1317 replies to this topic

#37
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postfotbal5, on 26 iunie 2017 - 15:49, said:

Nu te contrazis nimeni. eu doar am mentionat ca si TSI-ul este un motor complex, nu am zis ca ar fii mai complex ca altul !
Este ok.Nu am luat-o ca un atac la persoana.Noi aici schimbam opinii.Posted Image

#38
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Oglinda oglinjoara cine i cea mai frumoasa din tara? 😎

Toyota scuteste 500euro pe an prin sistemul hibrid  cu consum mediu in buc de 4.5%, leonul consuma 7% mediu in buc. In 5 ani sunt 2500euro. O baterie la Toyota e mai mult de 2500euro si fiind litiu ion se schimba la 5 ani. Bravo, mare economie.

Attached Files



#39
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
In viata nimic nu este numai alb si negru cum le prezinti tu. La o baterie de Toyota garantia este de doar 5 ani. Durata medie de viata am inteles ca este in jur de 10 ani.
In plus daca ai ghinion sa se strice dupa garantie, poti sa schimbi numai elementele stricate, nu toata bateria.
Oricum nu-i vorba numai de economie cand iti iei o hibrida.

#40
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Citeste putin despre intervalul de schimb al baterie, nu pana se strica ci la cat se schimba, si bujiile tin mai mult de 60.000km insa intervalul de schimb e 60.000km.

La lexus spre ex bateriile pe gsh se schimba la 5 ani, pana se strica le tine romanasul, pt ca nu si permite intretinerea unei masini. Cat despre mediu, am trecut de la diesel la benzina deci un progress, urmatoarea va fi electrica.

Edited by Deenman, 28 June 2017 - 10:12.


#41
sidewinder

sidewinder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 561
  • Înscris: 19.05.2009
7% in Bucuresti? Poate ai un drum liber si nu doar prin Bucuresti. Nu cred ca in traficul din Bucuresti tu scoti doar 7%. Sa fim seriosi.

#42
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

View PostDeenman, on 28 iunie 2017 - 09:11, said:

Oglinda oglinjoara cine i cea mai frumoasa din tara? ��

Toyota scuteste 500euro pe an prin sistemul hibrid  cu consum mediu in buc de 4.5%, leonul consuma 7% mediu in buc. In 5 ani sunt 2500euro. O baterie la Toyota e mai mult de 2500euro si fiind litiu ion se schimba la 5 ani. Bravo, mare economie.

Sincer, e irelevant consumul... am avut o Auris hibrida la munca cand mi-am luat FR-ul meu si sincer, e printre cele mai "moartea pasiunii" masini de pe piata. Interior nasol, motorizare nasoala si dinamica lipsa/pauza/gaura. Daca iau in considerare si cata poluare face producerea bateriilor alea si ca inca luam prea mult curent produs din carbune... Nici planeta nu o salvezi.
Pana la urma o viata avem si e pacat sa nu facem lucrurile care ne aduc bucurie :). Asa ca sa stapanesti sanatos Leon-ul si sa te bucuri de el!

@sidewinder:
7% consum eu cu Leon FR 1.8 TSI 180CP dupa ora 10PM in Bucuresti la mers legal. Si media mea de Bucuresti e 9% pe ultimii 2000 de km. Deci e foarte probabil o medie de 7% cu 1.4TSI 122CP.

#43
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
In 5 ani Toyota aia abia iese din garantie, cu sau fara baterie schimbata.
Insa in 5 ani leonul tau va schimba cel putin un set de amortizoare, o distributie si niste cauciucuri pe 18 de minim 500 euro plus jante indreptate.
Deci despre ce economie vorbim?

Totule  relativ la masini. E frumos leonul, e ok ca si consum, insa exagerezi cu rotile pe 18 si motorul care merge pe apa. Nu ai descoperit everestul. Nu toti vor masina sport. Nu toti vor sa iasa in evidenta pe strada. Unii prefera cutie automata si garantie.

Drumuri bune sa ai!

#44
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
A naibii Toyota... nu are amortizoare, cauciucurile raman ca noi indiferent de cati km faci, jantele nu se stramba iar distributia nu se schimba niciodata.

#45
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Uhule lasa o moarta. Interval de schimb distributie 180.000 eu am 60.000 acu.

cauciucurile pe 18 costa cat alea pe 16. de ce? Pt ca majoritatea au pe 16.

La 1000 lei iei 4 anvelope medii ca performanta cu 2 ani garantie.

Cat despre jante, iei dejeaba seat daca nu are jante pe 18, altfel pt ce mai am suspensie sport? Daca vrei sa economisesti bani nu iti lua masina, daca voiam sa evonomisesc bani imi luam un jaf de 2000 euro si il treceam pe gpl.

Edited by Deenman, 28 June 2017 - 12:29.


#46
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
@Deenman:
De fapt iei degeaba jante de 18 daca nu ai suspensia adaptiva pe masina (DCC). Ii strica confortul. Chiar si 17 care sunt stock pe FR nu sunt grozav de confortabile.

Edited by StefanSC, 28 June 2017 - 12:35.


#47
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Deenman, tu ai adus vorba de economie, nu eu. Tu ai adus Aurisul ala in discutie. Dar nu esti corect cand vorbesti de baterie si consum, iar calculul tau e irelevant. Ia in calcul si celelalte cheltuieli si o sa vezi ca nu e chiar asa de ieftina masina ta vs aurisul ala.
Ala poate nu vrea sport, poate vrea automata si confort. Poate vrea mai putine batai de cap.
Unii cumpara hibrid pentru tehnologie, nu neaparat economie de carburant sau costuri mici.
Iar la 250 lei bucata nu as cumpara cauciuc pe 16. Cu atat mai putin pe 18. Poate SH sau china.

#48
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Deci pt tine hankook ventus prime la 220 ron buc pe 16 nu e cauciuc? E prea slab pt masinile noastre de 1xx cai.
https://www.compari....arch.php?st=205

Edited by Deenman, 28 June 2017 - 13:45.


#49
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Care sunt pneurile alea medii ce costa 250 de lei pe 18? Sailun? Ca hankook k120 (ventus prime v12) îs 375 de lei cele mai ieftine. Khumo și debica și nankang îs 300 și alea îs baza, slabe. Sub nici nu are sens sa ne batem capul:) dacă tot ții la ținuta aia de drum și cum sta ca pe sine:).  (225/40/r18).

PS pe 17 au aceasi secțiune și la 360 iei premium (goodyear)

#50
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Riken, Tigar, Sava si altele sunt anvelope entry, slabe, budget. Nu umblu cu asa ceva, momentan pe masina am Continental CSC 225 40 18, XL. Nankang am luat de curand pe un e46 - dim. 225 50 16 XL , am facut niste teste de franare blana de la 100-120km/h si scartaie/fluiera, nu am franat sa intre abs-ul am franat la limita abs-ului. Nu acelasi lucru s-a intamplat cu un F20 xdrive cu Continental CPC 5.

Daca nu ai cu ce sa contribui topicului mai bine nu posta, o sa-ti dau report. Si cand eu zic ceva, inseamna ca asa e, pentru ca dupa cum vezi, sunt un om destul de informat, nu vorbesc din auzite.

Ai Kumho, Barum, Viking si daca astea nu iti sunt suficiente pe o masina de 100-150CP, raman astea care sunt fantastice:

https://www.vadrexim...a-3-92-xly.html

http://www.anvelodro...r18-92y-xl.html

Toti rulam cu anvelope premium si o ardem nasol, insa media de viteza la mers extern in Ro este un amarat de 60-65km/h.

Sa stii ca inca sunt persoane care umbla cu anvelope din 2000-2005 si nici nu stiu ce e ala DOT. Si sa stii ca inca mai sunt persoane care nu verifica presiunea in pneuri periodic, ci doar cand schimba anvelopele vara-iarna. Si sa stii ca sunt multi prosti pe lumea asta.

Edited by Deenman, 28 June 2017 - 21:35.


#51
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Mi se pare ca te-ai pripit cu catalogarea colegului t-balt, mie mi-a dat sfaturi pertinente.

#52
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Da report ca te-am întrebat ce anvelope MEDII cumperi cu 250 de lei pe r18, tu singur imi arați ca știi ce înseamnă medii, punând hankook, mai ai nokian, Semperit, Nexen gama lor de top etc dar alea bat toate 350 de lei, kumho ecsta - singurele care merita- îs de la 320+, și tu imi dai de buget economice și entry level, puțin peste chinezismele de joasa speța și imi povestești de aderentă.

Am avut și eu din alea, Barum, Debica și încă ceva gen semperit, de iarna toate acum ceva ani. Barum mai răsărit dacă știi ce iei, dar Versus Conti TS810, mult sub, in afara de zăpada, cam praf. . De vara nu mai zic, dar aici majoritatea timpului am avut Michelin, conti, goodyear.

Aveam expectanțe mai mari de la tine!
Când mergi cu 120 la ora in afara liber și de pe contrasens sare un sinucigaș din spate la un microbuz si nu ai cum sa îl vezi, In dreapta ai un biet scuterist care nu știe ce se întâmpla, tu calci frana și te oprești la maxim un metru de ăla care îți taie fata cu 120-130 la ora ca el are BMW, faci cruce și te bucuri ca ai goodyear și nu matador ori Viking. Ca aia 5-10 metri de la 120 însemna ca fie omoram un scuterist fie ne făceam terci cu familia.

In final e jurnalul tău, pune ce vrei, ai sa vezi și singur diferențele, dar nu spune prostii! Unii te mai cred!

#53
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
ale mele is cu 2 cm mai late(245/45/18) si m-au costat 600-650 lei bucata( de 2 ori hancook si o data kumho). Pirelli sau good year se duceau spre 1000 lei.

#54
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
@Deenman îmi place mașina ta și să o folosești cu plăcere. ai deschis un subiect legat de costuri de utilizare și ai greșit prin argumentele tale (te-ai lăsat purtat de val și ai făcut câteva exagerări). Eu zic să schimbăm subiectul și să continuăm jurnalul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate