Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...
 

Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
1012 replies to this topic

#991
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

 special, on 27 septembrie 2019 - 08:37, said:

Nici eu nu-as merge pe 0w20, defapt si eu in civic pun 5w30.  ow20 are hths undeva la 2.6, ceea ce ofera protectie la uzura foarte slaba fata de 5w30 care are unda la 3.2 sau 5w40 care sare de 3.4.

Se gasesc pe net destul deste. Asta un tabel cu rezultate pe diferite tipuri de uleiuri
https://docs.google....pgg/edit#gid=0.

0w20 este perfect daca mergi la drum lung,intins...atunci da. Dar daca mergi in oras, gen bucuresti nu ti ofera nici o protectie motorului.

Si eu tot 0w20 pun dar fiind in garantie nu am alta alternativa..doar sa-mi pun in regie proprie alt ulei, iarasi revenind la ceea ce zice producatorul, atat timp cat imi ofera 5 ani garantie fara limita de km cu 0w20..mai ca as merge pe mana sa decat de ce zice lumea pe forumuri !

#992
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017

 closchkutza, on 26 septembrie 2019 - 23:33, said:

De mult nu mai iau forumurile ca si sursa a adevarului absolut in detrimentul fabricantului care garanteaza acele motoare. Plus de asta, ma crucesc de ceea ce citesc pe forumurile din US, multe posturi frizeaza logica elementara. Cat despre consumul de ulei:
- lipsa sa nu este garantia ca uleiul respectiv protejeaza motorul. Pe logica asta, baga in el 10w60..sigur nu-l va consuma, o vreme cel putin..
- este normal ca un motor turbo sa piste ceva ulei, functie de cum este exploatat; de asta ai avertizare de nivel scazut, daca nu era considerat normal nu se deranjau sa puna senzor in baie.
Postul de mai sus ma lasa rece in conditiile in care fabricantul isi permite sa bage uleiul ala in motorul Type R-ului si sa-i dea garantie 5 ani. Altfel, a mea in 10.000 km a piscat 150ml de ulei..perfect decent si normal as zice. Uleiul nu mi se pare mai “apa” decat era cand a fost bagat in motor sau decat este in recipient. Aditional, un ulei mai subtire este mai stabil dpdv vascozitate decat unul mai vascos si..pe masura ce un ulei se uzeaza, de obicei vascozitatea creste putin, nu scade.

Astea cu ce recomanda producatorul este pentru cei care nu i intereseaza deloc subiectul ulei dar daca esti pasionat putin citesti te informezi si parca se schimba situatia asa si VW recomanda
pisoarca de Castrol asta nu inseamna ca e cel mai bun si exemplele pot continua.
Uleiul asta 0w20 este de tipul Eco-friendly , producatorii de masini sunt cu Guvernele in spate nu ti pot recomanda tie un ulei ca Motul 300V sau Millers CFS care sunt pline de moly , Zn si P adica pline de aditivi.
Daca vrei sa sustii ca uleiul 0w20 e ok la mers in ture mari vino cu o analiza de ulei ca asa din vorbe e greu , fiecare spune ce vrea , eu am citit multe analiza de ulei de la rusi de la nemti , mi am facut o idee..
GTR ul de pilda vine cu 0w40 din fabrica dar oamenii cand se dau pe circuit sau isi modifica masinile schimba si vascozitatea e logik , sunt alte cerinte acolo...

Referitor la ce ai spus despre ulei ca el se ingroasa e partial eronat in 80% din cazuri el se subtiaza , orice 5w40 devine un 5w30 nu mai spun un 0w20 ca nu are rost...in cartea masinii spune clar
ca poti folosi ulei 5w30 deci nu vad care este problema...

Peace...

#993
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 special, on 27 septembrie 2019 - 08:37, said:

Nici eu nu-as merge pe 0w20, defapt si eu in civic pun 5w30.  ow20 are hths undeva la 2.6, ceea ce ofera protectie la uzura foarte slaba fata de 5w30 care are unda la 3.2 sau 5w40 care sare de 3.4.
Te gandesti ca poate motorul ala nu are nevoie de un ulei cu HTHS mai mare? Crezi ca papagalii aia din fabrica cand aleg uleiurile le iau asa, dupa ureche? Pana corbului, sunt civicuri gen 8 care au sute de mii de km cu uleiul la vascozitatea recomandata, dar nu, batman, batman.

 special, on 27 septembrie 2019 - 08:37, said:

0w20 este perfect daca mergi la drum lung,intins...atunci da. Dar daca mergi in oras, gen bucuresti nu ti ofera nici o protectie motorului.
Clar, chiar am vazut peste tot prin Bucuresti civic-uri cu motoarele terminate, Gen 8, 9, 10, toate din cauza uleiului..

 TSI11, on 27 septembrie 2019 - 09:50, said:


Astea cu ce recomanda producatorul este pentru cei care nu i intereseaza deloc subiectul ulei dar daca esti pasionat putin citesti te informezi si parca se schimba situatia asa si VW recomanda
pisoarca de Castrol asta nu inseamna ca e cel mai bun si exemplele pot continua.
Uleiul asta 0w20 este de tipul Eco-friendly , producatorii de masini sunt cu Guvernele in spate nu ti pot recomanda tie un ulei ca Motul 300V sau Millers CFS care sunt pline de moly , Zn si P adica pline de aditivi.
Daca vrei sa sustii ca uleiul 0w20 e ok la mers in ture mari vino cu o analiza de ulei ca asa din vorbe e greu , fiecare spune ce vrea , eu am citit multe analiza de ulei de la rusi de la nemti , mi am facut o idee..
GTR ul de pilda vine cu 0w40 din fabrica dar oamenii cand se dau pe circuit sau isi modifica masinile schimba si vascozitatea e logik , sunt alte cerinte acolo...

Referitor la ce ai spus despre ulei ca el se ingroasa e partial eronat in 80% din cazuri el se subtiaza , orice 5w40 devine un 5w30 nu mai spun un 0w20 ca nu are rost...in cartea masinii spune clar
ca poti folosi ulei 5w30 deci nu vad care este problema...

Peace...
Man, sunt analize la uleiuri pe net garla, inclusiv la 0w20-ul de la Honda (despre care lumea are in general o parere buna). Atentie, in reprezentantele din state se baga si alte uleiuri 0w20, nu doar cel pe care il primesti la noi, deci trebuie facuta o separare aici. Nu o sa intru intr-o alta discutie sterila despre teorii ale conspiratiei, uleiuri nepotrivite care strica motorul (fosta masina avea 200.000 km facuti tu uleiul ECO friendly de la Toyota, 5w30 Low Viscosity si motorul mergea ceas), asa ceva nu are nici o finalizate. Ma amuza in schimb necesitatea unor uleiuri care mai de care mai nush cum (nu va dati seama ca in spatele oricarui produs exista marketing) de zici ca masina aia isi petrece 90% pe circuit, nu stand la ralanti la semafor in Bucale.
Oricum, ca vorbeai de Stage II si alte asemenea, in conditiile alea oricum esti pe cont propriu, poti baga in el ce vrei, esti considerabil in afara oricaror parametrii de functionare luati in calcul.

#994
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Sper ca nu iei discutia ca pe o cearta departe gandul , ci ca pe ceva constructiv...
Ea in forma asta stock nu mi se pare waw e gatuita de front-pipe si downpipe foarte mult , iar timoneria mi se pare fara exagerare un gunoi fata de o nemtoaica.
Eu as face un stage 1 si la o masina de 90 cp dar asta tine de fiecare in parte...

Asa arata un filtru de aer la 6 mii de km in conditiile in care producatorul spune ca trebuie schimbat la 30 de mii de km...
Asa e si cu 0w20 Producatorul zice...

Attached Files



#995
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Daca e negru, nu inseamna ca nu si.a facut treaba! Inseamna ca trebuie schimbat mai des. La fel si cu uleiul. De altfel, la Honda Civic x nu cred ca mergi mai mult de 10.000 de km in medie fara sa te anunte CB ca trebuie schimbat!

#996
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Nu pot s o maresc tu ai putut ? Si a facut treaba cu brio dar avea doar 6 mii de km asta e ideea , pai la 30 mii cum arata, ce sa mai respire p acolo...

#997
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 TSI11, on 27 septembrie 2019 - 12:08, said:

Ea in forma asta stock nu mi se pare waw e gatuita de front-pipe si downpipe foarte mult , iar timoneria mi se pare fara exagerare un gunoi fata de o nemtoaica.

Nu mi-e clar de ce ai mai luat-o atunci..fara suparare...

#998
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
O intrebare putin fara rost , ofera cel mai bun raport pret calitate , d asta..dar nu pot spune ca e cea mai perfecta masina , sa fim seriosi
Daca tie iti place timoneria la masina asta atunci sa ma ierti dar n ai mers cu masini nemtesti, eu mai am si un Golf 7,5 GTD de 250 cp iar fosta masina a fost o Cupra 5F de 410 cp masurati , bateam multe masini gen M3 E92 , 335i , 335d , numeroase GTI uri etc
Un 1.6 TDI are cuplu mai mare decat Civicul singurul plus al motorului sunt cp adica aia 182

M am plimbat la CT c un Typer R rosu era masina de test drive , am fost pe Autostrada cu ea , mi a placut cum sta pe curbe extrem de mult dar ca fuga o bateam grav cu Cupra .

PS- am doua Civicuri de 1.5 T in familie de care sunt foarte multumit la ce ofera in banii aia de noua, un Sport plus si un Sport...

#999
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
TSI,hai sa fim serioși.Compari rahatul ăla de motor de 1.6TDI(cu care am mers peste 100k km pe un Golf),cu cel de Civic.Mi se pare că ești un pic rau,așa,fara rost.Totul tine de preferinte,însă hai sa ne rezumam la a compara mere cu mere.Spre exemplu,mie-mi place mult mai mult timoneria Honda fata de un seria 1 sau seria 2 avute amândouă de noi.Nu mai zic de Golf și alte nemțoaice.Si am mers cu multe nemțoaice,stai liniștit.Nu e vorba că Honda e cea mai cea,dar nici o mizerie precum o descrii nu-i.Fara supărare...

#1000
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

 TSI11, on 26 septembrie 2019 - 12:22, said:

Aveti idee exista magazine in Europa pentru piese aftermarket gen intercooler , admisie etc

Nu.

#1001
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017

 dantt, on 27 septembrie 2019 - 19:13, said:

TSI,hai sa fim serioși.Compari rahatul ăla de motor de 1.6TDI(cu care am mers peste 100k km pe un Golf),cu cel de Civic.Mi se pare că ești un pic rau,așa,fara rost.Totul tine de preferinte,însă hai sa ne rezumam la a compara mere cu mere.Spre exemplu,mie-mi place mult mai mult timoneria Honda fata de un seria 1 sau seria 2 avute amândouă de noi.Nu mai zic de Golf și alte nemțoaice.Si am mers cu multe nemțoaice,stai liniștit.Nu e vorba că Honda e cea mai cea,dar nici o mizerie precum o descrii nu-i.Fara supărare...

Am comparat Nm nu motoarele , nu pot compara mere cu pere si da timoneria de pe Civic e un GUNOI. Nu mi baga cuvinte in gura pe care nu le am zis, n am spus
niciodata ce Honda e o mizerie chiar imi place dar nu e ceva WAW...
Bmw ul e o marca premium iar nu se pot compara .

Exista fan meeting Honda , se tine ???

#1002
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Daca timoneria de pe Honda e gunoi, inseamna ca aia de pe Dacia nu exista! Aia care la fiecare acceleratie misca schimbatorul de viteze.

Imi pare ca iti place sa trollezi...

#1003
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Pai tu ce faci acum , compari Honda cu Dacia ???
Ma refer la feelingul dat de timonerie cand schimbi vietezele , zici ca se rupe ceva acolo , parca e de plastelina.

Ce sa trolez daca am doua , poate binele pentru tine inseamna altceva decat la mine , asta nu inseamna ca vreau sa trolez sau sa ma cert cu cineva...

#1004
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 23.07.2007

 TSI11, on 27 septembrie 2019 - 20:48, said:

Exista fan meeting Honda , se tine ???
Exista niste grupuri de Facebook unde se discuta multe lucruri interesante.
Chiar aseara au avut o intalnire.
Hondafan (grup general Honda) si Honda Civic X Romania

#1005
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Am inteles , multumesc...

#1006
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

 jiovrica-ciobanoiu, on 27 septembrie 2019 - 19:54, said:



Nu.

Ba da!

#1007
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018
Vreau sa cumpar si eu un "stroker kit" pentru Honda din titlu, de la 1.5 la 1.8. Cum se numeste magazinul "european" unde-l pot gasi?
Deci ramane "nu".

#1008
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
TSI11 intreba de intercooler, admisie.....
https://www.all4honda.com/en/

Bine, daca vrei sa fii rautacios, poti fi.......

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate