Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Care din cele 2 masini o recomandati
#37
Posted 29 May 2017 - 01:29
fightClub25, on 28 mai 2017 - 23:50, said:
@initiator, eu nu pricep faza cu diesel-ul sincer. Nu pricep faza cu dieselul sa ma bati, daca nu faci 30-50.000/km/an. Edited by Freddy12, 29 May 2017 - 01:30. |
#38
Posted 29 May 2017 - 09:25
Hai mă ma frend...tu compari Opel vectra din 99 si Dacia 1310 cu benzinarele de acum? Cate una la fiecare piston se numeste tanti bujie actionata de nea' bobina si impulsuri. Daca se uda de benzina normal ca n-o mai pornesti.
Cine isi ia diesel si-l ia strict pentru consum. Sportivitatea se poate numii doar la motoare puternice cu cuplu. Trebuie sa faci multi km anual ca sa renteze un diesel in ziua de azi. La ala tin piesele, dar si cand pica bagi bani grei daca vrei sa mai circuli cu masina aia pe sosea. De cand un diesel e mai stabil pe sosea? Skoda aia e facuta din 200 kg de fier, 3 scaune si un volan. Normal ca e foarte usoara. C3-ul tau face parte din era aia de injectie multipunct. Performante slabe si consum mare. Din 2007 incoace multi producatori s-au bazat si se bazeaza pe injectie directa. Diferenta de consum la o cutiuta cum ai avut tu, 2005 vs 2014 sunt peste 2.5-3l/100km. Sa nu mai vorbim de motoare de 3000 in sus. Eu am consum la 1995cmc benzina, 170cp 210 nm 6 extra, 7 mixt 9 urban. Si are putere taticu', nu ca saracutu-l c3 pe care il depaseste biciclistul. Edited by Claudiu998, 29 May 2017 - 09:28. |
#39
Posted 29 May 2017 - 10:29
La seat ibiza 1.2 din 2005 pana in 2011 am schimbat doar o data bujiile. Doar una facea figuri dar am zis sa le schimb pe toate. Cele mai scumpe erau 50 lei una. Manopera a fost moca
Am avut diesel. Afla Romeo ,170 cp, depaseam pe dealul negru tot ce prindeam fara sa am nici cea mai mica emotie. Dar 1.5 dci asta de pe Clio (ca l-am vazut si pe Kadjar si e alt motor!) e o basina sinistra. Trage greu, zgomotos si masina se incalzeste foarte, foarte greu. |
#40
Posted 29 May 2017 - 11:02
Intre cele 2, eu as alege-o pe cea neagra: ai mai mult spatiu in caz ca vrei sa mergi la cumparaturi cu ea. Nu stiu daca e o diferenta mare de consum intre cele 2 modele.
Sa pastrezi un buget de rezerva(macar 10-15% din pretul masinii), e posibil sa ai surprize dupa cumparare, sau la 2-3 luni de folosire. |
#41
Posted 29 May 2017 - 11:29
romanasu, on 29 mai 2017 - 11:02, said:
Sa pastrezi un buget de rezerva(macar 10-15% din pretul masinii), e posibil sa ai surprize dupa cumparare, sau la 2-3 luni de folosire. ar mai fi si asta : https://www.autovit....html#b3bd80144c |
#42
Posted 29 May 2017 - 11:46
Daca poti sa mai faci un efort, o poti lua noua.
Vad ca porneste de la 7900 euro cu programul rabla. https://www.renault....rabla/clio.html |
#43
Posted 29 May 2017 - 12:05
Nytro84, on 28 mai 2017 - 21:28, said:
Unde scrie ca a fost autoutilitara? Inteleg franceza dar nu vad nicaieri sa scrie autoutilitara. @cristalqw in acest caz mai bine mergi pe o benzinara eventual combi La Smart sunt foarte scumpe piesele toate mai ales cele de caroserie doar sunt de Mercedes nu? Aproape sigur si prima, cea alba de la AMS/Alexander group e tot autoutilitara, cu km mai multi. Masina e oricum adusa tot din Franta. Ei sunt putini mai smecheri si au dat jos numerele de pe masini dar au lasat asigurarea de Franta in parbriz. cristalqw, on 29 mai 2017 - 11:29, said:
Am 1000 de euro de interventie si care sa se adauge la prima revizie. ar mai fi si asta : https://www.autovit....html#b3bd80144c http://www.alcopa-au...-medianav-32251 Edited by vedat_pasha, 29 May 2017 - 12:14. |
#44
Posted 29 May 2017 - 13:28
@initiator : de ce nu te uiti tu dupa un Peugeot 308, daca iti plac masinile frantuzesti. Preturile, cat am vazut eu pe autovit nu sunt mult mai mari ca la Clio. Unui Renault dupa 3-4 ani ii zdrangane caroseria. Peugeot e o masina foarte buna am avut 3 : un 307, un 406 si un 3008. Mi se pare prea scump un Clio cu aproape 6000€ si 75CP. Un Peugeot cu motor de 1,6l are 90 sau 115 CP.
|
#46
Posted 29 May 2017 - 15:29
Claudiu998, on 28 mai 2017 - 21:23, said:
5700 pe o masina veche de 3 ani Smartu si/sau VW up isi pastreaza mai bine valoarea. Pana si caruta lui nea' Ioan isi pastreaza mai bine valoarea. Doamnee va certati pentru un amarat de reno pe care n-as da 2 euro. Cauta alta masina, fara cotet frantuzesc ieftin si anost. La banii aia gasesti masina din 2010 mult mai decenta. Aaaa... masinile cu motoare de... alea cat cutiile de lapte sunt pentru smart. Minim 1.4 pe orice caroserie daca vrei sa depasesti carutasu sau tiru care merge cu 60 |
|
#47
Posted 29 May 2017 - 19:55
LauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:
Si crezi tu ca daca iei un Clio alergat peste 30000 de km/an si ai depasit 100000-110000 de km, uiti de piese de schimb? Bineinteles ca nu uit. dar nici nu dau 14000 de euro care fix a doua zi sa valoreze 10000 de euro. Vreau ceva nu mai vechi de 3-4 ani, fara probleme, consum mic si eu o sa ii fac in continuare reviziile. Daca aveti vreo idee buna va ascult, daca nu mergeti linistiti. LauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:
nu e vorba de piese banale ci de piese ultrabanale. Service-urile marca nu au pe stoc decat suruburi, vaselina, flitre si uleiuri. Crezi ca daca am nevoie de rezervor de lichid de spalare parbriz la Fiat Albea stau 3 saptamani cum a stat cumnatul meu sa ii vina din Italia. Eu nu vreau sa incurajez dealerul de Fiat daca nu este in stare sa ofere ceva simplu. La Hyundai stiu doar ca manopera la revizie e mare. LauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:
Personal prefer oricand ceva cu 50000-60000-70000 de km in 7-8 ani, in loc de un Clio cu peste 100000 km in 3 ani. Foarte bine. iar eu prefer un Diesel care a mers intins pe soselele si autostrazile din Franta decat un Diesel care a stat la semafoare in Bucuresti,a mers subturat pe drumurile expres sau a mers 10 minute pe zi de la tara la oras. LauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said: In afara de Polo, nu au optiuni de securitate sau stabilitate pe drum. Nu isi merita banii aia. Claudiu998, on 28 mai 2017 - 22:44, said:
https://www.autovit....html#a10c2250d0 Daca n-ai pretentii de prea mult loc si aspect e o masina foarte ok. Adevarat ca am vazut poate 1-2 barbati intr-o astfel de masina, restul de 100 erau femei, dar asta e alta poveste Am sunat si am intrebat-o daca s-a gandit sa o vanda cu 5400 euro, cat as da eu. Mi-a zis ca nu s-a gandit si e prea putin. |
#48
Posted 29 May 2017 - 20:04
LauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:
Am facut cu ea 35000 de km, in aproape 3 ani. 0 probleme. Merge ca in ziua cand am luat-o. Pretul a fost 3800 de euro. Deci uite ca se poate. Personal prefer oricand ceva cu 50000-60000-70000 de km in 7-8 ani, in loc de un Clio cu peste 100000 km in 3 ani. De exemplu: https://www.autovit....html#0976071fb1 https://www.autovit....html#0976071fb1 https://www.autovit....html#7cc5cedcc9 https://www.autovit....html#7cc5cedcc9 I-ai aratat masini pe benzina. Omul e chitit pe tractoare. Doar asta vede, doar asta exista . chill, fiecare cu ce se simte bine in banii lui. Tractoarele nu au km putini daca sunt aduse de afara. |
#50
Posted 29 May 2017 - 20:23
Io zic oricare, cat timp e diesel si a mai fost si masina serviciu ! Tre si gura lor sa manace ceva!
Neah, colt pe benzina! Blasfemie! @cristalqw: Serios acum, cine draq da 2000e in plus la o masina pt diesel ca sa nu ii scoata din kilometri ? Faci mai mult de 12-15.000Km pe an ?!?! L.E: Vezi ca la ultima corsa dealerul e suspect! Edited by vladdy99, 29 May 2017 - 20:28. |
#51
Posted 29 May 2017 - 20:26
Freddy12, on 29 mai 2017 - 13:28, said:
@initiator : de ce nu te uiti tu dupa un Peugeot 308, daca iti plac masinile frantuzesti. Preturile, cat am vazut eu pe autovit nu sunt mult mai mari ca la Clio. Unui Renault dupa 3-4 ani ii zdrangane caroseria. Peugeot e o masina foarte buna am avut 3 : un 307, un 406 si un 3008. Mi se pare prea scump un Clio cu aproape 6000€ si 75CP. Un Peugeot cu motor de 1,6l are 90 sau 115 CP. |
|
#52
Posted 29 May 2017 - 20:45
Eu am cumparat acum 2 ani un chevrolet aveo 1.4 benzina cu 5000 euro, cutie automata ,100 cp. masina consuma 14% bezina. Am mai investit 3000 de lei intr-o instalatie GPL de calitate careia ii fac revizia la fiecare jumatate de an si de 40.000 km, masina nu are nicio problema. Toti 40.000 au fost facuti in Bucuresti, masina am folosit-o pe firma. O masina care costa 4-5000 si a iesit din garantie si pe care ai de cand sa o folosesti 75.000 km in urmatorii 5 ani, daca a avut km putini la achizitie poate fi gazata fara nicio problema si nicio rusine. Costurile sunt mai mici ca la diesel ,puterea ramane aceeasi.
|
#53
Posted 29 May 2017 - 20:54
vladdy99, on 29 mai 2017 - 20:23, said:
Io zic oricare, cat timp e diesel si a mai fost si masina serviciu ! Tre si gura lor sa manace ceva! Neah, colt pe benzina! Blasfemie! lasa ca nici benzinarele pentru acasa nu sunt usa de biserica. chestie de noroc. iar norocul si-l face omul singur, mai cautand, mai intreband ... @cristalqw: Serios acum, cine draq da 2000e in plus la o masina pt diesel ca sa nu ii scoata din kilometri ? discutam de o masina de 3900 de euro si nu stiu eu ? despre ce vorbesti ? Faci mai mult de 12-15.000Km pe an ?!?! L.E: Vezi ca la ultima corsa dealerul e suspect! Am vazut Multumesc |
#54
Posted 29 May 2017 - 20:57
Parerea mea sa alegi dintre cele doua. Fiesta sau Corsa. Ambele au consum bun si intretinere ieftina, dar sa fie pe benzina si cutie manuala.
Adusul unei benzinare de 1.4 din germania te-ar costa cam 400 de euro, daca nu te bagi la hotel peste noapte, nu alegi vreun restaurant pentru mancare si alte maruntisuri... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users