Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Care din cele 2 masini o recomandati

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,495
  • Înscris: 15.09.2010

View PostfightClub25, on 28 mai 2017 - 23:50, said:

@initiator, eu nu pricep faza cu diesel-ul sincer.

    Nu pricep faza cu dieselul sa ma bati, daca nu faci 30-50.000/km/an.
Sa-ti zic io de ce prefer dieselul. Am avut masini pe benzina in primii zece ani dupa ce mi-am luat carnet si mereu aveam probleme. Ba se ineca, ba facea condens( locuiesc intr-o zona unde in mod frecvent umezeala in atmosfera e de peste 80-90%). Una-doua trebuia sa schimb ... am si uitat cum se numesc. Sunt 4, cate una la fiecare piston. Intre schimbari trebuiau curatate cu smirghel si masurat cu sublerul sa fie distanta corecta. Cu dieselul nu ai nici o problema. In afara de asta imi face impresia ca masina echipata cu motor diesel e mai stabila pe sosea, motorul fiind mult mai greu. Cand aveam Skoda S100 puneam un sac de nisip in portbagaj. Masina, avand motorul in spate, era cam instabila la vant fiindca aici mai mereu bate vantul destul de tare. Si alt motiv ar fi disconfortul psihic pe care il aveam cand alimentam. Pe vremea aia motorina era la aproape jumate pret fata de benzina. Inainte de antepenultima masina am avut una pe benzina, un C3 cu motor de 1200cmc- consum 8l/ 100km. Acum am un diesel de 2340cmc si consuma 6,3litri.

Edited by Freddy12, 29 May 2017 - 01:30.


#38
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Hai mă ma frend...tu compari Opel vectra din 99 si Dacia 1310 cu benzinarele de acum? Cate una la fiecare piston se numeste tanti bujie actionata de nea' bobina si impulsuri. Daca se uda de benzina normal ca n-o mai pornesti.
Cine isi ia diesel si-l ia strict pentru consum. Sportivitatea se poate numii doar la motoare puternice cu cuplu. Trebuie sa faci multi km anual ca sa renteze un diesel in ziua de azi.
La ala tin piesele, dar si cand pica bagi bani grei daca vrei sa mai circuli cu masina aia pe sosea.
De cand un diesel e mai stabil pe sosea? Skoda aia e facuta din 200 kg de fier, 3 scaune si un volan. Normal ca e foarte usoara.
C3-ul tau face parte din era aia de injectie multipunct. Performante slabe si consum mare. Din 2007 incoace multi producatori s-au bazat si se bazeaza pe injectie directa.
Diferenta de consum la o cutiuta cum ai avut tu, 2005 vs 2014 sunt peste 2.5-3l/100km. Sa nu mai vorbim de motoare de 3000 in sus.
Eu am consum la 1995cmc benzina, 170cp 210 nm 6 extra, 7 mixt 9 urban. Si are putere taticu', nu ca saracutu-l c3 pe care il depaseste biciclistul.

Edited by Claudiu998, 29 May 2017 - 09:28.


#39
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
La seat ibiza 1.2 din 2005 pana in 2011 am schimbat doar o data bujiile. Doar una facea figuri dar am zis sa le schimb pe toate. Cele mai scumpe erau 50 lei una. Manopera a fost moca :)
     Am avut diesel. Afla Romeo ,170 cp, depaseam pe dealul negru tot ce prindeam fara sa am nici cea mai mica emotie. Dar 1.5 dci asta de pe Clio (ca l-am vazut si pe Kadjar si e alt motor!) e o basina sinistra. Trage greu, zgomotos si masina se incalzeste foarte, foarte greu.

#40
romanasu

romanasu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,204
  • Înscris: 26.05.2005
Intre cele 2, eu as alege-o pe cea neagra: ai mai mult spatiu in caz ca vrei sa mergi la cumparaturi cu ea. Nu stiu daca e o diferenta mare de consum intre cele 2 modele.
Sa pastrezi un buget de rezerva(macar 10-15% din pretul masinii), e posibil sa ai surprize dupa cumparare, sau la 2-3 luni de folosire.

#41
cristalqw

cristalqw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,384
  • Înscris: 19.02.2009

View Postromanasu, on 29 mai 2017 - 11:02, said:

Sa pastrezi un buget de rezerva(macar 10-15% din pretul masinii), e posibil sa ai surprize dupa cumparare, sau la 2-3 luni de folosire.
Am 1000 de euro de interventie si care sa se adauge la prima revizie.
ar mai fi si asta : https://www.autovit....html#b3bd80144c

#42
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Daca poti sa mai faci un efort, o poti lua noua.
Vad ca porneste de la 7900 euro cu programul rabla.
https://www.renault....rabla/clio.html

#43
vedat_pasha

vedat_pasha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 05.04.2015

View PostNytro84, on 28 mai 2017 - 21:28, said:

Unde scrie ca a fost autoutilitara?
Inteleg franceza dar nu vad nicaieri sa scrie autoutilitara.
@cristalqw in acest caz mai bine mergi pe o benzinara eventual combi
La Smart sunt foarte scumpe piesele toate mai ales cele de caroserie doar sunt de Mercedes nu?
Daca te uiti in raport la tipul caroseriei apare : CTTE care e abrevierea de la Camionnette. Vehiculele de persoane sunt trecute in Franta ca VP.
Aproape sigur si prima, cea alba de la AMS/Alexander group e tot autoutilitara, cu km mai multi. Masina e oricum adusa tot din Franta. Ei sunt putini mai smecheri si au dat jos numerele de pe masini dar au lasat asigurarea de Franta in parbriz.

View Postcristalqw, on 29 mai 2017 - 11:29, said:

Am 1000 de euro de interventie si care sa se adauge la prima revizie.
ar mai fi si asta : https://www.autovit....html#b3bd80144c
Si asta a fost autoutilitara dar km sunt pe acolo. http://ct.alcopa-auc...r/DB-247-RY.pdf
http://www.alcopa-au...-medianav-32251

Edited by vedat_pasha, 29 May 2017 - 12:14.


#44
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,495
  • Înscris: 15.09.2010
@initiator : de ce nu te uiti tu dupa un Peugeot 308, daca iti plac masinile frantuzesti. Preturile, cat am vazut eu pe autovit nu sunt mult mai mari ca la Clio. Unui Renault dupa 3-4 ani ii zdrangane caroseria. Peugeot e o masina foarte buna am avut 3 : un 307, un 406 si un 3008. Mi se pare prea scump un Clio cu aproape 6000€  si 75CP. Un Peugeot cu motor de 1,6l are 90 sau 115 CP.

#45
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Ia masina SH de la cineva cunoscut, unic proprietar.

#46
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostClaudiu998, on 28 mai 2017 - 21:23, said:

5700 pe o masina veche de 3 aniPosted Image
Smartu si/sau VW up isi pastreaza mai bine valoarea. Pana si caruta lui nea' Ioan isi pastreaza mai bine valoarea.
Doamnee va certati pentru un amarat de reno pe care n-as da 2 euro.
Cauta alta masina, fara cotet frantuzesc ieftin si anost. La banii aia gasesti masina din 2010 mult mai decenta.
Aaaa... masinile cu motoare de... alea cat cutiile de lapte sunt pentru smart. Minim 1.4 pe orice caroserie daca vrei sa depasesti carutasu sau tiru care merge cu 60
Esti sfatuitor profesionist. Ce treaba are capacitatea cilindrica cu puterea motorului?

#47
cristalqw

cristalqw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,384
  • Înscris: 19.02.2009

View PostLauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:

Si crezi tu ca daca iei un Clio alergat peste 30000 de km/an si ai depasit 100000-110000 de km, uiti de piese de schimb?

Bineinteles ca nu uit. dar nici nu dau 14000 de euro care fix a doua zi sa valoreze 10000 de euro. Vreau ceva nu mai vechi de 3-4 ani, fara probleme, consum mic si eu o sa ii fac in continuare reviziile. Daca aveti vreo idee buna va ascult, daca nu mergeti linistiti.

View PostLauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:

Nu stiu cine ti-a bagat tie in cap chestia aia cum ca astepti dupa piese pentru Hyundai sau Fiat. O revizie inseamna consumabile.
nu e vorba de piese banale ci de piese ultrabanale. Service-urile marca nu au pe stoc decat suruburi, vaselina, flitre si uleiuri. Crezi ca daca am nevoie de rezervor de lichid de spalare parbriz la Fiat Albea stau 3 saptamani cum a stat cumnatul meu sa ii vina din Italia. Eu nu vreau sa incurajez dealerul de Fiat daca nu este in stare sa ofere ceva simplu. La Hyundai stiu doar ca manopera la revizie e mare.

View PostLauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:

Personal prefer oricand ceva cu 50000-60000-70000 de km in 7-8 ani, in loc de un Clio cu peste 100000 km in 3 ani.

Foarte bine. iar eu prefer un Diesel care a mers intins pe soselele si autostrazile din Franta decat un Diesel care a stat la semafoare in Bucuresti,a mers subturat pe drumurile expres sau a mers 10 minute pe zi de la tara la oras.

View PostLauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:


In afara de Polo, nu au optiuni de securitate sau stabilitate pe drum. Nu isi merita banii aia.

View PostClaudiu998, on 28 mai 2017 - 22:44, said:

https://www.autovit....html#a10c2250d0
Daca n-ai pretentii de prea mult loc si aspect e o masina foarte ok. Adevarat ca am vazut poate 1-2 barbati intr-o astfel de masina, restul de 100 erau femei, dar asta e alta povestePosted Image

Am sunat si am intrebat-o daca s-a gandit sa o vanda cu 5400 euro, cat as da eu. Mi-a zis ca nu s-a gandit si e prea putin.

#48
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

View PostLauCalin, on 28 mai 2017 - 22:27, said:

Am facut cu ea 35000 de km, in aproape 3 ani. 0 probleme. Merge ca in ziua cand am luat-o. Pretul a fost 3800 de euro. Deci uite ca se poate. Personal prefer oricand ceva cu 50000-60000-70000 de km in 7-8 ani, in loc de un Clio cu peste 100000 km in 3 ani.
De exemplu:

https://www.autovit....html#0976071fb1

https://www.autovit....html#0976071fb1

https://www.autovit....html#7cc5cedcc9

https://www.autovit....html#7cc5cedcc9

   I-ai aratat masini pe benzina. Omul e chitit pe tractoare. Doar asta vede, doar asta exista :). chill, fiecare cu ce se simte bine in banii lui. Tractoarele nu au km putini daca sunt aduse de afara.

#49
cristalqw

cristalqw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,384
  • Înscris: 19.02.2009

View PostfightClub25, on 28 mai 2017 - 23:50, said:

@initiator, eu nu pricep faza cu diesel-ul sincer.
  Nu pricep faza cu dieselul sa ma bati, daca nu faci 30-50.000/km/an.
Lucrez la astaacum.
Cat ma mai costa sa o aduc aici. Insa consumul ma oftica.

#50
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006
Io zic oricare, cat timp e diesel si a mai fost si masina serviciu ! Tre si gura lor sa manace ceva!
Neah, colt pe benzina! Blasfemie!

@cristalqw: Serios acum, cine draq da 2000e in plus la o masina pt diesel ca sa nu ii scoata din kilometri ?
Faci mai mult de 12-15.000Km pe an ?!?!

L.E: Vezi ca la ultima corsa dealerul e suspect!

Edited by vladdy99, 29 May 2017 - 20:28.


#51
cristalqw

cristalqw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,384
  • Înscris: 19.02.2009

View PostFreddy12, on 29 mai 2017 - 13:28, said:

@initiator : de ce nu te uiti tu dupa un Peugeot 308, daca iti plac masinile frantuzesti. Preturile, cat am vazut eu pe autovit nu sunt mult mai mari ca la Clio. Unui Renault dupa 3-4 ani ii zdrangane caroseria. Peugeot e o masina foarte buna am avut 3 : un 307, un 406 si un 3008. Mi se pare prea scump un Clio cu aproape 6000€  si 75CP. Un Peugeot cu motor de 1,6l are 90 sau 115 CP.
Am avut 407 adus din Belgia. Masina de vis, dar nu mai vreau. service-urile sunt de cea mai joasa speta daca ai o problema mai serioasa .

#52
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Eu am cumparat acum 2 ani un chevrolet aveo 1.4 benzina cu 5000 euro, cutie automata ,100 cp. masina consuma 14% bezina. Am mai investit 3000 de lei intr-o instalatie GPL de calitate careia ii fac revizia la fiecare jumatate de an si de 40.000 km, masina nu are nicio problema. Toti 40.000 au fost facuti in Bucuresti, masina am folosit-o pe firma. O masina care costa 4-5000 si a iesit din garantie si pe care ai de cand sa o folosesti 75.000 km in urmatorii 5 ani, daca a avut km putini la achizitie poate fi gazata fara nicio problema si nicio rusine. Costurile sunt mai mici ca la diesel ,puterea ramane aceeasi.

#53
cristalqw

cristalqw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,384
  • Înscris: 19.02.2009

View Postvladdy99, on 29 mai 2017 - 20:23, said:

Io zic oricare, cat timp e diesel si a mai fost si masina serviciu ! Tre si gura lor sa manace ceva!
Neah, colt pe benzina! Blasfemie! lasa ca nici benzinarele pentru acasa nu sunt usa de biserica. chestie de noroc. iar norocul si-l face omul singur, mai cautand, mai intreband ...

@cristalqw: Serios acum, cine draq da 2000e in plus la o masina pt diesel ca sa nu ii scoata din kilometri ? discutam de o masina de 3900 de euro si nu stiu eu ? despre ce vorbesti ?
Faci mai mult de 12-15.000Km pe an ?!?!

L.E: Vezi ca la ultima corsa dealerul e suspect! Am vazut :) Multumesc


#54
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Parerea mea sa alegi dintre cele doua. Fiesta sau Corsa. Ambele au consum bun si intretinere ieftina, dar sa fie pe benzina si cutie manuala.
Adusul unei benzinare de 1.4 din germania te-ar costa cam 400 de euro, daca nu te bagi la hotel peste noapte, nu alegi vreun restaurant pentru mancare si alte maruntisuri...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate