Care din cele 2 masini o recomandati
#19
Posted 28 May 2017 - 19:08
#20
Posted 28 May 2017 - 19:47
fightClub25, on 28 mai 2017 - 17:27, said:
Consumul e fix cu 1.5 |
#21
Posted 28 May 2017 - 19:50
A doua nu are km reali pe langa faptul ca a fost autoutilitara si nici vorba sa fie 2014.
http://ct.alcopa-auc...r/CV-700-WK.pdf Edited by vedat_pasha, 28 May 2017 - 19:51. |
#22
Posted 28 May 2017 - 19:56
[ https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/820854515_9_1080x720_rev004.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Mai bine cumperi acest Clio cu 110 CP: https://www.autovit....html#02b0597953 |
#23
Posted 28 May 2017 - 19:57
vedat_pasha, on 28 mai 2017 - 19:50, said:
A doua nu are km reali pe langa faptul ca a fost autoutilitara si nici vorba sa fie 2014. http://ct.alcopa-auc...r/CV-700-WK.pdf xmanyacs77, on 28 mai 2017 - 19:56, said:
[ https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/820854515_9_1080x720_rev004.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mai bine cumperi acest Clio cu 110 CP: https://www.autovit....html#02b0597953 |
#24
Posted 28 May 2017 - 20:24
Nytro84, on 28 mai 2017 - 15:45, said:
@TruculMagic suntem off-topic si nu am nevoie de pareri despre Logan detin 2 una din 2007 si cealalta din 2014 Oricum daca nu ai fi citit si acolo pe sarite ai fi stiut ca doar lotul 2004-2005 este cel cu probleme de rugina pt ca atunci era folosita tabla de la Galati Al meu a fost fabricatie 2011 si a avut rugina. Am 3 vecini cu ph2-uri toate cu rugina, apare in zona aripii spate. Apoi de generatia 04-05 e varza. Ceea ce vreau sa zic, este ca loganul generatia 2 are tabla si mai proasta. De aceea recomand Clio. farausername, on 28 mai 2017 - 17:34, said:
Niciuna, faci banii avans si eu una noua cu o rata modica,decat o joarsa de 150mii km! Iara incepeti cu ratele la masini noi ? @FightClub: Imi vine greu sa cred ca un Renault 1.5dci de 90cp e sub motorizarea 1.2 sau la fel. Am condus 1.2-ul de la renault multi km, un pic si 1.5dci si nici nu se compara la reprize, consum, etc. La 1.2 ca sa ai consum mic nu trebuie sa sari de 90km/h, fiecare pasager urcat in masina il simti cand accelerezi. Nu se compara cuplul dat de turbo cu un benzinar aspirat. Poate ai condus varianta de 75cp de zici ca era lesinat sau esti obisnuit cu ceva de peste 100cp si cilindree mare. xmanyacs77, on 28 mai 2017 - 19:56, said: Nu exista Clio cu 110cp pe 1.5dci , decat pe faceliftul din 2016 luna 9 ! Edited by TruculMagic, 28 May 2017 - 20:22. |
#25
Posted 28 May 2017 - 21:14
#26
Posted 28 May 2017 - 21:23
5700 pe o masina veche de 3 ani
Smartu si/sau VW up isi pastreaza mai bine valoarea. Pana si caruta lui nea' Ioan isi pastreaza mai bine valoarea. Doamnee va certati pentru un amarat de reno pe care n-as da 2 euro. Cauta alta masina, fara cotet frantuzesc ieftin si anost. La banii aia gasesti masina din 2010 mult mai decenta. Aaaa... masinile cu motoare de... alea cat cutiile de lapte sunt pentru smart. Minim 1.4 pe orice caroserie daca vrei sa depasesti carutasu sau tiru care merge cu 60 |
#27
Posted 28 May 2017 - 21:28
vedat_pasha, on 28 mai 2017 - 19:50, said:
A doua nu are km reali pe langa faptul ca a fost autoutilitara si nici vorba sa fie 2014. http://ct.alcopa-auc...r/CV-700-WK.pdf Inteleg franceza dar nu vad nicaieri sa scrie autoutilitara. @cristalqw in acest caz mai bine mergi pe o benzinara eventual combi La Smart sunt foarte scumpe piesele toate mai ales cele de caroserie doar sunt de Mercedes nu? Edited by Nytro84, 28 May 2017 - 21:33. |
#28
Posted 28 May 2017 - 21:31
scaiba, on 28 mai 2017 - 16:05, said:
În rest, recitește cu atenție ce i-am scris, omul cerea o opinie. Iar fiecare este liber să și-o exprime, fără să aștepte/ceară eticheta matale că a scris fiindcă voia să se afle în treabă. Am cerut o opinie pe subiect. Cei care nu au opinii se pot foarte simplu abtine si intra pe topicurile de masini decente si opina acolo. In acest fel, toata lumea este multumita Cloudfare, on 28 mai 2017 - 15:16, said:
Eu cred ca risti mai putin daca iti iei un Logan SH pe benzina |
|
#29
Posted 28 May 2017 - 21:35
Daca nu te pricepi deloc la masini gasesti cautatori profesionisti ca sa le spun asa.
Habar nu am cat iau ei comision dar decat o teapa.. |
#30
Posted 28 May 2017 - 21:48
Spune mai exact la ce o folosesti. Ce caroserie vrei. 70 oras 30 afara, 14.000 anual. O benzinara cu motor pana in 1.6
Doar la servici, magazin si acasa? Daca mai mergi la un peste, mai cu cortu, familie cu sau fara copii...cate persoane. Daca vrei ceva mai dotat sau cat mai chel sa n-ai bataie de cap cu electronica si senzorii. Si cel mai important bugetul Edited by Claudiu998, 28 May 2017 - 21:48. |
#31
Posted 28 May 2017 - 22:10
Fa un drive test cu 0.9tce, o sa ramai surprins.
Claudiu998, on 28 mai 2017 - 21:23, said:
5700 pe o masina veche de 3 ani Smartu si/sau VW up isi pastreaza mai bine valoarea. Pana si caruta lui nea' Ioan isi pastreaza mai bine valoarea. Doamnee va certati pentru un amarat de reno pe care n-as da 2 euro. Cauta alta masina, fara cotet frantuzesc ieftin si anost. La banii aia gasesti masina din 2010 mult mai decenta. Aaaa... masinile cu motoare de... alea cat cutiile de lapte sunt pentru smart. Minim 1.4 pe orice caroserie daca vrei sa depasesti carutasu sau tiru care merge cu 60 Daca si Clio 4 e anost , atunci cotetu de up ce e ? Nu vezi ca up costa enorm si are doar tabla in interior ? Capeti reumatizm daca stai iarna sau toamna cu mana pe portiera aia goala din tabla fara material pe ea http://4.bp.blogspot...-painel (1).jpg |
#32
Posted 28 May 2017 - 22:14
Fiind majoritar in oras nu vreau sa car un portbagaj gol, asa ca hatchback. Pentru concedii sau peste folosesc un portbagaj deasupra. Ma intereseaza siguranta si in banii astia am ceea ce VAG nu ofera : Airbag-uri frontale si laterale (cap si torace - sistem cortina) pentru sofer si pasager fata. Ce parere aveti?
cotetul frantuzesc impreuna cu VAG imi ofera posibilitate de service si revizii decente. La Suzuki, Kia, Toyota, Nissan, Fiat, Chevrolet, trebuie sa merg in service de marca si sa astept piese cand s-or gasi. Nu vreau asta. In ceea ce priveste masini decente din "2010" am atatea exemplu in jur incat nu imi trebuie complicatii. Audi A3, Passat, Golf, Peugeot, Citroen aduse din Germania sau cumparate second-hand din Romania. Cat planset si jale, pica una, trebuie schimbata turbina, trebyie reglat motorul, schimbat placa de ambreiaj, ploua pe la trapa, consuma ulei, tacane motorul. Ba chiar un Volvo adus din Belgia 2011, un an jumate a fost perfect acum pica pe rand si tot baga bani, in final nu trage motorul ceva blocat la injectoare, vrea sa vanda. Nu vreau asa ceva. Vreau ceva nu mai vechi de 3-4 ani, fara probleme, eu o sa ii fac in continuare revizii si asta este. Consum mic. Ca daca vreau Logan 1.6 ala consuma 9 in oras. Nu imi trebuie. Clio 1.5 zice de un 5, hai si 6. E o mare diferenta. |
#33
Posted 28 May 2017 - 22:27
Si crezi tu ca daca iei un Clio alergat peste 30000 de km/an si ai depasit 100000-110000 de km, uiti de piese de schimb? Nu zic ca ar fi un model prost. E ok Clio... per total sa zic asa. Dar daca ajungi sa schimbi un simplu ambreiaj sau un EGR, ai facut ceva cu jet pe cei 6 litri de motorina in oras. Sunt egali cu 0. O asemenea problema se poate diminua substantial, in cazul unei masini cu rulaj mult mai mic si verificata cum trebuie.
Nu stiu cine ti-a bagat tie in cap chestia aia cum ca astepti dupa piese pentru Hyundai sau Fiat. O revizie inseamna consumabile. Stii cat platesc eu reviziile pentru o masina "exotica" si "neeuropeana", precum un Opel Corsa? Exact la fel de mult. La 6000 de euro ai alternative f ok, dar la niste masini cu o vechime ceva mai mare. O masina mai veche, nu inseamna neaparat o masina mai proasta. Daca prietenii tai si-au luat teapa, nu inseamna ca toate masinile de 6-7 ani sunt niste cazaturi. Masina mea are 9 ani. Am facut cu ea 35000 de km, in aproape 3 ani. 0 probleme. Merge ca in ziua cand am luat-o. Pretul a fost 3800 de euro. Deci uite ca se poate. Personal prefer oricand ceva cu 50000-60000-70000 de km in 7-8 ani, in loc de un Clio cu peste 100000 km in 3 ani. De exemplu: https://www.autovit....html#0976071fb1 https://www.autovit....html#0976071fb1 https://www.autovit....html#7cc5cedcc9 https://www.autovit....html#7cc5cedcc9 Edited by LauCalin, 28 May 2017 - 22:37. |
|
#34
Posted 28 May 2017 - 22:36
Intre cele doua as alege masina cu unic proprietar. La cea adusa din Franta nu poti sti cat km are in realitate. In afara de asta , la 24 de ore dupa ce ai spalat-o, o masina neagra arata jegoasa.
|
#35
Posted 28 May 2017 - 22:44
https://www.autovit....html#a10c2250d0
Doar ca idee. Motorizare ok, consum mic. Oricum 99% din vanzatorii de pe autovit sunt samsari. Daca n-ai pretentii de prea mult loc si aspect e o masina foarte ok. Adevarat ca am vazut poate 1-2 barbati intr-o astfel de masina, restul de 100 erau femei, dar asta e alta poveste S-au vandut destule si in Romania, ai sanse sa gasesti de la prim proprietar si cu km putini, fara accident. Edited by Claudiu998, 28 May 2017 - 22:46. |
#36
Posted 28 May 2017 - 23:50
@initiator, eu nu pricep faza cu diesel-ul sincer.
Rulata, o gasesti de obicei cu km multi, adusa de undeva. Ori de flota. In general cine cumpara diesel nou o ia ca sa o alerge. Masini cu 30-50-70.000 km/an. Cel putin pe Clio, toate motorizarile sunt muci. maxim 90 cp, pornind de la 75. Crede-ma, ca e 1.2 benzina ca e 1.5 dci tot o sa-ti tremure mana pe volan cand faci o depasire. Daca iti place Clio, si e foarte ok ca iti place, e o masina frumoasa, moderna si destul de fiabila, si vrei sa o iei rulata, pentru 14.000 km/an mai bine te reorientezi spre un motor pe benzina aspirat de 1.2. Vei gasi cu mult mai putini km si consumul va fi ceva mai mare dar nu exagerat. E tehnologie veche, testata si paratestata, un motor simplu la care nu prea are ce sa se strice si poti gasi la banii pe care ii ai tu si sub 6000 de euro, probabil mult mai dotata. Daca vrei consum bun ,poti investi intr-o instalatie GPL vreo 3000 de lei si vei consuma urban cam 4 litri/100 km ,mai bine de atat nu se poate!. Nu pricep faza cu dieselul sa ma bati, daca nu faci 30-50.000/km/an. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users