Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
#7741
Posted 26 January 2022 - 11:20
SorinGT, on 26 ianuarie 2022 - 11:07, said:
Asa probabil ai fi zis si pina s-a deschis fabrica din China, ca au atat cerere cat pot produce pina acolo. |
#7742
Posted 26 January 2022 - 11:21
SorinGT, on 26 ianuarie 2022 - 11:07, said:
... pina incepe fabrica din Berlin sa functioneze la capacitatea maxima si sa vedem efectele. Iar daca fabrica din Berlin ar produce de una singura, peste 2 ani, cam 1.000.000 de masini/an, nu inseamna ca daca Tesla le-ar fi avut pe alea in 2021 le-ari fi vandut. |
#7743
Posted 26 January 2022 - 11:27
valitudor, on 26 ianuarie 2022 - 11:21, said:
Capacitate maxima? Posibil sa treaca cativa ani pana sa produca la capacitate maxima. Producatorii produc cat trebuie, eventual putin peste. Iar daca fabrica din Berlin ar produce de una singura, peste 2 ani, cam 1.000.000 de masini/an, nu inseamna ca daca Tesla le-ar fi avut pe alea in 2021 le-ari fi vandut. Nu inseamna nici ca nu. E o cerere de dovada a negatiei, n-ai cum sa demonstrezi nici ca da, nici ca ba. |
#7744
Posted 26 January 2022 - 11:29
E adevarat ce zici, insa lista de asteptare dupa masini este in limite normale, la fel ca la ceilalti. Pe mine asta ma face sa cred ca dorinta era pe undeva pe unde era si putinta
|
#7745
Posted 26 January 2022 - 11:32
valitudor, on 26 ianuarie 2022 - 10:19, said: Penibili? Toti fac planuri pe banii altora. Musk n-a facut planuri pe banii altora? Iar penibilii aia sunt proaspeti castigatori de Nobel pentru pace. Nu cred ca sunt chiar "penibili". Musk a declarat ca le da 6 miliarde daca vin cu un plan. Au venit, ai mai auzit de Musk? Este ridicol modul cum incerci sa-l scuzi pe Musk, cum ca ar fi aia penibili... Pai tocmai ti-am vorbit de Brattain, Bardeen si Shockley ale caror inventii ii fac sa merite cu prisosinta locul langa Edison. Parere personala si posibil gresita, n-are rost sa discutam pe seama ei. Insa ai dreptate, sunt aproape necunoscuti, probabil ca imensa majoritate care il considera pe Musk ca fiind mare inventator/inovator n-a auzit de ei. Insa asta nu este vina inventatorilor, este vina educatiei a fiecaruia dintre noi, asa cum este si vina mea ca nu stiu numele fiecarui mare inventator din zilele noastre. Dar asta nu-l face pe Musk demn de titulatura pe care i-o dati... Mare bazaconie ai mai spus. (Super) inginerii, inventatorii, inovatorii (sau Wozniak daca vrei), savantii au facut lumea mai buna pentru toti, pentru intreaga societate in ansamblul ei. Vanzatorii, gen Musk sau Jobs, au facut lumea mai buna pentru ei, pentru companiile si investitorii lor. Au stiut sa vanda si au adus banii pentru companiile lor. Ei sunt cei mai importanti pentru companii, insa nu valoreaza mai lucru pentru societate, sau cel putin nu la fel de mult ca cei care inventeaza. Super vanzatorii astia de azi exista doar pentru ca social media a capatat o putere nemaintalnita pana acum in istorie. Bezos sau Zuckerberg intra si ei aici, insa nu va place voua de ei, voi ii preferati pe Tesla si Edison sa-i alaturati lui Musk Edited by Vlad_22, 26 January 2022 - 11:36. |
#7746
Posted 26 January 2022 - 11:36
horny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 11:20, said:
E evident că atunci când scade prețul din diverse motive (fabrica locală), crește cererea. E clar de ce Tesla deschide fabrici în SUA, Europa și China: sunt cele mai mari piețe de mașini electrice. În SUA domină, în principal fiindcă nu a existat competiție. În Europa și-a luat-o peste bot cam de la toată lumea, fiindcă toți vor să vândă mașini electrice în Europa (norme de emisii). În China și-o ia peste bot de la companiile locale: SAIC, BYD, etc. Practic, Tesla nu domină unde există competiție, dar nu e nevoie să domine, că are segmentul ei unde poate mânca o pâine, la fel cum BMW o duce bine fără să domine. N-ai cum sa spui ca si-a luat-o peste bot cand Model 3 e cel mai bine vandut model de electrica (in Europa vorbesc, worldwide nici nu mai are sens sa vorbim). https://www.autocar....-top-selling-ev https://insideevs.co...s-november2021/ Eu as tine pariu ca si Y va fi, ba inca si mai vandut decat 3-ul. S-ul mai putin, iar X-ul da, se vinde slab. Asta trage totalul in jos. VW are mai multe modele EV care se vand bine (nici unul comparabil cu Model 3, dar in total depasindu-l si depasind tot ce vinde Tesla in Europa (cum spuneam, S-ul avand cerere relativ limitata, iar X slaba). Nu stiu, probabil dupa Y vor incepe sa produca si un hatchback compact (gen Model 2), e adevarat ca hatchbackurile sunt o afinitate a europenilor. Edited by SorinGT, 26 January 2022 - 11:39. |
#7747
Posted 26 January 2022 - 11:39
Ce contează ce ar fi fost dacă ...?
Contează ce e. Contează că avem alternative la Tesla dacă vrem mașină electrică. Fanii Tesla afirmau că Tesla va domina piața de mașini electrice, că ceilalți sunt cu 10 ani în urmă. Nu e deloc așa. După cum zic cei care au comparat KIA EV6 cu Tesla Model Y: dacă ar fi banii noștri, am cumpăra Kia. Nu m-ar deranja dacă Tesla ar fi pentru mașinile electrice ce e Apple pentru smartphones. Important e că pot să-mi cumpăr un Samsung sau Xiaomi, sau ce-o fi. |
#7748
Posted 26 January 2022 - 11:46
horny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 11:39, said:
După cum zic cei care au comparat KIA EV6 cu Tesla Model Y: dacă ar fi banii noștri, am cumpăra Kia. Gusturi si gusturi. |
#7749
Posted 26 January 2022 - 11:47
horny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 11:39, said:
Contează că avem alternative la Tesla dacă vrem mașină electrică. Foarte bine ca sunt alternative. Asta e bine si pentru fanii Tesla, la urma urmei. A fost o chestie reciproca, eu cred ca Tesla a grabit lucrurile, daca tesla nu ar fi existat, drumul asta spre electrificare ar fi fost semnificativ mai lent. In revers, faptul ca acum exista alternative, obliga si Tesla sa nu se culce pe o ureche. De pilda generatiile noi de tesle se imbunatatesc calitativ, Discutia era alta, cum ca (spui tu) Tesla si-o ia peste bot in Europa, ceea ce e evident fals. Cu un singur model practic se bate in Europa cu tot brandul VW (nu vorbim de tot grupul VW, de la Skoda si Seat pina la Porsche, ca ala e cu 24%, brandul e la 10). Edited by SorinGT, 26 January 2022 - 11:52. |
#7750
Posted 26 January 2022 - 11:57
ro_explorer, on 26 ianuarie 2022 - 11:46, said:
Ai dreptate, dar bănuiesc că mașinile Kia nu vin cu probleme de genul: https://insideevs.co...sing-brake-pad/ Pentru mine contează chestiile astea, fiindcă țin la viața mea. Nu știu alții cum sunt. SorinGT, on 26 ianuarie 2022 - 11:47, said:
eu cred ca Tesla a grabit lucrurile, daca tesla nu ar fi existat, drumul asta spre electrificare ar fi fost semnificativ mai lent. |
|
#7751
Posted 26 January 2022 - 12:11
ro_explorer, on 26 ianuarie 2022 - 11:46, said: Macar acolo, că la interior se știe că se mai taie din costuri... Eu nu sunt fan al tabletei ăleia și problema e că îți este băgată pe gât, vrei nu vrei. Ar fi o idee să fie opțională și să se rezume doar la medianav ceva, mai mic, cum e la alte brand-uri. Sigur, tu le-ai condus pe toate. Hai man... Dacă ai condus tu, nu înseamnă nimic, sunt opinii strict subiective, poate altora le place. Nu înseamnă că și înțelegi musai, ce conduci. Edited by Vlad_22, 26 January 2022 - 12:13. |
#7752
Posted 26 January 2022 - 12:12
Vlad_22, on 26 ianuarie 2022 - 12:11, said:
Macar acolo, că la interior se știe că se mai taie din costuri... Eu nu sunt fan al tabletei ăleia și problema e că îți este băgată pe gât, vrei nu vrei. Ar fi o idee să fie opțională. |
#7753
Posted 26 January 2022 - 12:14
Nu, ideea în sine este bună, însă ar trebui să fie opțională, dpmdv. Acum vor sări alții, că ăsta e viitorul, nu înțeleg eu și alte bazaconii. Nici nu-mi pasă, nu dau 2 bani, e strict o părere.
Edited by Vlad_22, 26 January 2022 - 12:14. |
#7754
Posted 26 January 2022 - 12:31
horny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 11:57, said:
Ar fi trecut la hibride? Da, eu asa cred. Cam toti producatorii s-ar fi balacit ani buni de acum incolo in hibride, ev-urile fiind o raritate, niste chestii cel mult de nivel I3, cu autonomii reale de vreo 120-150km (si alea ar fi fost deja considerate dincolo de standard range) si preturi prohibitive (nu piperate, cum in general sunt acum). Vlad_22, on 26 ianuarie 2022 - 12:14, said:
Nu, ideea în sine este bună, însă ar trebui să fie opțională, dpmdv. Acum vor sări alții, că ăsta e viitorul, nu înțeleg eu și alte bazaconii. Nici nu-mi pasă, nu dau 2 bani, e strict o părere. Optional, daca nu-ti place acel model de design, e sa alegi altceva. Eu zic ca modelele Tesla mai au un atu...de la "low-entry" (standard range) la Performance, win cu pachetul complet, unele exceptii la Standard Range, dar ideea e ca, daca Long Range e 50 si ceva de ii de euro, stii ca ala e pretul de care ai toata tehnologia Tesla si optionalele la dispozitie ( nu ai FSD-ul, dar multi vor spune "who cares?"). Deci nu mai esti in situatia in care la pretul de plecare ai niste scaune care nu au nimic a face cu cele de "versiune premium", nu ai active cruz control ca optiune, pina si sistemul de alarma la fel samd. I4 de pilda (e-40) e marketat ca pornind de la 58k, dar ca sa pui cele enumerate (nu vin standard, sunt la optionale) si alte cateva chiar necesare, atingi 75k. Similar e cu Polestar 2. La Tesla mai schimbi culoarea si (daca vrei) alte jante si gata. Edited by SorinGT, 26 January 2022 - 12:35. |
#7755
Posted 26 January 2022 - 12:32
horny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 11:57, said:
Ai dreptate, dar bănuiesc că mașinile Kia nu vin cu probleme de genul: https://insideevs.co...sing-brake-pad/ Chestia aia cu placuta de frana lipsa este o pata neagra pe QC-ul Tesla, care oricum nu excela. Si masina mea are multe chestii care puteau fi mai bine reglate. Cat timp lucrurile astea (gen placuta de frana) raman cazuri unice intra la categoria accidente. Orice firma are probleme de genul la un moemnt dat. Sa mentionez acum vreo 2 ani cand un Model 3 cu interior alb avea o portiera spate cu tapiterie neagra? Vlad_22, on 26 ianuarie 2022 - 12:11, said:
Eu nu sunt fan al tabletei ăleia și problema e că îți este băgată pe gât, vrei nu vrei. Ar fi o idee să fie opțională și să se rezume doar la medianav ceva, mai mic, cum e la alte brand-uri. Vlad_22, on 26 ianuarie 2022 - 12:14, said:
Nici nu-mi pasă, nu dau 2 bani, e strict o părere. |
|
#7756
Posted 26 January 2022 - 12:57
SorinGT, on 26 ianuarie 2022 - 12:31, said:
Da, eu asa cred. Cam toti producatorii s-ar fi balacit ani buni de acum incolo in hibride, ev-urile fiind o raritate, niste chestii cel mult de nivel I3, cu autonomii reale de vreo 120-150km (si alea ar fi fost deja considerate dincolo de standard range) si preturi prohibitive (nu piperate, cum in general sunt acum). Cars: 15% reduction from 2025 on and 37.5% reduction from 2030 on https://ec.europa.eu...ars-and-vans_en Din 2030, nici măcar hibridele nu se vor încadra în normele de emisii, deci ce rost ar fi avut investițiile masive în hibride? Eu nu văd logica la ce zici. Ceea ce se întâmplă acum în piața auto din Europa era inevitabil, părerea mea. ro_explorer, on 26 ianuarie 2022 - 12:32, said:
Nu, vin cu alt fel de probleme ... |
#7758
Posted 26 January 2022 - 13:12
horny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 12:57, said:
Din 2030, nici măcar hibridele nu se vor încadra în normele de emisii, deci ce rost ar fi avut investițiile masive în hibride? E Nu cred ca investitiile alea masive ar fi fost o piedica, ar fi facut ulterior adaptarea din mers. Ai masini electrice acum (chiar din cele cu pretentii, gen BMW I4), care nici macar nu sunt design start from scatch, sunt facute pe aceeasi platforma ca seria 3-4 normala. Similare cazuri ai la Kia, Vauxhall, Mini si Ioniq-ul pina la I5. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users