Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...
 

"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
8256 replies to this topic

#7723
horny_hornet

horny_hornet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,431
  • Înscris: 15.10.2020

View PostHansolo, on 26 ianuarie 2022 - 08:34, said:

Cum naiba ai gasit site-ul ala n-am idee.
Am căutat pe google europe evs, complicat, nu?

View PostHansolo, on 26 ianuarie 2022 - 08:34, said:

Interesant ca din 2017 totalul procentelor scade sub 100% iar pe 2022 Tesla e creditata cu 0,54%.
Pe grafic scrie că sunt incluse cele mai mari grupuri auto (8 grupuri). Bănuiesc că procentele până la 100% reprezintă grupuri auto mai mici.
Tesla are 0,54% în 2022 în acele țări fiindcă așa funcționează vânzările Tesla, există vârfuri în lunile cu vaporul, în rest sunt firmituri. E amuzant de văzut că fanii Tesla aduc numai grafice cu lunile de vârf. :lol:

Eu iau vânzările anuale la puricat, nu mă complic cu detaliile, că dă cu virgulă.

#7724
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,188
  • Înscris: 08.01.2021

View Postvrajitoruldinoz, on 26 ianuarie 2022 - 01:24, said:

Tot ce se bazeaza pe proiectii de viitor e foarte sensibil la sentimentele din ziua de azi, optimsim, pesimism etc. E normal sa fluctueze.


Exact. Nu pe realitati industriale, analize financiare & shit. Ci pe perceptii si miros de profit din specula. Asta am spus de la bun inceput.

View PostKiloW, on 14 ianuarie 2022 - 17:35, said:

Valoarea oricărei acțiuni tranzacționata la bursa e data de promisiunea câștigului, și de punctul unde se întâlnește cererea cu oferta și e pur speculativa.
Poveștile cu valoarea, indicatorii contabili și alte alea sunt doar indicii, care le creează unora iluzia ca pot face predicții pe baza lor, însă n-au nicio influenta.

Hai sa ne mai uitam o data la TSLA si BTC  pe doi ani, ca sa vedem cate diferente fundamentale au.

Ambele cresc pana la sf lui Feb 2020.  Apoi ambele se dezumfla putin, si reincep sa creasca.
Ambele cresc "normal" pana in Oct 2020. Dupa care ambele explodeaza pur si simplu.  Din Oct in ianuarie Tesla se dubleaza, bitcoin creste de 4-5 ori.
Urmeaza un platou inalat cu mici fluctuatiiv (mai mari la bitcoin). E drept aici apare o diferenta fundamentala, la bitcoin dureaza pana in aprilie-mai, ia tesla mai putin.
Perioada martie - iulie e una cu un "platou" relativ jos la Tesla. E drept ca la bitcoin e una bearish iar la tesla bullish insa pantele sunt foarte mici la ambele, e practic un platou. Daca cumparai actiuni/bitcoini zilnic  in perioada mai-iulie la la amandoua oricum nu luai teapa.  
In iulie ambele incep sa creasca brusc.  In noiembrie iar e un varf, din nou o idee mai larg la bitcoin decat la Tesla (cu vreo saptamana mai devreme si dureaza o saptama mai mult). Si TSLA si BTC au un ATH aproape sincron. La BTC urmeaza inca unul cateva zile mai tarziu, insa nu cu mult mai sus.
Din 5-10 Noiembrie incepe o perioada bearish, cu mica tresarire in Dec/Ian. OK, intr*adevar, revenirea la Tesla a fost mult mai pronuntata decat la bitcoin.
In ianuarie ambele sunt in bot. Cine vindea in decembrie iar nu lua teapa.

Deci nu exista nicio asemanare, pentru ca nu are cum. Valoarea tesla e data de investitori seriosi care au analizat planurile si datele financiare si proiectiile de piata si e o tendinta de crestere sanatoasa  hurr durr iar bitcoinul e pura specula si jumulirea fraierilor  si fluctuatii aleatoare herp derp. Dealtfel nimeni sanatos la cap care are actiuni (sau expunere) Tesla nu ar cumpara bitcoini Posted Image

Cred ca un moderator ar trebui sa mute discutia asta in aria de religie Posted Image

Attached Files


Edited by KiloW, 26 January 2022 - 08:50.


#7725
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,188
  • Înscris: 08.01.2021
LE
Pana in 2020 diferentele erau mari, nu prea semana nimic, cel putin bitcoinul chiar fluctua ca toate alea in timp ce TSLA era mult mai "traditionala".

Insa in ultimii 2 ani ambele au aceleasi perioade bune si proaste,  bule si dezumflari aproape sincronizate, cu foarte mici diferente.  Daca iti ghiceam in Ianuarie 2020 cand incepea nebunia cu virusul  cafea cursul BTC si iti spuneam ca e TSLA si cumparai si vindeai actiuni pe baza lui (sau invers), ai fi facut un profit sanatos aproape fara sa-ti dai seama ca nu urmaresti ce trebuie.  Si intamplator de 2 ani toate guvernele arunca foarte multi bani pe piata. Sunt convins ca nu exista nicio legatura intre ele.

Edited by KiloW, 26 January 2022 - 09:13.


#7726
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,267
  • Înscris: 23.07.2014

View Posthorny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 08:12, said:

De grija cui mori? Posted Image


Wow, ce-ți mai place să selectezi informațiile și să mănânci rahat. De ce nu ai pus graficul din noiembrie 2021? Posted Image
Pui graficul din luna în care ajunge vaporul cu mașini Tesla, ce coincidență... Posted Image

Puteam și eu să selectez informațiile:
Attachment tesla_2022.png

Totuși, încerc să fiu obiectiv, spre deosebire de alții (nu dau nume).

Nu au masini pe stoc, vand tot ce produc, asta conteaza. Nu poti vinde mai mult decat ai, sau?
Uite S-ul nici nu se mai livreaza in Europa, reincepe de prin noiembrie, pentru ca nu pot produce in momentul de fata dupa cerere. In iaunuarie ai putea lua situatia S-ului in Europa si sa conchizi ca e catastrofala, ca nu au vandut nimic.
Tocmai, cand ajung vapoarele, deci au marfa, aia trece si sunt in top
https://www.reuters....les-2021-10-25/
De unde sa vanda apoi din ce nu au?

View Posthorny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 08:43, said:

Eu iau vânzările anuale la puricat, nu mă complic cu detaliile, că dă cu virgulă.

Bun, atunci compara anual asta

https://carsalesbase...-tesla-model-3/

cu asta
https://carsalesbase...volkswagen-id3/

si vezi ce-ti da.

Pe 2022, adica colo prin ianuarie 2023, om putea copara ID4 cu Y.

Edited by SorinGT, 26 January 2022 - 09:40.


#7727
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,188
  • Înscris: 08.01.2021
Criza chipurilor a facut ca niciun producator sa nu poata face fata cererii in momentul asta, si toti vand tot ce produc. Tesla nu are nimic special.

Evident, la Tesla din cauza ca e o masina revolutionara pe care o vrea toata lumea si ceilalti pentru ca sunt prosti si nu sunt in stare sa-si asigure lantul de aprovizionare.  

Evident ca o fac intentionat pe haterul, insa si fanii trebuie sa inteleaga ca argumentatiile lor nu stau intotdeauna in picioare, si ca se bazeaza foarte mult pe convingeri personale si biaisuri. Acelasi argument obiectiv (gen nu pot sa raspunda cererii) il poti reinterpreta functie de propriile convingeri. Gen daca "inchisorile sunt pline de romi", poti sa spui ca asta se datoreaza discriminarii, saracii, sau ca se datoreaza faptului ca sunt niste infractori innascuti,  functie de propaganda pe care o consumi. Un pic de scepticism nu strica indiferent de tabara in care te afli.

Edited by KiloW, 26 January 2022 - 09:45.


#7728
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,267
  • Înscris: 23.07.2014

View Posthorny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 08:43, said:

așa funcționează vânzările Tesla, există vârfuri în lunile cu vaporul, în rest sunt firmituri.

Varfurile inseamna 23-25k de vanzari la momentul ala, varful celorlalti e de 3 ori mai mic. Si nici macar in rest nu sunt firimituri, ai cel putin alte 2 luni care egaleaza varfurile celorlalti, iar celalate, cu exceptia lui Iulie, au un nivel acceptabil, in ritmul marketului.

View PostKiloW, on 26 ianuarie 2022 - 09:43, said:

Criza chipurilor a facut ca niciun producator sa nu poata face fata cererii in momentul asta, si toti vand tot ce produc. Tesla nu are nimic special.

Aia am inteles, dar atunci nu folosesti formulari gen "au probleme", sugerand subtil un soi de cadere pe piata fata de ceilalti. Au eventual aceeasi problema pe care o au toti. Deocamdata vand mai bine decat concurenta (vezi tabela), si asta fara fabrica operationala (inca) in Europa. Stai sa inceapa si Y, care se prefigureaza ca va bate 3-ul la vanzari.

View PostKiloW, on 26 ianuarie 2022 - 09:43, said:

Evident, la Tesla din cauza ca e o masina revolutionara pe care o vrea toata lumea si ceilalti pentru ca sunt prosti si nu sunt in stare sa-si asigure lantul de aprovizionare.
Pe moment nu ceilalti au un dezavantaj. Nu ei trebuie sa le care de peste ocean sau sa plateasca taxe de import.

Si totusi, pe 2021 ID3 are 65k de bucati vandute in Europa (fara decembrie), iar Tesla cu Model 3 114k (tot fara decembrie). Nu stiu datele pe decembrie, dar tinand cont ca peroada asta e de asemenea de varf la Tesla, cu peste 20k de vanzari (vezi 2020), nu cred ca se va inversa cumva situatia.

Edited by SorinGT, 26 January 2022 - 09:59.


#7729
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,661
  • Înscris: 21.06.2016
Stai puțin, toată piata de acțiuni este numai și numai despre viitor. Singura chestie e ca unele chestii pot fi estimate cu mai multă certitudine decit altele. Consumul de piine și oțel fata de consumul de EVs sau banii veniți dintr-un potențial autopilot.
Valoarea unei companii însă nu are aproape nimic de-a face cu profiturile de anul asta, sau de la anul, etc.
Intradevar virbim de speculație, adică oamenii ar vrea sa crească prețul. E valabil la orice investiție, e speculativa. Chiar și o garsoniera de dat in chirie.

Edited by vrajitoruldinoz, 26 January 2022 - 09:52.


#7730
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,267
  • Înscris: 23.07.2014
.

Edited by SorinGT, 26 January 2022 - 09:50.


#7731
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,188
  • Înscris: 08.01.2021
@vrajitorul
Vezi ca mai ai un pic si incepi sa fluieri in biserica, ereticule.
Noi pe aici credem ca valoarea de piata a Tesla e datorata exclusiv calitatilor intrinseci ale companiei, produselor ei revolutionare (prezente si viitoare) si a echipei manageriale. Si sa nu uitam de salvarea planetei, care e exclusiv in mainile lui Musk,  amin.

Edited by KiloW, 26 January 2022 - 10:05.


#7732
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,267
  • Înscris: 23.07.2014
Probabil nici unul la mie dintre cumparatorii de EV-uri (valabil pentru orice brand) se gandesc si la salvarea planetei cand fac achizitia. Probabil pentru unul la 50k o fi ala primul gand.

Edited by SorinGT, 26 January 2022 - 10:13.


#7733
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,188
  • Înscris: 08.01.2021
Ba sa stii ca eu o sa ma gandesc atunci cand o sa-mi iau una (Tesla sau alta, primii care baga vreo 450km de autonomie de autostrada reala)  Posted Image Eu chiar cred ca ecologia are parti bune si ca o populatie si economie globala in crestere rapida trebuie sa fie atente si la resursele de mediu. Ca modelul economic din 1700 s-ar putea sa nu mai fie functional in 2100 pentru ca pur si simplu contextul s-a schimbat si premizele de atunci nu mai sunt valabile acum.
Chiar ma bucur ca cineva a zgaltait un pic industria auto, insa sper ca atunci cand companiile tinere gen Tesla  devin o industrie "mature" sa nu revina la aceleasi patternuri de rahat.

Insa chiar daca nu cumpara masina ca sa salveze planeta, multi se simt parte a unei elite, a unei comunitati alese, care a inteles unele chestii inaintea tuturor.  In cazul nostru una cu alte valori superioare cocalarilor cu benve sau sarakilor cu tedei. Cine spune ca isi cumpara o masina fara sa tina cont deloc de factorul emotional probabil minte.

Evident ca exagerez (un pic), sper ca s-a inteles asta.

Edited by KiloW, 26 January 2022 - 10:31.


#7734
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postandreyvsjoker, on 24 ianuarie 2022 - 21:50, said:

Ce-mi place de penibilii aia ce fac planuri pe banii altora.
Penibili? Toti fac planuri pe banii altora. Musk n-a facut planuri pe banii altora?
Iar penibilii aia sunt proaspeti castigatori de Nobel pentru pace. Nu cred ca sunt chiar "penibili". Musk a declarat ca le da 6 miliarde daca vin cu un plan. Au venit, ai mai auzit de Musk?
Este ridicol modul cum incerci sa-l scuzi pe Musk, cum ca ar fi aia penibili...

View Postvrajitoruldinoz, on 25 ianuarie 2022 - 06:29, said:

Dar ia spune-ne tu Vali, pe cine știi tu după Edison care a descoperit ceva și e cunoscut? Tu, fără google, fără sa te gândești prea mult, poți sa vii cu un nume, doua?
sa nu fie legat de vaccin…
Pai tocmai ti-am vorbit de Brattain, Bardeen si Shockley ale caror inventii ii fac sa merite cu prisosinta locul langa Edison. Parere personala si posibil gresita, n-are rost sa discutam pe seama ei.
Insa ai dreptate, sunt aproape necunoscuti, probabil ca imensa majoritate care il considera pe Musk ca fiind mare inventator/inovator n-a auzit de ei.
Insa asta nu este vina inventatorilor, este vina educatiei a fiecaruia dintre noi, asa cum este si vina mea ca nu stiu numele fiecarui mare inventator din zilele noastre. Dar asta nu-l face pe Musk demn de titulatura pe care i-o dati...

View Postvrajitoruldinoz, on 25 ianuarie 2022 - 06:26, said:

Wozniak era ușor de înlocuit. E plinã lumea de super ingineri. Musk, Jobs, ãștia sint rari.
Mare bazaconie ai mai spus. (Super) inginerii, inventatorii, inovatorii (sau Wozniak daca vrei), savantii au facut lumea mai buna pentru toti, pentru intreaga societate in ansamblul ei. Vanzatorii, gen Musk sau Jobs, au facut lumea mai buna pentru ei, pentru companiile si investitorii lor. Au stiut sa vanda si au adus banii pentru companiile lor. Ei sunt cei mai importanti pentru companii, insa nu valoreaza mai lucru pentru societate, sau cel putin nu la fel de mult ca cei care inventeaza.
Super vanzatorii astia de azi exista doar pentru ca social media a capatat o putere nemaintalnita pana acum in istorie. Bezos sau Zuckerberg intra si ei aici, insa nu va place voua de ei, voi ii preferati pe Tesla si Edison sa-i alaturati lui MuskPosted Image

#7735
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View PostKiloW, on 26 ianuarie 2022 - 10:04, said:

@vrajitorul
Vezi ca mai ai un pic si incepi sa fluieri in biserica, ereticule.
Noi pe aici credem ca valoarea de piata a Tesla e datorata exclusiv calitatilor intrinseci ale companiei, produselor ei revolutionare (prezente si viitoare) si a echipei manageriale. Si sa nu uitam de salvarea planetei, care e exclusiv in mainile lui Musk,  amin.
Se vede de la o posta cine sunt persoanele religioase care functioneaza doar pe credinte si axiome exclusive.
Sau altfel spus, cei care considera valoarea la bursa pur speculativa cum sunt?

#7736
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,267
  • Înscris: 23.07.2014

View PostKiloW, on 26 ianuarie 2022 - 10:17, said:

Ba sa stii ca eu o sa ma gandesc atunci cand o sa-mi iau una

Vei fi unul din acei 1000. Vag toti sunt constienti si sunt de acord ca ecologia are parti bune. De cumparat, cumpara ca le place masina.

View PostKiloW, on 26 ianuarie 2022 - 10:17, said:

Insa chiar daca nu cumpara masina ca sa salveze planeta, multi se simt parte a unei elite, a unei comunitati alese, care a inteles unele chestii inaintea tuturor.  


Daca nu vor fi existat un Taycan sau un EQS, nu cred ca ai scoate elitistii aia din limizine cu V8, sport sau pentru chauffeur. Si asa e greu :)

#7737
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostSorinGT, on 26 ianuarie 2022 - 10:12, said:

Probabil nici unul la mie dintre cumparatorii de EV-uri (valabil pentru orice brand) se gandesc si la salvarea planetei cand fac achizitia. Probabil pentru unul la 50k o fi ala primul gand.
Absolut de acord cu tine aici. Se gandesc, in schimb, la pret, la cat obtin de la stat, cat ii costa, cat economisesc, etc. Ai perfecta dreptate.

Insa, pentru ca unii dintre ei sunt si ipocriti, odata ce si-au luat masina, navaleasc pe forum si le spun celorlalti cat de mult salveaza ei planeta si cat de mult o distrug ceilalti. Dar asta fara sa-i intereseze ecologia, asa cum ne declara aproape de fiecare data. Adica sunt ecologisti doar cand le da cu tigaia in cap celorlalti

View PostKiloW, on 26 ianuarie 2022 - 10:17, said:

Insa chiar daca nu cumpara masina ca sa salveze planeta, multi se simt parte a unei elite, a unei comunitati alese, care a inteles unele chestii inaintea tuturor.  In cazul nostru una cu alte valori superioare cocalarilor cu benve sau sarakilor cu tedei. Cine spune ca isi cumpara o masina fara sa tina cont deloc de factorul emotional probabil minte.
Evident ca exagerez (un pic), sper ca s-a inteles asta.
Nu prea exagerezi. Este vorba de "nevoia" de a te considera diferit, mai destept, mai cu mot decat ceilalti. Cu masina germana, cu diesel, cu masina nipona, cu hibrid... acum cu electrica. Cam astea au fost etapele pe la noi...

Edited by valitudor, 26 January 2022 - 10:36.


#7738
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,188
  • Înscris: 08.01.2021

View PostHansolo, on 26 ianuarie 2022 - 10:20, said:

Se vede de la o posta cine sunt persoanele religioase care functioneaza doar pe credinte si axiome exclusive.
Sau altfel spus, cei care considera valoarea la bursa pur speculativa cum sunt?

Eu sunt agnostic, cred ca am fost explicit. Am spus ORI ca  TSLA e puternic speculativa (cel putin in ultimii doi ani), ORI BTC e bazat pe ceva real.  Tu crezi ce vrei Posted Image

Ofttopic, eu am si una si alta. BTC am luat foarte devreme, am si minat in perioada romantica cand se putea mina cu GPU, erau sub 80 dolari. Din motive ideologice, mi-a placut ideea de moneda descentralizata si necontrolata de o banca centrala, si nu ca sa castig, nu credeam ca vor ajunge unde au ajuns sau ca voi obtine vreun profit.
Unii ar spune ca BTC e pur speculativ in momentul asta, si nu am argumente sa il contrazic, pentru ca probabil ar avea dreptate.  Insa asta nu inseamna ca TOTI care au cumparat (sau adoptat) BTC au facut-o doar ca specula, sau ca BTC (sau cryptos in general) nu ar avea si alta valoare decat pura lacomie a "investitorilor".  Cum se monetizeaza valoarea aia, daca exista, e alta discutie.

la TSLA sunt expus din pura lacomie Posted Image

Edited by KiloW, 26 January 2022 - 10:42.


#7739
horny_hornet

horny_hornet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,431
  • Înscris: 15.10.2020

View PostSorinGT, on 26 ianuarie 2022 - 09:40, said:

Nu au masini pe stoc, vand tot ce produc, asta conteaza. Nu poti vinde mai mult decat ai, sau?
Puteau să facă 100 de fabrici, i-am oprit eu? Nu văd ce scuză mai au acum, că au bani căcălău.
De fapt, știu ce scuză au. Ei știu foarte bine care e cererea și produc cât se cere.

View PostSorinGT, on 26 ianuarie 2022 - 09:40, said:

Bun, atunci compara anual asta
https://carsalesbase...-tesla-model-3/
cu asta
https://carsalesbase...volkswagen-id3/
si vezi ce-ti da.
Eu compar ce vreau eu, nu ce vrei tu, ești culmea. Pentru mine, important e că Tesla a vândut vreo 13,8% din mașinile electrice din Europa în 2021, adică nimic extraordinar, la nivel cu Stellantis. VAG a vândut cam dublu față de Tesla în Europa (mă refer strict la mașini electrice). Simt nevoia să reamintesc că Tesla s-a scremut să vândă un milion de mașini în 2021 în timp ce alții (Toyota, VAG) vindeau vreo 10 milioane de mașini anual, nu știu cu ce cifre se mai laudă, bănuiesc că au mai scăzut vânzările din diverse motive.

View PostKiloW, on 26 ianuarie 2022 - 09:43, said:

Criza chipurilor a facut ca niciun producator sa nu poata face fata cererii in momentul asta, si toti vand tot ce produc. Tesla nu are nimic special.
Tocmai că Tesla are ceva special. Musk se lăuda că criza semiconductorilor nu a afectat Tesla fiindcă au putut să modifice repede software-ul astfel încât să accepte componente de la alte companii.

Edited by horny_hornet, 26 January 2022 - 10:59.


#7740
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,267
  • Înscris: 23.07.2014

View Posthorny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 10:55, said:

Puteau să facă 100 de fabrici, i-am oprit eu? Nu văd ce scuză mai au acum, că au bani căcălău.
De fapt, știu ce scuză au. Ei știu foarte bine care e cererea și produc cât se cere.

Asa probabil ai fi zis si pina s-a deschis fabrica din China, ca au atat cerere cat pot produce pina acolo.

View Posthorny_hornet, on 26 ianuarie 2022 - 10:55, said:

Eu compar ce vreau eu, nu ce vrei tu, ești culmea.

Ok, pai atunci hai sa admitem ca e subiectivism, fiecare poate vedea ce vrea, nu ne mai dam de obiectivi (me included, desigur). Si mai cred ca putem admite ca nu putem sti sigur daca ai sau nu ai dreptate, pina incepe fabrica din Berlin sa functioneze la capacitatea maxima si sa vedem efectele.

Edited by SorinGT, 26 January 2022 - 11:07.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate