"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
#146
Posted 24 May 2017 - 21:52
Tesla a vrut sa vanda 500k in 2020 in prima faza apoi a accelerat constructia gigafactory ca sa produca 500k in 2018.
Please stop the bullshit. Model 3 apare la termen. Veniturile sunt negative deoarece fiecare dolar e reinvestit masiv. Au fost companii gen Amazon cu ani la rand cu profit negativ. Remember Tesla nu mai este "just cars". si Nokia vindea masiv cand a aparut iFon. Edited by diabolik213, 24 May 2017 - 21:53. |
#147
Posted 24 May 2017 - 22:50
valitudor, on 24 mai 2017 - 19:31, said:
Prietene, 99,99% dintre oamenii cu masini de pe aceasta planeta NU au o masina Tesla, asadar considera ca deocamdata o astfel de masinia nu li se potriveste. Exact ceea ce cred si eu. Nu trebuie sa ma trezesc, sunt deja treaz. Stiu foarte bine asta, nici nu as indrazni sa afirm ca Tesla e o masina pentru oricine. Dar culmea e ca tocmai pe Tesla li sa pus pata unora si de pe forumul asta sa arunce cu gunoi. Exact cum spunea si un moderator pe aici. Iar tu sa nu imi zici iar ca nu esti de acord cu abordarea lor riscanta in tema Autopilotului. Ca in cazul VW (caz mult mai grav si dovedit cu DieselGate) nu te-am auzit sa ai aceeasi atitudine punitiva, sau principiile tale sunt selective in functie de marca? |
#148
Posted 24 May 2017 - 23:17
inuendo0, on 24 mai 2017 - 22:50, said:
Dar culmea e ca tocmai pe Tesla li sa pus pata unora si de pe forumul asta sa arunce cu gunoi. inuendo0, on 24 mai 2017 - 22:50, said: Ca in cazul VW (caz mult mai grav si dovedit cu DieselGate) nu te-am auzit sa ai aceeasi atitudine punitiva, sau principiile tale sunt selective in functie de marca? Cu toate astea, nu am spus niciodata ca VW nu si-ar merita pedeapsa sau ca nu si-au facut-o cu mana lor. De asemenea, n-am vorbit despre paradigme, despre schimbarea istoriei, despre dorinta mea de a falimenta alte firme, asa cum abereaza cativa dintre "fanii" Tesla de pe aici. So, las-o mai usor cu ura mea pentru una sau alta, ca nu ma cunosti diabolik213, on 24 mai 2017 - 21:52, said:
si Nokia vindea masiv cand a aparut iFon. |
#149
Posted 24 May 2017 - 23:42
valitudor, on 24 mai 2017 - 23:17, said: Doar pe banc au trisat, iar trisatul pe banc nu a afectat pe nimeni altcineva decat pe stat, care a fost vaduvit de niste bani. ATAT. Cu riscul de a fi offtopic iti raspund doar la ce ai zis mai sus. Deci din toata treaba cu dieselgate tu asta ai inteles? Pe bune? Deci nu imi vine sa cred cum incerci sa "dregi busuiocul", sau poate doar asta ai inteles tu, ca pe banc trisau, iar in realitate pe strazi toate erau bune si frumoase, scoteau flori pe esapament. Situatie care ne afecteaza pe toti ca respiram acelasi aer. Floricele pentru toata lumea. Iar la restul cu "pupincurismul" ce sa mai spun? E la fel pe fiecare topic despre fiecare marca. |
#150
Posted 25 May 2017 - 06:03
Dupa cele scrise de tine si pretinse a fi concluzia trasa din cuvintele tale, eu nu vad decat doua posibilitati:
1. ori esti incapabil sa intelegi sensul unui text simplu scris in limba materna, iar in cazul asta ma intreb oare ce ai inteles tu din blogurile alea pe care le citezi cu obstinatie peste tot, ori 2. ori esti pur si simplu rauvoitor si nu te intereseaza altceva decat scandalul, fara sa te intereseze ceea ce au de spus ceilalti Asa ca cele 2 posibilitati ma determina sa fiu indiferent fata de tine, so Inchei spunandu-ti sa ai norocul si sa te bucuri de viitoarea Tesla precum iti doresti, ba chiar mai mult! |
#151
Posted 25 May 2017 - 06:20
#152
Posted 25 May 2017 - 08:02
http://m.automarket....umul-77451.html
Vanzari electrice in Europa. Unde pe primele locuri sunt ZOE, BMW si Nissan. Pana la aparitia modelului Tesla 3, pierde piata si teren in Europa. Deja este contracarat cu f.mare succes efectul tesla, cand vrei sa faci electrice adevarate doar pt.ecologue si nu cercetezi n ani sa faci 0.100km in 0.2 secunde. La ce bun o fi fost, nu stim inca, dar clientii celorlalte electrice le arata la ce. Concurenta a inregistrat vanzari mult mai mari, cum a crescut autonomia si nu acceleratia la 0.3 secunde pana la 100, lucru irelevant. Viziunea teasla in europa are misiune grea, mai ales ca inca nu sa lansat. Edited by Torquemada-666, 25 May 2017 - 08:05. |
#153
Posted 25 May 2017 - 08:26
Torquemada-666, on 25 mai 2017 - 08:02, said:
http://m.automarket....umul-77451.html Vanzari electrice in Europa. Unde pe primele locuri sunt ZOE, BMW si Nissan. Pana la aparitia modelului Tesla 3, pierde piata si teren in Europa. Deja este contracarat cu f.mare succes efectul tesla, cand vrei sa faci electrice adevarate doar pt.ecologue si nu cercetezi n ani sa faci 0.100km in 0.2 secunde. La ce bun o fi fost, nu stim inca, dar clientii celorlalte electrice le arata la ce. Concurenta a inregistrat vanzari mult mai mari, cum a crescut autonomia si nu acceleratia la 0.3 secunde pana la 100, lucru irelevant. Viziunea teasla in europa are misiune grea, mai ales ca inca nu sa lansat. Si care din modelele prezentate de tine are autonomie mai mare decat Tesla ? Ca la performantele dinamice oricum ai recunoscut ca sunt mai slabe Edited by fortzoso, 25 May 2017 - 08:26. |
#154
Posted 25 May 2017 - 09:19
Torquemada-666, on 25 mai 2017 - 08:02, said:
http://m.automarket....umul-77451.html Vanzari electrice in Europa. Unde pe primele locuri sunt ZOE, BMW si Nissan. Si acum, ca sa intelegeti de ce sunt "unii" asa de suparati pe Tesla: bev-sales-per-brand-in-q1-2017-europe.jpg 54.3K 17 downloads Edited by ericmario, 25 May 2017 - 09:49. |
|
#155
Posted 25 May 2017 - 10:18
Stai sa apara si eTalisman sa vezi atunci suparare
De Model 3 nici nu mai vorbim, sigur va ajunge pe primul loc rapid. |
#156
Posted 25 May 2017 - 10:53
ericmario, on 25 mai 2017 - 09:19, said: Mama, ZOE matura pe jos cu e-Golf. Si acum, ca sa intelegeti de ce sunt "unii" asa de suparati pe Tesla: bev-sales-per-brand-in-q1-2017-europe.jpg Nu e problema, cat timp matura cu Tesla ciocoiului. Zoe sa dezvoltat frumos si imi place. VW inca nu sa axat asa tare cu eGolf, inca. Eu sunt si cu BMW ul pt.ca am si un șeptar. Deci i.urile imi plac. Au maturat astea cu teasla si in sua, la ei acasa, cand le.a luat comanda politiei. fortzoso, on 25 mai 2017 - 08:26, said: Si care din modelele prezentate de tine are autonomie mai mare decat Tesla ? Ca la performantele dinamice oricum ai recunoscut ca sunt mai slabe Deci, Doamne fereste, chiar e asa greu de inteles? Citeste incet atunci. Unde am zis ca are autonomie mai mare decat tesla? Exact. Unde? Atentie elev: "zoe (concurenta) a inregistrat vanzari mult mai mari, cum a crescut autonomia". Nu este nici un grad de comparatie cu o teasla. Ai inteles elev? Edited by Torquemada-666, 25 May 2017 - 10:54. |
#157
Posted 25 May 2017 - 10:53
#158
Posted 25 May 2017 - 10:57
ericmario, on 25 mai 2017 - 10:53, said: Eci nu inseamna tancuri de 2 to e, indiferent de marca. Zoe cu 400km sau eGolf cu 400km sunt perfecte de oras. Poate imi iau si ma apuc de plimbat prin tara sa vad cat ma cista, cate zile fac, cat pierd din viata si apoi sa 😉postez pareri " obiective" despre electrice. 30.000e sau 35.000 nu e mult. Toti care au electrice tac mutzi, nu spun nimic de mers in alte orase, judete. Edited by Torquemada-666, 25 May 2017 - 10:58. |
#160
Posted 25 May 2017 - 11:28
ericmario, on 25 mai 2017 - 11:17, said:
Iti iei tu Zoe? Blasfemie! Asteapta si tu pana scot francezii Talismanul electric, daca tot vrei sa platesti un Renault. Ala nu. Imi iau eGolf atunci. Sa vezi comentarii despre electrice atunci. Mai ales ca plec des in excursii si prin Romania. |
#161
Posted 25 May 2017 - 11:45
Sa-mi spui pe unde pleci, sa vin cu diesel-ul meu sa te tractez.
|
#162
Posted 25 May 2017 - 13:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users