Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ITP anual la mașinile vechi
#55
Posted 27 April 2017 - 11:24
Au facilita inmatricularea harburilor si acum vor sa le mai rareasca de pe sosele....
|
#56
Posted 27 April 2017 - 11:34
caiuscorneliu, on 27 aprilie 2017 - 09:26, said:
Masinile noi vor face inspectia tehnica periodica o data la 3 ani si nu la 2, ca acum, iar schimbarile se vor aplica de anul viitor, a declarat directorul general al Registrului Auto Roman. "Masinile noi, prima inspectie sa se efectueze dupa 3 ani, iar cele mai vechi de 12 ani sa efectueze inspectia tehnica anual. O masina - zero kilometri. Despre acestea vorbim", a precizat directorul general RAR, George Adrian Dinca. arg, on 27 aprilie 2017 - 11:24, said:
Au facilita inmatricularea harburilor si acum vor sa le mai rareasca de pe sosele.... |
#57
Posted 27 April 2017 - 11:39
O masina intretinuta corect trece ITP fara probleme, indiferent de varsta. A mea are 16 ani si trec ITP fara emotii, da' deh, ii fac servisarea la 10k km, si nu la coltul blocului. Si pentru a trece ITP trebuie sa ai noxe, frane, tren de rulare si directie fara probleme, adica ceea ce orice om normal si care tine la pielea lui ar trebui sa aiba, indiferent de faptul ca ITP se face la 1 an sau la 10.
|
#58
Posted 27 April 2017 - 11:42
Ideea in sine nu este rea, insa este aplicata gresit. Pentru ca o masina de 10 ani si 250000 de km poate fi intr-o stare tehnica mai proasta ca una de 13 ani si 150000-200000 de km. Este o prostie sa spui ca o masina cu cat e mai noua, cu atat e mai buna si nu are nevoie de verificari mai dese. Daca masina aia noua a fost folosita aiurea, sansele sa polueze in draci sau sa aiba probleme serioase de siguranta (sofer prost, masina nu il asculta si se rastoarna singura sau ajunge in copac"), sunt mult mai mari. Avem multe masini de peste 12 ani care sunt mai ok dpdv tehnic sau al sigurantei, decat multe harburi rulate in draci si fara nici o ingrijire, dar mult mai noi. Asta nu intelege minunatul stat.
Asta ca sa nu mai spunem cate masini de cativa ani ajung in Romania cu km dati inapoi de la peste 300000 si, se pare, vor fi verificate ca si cum ar avea 50000. Pentru ca nu au 12 ani. Logica... vietii! Edited by LauCalin, 27 April 2017 - 11:43. |
#59
Posted 27 April 2017 - 11:47
O masura idioata ! Nu vor rezolva ceea ce trebuie rezolvat . Din pacate suntem condusi de oameni cu idei " bune " ( idioti ) .
La masini noi de ce nu ramane cum a fost ?! Ca mai e cate unu care-si indoaie roata de o bordura si umbla asa ca deh e " noua " masina .. Edited by Baxon, 27 April 2017 - 11:48. |
#60
Posted 27 April 2017 - 11:54
Singura treaba ok din schimbarile propuse e aia cu ITP la 3 ani la masinile noi...
|
#61
Posted 27 April 2017 - 12:02
#62
Posted 27 April 2017 - 12:06
văd că participanții de aici se cramponează în 2-3 cazuri singulare și nu se gândesc la celelalte 99% din situații. mie mi se pare bună atât măsura cu mașini noi (mașina nouă merge la revizie la reprezentanță și este verificată) cât și pentru cele mai vechi. vreau cât mai dese inspecții în trafic atât pentru mașini pentru uz personal cât și pentru autobuze, microbuze, taxiuri.
|
#63
Posted 27 April 2017 - 12:13
arab, on 27 aprilie 2017 - 09:32, said:
De ce numai criteriul varsta? De ce nu si cel al kilometrilor? Ar fi bine sa fie ITP-ul ca la carte si fara spaga! Controale inopinate pe drumurile tarii! Una e sa faci 100.000 in 10 ani,si alta in 3 ani. In primul exemplu dupa 10 ani vor fi coapte toate bucsele,nici nu încape comparatie intre cele doua,deși in bord au aceiasi kilometri. Edited by missionnad, 27 April 2017 - 12:15. |
#64
Posted 27 April 2017 - 12:22
|
#65
Posted 27 April 2017 - 12:31
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 10:20, said:
Ca ITP nu se face pe bune nicaieri in tara. Un prieten care locuiește in Germania si-a facut TUV-ul de curând,in prima faza l-a respins din cauza discurilor frână față care aveau puțină "muchie". A intrebat de curios care e motivul,masina frana bine,se incadra in parametri. Stiti ce a zis neamțu? Acum e ok,nu au ajuns la uzura minima admisa,dar pana la următoarea verificare vei parcurge zeci de mii de km,acele discuri nu vor mai duce atat. |
#66
Posted 27 April 2017 - 12:32
Baxon, on 27 aprilie 2017 - 12:22, said:
Daca tie ti se pare ca o revizie in care se schimba uleiul si filtrele = cu ITP , atunci no comment ! vorbim totuși de o mașină nouă cu garanție.... Edited by bobalex18, 27 April 2017 - 12:33. |
#67
Posted 27 April 2017 - 12:59
la prima revizie iti schimba doar uleiul. sau la reviziile de 1-2 ani. verifica in carte ca scrie clar ce se schimba la revizia de 1 an, de 2 etc.
oricum nu asta e important, masura este bine gandita. dar aplicarea este proasta. itp-ul se poate frauda fara nici cea mai mica problema, deci in esenta nu se schimba nimic decat se rotunjesc veniturile statiilor de itp si nimic mai mult. rar-ul daca e smecher, sa ceara buget de la guvern sa cumpere inca 10 masini pe judet, sa angajeze oameni care zi de zi sa fie in trafic sa faca controale.. nu ca acum unde sunt 1 echipa pe judet si nici aia in fiecare zi. asta e singura solutie! hai sa va explic si de ce este bine gandita. la o masina cu vechime mai mica,4 ani sa zic, daca astazi ia itp-ul (cinstit) ai sanse fff bune ca defectiunile care apar in urmatorii ani sa fie putine. la o masina de 15 ani, sa zic ca bag 400 euro in ea sa iau pe bune itp-ul, degeaba iei astazi itp-ul ca peste 8 luni e destul de posibil sa mai bagi xxx sute de euro, pentru ca s-au defectat altele intre timp. de aia un control mai des in teorie e bun la masinile vechi. ba chiar daca ma intrebati pe mine eu as fi instituit limita pe undeva pe la 8 ani, nu la 12 (distanta dintre 1 an si 2 ani). dar cum spuneam aplicarea e proasta, la masini din anii 2000, masini care costa 1000-2000euro cine baga 300-500euro sa o faca perfecta incat sa itp-ul? dai 100 lei spaga si aia e. da, poate unii se pot simti ofensati ca domne de ce ma ia dupa anii de vechime si nu ma ia dupa km. pai dupa kilometri efectiv nu ai cum sa faci asta (ca ii da toata lumea inapoi sa faca itp-ul mai rar )) ) iar gandirea de vechime nu e chiar asa proasta cum vi se pare unora. vechimea este vechime, apare uzura peste tot chiar daca parcurgi putini km. nu imi spuneti ca o masina de 15 ani cu 100.000km e bibelou pe langa una de 5 ani si 250.000. ca nu e . Edited by bossake, 27 April 2017 - 13:11. |
#68
Posted 27 April 2017 - 13:15
niste drumuri sa nu imi schimb bucsile in fiecare an nu s-ar face nu ?
|
#69
Posted 27 April 2017 - 13:24
missionnad, on 27 aprilie 2017 - 12:31, said:
Un prieten care locuiește in Germania si-a facut TUV-ul de curând,in prima faza l-a respins din cauza discurilor frână față care aveau puțină "muchie". A intrebat de curios care e motivul,masina frana bine,se incadra in parametri. Stiti ce a zis neamțu? Acum e ok,nu au ajuns la uzura minima admisa,dar pana la următoarea verificare vei parcurge zeci de mii de km,acele discuri nu vor mai duce atat. Cat despre drumurile in Ro, da, asta e o treaba. Dar sa nu credeti ca in Germania strazile sunt perfecte. Gropi nu-s dar si ei peticesc asfaltul. Edited by LeopardSurd, 27 April 2017 - 13:25. |
|
#70
Posted 27 April 2017 - 13:32
bossake, on 27 aprilie 2017 - 12:59, said:
nu imi spuneti ca o masina de 15 ani cu 100.000km e bibelou pe langa una de 5 ani si 250.000. ca nu e . Fiindcă în condiţii normale de exploatare aia cu 100k e mai OK decât cealaltă. Chiar dacă există o diferenţă de vârstă de 10 ani. Tehnologiile nu evoluează aşa spectaculos (dacă ăsta ar fi "argumentul" sau norma de poluare) pe cât ar vrea să te facă să crezi imbecilii ăştia ce vor să-şi vândă maşinile noi şi n-au cui. Că de-acolo pleacă chestiunea de fapt. După mine e o măsură discriminatorie şi atât. Vrei să prevezi circulaţia hârburilor, pune controale în trafic, că de-aia ai Autorităţi abilitate şi dă amenzi serioase. Dar nu discrimina. Edited by ursamajor, 27 April 2017 - 13:34. |
#71
Posted 27 April 2017 - 14:00
Dacă aș vedea mai puține hârburi (nu masini vechi, nu asta contează ) pe străzi după măsură asta eu aș fi mulțumit. Dar nu cred să se întâmple.
|
#72
Posted 27 April 2017 - 14:00
LeopardSurd, on 27 aprilie 2017 - 13:24, said:
Asta a fost si cazul meu. M-am dus, i-am schimbat cauciucurile pentru vara si am cerut un check general de iesire din iarna: discuri frana fata cu inceput de "muchie" (verschließen). Mi-a zis ca pot sa mai merg cateva mii de km asa dar nu stii cand cedeaza si pica la TÜV asa ca am cerut schimbare. Oricum a mea desi are 9 ani fiind intretinuta bine cu inspectii la zi, a avut la ultimele check-uri doar 2 bube cu caroseria mentionate (o adancitura de un deget pe plafon si un defect de 1 cm de lac pe aripa spate) dar fara rugina. Pai da. Asa se intampla in tarile "cu apa calda". Dar cand vorbim de o tara ale carei drumuri sunt pline de gropi si statului i se cam rupe de treaba asta, te poti accepta la orice. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users