Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ITP anual la mașinile vechi
#91
Posted 27 April 2017 - 15:32
ursamajor, on 27 aprilie 2017 - 15:15, said: Raționamentul tău se bazează pe supoziții, nu pe elemente reale, deci e fără valoare. De unde știi tu că ăla cu mașina de 15 ani n-a schimbat chiar mai multe (și la timp) decât ăla cu cea de 5 ani și 250 k kilometri? Ba logic chiar așa trebuie să se întâmple. Rationamentul meu intr-adevar a fost prea complex. Hai sa privim realitatea, ca si procent sunt mai multe masini cu defectiuni VECHI sau NOI?! E clar ca alea vechi. E o realitate, mergem acum in sosea sau in parcare si vedem ). Asta e realitatea, la modul general. Degeaba o intretin eu sau tu exemplar , in general posesorul de masina veche nu o poate intretine (financiar) si atunci la nivel teoretic masura asta e buna. Dar repet, aplicarea proasta a ei (se fraudeaza itpul cu orice defectiune ai avea) duce ca legea sa nu aiba niciun efect real. |
#92
Posted 27 April 2017 - 15:36
silesax, on 27 aprilie 2017 - 14:33, said:
E o porcărie masura asta ,adică de 27 de ani merge treaba asa cum e si dintr o dată poc se face taxă anuală .că serviciu este nu .o să se schimbe..nimic.peste ani dacă o să găsească un stat care face la sase luni..o să bage si ei asa..foame de bani. Nu e mai bine ca stii ca e intr-o stare impecabila? Nu e mai bine cand stii ca si celelalte masini din trafic sunt intr-o stare impecabila si nu le lasa franele tocmai cand sotia/ copilul tau trece strada? bossake, on 27 aprilie 2017 - 15:32, said:
Dar repet, aplicarea proasta a ei (se fraudeaza itpul cu orice defectiune ai avea) |
#93
Posted 27 April 2017 - 15:48
bossake, on 27 aprilie 2017 - 15:32, said:
Rationamentul meu intr-adevar a fost prea complex. Hai sa privim realitatea, ca si procent sunt mai multe masini cu defectiuni VECHI sau NOI?! E clar ca alea vechi. Aici e vorba de mașin de 5-7-10 vs 12 ani, de exemplu. Karhu, on 27 aprilie 2017 - 15:36, said:
Daca ai locui intr-o tara unde ITP-ul se face anual, ce ai face? Ai renunta la masina, in semn de protest? Edited by ursamajor, 27 April 2017 - 15:50. |
#94
Posted 27 April 2017 - 16:08
ursamajor, on 27 aprilie 2017 - 15:48, said:
Aici nu e vorba de mașini NOI și VECHI. Clar că cele noi n-au defecte. Sunt perfect de acord să facă ITP la 3 ani. Raționamentul tău e iarăși șubred (nu complex, din păcate). Aici e vorba de mașin de 5-7-10 vs 12 ani, de exemplu. de la 8 ani in sus ar trebui sa se faca anual. e doar parerea mea. prin masina noua ma refer una de maxim 4-5 ani. de la vechimea asta incepe sa se invecheasca. sa nu crezi ca sunt vreun snob si eu tot masini vechi am dar asta e adevarul intreba mai sus cineva cum se poate frauda computerul. ce computer? se baga un analizator de gaze pentru noxe care se fraudeaza foarte usor. eu am vazut personal cum inspectorul incalzea la un diesel cu bricheta teava aia care intra in toba finala. de asemenea se fraudeaza si altfel, baga un raport de la o masina buna. la fel si la frane. metode sunt pentru absolut orice defectiune. sa va spun ca am mers cu cineva care a trecut itpul cu xenoane din alea rromesti? bani sa ai, sa mergi dupa ora 4 sau sambata si se trece orice. cam 15 min dureaza, cand e aranjat e gata instant itp-ul )nici nu iti mai face verificarile de rigoare. adica iti face frane si noxe si apoi poza de la final. nu mai verifica jocuri, serie motor etc stiu servisuri cand dupa ora 4 se face coada de masini ) ca pana in ora 4 exista riscul sa te blocheze sa vina supra control, dupa 4 nu mai exista acest risc. Edited by bossake, 27 April 2017 - 16:10. |
#95
Posted 27 April 2017 - 16:20
Sunt de acord cu ITP-ul anual!
Cu o singura conditie! Sa se faca, pe langa RAR inca o institutie numita RDR ( Registrul Drumurilor din Romania) RDR-ul sa aiba competente sa inchida drumurile care sunt neconforme. Tot asa, sa se faca anual verificarea. Edited by autom2, 27 April 2017 - 16:20. |
#96
Posted 27 April 2017 - 16:20
bossake, on 27 aprilie 2017 - 16:08, said:
da, sunt de acord, asta am si spus, ca e prea mare limita la 12 ani. de la 8 ani in sus ar trebui sa se faca anual. e doar parerea mea. prin masina noua ma refer una de maxim 4-5 ani. de la vechimea asta incepe sa se invecheasca. sa nu crezi ca sunt vreun snob si eu tot masini vechi am dar asta e adevarul |
#97
Posted 27 April 2017 - 16:23
perfect de acord.
ma mir ca vad atata lume care nu este de acord cu masura asta. intr-o tara ca Romania care are un parc auto vai de el si care din pacate este in continua degradare odata cu scoaterea taxei voi va plangeti ca se instituie un control mai des exclusiv la masinile vechi. Edited by bossake, 27 April 2017 - 16:24. |
#98
Posted 27 April 2017 - 16:27
Nu sânt nebun să circul cu masina dacă nu este în regulă..dar de aici la faptul că scoti noxe si nu iei itp e cale lungă...sau ai o gaură de rugină pe capotă..
Ce treabă are că nu iesi bine la noxe cu siguranta rutieră ? Masinile statului trec noxele ? Masinile armatei de exemplu..? Edited by silesax, 27 April 2017 - 16:30. |
#99
Posted 27 April 2017 - 16:54
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 14:12, said:
Sa inteleg ca si acolo bat apropouri la spaga sau pur si simplu te pun sa bagi bani degeaba in masina desi nu ai nevoie. De spaga nu vei auzi. Daca mentionezi asta, probabil vei fi poftit afara cu acuzatia de jignire. (sunt sigur ca exista spaga si in De dar nu am intalnit pana acum oriunde am fost). |
#100
Posted 27 April 2017 - 17:00
Spaga nu se cere, se ia... dupa ce te incurajeasa sa o dai
Ce naiba, crezi ca germanul nu stie ca nu trebuie sa ceara? Doar in tarile astea mai nedezvoltate se cere pe fata ca nu prea exista justitie. Dar pana si pe la noi, eu pe majoritatea I-am vazut ca doar bat apropouri asa distante, cu gandul ca poate inregistrezi si sa fie ceva vag, care sa poata fi intrepretat ca altceva decat cerut spaga. Edited by rumlegok, 27 April 2017 - 17:01. |
|
#101
Posted 27 April 2017 - 17:25
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 17:00, said:
Ce naiba, crezi ca germanul nu stie ca nu trebuie sa ceara? Lucrurile sunt mai stricte. La noi in Ro...maimuțăreala. Iar eu nu ma trag pe c*r pentru o interventie, de ex. schimbarea completa a franelor pe fata care costa 10% din salariul meu net din Germania si se face o data la cativa ani. Da, bine in Ro ar fi cu totul altceva. Din cauza asta cat am fost salariat in RO (6 ani) nici nu mi-am luat masina. |
#102
Posted 27 April 2017 - 18:02
autom2, on 27 aprilie 2017 - 16:20, said: Sunt de acord cu ITP-ul anual! Cu o singura conditie! Sa se faca, pe langa RAR inca o institutie numita RDR ( Registrul Drumurilor din Romania) RDR-ul sa aiba competente sa inchida drumurile care sunt neconforme. Tot asa, sa se faca anual verificarea. |
#103
Posted 27 April 2017 - 18:13
bossake, on 27 aprilie 2017 - 16:23, said:
perfect de acord. ma mir ca vad atata lume care nu este de acord cu masura asta. intr-o tara ca Romania care are un parc auto vai de el si care din pacate este in continua degradare odata cu scoaterea taxei voi va plangeti ca se instituie un control mai des exclusiv la masinile vechi. as vrea sa vad o justificare pentru indesirea ITP-ului, ceva care sa justifice perioada de 1 an si pragul de 12 ani. la prima vedere par valori scoase "din burta". |
#104
Posted 27 April 2017 - 18:58
caiuscorneliu, on 27 aprilie 2017 - 09:26, said:
Masinile noi vor face inspectia tehnica periodica o data la 3 ani si nu la 2, ca acum, iar schimbarile se vor aplica de anul viitor, a declarat directorul general al Registrului Auto Roman. E abuz clar, nimeni nu va mai trece pe la ITP. Va fi ca si in cazul RCA. Lumea va circula, masiv, FARA. Daca statul roman vrea ITP anual sa scoata banul sa plateasca ITP-ul. |
#105
Posted 27 April 2017 - 19:04
Suma nu e mare să faci anual, sa zicem 100 de lei dacă mașina e în regulă. Dar vor fi afectați tocmai ăia care au bani mai puțini de fel și mașini vechi.
|
|
#106
Posted 27 April 2017 - 19:34
_Smiley_, on 27 aprilie 2017 - 18:13, said:
problema e daca se justifica sau nu controlul mai des. exista vreo piesa care se strica mai des daca e pusa pe o masina veche (comparativ cu montarea ei pe o masina mai noua)? as vrea sa vad o justificare pentru indesirea ITP-ului, ceva care sa justifice perioada de 1 an si pragul de 12 ani. la prima vedere par valori scoase "din burta". eu una de 16. astazi facem amandoi itp-ul. plecam de la ideea ca astazi ambele masini sunt in stare buna (am luat amandoi itp-ul pe bune). eu la vechitura mea, desi azi e ok pentru ca am reparat tot la ea, am sanse enorme ca de astazi pana la anul (12 luni) sa imi apara alte 1000 de defecte. Pe care sa nu le repar din lipsa de bani, lipsa de interes (merge si asa) si asa mai departe. Tu la masina ta ai toate sansele sa iti apara putine defecte in decurs de 1 an. Despre asta e vorba, ca principiu. Evident periodicitatea de 1 an si vechimea de 12 ani sunt subiective. Cum spuneam eu as fi bagat de la 8 ani sa se faca anual dar aici nimeni nu poate detine adevarul absolut, deci discutam si ne dam cu parerea. cum puteti fi impotriva acestei masuri atata timp cat exista la greu masini ca asta: https://www.olx.ro/o...html#59a71c8250 vanzatorul spune clar ca are probleme la "bucsaraie" probabil pivoti... oricum la pretul care o da va dati seama ca asa cum a luat-o asa a mers cu ea, nu a reparat nimic (decat daca defectul a imobilizat masina, nu mai putea merge cu ea). si la fel va fi si ala care o va cumpara. merge porneste si aia e. ca mai bate, ca e stramb volanul, ca are 2 cauciucuri firma diferita pe aceeasi punte ce vrei frate, are si ea o varsta (cum scrie si in anunt) ) Edited by bossake, 27 April 2017 - 19:39. |
#107
Posted 27 April 2017 - 19:35
Karhu, on 27 aprilie 2017 - 15:36, said:
Daca ai locui intr-o tara unde ITP-ul se face anual, ce ai face? Ai renunta la masina, in semn de protest? Nu e mai bine ca stii ca e intr-o stare impecabila? Nu e mai bine cand stii ca si celelalte masini din trafic sunt intr-o stare impecabila si nu le lasa franele tocmai cand sotia/ copilul tau trece strada? Si cum se poate frauda raportul tehnic generat de computerul de testare? Eu as fi de acord sa se faca ITP la 6 luni, dar sa fie gratis, GRATIS ! si uite ca toti am avea masini bune |
#108
Posted 27 April 2017 - 19:36
caiuscorneliu, on 27 aprilie 2017 - 19:04, said:
Dar vor fi afectați tocmai ăia care au bani mai puțini de fel și mașini vechi. Foarte bine. Cine nu-si permite sa intretina o masina sa-si cumpere bicicleta sau abonament de tramvai. Asa se vor mai elibera strazile si parcarile. Edited by dd13, 27 April 2017 - 19:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users