Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ITP anual la mașinile vechi
#37
Posted 27 April 2017 - 10:25
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 09:46, said:
La noxe pica orice masina mai veche de 5 ani garantat. De fapt una de 4 ani care e vanduta ca E5 dar de fapt e E4 cu smecherii pica mai usor Nu ca as avea ceva cu alea cu W pe capota. A mele sunt mai putin la moda dar sunt capoase sa treaca ITP-ul fara spaga. Si nu ma deranjeaza sa il fac anual, pana la urma e vorba si de siguranta mea. Sa dai spaga la ITP consider ca esti inconstient si nu dai doi bani pe siguranta si viata ta. Ai masina veche si nu poti sa o intretii sa treci pe bune la ITP atunci e cazul sa te duci cu ea la Remat. Edited by PoeOvidiu, 27 April 2017 - 10:28. |
#38
Posted 27 April 2017 - 10:30
arg, on 27 aprilie 2017 - 09:33, said:
eu propun saptamanal..... la peco la un plin mai facem si un itp ca doar e mai ieftin decat benzina.... Eu propun sa facem ITP lunea ca tot incepe saptamana si vinerea, ca sa plecam linistiti in weekend, si daca se poate sa fie gratis, asta ca sa nu fie guvernul acuzat ca are nevoie de bani, uite domne cum fac rost de bani mintile geniale ale guvernului, sa le dea universul sanatate si putere de munca, sa scoata multe legi din astea |
#40
Posted 27 April 2017 - 10:38
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 09:41, said:
KM se dau inapoi cat vrei... anii nu O lege tipic romaneasca, originala... nu putem niciodata sa copiem de la altii ceea ce functioneaza. In Anglia, din cate stiu, o masina noua face PRIMUL ITP dupa 3 ani, dar apoi, anual, pt ca evident poate avea dupa 3 ani si 300.000km, ce legatura are varsta cu starea de uzura... O masina de 3 ani poate avea 18.000km si alta 300.000, la prima discurile de frana sint ca noi, la a doua discurile pot fi in orice stare, pana la a se sfarama la prima frana, in functie de data ultimei inlocuiri |
#41
Posted 27 April 2017 - 10:38
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 09:40, said:
masinile vechi rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 09:46, said:
La noxe pica orice masina mai veche de 5 ani garantat. Edited by adrian_r5, 27 April 2017 - 10:39. |
#42
Posted 27 April 2017 - 10:40
Păi eu am o fisură pe dreapta la parbriz..ca să trec am dat ceva..acu trebe să dau anual dacă nu îl schimb,unu poate are o gaură în capotă..da si ala..ce tot o trageti întruna cu noxele..
|
#43
Posted 27 April 2017 - 10:42
adrian_r5, on 27 aprilie 2017 - 10:38, said:
Te rog spune-ne ... asa ... cu cuvintele tale - ce intelegi tu prin "masinile vechi" ? Edited by rumlegok, 27 April 2017 - 10:43. |
#44
Posted 27 April 2017 - 10:46
silesax, on 27 aprilie 2017 - 10:40, said:
Păi eu am o fisură pe dreapta la parbriz..ca să trec am dat ceva..acu trebe să dau anual dacă nu îl schimb,unu poate are o gaură în capotă..da si ala..ce tot o trageti întruna cu noxele.. |
#45
Posted 27 April 2017 - 10:48
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 10:42, said:
Eu spun ce intelege statul prin masina veche... undeva intre 8 si 12 ani, nici eu nu sunt siguri... la Rabla termenul e de 8 ani ca sa fie considerata rabla, la proiectul ITP anual termenul e considerat de 12 ani ca sa fie considerate rabla Si acum serios vorbind,masinile de epoca, sa circule pe sosele,chiar trebuie sa faca ITP din ora in ora ? ca nu se stie, ma cum dracu de ne mai suporta pamantul asta? |
#46
Posted 27 April 2017 - 10:48
silesax, on 27 aprilie 2017 - 10:05, said:
Taxe peste taxe ..si lumea aplauda.. Logic. Tara oitelor si a lupilor moralisti. Cand vad idiotenia asta de a imbratisa orice taxa desi beneficiile ei sunt 0 pentru cei care platesc, imi vine sa cred ca prostia s-a generalizat chiar si la cei care au apa calda si facultate. |
|
#47
Posted 27 April 2017 - 10:50
silesax, on 27 aprilie 2017 - 10:40, said:
Păi eu am o fisură pe dreapta la parbriz..ca să trec am dat ceva..acu trebe să dau anual dacă nu îl schimb,unu poate are o gaură în capotă..da si ala..ce tot o trageti întruna cu noxele.. Gaura in capota e deja vorba de rugina care din cate stiu nu se trece la ITP si trebuie sa o repari. |
#48
Posted 27 April 2017 - 10:50
#49
Posted 27 April 2017 - 10:51
notrust, on 27 aprilie 2017 - 10:48, said: Logic. Tara oitelor si a lupilor moralisti. Cand vad idiotenia asta de a imbratisa orice taxa desi beneficiile ei sunt 0 pentru cei care platesc, imi vine sa cred ca prostia s-a generalizat chiar si la cei care au apa calda si facultate. Tu nu ai auzit ca zicea domnu coleg mai sus ca nu e taxa.......e doar o plata |
#50
Posted 27 April 2017 - 10:59
Platon, on 27 aprilie 2017 - 10:51, said:
Tu nu ai auzit ca zicea domnu coleg mai sus ca nu e taxa.......e doar o plata E clar... Romanii trec la nivelul urmator de prostie, adica aia cronica... Si eu as vrea ca directorului de la RAR care a avut acesta idee sa i se verifice culoare politica si sa i se verifice averea pana la ultima fisa, si daca e gasit infractor, si sigur o sa fie sa i se faca verificare anuala la jilava si sa li se opresca drepturile tuturor mebrilor familiei lui care au mancat din furaciunea lui. Sincer imi e dor de dictaturile anilor 1940 pe multi din astia i-as trimite la munca sau la zid. Acum Codruta si ANI ar trebui sa ia barda si sa-l verifice pe individul cu idei crete. In general orice om cu putere de decizie care vrea taxe si le voteaza trebuie verificat pana la mortii lui din groapa, dupaia sa ceara bani. Edited by notrust, 27 April 2017 - 11:02. |
#51
Posted 27 April 2017 - 11:01
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 10:20, said:
Ca ITP nu se face pe bune nicaieri in tara. Dar e o explicatie de ce in Ro unele masini cu 200-300 mii km sunt mai epave ca unele similare din Vest care au kilometraj cel putin dublu. silesax, on 27 aprilie 2017 - 10:40, said:
Păi eu am o fisură pe dreapta la parbriz..ca să trec am dat ceva..acu trebe să dau anual dacă nu îl schimb,unu poate are o gaură în capotă..da si ala..ce tot o trageti întruna cu noxele.. |
|
#52
Posted 27 April 2017 - 11:02
Astia de la putere ne iau drept maimutoi, ne baga o multime de taxe "pe gat" , dar sa ne plateasca ca pe cei din vest. Trebuie sa facem astia tinerii ceva ca altfel e vai si amar.
Edited by Swerige, 27 April 2017 - 11:03. |
#53
Posted 27 April 2017 - 11:22
Swerige, on 27 aprilie 2017 - 11:02, said:
Astia de la putere ne iau drept maimutoi, ne baga o multime de taxe "pe gat" , dar sa ne plateasca ca pe cei din vest. Trebuie sa facem astia tinerii ceva ca altfel e vai si amar. Si daca nu consideri importanta starea tehnica a masinii cu care circuli, vezi ca tot asa crede si ghiolbanul cu care te intalnesti in trafic (sau ca pieton, pe trecere) si care nu-si mai poate controla ''bolidul'' caruia tocmai i-a cedat directia sau franele. Edited by Karhu, 27 April 2017 - 11:23. |
#54
Posted 27 April 2017 - 11:23
Ce viseaza ziua, legifereaza noaptea (sau, pardon, invers...). O masina intretinuta, indiferent de varsta, trece orice ITP oricand, iar un cazan ramane cazan si la 15 ani, si la 3 ani. Normal ar fi sa intre toate masinile in aceeasi oala. Daca buburuza mea, la 10 ani in campul muncii si 114.000 km, merge la doctor anual si ii schimb tot ce are de schimbat, de ce nu intra in acelasi regim si o masina de 2-3 ani, indiferent de kilometraj?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users