Focus Mk3 Wagon 1.0 Ecoboost
Last Updated: Aug 28 2020 09:20, Started by
danX
, Apr 19 2017 22:43
·
0
#91
Posted 20 July 2017 - 21:21
fotbal5, on 08 iulie 2017 - 21:58, said:
Iti spun eu ca si la VW e la fel!! |
#92
Posted 17 August 2017 - 15:23
A intrat la revizie si upgrade casetofon astazi.
Maine se ridica. Vroiam sa schimb si parbrizul dar cum tot sar pietricele in perioada asta am decis ca pot trai cu o crapatura si sa il las sa mai plesneasca nitel pana l-oi schimba de tot, ca mi-as iesi din minti daca as trozni iara parbriz nou. |
#93
Posted 17 August 2017 - 21:17
Mda...deci in nemarginita sa intelepciune, Ford nu a pus nici cablurile pentru modulul de bluetooth in harness-ul masinii.
Asa ca ar trebui umblat serios in instalatia electrica si dat jos juma de bord. Daraua ar fi mai mare decat ocaua, asa ca am zis pas la modulul de bluetooth, se va instala doar casetofonul nou si am comandat un dongle nou bluetooth-LineIn care ar avea si microfon mai calitativ. Speram la ce-i mai bine. |
#94
Posted 19 August 2017 - 16:51
#95
Posted 19 August 2017 - 22:18
Ai avut probleme cu motorul? Am vazut pe forumul lor ca au inceput sa cada motoarele de 1.0 si 125CP.
|
#96
Posted 20 August 2017 - 08:12
Nimic. Si acolo pe forum e un singur motor cu probleme serioase, pe alocuri self inflicted. Haterii fauve cu distributii sarite si turbine date pe ulei plang in pumni �
|
#97
Posted 21 August 2017 - 13:58
edi10000, on 19 august 2017 - 22:18, said:
Ai avut probleme cu motorul? Am vazut pe forumul lor ca au inceput sa cada motoarele de 1.0 si 125CP. danX, on 20 august 2017 - 08:12, said:
Nimic. Si acolo pe forum e un singur motor cu probleme serioase, pe alocuri self inflicted. Haterii fauve cu distributii sarite si turbine date pe ulei plang in pumni � |
#99
Posted 21 August 2017 - 14:05
Si chiar si despre TSI-uri este asa, cat timp vorbim de prima generatie de TSI , cele pe lant de distributie. La a doua generatie efectiv doar cilindrea a ramas acelasi atat la 1.2 cat si 1.4 si motoarele au fost regandite total si pe curea de distributie. Si de atunci eu nu am citit un motor sa fi avut problemele primei generatii. Si se produc si alea deja din inceputul lui 2013... Oricum nu cred ca 1.0 Ecoboost ar fi un motor problematic, doar ca la cineva care a cumparat o masina second hand, deci nu stie nimic despre cum a fost folosit pana artunci masina, i-a picat motorul cu un cilindru in bucati. ( da am citit si eu cazul pe clubford)
|
#100
Posted 21 August 2017 - 14:47
Un caz, unde nu se stie nimic de istoricul masini (nu e exclus sa fii fost lovita) si deja se aude ca pica motoare 1.0...
La 10-20 de mii cel putin se poate vorbi de probleme restul sunt in marja normala de defecte... |
|
#101
Posted 21 August 2017 - 21:54
Andrew, am fost oarecum frati de cruce cu Octaviile noastre Rosso Brunello 1.4 TSI o perioada. A mea a plecat de la mine odata cu schimbarea jobului, masina merge bine mersi si acum, fara mari probleme din cate stiu. 1.0 ecoboost e cam din aceeasi perioada cu primele TSI-uri, alea cu probleme. Statistic alea au fost mai problematice. Nu ca Ford ar fi sfinti, prima generatie de PowerShift a fost o catastrofa, platesc si acum in urma unor class action suit-uri prin state. Nu sunt fanboi nici fauve, nici ford, mi-au trecut destule prin maini de cand am permis si nu inteleg indarjirea pentru niste table care vor ajunge frigidere si masini de spalat in max 15 ani.
|
#103
Posted 27 October 2017 - 11:36
Wagoneta a implinit 75k km chiar astazi. Nimic nou nici bun nici rau de precizat. In curand primeste sosonii de iarna, sa vedem cum mai tine si vremea.
|
#104
Posted 19 December 2017 - 21:40
#105
Posted 23 December 2017 - 18:58
Si acum povestea head unit-ului.
Cum line-in-ul casetofonului OEM se aude infect si modulul de bluetooth e foarte complicat de instalat fara chirurgie serioasa prin instalatia masinii, am zis gata, schimb head unit-ul cu unul after market, cu bluetooth pentru macar doua device-uri, fascia centrala noua, etc. Zis si facut, citesc, ma documentez, ajung la concluzia ca Alpine e ce trebe ca doar vin cu bkuetooth Parrot si ajung la AV Land, cei care detin si site-ul alpine.ro, cu redirectare directa de la site-ul companiei mama. Acolo niste oameni foarte de treaba, stabilim modelul initial, un 92BT 1 DIN, dau un avans, comandam accesoriile. Toate bune si frumoase pana fac un double check si se dovedeste ca imi cotasera din greseala modelul inferior 72BT, care avea butoane rosii, care aratau infect pe fundalul cu butoane albastre al masinii. Sarbatorile vin, apar promotiile si brusc avem 235BT 2DIN, cu acelasi bluetooth Parrot la un pret similar, facem switch-ul, instalam si zic sa astept sa nu comand inca interfata pentru comenzile de pe volan la 120 EUR. Alpine-ul se aude fain, bluetooth-ul merge ok pana cand incerc sa imperechez al doilea device. Nu vrea si pace. Rup internetul in doua, sun la AV land sa le explic ca produsul nu merge conform specificatii, moment in care ei se spala pe maini si ma trimit la garantie la distribuitor, Alarm Service 96. Unde am gasit niste oameni foarte rabdatori si profi, au inlocuit 235-ul cu unul nou, si sa vezi miracol, aceeasi eroare. Pun ambele aparate pe bancul de probe, merg perfect. Le monteaza la mine, aceleasi simptome. Ii intreb de alternative, imi propun un kenwood sa testam daca am aceleasi probleme, testam si totul merge ok. Perfect, intreb cum putem face un switch. AV land nu vor sa auda de retur, moment in care Alarm Service ma roaga sa astept pana seara cand ma suna sa revin ca se poate schimba Alpine 235BT cu Kenwood 5000BT cu 200 RON in plus diferenta. Verific preturile online, diferenta e reala, las 235-ul cu tot cu ambalaj, accesorii, etc si plec fericit cu Kenwood. Tot respectul pentru Alarm Service, customer service de nota 10. Urmeaza interfata pentru comenzile de pe volan, inca evaluez daca merita banii pentru schimbat posturile se radio si ajustat volumul de pe volan in loc de consola. Si la inceput de an sper tableta cu incarcare wireless, cu 4G si suport magnetic, pentru navigatie si muzica. Rezultatul final ar trebui sa fie cam asa: Screenshot_20171223-185709.png 69.41K 121 downloads |
|
#106
Posted 30 December 2017 - 18:45
Cado de 30 decembrie: dupa un maraton ieri Bucuresti - Comarnic - Moreni - Targoviste - Rucar - Brasov - Sinaia - Bucuresti, in care am iubit Ecoboostul si m-am simtit excelent, azi in oras masinuta intra in limp mode si pe ecran apare infamul "Engine Malfunction. Service Now". Trag pe dreapta cu avariile puse, pun triunghiul si ma apuc sa sub dupa platforma. Gasesc repede, am de asteptat cam o ora asa ca incep sa iau la sunat numerele de la BDT de pe pagina de service. Nimeni nu raspunde. Continuam cu Neste. Iarasi nimic. Evident nimeni nu lucreaza azi. Verific uleiul cu motorul rece. E ok. Lichidul de racire: putin peste minim, acolo unde a fost de cand am luat-o. Surpriza: ma suna primul numar apelat de la BDT. Imi spune ca nu lucreaza dae pot duce masina la ei. Ma suna al doilea de la BDT, facem si o mica diagnoza la telefon si omul zice ca daca uleiul si racirea is ok masina ar trebui sa porneasca fara probleme si ca pot merge cu ea pana pe 3 cand incep lucrul. Fiind mai catolic de cat papa, cu platforma pe drum, multumesc omului si ii zic ca totusi o sa duc masina acolo azi. Asa ca Wagonetta se odihneste intre ani la dealer-ul de unde a venit cand era fata mare. Internetul zice ceva senzori sau o unitate de diagnoza care o ia razna, sa vedem saptamana viitoare. Asa ca din 3 masini am ramas cu una, si aia de companie.
|
#107
Posted 04 January 2018 - 14:19
Si am luat masina.
Evident nici o eroare inregistrata, facute ceva update-uri si testata masina, nu a mai zis nimic. Ca tot a fost la service am zis sa ii fac o revizie si sa iau garantia Ford 12, cu acoperire si asistenta rutiera pe un an. Inlocuit si un simering de la o planetara, ca se scurgea nitel. Tot halatul - 1300 RON. Am o dilema cu gumele de iarna, pe mazga ESP-ul munceste din greu. La primavara ajung sigur la gunoi. Si probabil o sa vina in locul lor 4 x Nokian WR D4. Astept cu nerabdare prinderile magnetice pentru tableta, incarcarea wireless am rezolvat-o, trebuie doar sa ma capacitez sa montez tot cand ajung si ultimele jucarii. Pana atunci - beta testing. |
#108
Posted 04 January 2018 - 15:26
danX, on 04 ianuarie 2018 - 14:19, said:
Si probabil o sa vina in locul lor 4 x Nokian WR D4. Astept cu nerabdare prinderile magnetice pentru tableta, incarcarea wireless am rezolvat-o, trebuie doar sa ma capacitez sa montez tot cand ajung si ultimele jucarii. Pana atunci - beta testing. Părerea mea despre aceste Nokian-urile acestea este foarte buna. Le-am luat pentru că sunt silențioase și într-adevăr mi se par mai silențioase decât Michelin-urile cu care a venit mașină și asta chiar și pe asfalt umed. Recent însă am avut un incident în pasul Oituz care mi-a confirmat că sunt și foarte bune. Am ajuns din urmă un Logan care ținea morțiș să depaseasca un Peugeot 407, evident mult mai stabil în curbe. Deși soseaua era curată, la una din curbe a prins o porțiune de gheata și s-a dus sanie in parapet și și-a stricat farul. Eu am prins aceeași porțiune dar m-am oprit la jumătate de metru în spatele lui deci mult înainte de parapet. Acum poate o fi și diferență între ESP-uri, dar mi s-a părut că de fapt cauciucurile Nokian au contribuit mai mult la evitarea coliziunii. Concluzie : nu te juca cu calitatea cauciucurilor, mai ales a celor de iarnă. Edited by Ford4, 04 January 2018 - 15:28. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users