Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Focus Mk3 Wagon 1.0 Ecoboost

- - - - -
  • Please log in to reply
293 replies to this topic

#55
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
The dream http://suchen.mobile..._medium=android

I found this offer at mobile.de:

Ford Focus Turnier 2.0 Eco Leder-Sport-Pack. Winterp.
First Registration: 05/2017
Mileage: 0 km
Fuel: Petrol, E10-enabled
Power: 184 kW (250 PS)

Price: €21,990


#56
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 max_01, on 26 iunie 2017 - 08:42, said:

Versiunea de 150 cai putere?Ce consum ai in oras?Dar pe autostrada cand rulezi cu 130 km/h?Esti multumit de motorizare?


Da este versiunea de 150 CP. Cea de 180 CP este versiunea LS la care sarea destul pretul iar eu nu aveam in buget decat vreo 16000 Euro.
In oras  consuma intre 9 si 14 l / 100 km astfel :
- vara intre 9 si 11 in functie de aglomeratie si distanta
- iarna intre 10 si 12 dar se duce in 14 daca faci drumuri pana 4km si nu apuca sa se incalzeasca motorul.

Cel mai mult consuma nu cand mergi in aglomeratie ci atunci cand mergi cu motorul neincalzit (distante scurte).
La 130 km/h consuma in jur de 7 % cu masina incarcata si AC pornit. Nu pot sa-ti zic mai exact deoarece nu am facut un consum exclusiv pe autostrada. Asa la mers extraurban cu familia imi ia sub 7, ba chiar mi-a luat si 5,4 atunci cand a fost aglomerat si dpmdv nu merita sa fortez multe depasiri si am mers linistit. Spre exemplu la ultimul meu drum Galati - Bacau am avut pe CB 6% la o medie de 84km/h.
Nu stiu cat am reusit sa te lamuresc la consumuri deoarece media de viteza nu spune totul (una este sa faci o medie de 84 mergand linistit pe un drum neaglomerat si alta este sa faci aceeasi medie pe un drum in care sa tot accelerezi si apoi sa franezi)

Consumurile sunt mari fata de 1.6 TDCI avut inainte, mai ales in oras dar eu nu prea o folosesc in acest regim, avand masina de serviciu. Diferenta insa se simte foarte tare la dinamica avand 40 CP putere in plus. In extraurban insa imi consuma mai putin decat prima masina de 1.6 aspirat in conditiile in care am vreo 50 CP in plus.

Edited by Ford3, 26 June 2017 - 09:55.


#57
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Motor mai nou fata de vechiul aspirant, in rest principalul este placerea de a conduce...

Edited by fotbal5, 26 June 2017 - 12:40.


#58
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Ford3, on 26 iunie 2017 - 09:53, said:

Da este versiunea de 150 CP. Cea de 180 CP este versiunea LS la care sarea destul pretul iar eu nu aveam in buget decat vreo 16000 Euro.
In oras  consuma intre 9 si 14 l / 100 km astfel :
- vara intre 9 si 11 in functie de aglomeratie si distanta
- iarna intre 10 si 12 dar se duce in 14 daca faci drumuri pana 4km si nu apuca sa se incalzeasca motorul.

Cel mai mult consuma nu cand mergi in aglomeratie ci atunci cand mergi cu motorul neincalzit (distante scurte).
La 130 km/h consuma in jur de 7 % cu masina incarcata si AC pornit. Nu pot sa-ti zic mai exact deoarece nu am facut un consum exclusiv pe autostrada. Asa la mers extraurban cu familia imi ia sub 7, ba chiar mi-a luat si 5,4 atunci cand a fost aglomerat si dpmdv nu merita sa fortez multe depasiri si am mers linistit. Spre exemplu la ultimul meu drum Galati - Bacau am avut pe CB 6% la o medie de 84km/h.
Nu stiu cat am reusit sa te lamuresc la consumuri deoarece media de viteza nu spune totul (una este sa faci o medie de 84 mergand linistit pe un drum neaglomerat si alta este sa faci aceeasi medie pe un drum in care sa tot accelerezi si apoi sa franezi)

Consumurile sunt mari fata de 1.6 TDCI avut inainte, mai ales in oras dar eu nu prea o folosesc in acest regim, avand masina de serviciu. Diferenta insa se simte foarte tare la dinamica avand 40 CP putere in plus. In extraurban insa imi consuma mai putin decat prima masina de 1.6 aspirat in conditiile in care am vreo 50 CP in plus.
Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri cat mai mult de ea.
Zicea pe un sit, o persoana care a testat ecoboostul pe care il ai si tu, dar si pe cel care dezvolta 182 cai putere, ca la consumul mediu indicat de fabricantul Ford sa mai adaugam cel putin 3 l in plus.

Edited by max_01, 26 June 2017 - 14:32.


#59
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 max_01, on 26 iunie 2017 - 14:31, said:

Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri cat mai mult de ea.
Zicea pe un sit, o persoana care a testat ecoboostul pe care il ai si tu, dar si pe cel care dezvolta 182 cai putere, ca la consumul mediu indicat de fabricantul Ford sa mai adaugam cel putin 3 l in plus.

Cam la toate trebuie sa adaugi. Consumurile date de producatori se fac fara AC, fara pasageri si in regim de mers constant.
M-am uitat la datele de consum puse de Ford :

urban : 8 l la % - la mine vreo 3 l la % in plus
extraurban  : 4,7 l la % - la mine la ultimul drum cu 1,3 l la % in plus
mixt : 5,9 l la % - la mine in cei 7500 km facuti iese cu 1,9 l la % in plus

Dar astea sunt date orientative. Fiecare are propriul stil de condus si in functie de asta si consumurile. Pe mine ma uimeste consumul la extraurban si o zic din perspectiva unui fost posesor de diesel. Bine la fostul diesel consumul era cam cu 2 l la % mai mic, dar avea si numai 109 CP.
Pe mine oricum ma incanta datorita faptului ca mereu mi-am dorit o masina cu cuplu de diesel dar care sa aiba dinamica unei benzinare. Cele care aveau aceste calitati erau in trecut cele de cap. cilindrice mari si pe care nu mi le permiteam dpdv financiar.

#60
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017

 max_01, on 26 iunie 2017 - 14:31, said:

Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri cat mai mult de ea.
Zicea pe un sit, o persoana care a testat ecoboostul pe care il ai si tu, dar si pe cel care dezvolta 182 cai putere, ca la consumul mediu indicat de fabricantul Ford sa mai adaugam cel putin 3 l in plus.

Depinde mult de felul in care o folosesti. Motoarele turbo pe benzina pot consuma putin daca se merge linistit cu ele (linistit, dar nu subturat !), dar daca te infigi in ele si vrei sa beneficiezi de plusul de performanta e normal ca o sa consume mai mult. Din experienta mea cu Focusul din dotare (FF3 facelift Wagon 1.0 EB) pot confirma si eu ce spune Ford3 mai sus, cel mai mult consuma atunci cand motorul e rece, dupa ce se incalzeste consumul depinde de stilul de condus al soferului si bineinteles de conditile de trafic.

PS. Un alt factor care influenteaza consumul, sunt rotile masinii. Eu am roti de aliaj pe 17 de vara si de otel pe 16 de vara. Diferenta de consum intre cele 2 este de 0.5 - 1 l, in favoarea rotilor de iarna.

Edited by axl07, 28 June 2017 - 08:10.


#61
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 axl07, on 28 iunie 2017 - 08:07, said:


PS. Un alt factor care influenteaza consumul, sunt rotile masinii. Eu am roti de aliaj pe 17 de vara si de otel pe 16 de vara. Diferenta de consum intre cele 2 este de 0.5 - 1 l, in favoarea rotilor de iarna.

Stii ce as fi curios ? Diferenta aia provine din dimensiunea cauciucului sau din faptul ca gentile de iarna sunt din aliaj ? Probabil ca amandoua conteaza dar care lucru influenteaza cel mai mult consumul : gentile sau dimensiunea cauciucurilor ?

#62
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
Si eu zic ca amandoua conteaza, cat de mult mi-e greu sa zic

#63
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
pana maine masinuta sta pe bara, am mai trecut odata prin calvarul inmatricularilor.

#64
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
O prima interventie de service, acum cateva zile la o franare brusca mi s-a parut ca aud ceva zgomote parazite pe la rotile din fata.
Suspectand placutele (neinlocuite niciodata pana acum), am facut programare la service si 3 placute din patru mai tineau vreo 10k km.
Una insa prinsese o pietricica sau ceva, pentru ca efectiv ii lipsea un colt care zgariase terminal discul.
Asa ca discuri si placute fata noi, Motorcraft, si o ora de manopera, pentru un halat de 730 RON.

#65
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 danX, on 09 iunie 2017 - 10:19, said:

Consumul e relativ la viteze de autostrada, cu tempomat se duce spre 9, fara ramane pe la 7.5-8.
Ciudat.De regula folosirea  tempomatului mai ales pe distante medii si lungi duce la scaderea consumului.Esti sigur ca nu este invers?

#66
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
La Ford consuma mai mult pe tempomat fata de condus normal.

#67
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 Marius3k, on 08 iulie 2017 - 15:36, said:

La Ford consuma mai mult pe tempomat fata de condus normal.
Pai e normal, fiind o marca sportiva incearca prin toate mijloacele sa implice soferul in pilotaj. Cui ii trebuie autostrada cand alternativa poate fi transfagarasan?

In alta ordine de idei, citind auto-bild de saptamana asta pare'se ca viitorul Focus va avea si RS Break de 367CP.
If I'm being extra good and my heart is pure.... nici nu indraznesc sa visez ce as putea lua in 3 ani certified preowned!

#68
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
In 3 ani da. Pe termen mai lung trebuie sa ne gandim insa la hibride sau electrice. Ford produce si asa ceva iar in America sunt apreciate chiar daca in Europa nu au ajuns cu ele.

#69
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Marius3k, on 08 iulie 2017 - 15:36, said:

La Ford consuma mai mult pe tempomat fata de condus normal.
Nu este corect.La majoritatea marcilor auto este invers.Inclusiv la mult hulitul grup auto VAG consumi mai putin pe pilot automat.Cred ca este neputinta tehnica a producatorului Ford de a produce un pilot automat care sa duca la un consum mai mic decat cel generat de un condus normal.

 danX, on 08 iulie 2017 - 17:29, said:

Pai e normal, fiind o marca sportiva incearca prin toate mijloacele sa implice soferul in pilotaj.

Nu iti impartasesc optiunea mai ales cand vorbim de o masina de familie asa cum este versiunea combi sau wagon.

#70
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
La Ford este corect. In asa fel e setat ecu incat mentine viteza indiferent de panta,rampa,etc. Asta inseamna ca daca autotrada este in urcare ecu poate comanda o acceleratie full throttle pentru a mentine viteza, fapt care se reflecta in consumul de combustibil. Pe de alta parte, cc-ul tine loc si de limitator de viteza - pur si simplu mentine viteza mult mai bine fata de frana de motor normala.


#71
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Marius3k, on 08 iulie 2017 - 19:31, said:

La Ford este corect. In asa fel e setat ecu incat mentine viteza indiferent de panta,rampa,etc. Asta inseamna ca daca autotrada este in urcare ecu poate comanda o acceleratie full throttle pentru a mentine viteza, fapt care se reflecta in consumul de combustibil. Pe de alta parte, cc-ul tine loc si de limitator de viteza - pur si simplu mentine viteza mult mai bine fata de frana de motor normala.
Si la un condus normal, fara pilot automat, daca urci o panta, rampa, cu aceeasi turatie la care te aflai cand rulai pe drum drept, creste consumul pentru ca scazand viteza de rulare datorita urcarii, calci mai tare acceleratia pentru a pastra viteza dorita..Este ok ce zici tu.Cred ca asa este la toate marcile auto cu pilot automat.
Intrebarea este daca si atunci cand rulezi pe autostrada, pe o portiune dreapta, fata inclinatii, ai consumul mai mare cu pilotul automat decat atunci cand conduci fara el?

Edited by max_01, 08 July 2017 - 19:48.


#72
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 max_01, on 08 iulie 2017 - 19:14, said:

Nu este corect.La majoritatea marcilor auto este invers.Inclusiv la mult hulitul grup auto VAG consumi mai putin pe pilot automat.Cred ca este neputinta tehnica a producatorului Ford de a produce un pilot automat care sa duca la un consum mai mic decat cel generat de un condus normal.
Nu iti impartasesc optiunea mai ales cand vorbim de o masina de familie asa cum este versiunea combi sau wagon.
Dude, it was a joke!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate