Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Focus Mk3 Wagon 1.0 Ecoboost

- - - - -
  • Please log in to reply
293 replies to this topic

#109
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Acuma am ceva Goodyear de iarna, DOT 2012. Nokian am avut dintotdeauna pe masinile mele si au fost extraordinare iarna, multumesc de sfaturi.

#110
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Cum mai Dan, nu au auzit ca Nokian nu sunt firma premium, cum e Goodyear?:))

Glumesc, evident (si eu tot Nokian prefer pentru iarna).

#111
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postcloschkutza, on 04 ianuarie 2018 - 16:47, said:

Cum mai Dan, nu au auzit ca Nokian nu sunt firma premium, cum e Goodyear?:))

Glumesc, evident (si eu tot Nokian prefer pentru iarna).
Asa cum unora le pute fara Michelin

#112
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Da' care-i treaba cu Michelin?

#113
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Scumpi si nu intotdeauna justificat.

#114
Tetelu1980

Tetelu1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 741
  • Înscris: 01.08.2007
Pfff. Nu m-am putut abține să nu mă ia cu draci. Cum Dumnezeu să intre în limp mode un autovehicul după 4 ani și sub 100.000 de km???!!! Sub 5 ani și/sau 100.000 de km (durată de utilizare pentru care unii producători oferă garanție) un autovehicul dacă prezintă proleme ar trebui făcut colac în jurul gâtului inginerilor și/sau managerilor producătorului! Ăsta este motivul pentru care nu îmi vine să mă apropii de niciun autovehicul nou sau sh indiferent de clasa lui și să mă mulțumesc cu o coajă de Logan care cel puțin are meritul că ai șanse de 99,99% să te ducă din punctul A în punctul B fără nici cea mai mică problemă, chit că nu vei sări de 100 km/h din rațiuni de confort sonor și vei fi cu 25% mai obosit după drum comparativ cu o machinetă mai socotită. Recunosc, prețuiesc mult mai mult confortul psihic al unei călătorii în condiții ușor mai spartane dar fără martori aprinși la bord decât confortul fizic.

#115
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
In stilul asta ne luam toti Dacia 1300, ca aia nu intra in limp mode. Sau bine, intra, da-i sufli jiglerele si gata. Altfel mergea saraca pana cadeau pistoanele in baie si ieseau bielele prin bloc.  
Azi a aparut iarasi eroarea de dimineata, fara limp mode, oamenii de la service mi-au zis sa o duc fara sa o mai opresc, ca sa citeasca eroarea la cald.
Pare'se ca se lasa cu updatat niste softulete pe acolo. Vedem maine ce si cum.

#116
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Lumea tanjeste in general dupa fiabilitatea motoarelor de odinioara ( macar inceput de ani 2000), nu neaparat si dupa confortul masinilor. La noi a devenit o chestiune de siguranta sa ai putere mare, cand depasesti vreun tampit care accelereaza sau diverse pe DN-uri cu o banda plus gropi carute nesemnalizate etc.
Altfel, nu m-ar deranja deloc sa se revina la aspiratele de 1.6, 2.0 benzina de dinainte. Doar ca si alea, ca sa respecte noile norme de emisii ar trebui incarcate de electronica si tehnologie.
Nici mie nu mi se pare normal sa intre masina de sub 100.000 km in limp. Dar am vazut cam ce hram poarta, ce scurtaturi se fac, ce tehnologie e pe ele.
La Ford sunt cazuri si de 1.0 ecoboost cu garnitura de chiulasa parlita si motorul facut praf, si de 1.6 si mai ales de Focus RS, vuieste netul cu problemele 2.3-ului. Se taie de unde se poate la cost si apoi se carpeste pe unde crapa des si tipa lumea tare. Si inca il consider pe acest 1.0 un motor bun si fiabil pe langa ce se mai construieste / proiecteaza azi.

Edited by Mihai_mb, 05 January 2018 - 17:34.


#117
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Si a venit raspunsul de la dealer: momentan nu se descurca sa descarce noul software, cica site-ul Ford nu functioneaza.
In fine, ei zic sa iau masina si sa o aduc inapoi luni, eu cred ca le-o las cadou pana luni, cand vor incerca din nou sa faca update-ul.
Daca modulul CMI nu se poate updata, trebuie schimbat. Ceea ce ma duce pe la vreo 2500 RON. Bucurie maxima.

#118
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Nasoala treaba.
Am citit initial ca ai ales focus in loc de mondeo pentru ca vroiai ceva simplu si fiabil. Speram totusi sa fie asa.
Apropo de fiabiliate poate si noroc: am luat acum 2 ani un mondeo 2.0 tdci din 2012 cu 108k km si acum are 149k km.
Am un var tot cu mondeo din 2010 luat la 100k si a trecut de 200k km.
Ambele merg fara pb. si s-au schimbat doar consumabilele.

Edited by the_same, 05 January 2018 - 23:31.


#119
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
La masini e ca la ruleta...

#120
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
dupa investigatii suplimentare pare'se ca e ceva senzor de la alimentare. Se schimba saptamana viitoare.
Masina e acum la mine si de doua zile nu a mai dat nici o eroare.
Noi sa fim sanatosi.

#121
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
A venit prima zapada de cand am masina. Trebuie condus lung, cand da cuplul ecoboostului peste rotitele mele de iarna ESP-ul imi face pom de craciun pe bord.

Altfel parbrizul incalzit face toti banii si incalzirea interioara se intampla repede. Loving it.

#122
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003


View PostdanX, on 10 ianuarie 2018 - 06:40, said:

dupa investigatii suplimentare pare'se ca e ceva senzor de la alimentare. Se schimba saptamana viitoare.
Masina e acum la mine si de doua zile nu a mai dat nici o eroare.
Noi sa fim sanatosi.

Abia ieri s-a schimbat senzorul, halatul 419 lei. Nu a mai dat nici o gherla de la ultima vizita, dar am facut-o preventiv.

#123
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Bine ca sa rezolvat.

#124
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postfotbal5, on 06 februarie 2018 - 08:47, said:

Bine ca sa rezolvat.
Si ieri s-au implinit 80k km!

#125
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,453
  • Înscris: 16.07.2017

View PostdanX, on 06 februarie 2018 - 15:20, said:

Si ieri s-au implinit 80k km!
Frumos.Ai facut tu atatia km de cand ai masina?Cred ca ti s-ar potrivi mai bine un diesel decat acest benzinar.Sau unul cu GPL.

#126
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
20k km de cand am luat-o. Fac cam 30km pe zi uzual, dus - intors de la birou, mix drum national si aglomeratie bucuresteana. Nu mai vreau diesel si daca imi exprim aici parerea despre GPL se lasa cu flame.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate