Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 

Pareri Dacia Duster

- - - - -
  • Please log in to reply
392 replies to this topic

#235
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Io zic ca n-ai facut bine, daca se prind ca au gresit? :)))))

#236
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Nu cred că e greșeală.
Nu cred că sunt singurul care i-a întrebat asta.

#237
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Numai ei stiu de ce,insa sa ne tii la curent cu raspunsul de il vor da!Te ar tenta o dacie noua?

Edited by Therockstar, 13 June 2020 - 15:14.


#238
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Da.
Un Duster SL BlueLine 4WD 1,5 dCi cu aer condiționat monozonă și eventual  cu încălzire în scaun și cu vopsită negru

#239
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
E de apreciat că vrei ceva nou, într-un timp mă bătea gândul și pe mine la ceva nou și accesibil dacă pot spune așa,Dacia MCV stepway sau Duster,astea îmi plac de la Dacia!

#240
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Salut,

Imi poate explica cineva de ce la capitolul "sarcina utila" acum se da un minim si un maxim?
Parca e contrar logicii, cum adica sa dai sarcina utila MINIMA? Ce e aia?

La fel e cu primul rand - "masa proprie vehicul". De unde iese diferenta aia de aproximativ 100 de kg? (chiar 120 de kg in unele coloane). Ca doar nu iese de la 1 inch diferenta de pneuri (!)

Screenshotul e din brosura cu dimensiunile.

La toate modelele e asa, nu doar la Duster.

La prima generatie de Logan nu existau astfel de min-max la masa proprie si la maxim admis. Gaselnita asta ce mai e?

Daca configurati un Logan sedan pe site-ul Dacia si apoi mergeti la "specificatii tehnice", o sa vedeti o sarcina maxima de...377 kg. Doar atat????

Bine, site-ul e destul de praf la partea de detaliu-informare.

Attached Files


Edited by cattavencu, 22 June 2020 - 10:29.


#241
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Sunt curios cum ar explica un consilier de vânzări asta,e bun de mers într-un showroom și întrebat 🙄!E ambiguu ce scriu ei pe site, poate asta și vor,ca omul săracul să nu mai înțeleagă nimic!

#242
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View PostTherockstar, on 22 iunie 2020 - 17:05, said:

Sunt curios cum ar explica un consilier de vânzări asta,e bun de mers într-un showroom și întrebat ��!E ambiguu ce scriu ei pe site, poate asta și vor,ca omul săracul să nu mai înțeleagă nimic!

Pur si simplu nu-mi dau seama, pe cuvantul meu.

Am intrat sa vad sarcina utila la Duster, la MCV, la Sandero si la Logan. Si...am dat de aceste minime si maxime.

Sarcina maxima pe care o poti pune pe masina are ...un minim????

Nu mai zic ca pdf-urile sunt vechi, nu s-au ostenit neam sa le updateze...

Se vinde, dom'ne, ce atatea intrebari...

Am sunat si la Vocea Clientului (desi nu-mi puneam mari sperante in exactitatea si in nivelul de detalii ce l-as fi putut obtine). Exact cum m-am asteptat. Operatorii (operatoarele) presupun ca sunt din satele inconjuratoare Pitestiului, cu nivelul de cunostinte tehnice pe masura...

Edited by cattavencu, 22 June 2020 - 17:12.


#243
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Poate ne lumineaza cineva, cu un Duster recent (sau alt model), din talon sau din CIV - cat e masa la gol si cat e MMA (masa maxima autorizata). Si sa ne zica si motorizarea, desigur.

Cu toate astea, as vrea sa inteleg pdf-ul ala (brosura! - ce nume pompos pentru niste date de cacat, ce puteau fi pe site) oferit in scarba si neupdatat de ani de zile de pe site. La unele modele sunt versiuni sau motorizari care nu mai exista, nu se mai pot comanda.

Io inteleg ca e ieftina, dar totusi nu e gratis.

Dacia, updateaza-ti in plm brosurile cu date concrete si exclusiv cu ce ai la ora actuala comandabil, bai!

Edited by cattavencu, 22 June 2020 - 17:33.


#244
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Deschide un video de pe turatii, scrie acolo tot ce vrei.
Cauta-l pe foxbat pe jurnalul de bord, are el unul benzinar !

#245
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,305
  • Înscris: 02.02.2006
Primul instinct îmi spune asta: în funcție de motor și dotări, masa proprie a mașinii variază, chiar mult.

Dar suspensia e cam aceeași indiferent de dotări (ok, poate diferă în funcție de 4x4 sau anumite pachete, dar în final tipurile de suspensii sunt câteva, iar numărul de configurații posibile din toate opțiunile sunt multe).

"Sarcina utilă" e diferența din cât duce suspensia și cât cântărește mașina goală. Cu cât pui mai multe dotări pe ea, cu atât e mai grea și cu atât mai mult "sarcina utilă" scade.

Ce e în tabel pare a fi tot intervalul în care "sarcina utilă" a oricărui model se poate încadra. Fiecare exemplar va avea în CIV o valoare fixă, dar acea valoare va fi în acel interval.

Poate greșesc, dar asta înțeleg eu.

#246
simplex

simplex

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.05.2020
Posesor Duster 1.5 dci, 4x4, 109CP, dupa 4 ani, 70.000km, ZERO probleme
Verdict: masina-i exceptionala !!  
argumentez cu urmatoarele:
garda 21cm, 4x4 performant, trepte scurte, unghiuri mari de atac/degajare, urca pante grele uscate, se comporta bine prin zapada,
manevrabilitate foarte buna in oras, motor elastic, suspensii confortabile
consum oras-5,8%, afara-4,8%
revizii 720 lei la reprezentanta,

#247
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postsimplex, on 09 octombrie 2020 - 18:45, said:

Posesor Duster 1.5 dci, 4x4, 109CP, dupa 4 ani, 70.000km, ZERO probleme
Verdict: masina-i exceptionala !!  
argumentez cu urmatoarele:
garda 21cm, 4x4 performant, trepte scurte, unghiuri mari de atac/degajare, urca pante grele uscate, se comporta bine prin zapada,
manevrabilitate foarte buna in oras, motor elastic, suspensii confortabile
consum oras-5,8%, afara-4,8%
revizii 720 lei la reprezentanta,

Daca un 4x4 consuma 4,8% un 4x2 care are treptele mai lungi cat consuma, 3....?

#248
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Dar cine ti-a spus ca la un 4x4 mergi permanent 4x4...?

#249
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Eu nu stiu ce poate fi asa de exceptional sa mesteci in permanenta in mamaliga aia. In oras anungi imediat in treapta 4 iar in afara....mult noroc in depasiri, cand zici ca gata ai reusit, hop trebuie sa schimbi viteza.
Cea mai proasta etajare a cutiei pe care am vazut-o la vreo dacie !

Edited by SSpantzer, 11 October 2020 - 07:59.


#250
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003

View PostSSpantzer, on 11 octombrie 2020 - 07:59, said:

Eu nu stiu ce poate fi asa de exceptional sa mesteci in permanenta in mamaliga aia. In oras anungi imediat in treapta 4 iar in afara....mult noroc in depasiri, cand zici ca gata ai reusit, hop trebuie sa schimbi viteza.
Cea mai proasta etajare a cutiei pe care am vazut-o la vreo dacie !
Daca o folosesti doar pe asflat da nu este etajata ok dar pe coclau tr1 face minuni, este foarte scurta, practic datorita treptei 1 este superior Duster in offroad(categoria suv pana in 30k)

#251
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostOctavian___, on 11 octombrie 2020 - 07:06, said:

Dar cine ti-a spus ca la un 4x4 mergi permanent 4x4...?
Dar tie cine ti-a spus ca un 4x4 are aceleasi rapoarte in cutie, aceeasi greutate a masinii ? 4x4 are rapoarte mai scurte asa ca si consumul este mai mare. Faptul ca mergi in 4x2 nu are nici o relevanta.

Edited by bumpocbum, 12 October 2020 - 06:59.


#252
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postcattavencu, on 22 iunie 2020 - 10:22, said:

Salut,

Imi poate explica cineva ...
Site-ul e praf si pulbere.
Ai nevoie de o CI a respectivului model, acolo ai masele omologate.
Te duci la o reprezentanta Dacia si ceri o copie dupa o CI.

View Postalexcrist, on 23 iunie 2020 - 12:49, said:

"Sarcina utilă" e diferența din cât duce suspensia și cât cântărește mașina goală.
Nu din "cât duce suspensia", ci din MMA. Adica masa maxim autorizata cu care o fo' omologata.
Ca suspensia poate duce mult mai mult...

View Postbumpocbum, on 10 octombrie 2020 - 11:49, said:

Daca un 4x4 consuma 4,8% un 4x2 care are treptele mai lungi cat consuma, 3....?
Omu' o zis "in afara", adica o fi masurat la mers constant in tr. 6.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate