Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Golf 1.4 TSI,150cp (2017) sau Mazda 3 2.0 G120,120cp (2017)

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
171 replies to this topic

#19
CasaBlanca27

CasaBlanca27

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.04.2017
Pai echiparea la Mazda ii Revolution Top adica toate optionalele pret final in jur de 2400+ fara reducere.
Si la Golf ii Golf Highline cu optionale de 4894 euro pret final cu reducere 23864 euro

#20
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
oaspetele, vezi vezi, ca nu e asa proaspat scos pe piata.

Avem om cu 1.4 tsi 150 cp ACT si scoate consumuri exceptionale (5-6% afara cu viteze medii peste 70km/h).

Eu azi cu 1.4 tsi 122 cp pe leon am scos 5.2 % cu 78 km/h viteza medie, nu la vale, ci pe drept, jante 18.

Attached Files



#21
CasaBlanca27

CasaBlanca27

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.04.2017
MAzda revolution Top toate optionalele 24000+ euro
Golf highline 23864 cu destule optionale si discount

 Deenman, on 08 aprilie 2017 - 21:39, said:

oaspetele, vezi vezi, ca nu e asa proaspat scos pe piata.

Avem om cu 1.4 tsi 150 cp ACT si scoate consumuri exceptionale (5-6% afara cu viteze medii peste 70km/h).

Eu azi cu 1.4 tsi 122 cp pe leon am scos 5.2 % cu 78 km/h viteza medie, nu la vale, ci pe drept, jante 18.
Si in oras cat scoti cu el?

#22
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
In Bucuresti scot intre 7 si 8% cu viteze medii de 15-23km/h mers in trafic dimineata si seara.  Inainte de asta am avut diesel 1.9 tdi fara DPF, si scoteam asemanator.

#23
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 oaspetele, on 08 aprilie 2017 - 21:33, said:

VW-ul este proaspat scos pe piata, nu stiu daca poate cineva sa-ti povesteasca despre consum.
Cat despre Mazda, incearca un alt dealer.
Din punct de vedere dinamic nu cred ca se mai pune problema.


Cluju ce are?
Arad sau Timisoara?

 CasaBlanca27, on 08 aprilie 2017 - 21:42, said:

MAzda revolution Top toate optionalele 24000+ euro
Golf highline 23864 cu destule optionale si discount

In locul tau as opta pentru Golf care este calitativ peste Mazda.Inclusiv la revanzare vei primi un pret mai bun pe Golf decat pe Mazda.
Este foarte adevarat ca VW este supraapreciat .

#24
CasaBlanca27

CasaBlanca27

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.04.2017

 Deenman, on 08 aprilie 2017 - 21:43, said:

In Bucuresti scot intre 7 si 8% cu viteze medii de 15-23km/h mers in trafic dimineata si seara.  Inainte de asta am avut diesel 1.9 tdi fara DPF, si scoteam asemanator.
II bun daca ar sti cineva cat ii pe Mazda in oras ca ma gandesc ca pe golf ii aproape la fel poate mai bun

#25
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016

 Kroghy, on 08 aprilie 2017 - 21:20, said:

Nu exista comparatie.
Golf e MULT peste Mazda.
De acord.

Japonezii vin mereu cu design exterior nou, la europene e copy paste. La interior stau prost japonezele(ca aspect)
Vreau sa vad masina aia cu exterior de japoneza si interior de europeana.
Oricand as da Passat b6 pe un mitsu lancer din 2007, doar de dragul aspectului. Dar cand te urci in mitsu, revii inapoi anii 2000.

Edited by Claudiu998, 08 April 2017 - 21:49.


#26
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014

 CasaBlanca27, on 08 aprilie 2017 - 21:36, said:

Pai echiparea la Mazda ii Revolution Top adica toate optionalele pret final in jur de 2400+ fara reducere.
Si la Golf ii Golf Highline cu optionale de 4894 euro pret final cu reducere 23864 euro
Daca nu primesti reducere pe Mazda ia Golful. La revanzare peste vreo 10 ani oricum iei un pret mai bun pe el. E si asta un avantaj chiar daca eu nu prea agreez.

Pe forumul german Motor-Talk dau proprietarii de Mazda cu motorizarea aia consumuri in oras de 7-9 cum am precizat ultima data dat in orase mai putin aglomerate cum sunt pe la noi Oradea, Satu Mare si nu Cluj sau Bucuresti.

Edited by LeopardSurd, 08 April 2017 - 21:53.


#27
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003

 Deenman, on 08 aprilie 2017 - 21:39, said:

oaspetele, vezi vezi, ca nu e asa proaspat scos pe piata.


Intr-adevar, credeam ca e noul 1,5.
http://www.auto-test...w-golf-facelift

Pentru moment, singura posibilitate de configurare a noului motor este alături de o cutie de viteze DSG cu șapte trepte și doar în nivelul de echipare de vârf - Highline, diferența de preț față de o variantă 1.4 TSI similară fiind de 446 de euro, TVA inlcus. Astfel, prețul de pornire pentru un Golf 7 facelift 1.5 TSI DSG Highline presupune un efort financiar de 23.157 de euro, TVA inclus.

Edited by oaspetele, 08 April 2017 - 21:57.


#28
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cred ca nu e indicat sa fii cobai pe o motorizare noua. 1.4 tsi e foarte vechi si fiabil (mai putin partea de lant de distributie care a fost eliminata cu noile modele care sunt pe curea, nu pe lant). Un motor mic, potent, consumuri de diesel, taxe si impozite minuscule. Valoare de revanzare mare pt ca vor ramane etalon de fiabilitate in istorie.

N-as neglija nici Mazda, insa nu la acelasi pret ca un golf 7. as scadea aia 2000-3000E pe care o sa-i pierzi la revanzare ca nu are sigla VW pe capota.

#29
CasaBlanca27

CasaBlanca27

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.04.2017

 Deenman, on 08 aprilie 2017 - 22:09, said:

Cred ca nu e indicat sa fii cobai pe o motorizare noua. 1.4 tsi e foarte vechi si fiabil (mai putin partea de lant de distributie care a fost eliminata cu noile modele care sunt pe curea, nu pe lant). Un motor mic, potent, consumuri de diesel, taxe si impozite minuscule. Valoare de revanzare mare pt ca vor ramane etalon de fiabilitate in istorie.

N-as neglija nici Mazda, insa nu la acelasi pret ca un golf 7. as scadea aia 2000-3000E pe care o sa-i pierzi la revanzare ca nu are sigla VW pe capota.
Bine zis ca daca vreau sa o vand si ii mazda romanul crede ca ii proasta dar cand vede golf ii sclipesc ochii,sau orice masina germana

#30
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Imi pare rau, si oricat i-ar durea pe posesorii de Mazda asta este adevarul. Nu ai ce sa faci, e gandirea gresita din start.

#31
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Strict fără reducerea aia care i-a fost propusă eu de exemplu aș lua Mazda. Valoarea la revânzare după 10 ani nu m-ar interesa. La partea de interior, că tot s-a amintit mie nu mi se pare cine știe ce interiorul de Golf. Iar cel de Mazda e chiar ok dacă faci abstracție de faptul că bordul afișează viteza digital și turometrul analog.

#32
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cere o oferta de la seat, pt un seat leon 5f FR asta inainte de facelift, poate prinzi preturi bune 15-17.000E nou. Avem coleg de forum care a luat cu 19.000E seat leon FR nou cu motorul de 1.8 tsi.

#33
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Dintre cele doua tu trebuie sa faci test drive si sa o alegi pe cea in care te simti cel mai bine si corespunde cu ceea ce iti doresti. Ambele masini sunt bune, ambele motoare sunt bune (cel de pe Golf are cuplu mai mare din turatii mai mici, poate sa consume mai putin fata de Mazda, dar e mai pretentios putin la exploatare, insa cel de pe Mazda e aspirat si nu e pretentios, dar ai cuplul mai mic si disponibil in turatii mari, ceea ce va duce la un consum mai mare).

Pe de alta parte, de o Toyota Auris Hibrid ce zici? Ca tot ai ridicat problema consumului.

Edited by Yukoto, 08 April 2017 - 23:57.


#34
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

 oaspetele, on 08 aprilie 2017 - 21:33, said:

Cluju ce are?
Nici astia din Cluj nu erau prea deschisi la negocieri cand am fost anul trecut ... din punct de vedere dinamic Golful ala e clar peste un G120 si foarte posibil sa o faca si la un consum mai mic. Mazda 3 la mai mult de 24.000 cu motorul cel mai ieftin la echiparea de top? Hmmm ... Ma rog, si Golf e scump la banii aia, ajungi la pret de clasa superioara, nici una nu merita mai mult de 20.000 din punctul meu de vedere.

Edited by utopium, 09 April 2017 - 02:22.


#35
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Și ce poate el să-și ia nou din clasă compactă cu 20000 și dotări decente dacă astea 2 îs din punctul tău de vedere prea scumpe?

#36
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003
Si dupa mine sunt prea scumpe, dar asta nu inseamna ca ar exista niste alternative deosebite referindu-ne la pret.
Eu am achizitionat Superbul Combi 2.0 tdi 170 cp cu 24000 euro (in care e intrat si achizitionarea a 3 vouchere).
Masinile s-au cam scumpit...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate