Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Golf 1.4 TSI,150cp (2017) sau Mazda 3 2.0 G120,120cp (2017)
#20
Posted 08 April 2017 - 21:39
oaspetele, vezi vezi, ca nu e asa proaspat scos pe piata.
Avem om cu 1.4 tsi 150 cp ACT si scoate consumuri exceptionale (5-6% afara cu viteze medii peste 70km/h). Eu azi cu 1.4 tsi 122 cp pe leon am scos 5.2 % cu 78 km/h viteza medie, nu la vale, ci pe drept, jante 18. Attached Files |
#21
Posted 08 April 2017 - 21:42
MAzda revolution Top toate optionalele 24000+ euro
Golf highline 23864 cu destule optionale si discount Deenman, on 08 aprilie 2017 - 21:39, said:
oaspetele, vezi vezi, ca nu e asa proaspat scos pe piata. Avem om cu 1.4 tsi 150 cp ACT si scoate consumuri exceptionale (5-6% afara cu viteze medii peste 70km/h). Eu azi cu 1.4 tsi 122 cp pe leon am scos 5.2 % cu 78 km/h viteza medie, nu la vale, ci pe drept, jante 18. |
#22
Posted 08 April 2017 - 21:43
In Bucuresti scot intre 7 si 8% cu viteze medii de 15-23km/h mers in trafic dimineata si seara. Inainte de asta am avut diesel 1.9 tdi fara DPF, si scoteam asemanator.
|
#23
Posted 08 April 2017 - 21:45
oaspetele, on 08 aprilie 2017 - 21:33, said:
VW-ul este proaspat scos pe piata, nu stiu daca poate cineva sa-ti povesteasca despre consum. Cat despre Mazda, incearca un alt dealer. Din punct de vedere dinamic nu cred ca se mai pune problema. Cluju ce are? CasaBlanca27, on 08 aprilie 2017 - 21:42, said:
MAzda revolution Top toate optionalele 24000+ euro Golf highline 23864 cu destule optionale si discount Este foarte adevarat ca VW este supraapreciat . |
#24
Posted 08 April 2017 - 21:46
Deenman, on 08 aprilie 2017 - 21:43, said:
In Bucuresti scot intre 7 si 8% cu viteze medii de 15-23km/h mers in trafic dimineata si seara. Inainte de asta am avut diesel 1.9 tdi fara DPF, si scoteam asemanator. |
#25
Posted 08 April 2017 - 21:48
Kroghy, on 08 aprilie 2017 - 21:20, said:
De acord. Japonezii vin mereu cu design exterior nou, la europene e copy paste. La interior stau prost japonezele(ca aspect) Vreau sa vad masina aia cu exterior de japoneza si interior de europeana. Oricand as da Passat b6 pe un mitsu lancer din 2007, doar de dragul aspectului. Dar cand te urci in mitsu, revii inapoi anii 2000. Edited by Claudiu998, 08 April 2017 - 21:49. |
#26
Posted 08 April 2017 - 21:52
CasaBlanca27, on 08 aprilie 2017 - 21:36, said:
Pai echiparea la Mazda ii Revolution Top adica toate optionalele pret final in jur de 2400+ fara reducere. Si la Golf ii Golf Highline cu optionale de 4894 euro pret final cu reducere 23864 euro Pe forumul german Motor-Talk dau proprietarii de Mazda cu motorizarea aia consumuri in oras de 7-9 cum am precizat ultima data dat in orase mai putin aglomerate cum sunt pe la noi Oradea, Satu Mare si nu Cluj sau Bucuresti. Edited by LeopardSurd, 08 April 2017 - 21:53. |
#27
Posted 08 April 2017 - 21:55
Deenman, on 08 aprilie 2017 - 21:39, said:
oaspetele, vezi vezi, ca nu e asa proaspat scos pe piata. http://www.auto-test...w-golf-facelift Pentru moment, singura posibilitate de configurare a noului motor este alături de o cutie de viteze DSG cu șapte trepte și doar în nivelul de echipare de vârf - Highline, diferența de preț față de o variantă 1.4 TSI similară fiind de 446 de euro, TVA inlcus. Astfel, prețul de pornire pentru un Golf 7 facelift 1.5 TSI DSG Highline presupune un efort financiar de 23.157 de euro, TVA inclus. Edited by oaspetele, 08 April 2017 - 21:57. |
#28
Posted 08 April 2017 - 22:09
Cred ca nu e indicat sa fii cobai pe o motorizare noua. 1.4 tsi e foarte vechi si fiabil (mai putin partea de lant de distributie care a fost eliminata cu noile modele care sunt pe curea, nu pe lant). Un motor mic, potent, consumuri de diesel, taxe si impozite minuscule. Valoare de revanzare mare pt ca vor ramane etalon de fiabilitate in istorie.
N-as neglija nici Mazda, insa nu la acelasi pret ca un golf 7. as scadea aia 2000-3000E pe care o sa-i pierzi la revanzare ca nu are sigla VW pe capota. |
|
#29
Posted 08 April 2017 - 22:12
Deenman, on 08 aprilie 2017 - 22:09, said:
Cred ca nu e indicat sa fii cobai pe o motorizare noua. 1.4 tsi e foarte vechi si fiabil (mai putin partea de lant de distributie care a fost eliminata cu noile modele care sunt pe curea, nu pe lant). Un motor mic, potent, consumuri de diesel, taxe si impozite minuscule. Valoare de revanzare mare pt ca vor ramane etalon de fiabilitate in istorie. N-as neglija nici Mazda, insa nu la acelasi pret ca un golf 7. as scadea aia 2000-3000E pe care o sa-i pierzi la revanzare ca nu are sigla VW pe capota. |
#31
Posted 08 April 2017 - 22:50
Strict fără reducerea aia care i-a fost propusă eu de exemplu aș lua Mazda. Valoarea la revânzare după 10 ani nu m-ar interesa. La partea de interior, că tot s-a amintit mie nu mi se pare cine știe ce interiorul de Golf. Iar cel de Mazda e chiar ok dacă faci abstracție de faptul că bordul afișează viteza digital și turometrul analog.
|
#32
Posted 08 April 2017 - 23:00
Cere o oferta de la seat, pt un seat leon 5f FR asta inainte de facelift, poate prinzi preturi bune 15-17.000E nou. Avem coleg de forum care a luat cu 19.000E seat leon FR nou cu motorul de 1.8 tsi.
|
#33
Posted 08 April 2017 - 23:56
Dintre cele doua tu trebuie sa faci test drive si sa o alegi pe cea in care te simti cel mai bine si corespunde cu ceea ce iti doresti. Ambele masini sunt bune, ambele motoare sunt bune (cel de pe Golf are cuplu mai mare din turatii mai mici, poate sa consume mai putin fata de Mazda, dar e mai pretentios putin la exploatare, insa cel de pe Mazda e aspirat si nu e pretentios, dar ai cuplul mai mic si disponibil in turatii mari, ceea ce va duce la un consum mai mare).
Pe de alta parte, de o Toyota Auris Hibrid ce zici? Ca tot ai ridicat problema consumului. Edited by Yukoto, 08 April 2017 - 23:57. |
|
#34
Posted 09 April 2017 - 02:12
oaspetele, on 08 aprilie 2017 - 21:33, said:
Cluju ce are? Edited by utopium, 09 April 2017 - 02:22. |
#35
Posted 09 April 2017 - 03:29
Și ce poate el să-și ia nou din clasă compactă cu 20000 și dotări decente dacă astea 2 îs din punctul tău de vedere prea scumpe?
|
#36
Posted 09 April 2017 - 05:54
Si dupa mine sunt prea scumpe, dar asta nu inseamna ca ar exista niste alternative deosebite referindu-ne la pret.
Eu am achizitionat Superbul Combi 2.0 tdi 170 cp cu 24000 euro (in care e intrat si achizitionarea a 3 vouchere). Masinile s-au cam scumpit... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users