Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...
 

Golf 1.4 TSI,150cp (2017) sau Mazda 3 2.0 G120,120cp (2017)

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
171 replies to this topic

#37
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Dar ai făcut drive test cu vreuna? Că degeaba negociezi preturi bombă dacă în mașină te simți nașpa!
Mie Mazda mi s-a părut că ,, vine toată pe mine", deși se conduce al naibii de bine! Deși sunt anti Golf trebuie să recunosc că m-am simțit mai bine în el.

#38
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Amandoua sunt masini bune, dar are fiecare ceva aparte. Golful este considerat referinta in clasa compacta. Este bine insonorizat, tinuta de drum buna, confortabil, spatiu suficient (depinde si de inaltimea si statura soferului), dotari suficiente, materiale foarte bune, geamuri atermice, ergonomic la interior, etc. Mazda are un design frumos (depinde si de gustul fiecaruia), tinuta de drum buna, stabilitate in curbe buna, este mai zgomotoasa un pic (mai slab insonorizata fata de Golf), tinuta de drum este buna dar mai rigida ca la Golf, se aude zgomotul de vant mai tare la viteze peste 120-130 km/h, nu are geamuri atermice, pe drum cu denivelari (gropi) se aud zgomote de la suspensia fata. Iata o comparatie intre Golf 1.5 tsi 150 CP si Mazda 3 2.0 l 150CP (nu cu cel de 120 de CP): http://www.zeperfs.c...el6658-1144.htm . Daca ai bani de o masina noua de peste 22.000 de euro nu ar trebui sa fie consumul un criteriu important in alegere, diferentele de consum nu sunt atat de mari incat sa fie definitorii la alegere. Alegerea ar trebui sa o faci in functie de ce asteptari/pretentii ai tu de la masina. Esti tanar, fa neaparat test drive cu ele si vezi care se adapteaza cel mai bine temperamentului tau la volan si (cel mai important) care masina iti place cel mai mult (sa o conduci). Eu am facut test drive cu amandoua, dar fiecare avem asteptari diferite de la o masina. Din ce am citit (inca nu am facut test drive), o alternativa (mai ieftin) la cele doua ar putea fi noul i30 care are un comportament dinamic foarte bun cu motorul 1.4 turbo de 140 CP. http://www.zeperfs.c...4.htm  (numai ca Mazda 3 cu motorul de 150 CP la noi nu este). Trimite mail la multi dealeri din tara si cere oferte. cu cea mai mica oferta negociaza cu dealerii cei mai apropiati (Oradea, Cluj, Baia Mare, Arad, Timisoara, etc.). Pentru diferente semnificative merita sa mergi si la Brasov, Ploiesti sau in alta parte a tarii. Succes.

#39
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,860
  • Înscris: 14.08.2007

View PostLeopardSurd, on 09 aprilie 2017 - 03:29, said:

Și ce poate el să-și ia nou din clasă compactă cu 20000 și dotări decente dacă astea 2 îs din punctul tău de vedere prea scumpe?
Majoritatea masinilor din clasa compacta pot fi cumparate cu sub 20.000 de euro cu motoare si dotari decente (motoare macar la fel de performante ca un G120). La 24.000 de euro as trece la clasa urmatoare dupa cum zicea si oaspetele, Superb, Mazda 6, Talisman, etc. Sigur, poate nu vrea o masina asa de mare ci una mai mica cu dotari "full". Doar ma intreb daca merita sa dai 4-6.000 de euro in plus pentru o masina "full" fata de una cu dotari bune. Oricum pana nu intra si programul Rabla masinile sunt mai scumpe, Octavia pe care am cumparat eu anul trecut cu 17.300 (minus Rabla de fapt a fost vreo 15.800) acum e 20.000+ pret de lista. Motorul (1.0 TSI 115 CP) e mai sprinten pe majoritatea reprizelor decat G120-ul Mazdei, e mai economic, iar dotarile sunt decente (comenzi pe volan, comanda vocala, bluetooth, media cu touch de 6.5", USB Charging, clima bizona, incalzire in scaune, cotiera fata/spate cu gura aerisire locuri spate si "cutie" climatizata, senzori de parcare fata/spate, tempomat, proiectoare de ceata, geamuri electrice fata/spate, torpedo racit, jante Al 16", metalizata, hold hill, etc). Daca as fi adaugat si navigatie, smartlink, senzori ploaie, oglinzi pliabile electric (oglinzile nu erau disponibile pe modelul ala ca le-as fi pus, acum vad ca sunt si pe Smart) tot nu mai crestea pretul cu mai mult de 1000 de euro, deci ajungeam la 18.300 sa zicem (altceva util nu prea vad ce mai puteam pune, poate un KESSY?). Cu diferenta pana la 20.000 luam motorul 1.4 TSI de 150 CP daca tineam neaparat.

Sfatul meu e sa astepti sa intre programul Rabla si vei vedea alte preturi si o gramada de discounturi ... la 20.000 de euro poti sa iei o compacta chiar bine dotata cu un motor care face 0-100 in sub 10 secunde, 80-120 in sub 7 secunde si consuma sub 5 extra-urban la o medie de 75 km/h, sub 6 la 130 km/h (mers constant) si sub 8 intr-un oras cu aglomeratie de nivel mediu (viteza medie 25 km/h).

Edited by utopium, 09 April 2017 - 11:21.


#40
CasaBlanca27

CasaBlanca27

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.04.2017
Am facut test drive cu ambele Mazda mi sa parut o pisicuta pana la 3000 de ture dupa tragea bine iar la golf cand o apasam se ducea asta ii si din cauza turbinei la golf,si de asta m-am gandit ca Mazda o sa aiba consumul naspa din cauza ca trebuie adusa la turatii mai mari

#41
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Mazda se comporta ca un aspirat clasic. Puterea o simți bine pe la 3000-4000. Despre costum e altă poveste. Alea pe foaia tehnică îs povești la amândouă.

#42
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostCasaBlanca27, on 08 aprilie 2017 - 21:30, said:

Din pacate nu doar unul pt. ca stau in Oradea si doar  un dealer Mazda este
Poti sa vii sin Bucuresti pt un discount, ce importanta are de unde esti? Suni, email etc...

View Postmax_01, on 08 aprilie 2017 - 21:45, said:

Arad sau Timisoara?


In locul tau as opta pentru Golf care este calitativ peste Mazda.Inclusiv la revanzare vei primi un pret mai bun pe Golf decat pe Mazda.
Este foarte adevarat ca VW este supraapreciat .
Ce inseamna supraapreciat? Si mai ales, cu cat? 500 euro peste cat ar trebui sa faca?
1000 euro? Ca omul primeste 2300 euro reducere, in timp ce la mazda primeste 0, ca "ei vand masini"... hai sa fim seriosi.

View PostCasaBlanca27, on 08 aprilie 2017 - 22:12, said:

Bine zis ca daca vreau sa o vand si ii mazda romanul crede ca ii proasta dar cand vede golf ii sclipesc ochii,sau orice masina germana
Nu doar romanului, si nu e vorba ca mazda e proasta, pur si simplu are o valoare de revanzare mai mica din diverse motive, unele obiective.
Sa nu uitam si ca se compara un motor de 150cp cu unul de 120

View Postutopium, on 09 aprilie 2017 - 02:12, said:

Nici astia din Cluj nu erau prea deschisi la negocieri cand am fost anul trecut ... din punct de vedere dinamic Golful ala e clar peste un G120 si foarte posibil sa o faca si la un consum mai mic. Mazda 3 la mai mult de 24.000 cu motorul cel mai ieftin la echiparea de top? Hmmm ... Ma rog, si Golf e scump la banii aia, ajungi la pret de clasa superioara, nici una nu merita mai mult de 20.000 din punctul meu de vedere.
Pt ca Mazda, Honda vand cateva masini pe saptamana, in timp ce VW vinde sute, au stocuri uneori etc...
E o realitate, degeaba se supara unii... dealerii tin de preturi cand se vand asa putine.

Daca VW da discount, alegerea e simpla.

View PostCasaBlanca27, on 09 aprilie 2017 - 15:58, said:

Am facut test drive cu ambele Mazda mi sa parut o pisicuta pana la 3000 de ture dupa tragea bine iar la golf cand o apasam se ducea asta ii si din cauza turbinei la golf,si de asta m-am gandit ca Mazda o sa aiba consumul naspa din cauza ca trebuie adusa la turatii mai mari
Alegerea pare simpla

#43
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,422
  • Înscris: 29.04.2008
Ți-aș recomanda să te informezi și despre service.

Știu mașină nouă, garanție bla, bla.

Practica nu e întotdeauna de acord cu teoria.

Fiind orădean am auzit multe povești despre dealerul local VW. Poate adevărate, poate false. Merită să te informezi mai mult, poate că acum nu mai e așa.

Despre service Mazda îți pot spune din experiență că nu mi-au făcut o impresie bună. Am avut o singură problemă în 5 ani, la climă, și au dat dovadă de o slabă pregătire și o lipsă de comunicare soră cu discuția pe care ai avut-o tu la "negociere"

#44
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Chiar sunt curios de soarta topicului astuia!
On: decizia e simpla : una e mai potenta in motor, cealalta mai fiabila! Una e vag, cealalta nu, una arata bestial pe rosu, cealalta nu cred , si tot asa....

Edited by farausername, 09 April 2017 - 21:27.


#45
horean

horean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 19.01.2007
Cu siguranta poti sa te gandesti la un discount intre 5 si 7% si la Mazda. Email la mai multi dealeri si lamureste-te.

#46
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Consum azi în trafic greu de la Romexpo la Măgurele prin centru.  Seat Leon 1.4 tsi.  Pana sa ies din buc am avut 15km/h și 8%.

Attached Files



#47
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,043
  • Înscris: 02.09.2005

View Postcodesmm, on 09 aprilie 2017 - 07:01, said:

Amandoua sunt masini bune, dar are fiecare ceva aparte. Golful este considerat referinta in clasa compacta. Este bine insonorizat, tinuta de drum buna, confortabil, spatiu suficient (depinde si de inaltimea si statura soferului), dotari suficiente, materiale foarte bune, geamuri atermice, ergonomic la interior, etc. Mazda are un design frumos (depinde si de gustul fiecaruia), tinuta de drum buna, stabilitate in curbe buna, este mai zgomotoasa un pic (mai slab insonorizata fata de Golf), tinuta de drum este buna dar mai rigida ca la Golf, se aude zgomotul de vant mai tare la viteze peste 120-130 km/h, nu are geamuri atermice, pe drum cu denivelari (gropi) se aud zgomote de la suspensia fata. Iata o comparatie intre Golf 1.5 tsi 150 CP si Mazda 3 2.0 l 150CP (nu cu cel de 120 de CP): http://www.zeperfs.c...el6658-1144.htm . Daca ai bani de o masina noua de peste 22.000 de euro nu ar trebui sa fie consumul un criteriu important in alegere, diferentele de consum nu sunt atat de mari incat sa fie definitorii la alegere. Alegerea ar trebui sa o faci in functie de ce asteptari/pretentii ai tu de la masina. Esti tanar, fa neaparat test drive cu ele si vezi care se adapteaza cel mai bine temperamentului tau la volan si (cel mai important) care masina iti place cel mai mult (sa o conduci). Eu am facut test drive cu amandoua, dar fiecare avem asteptari diferite de la o masina. Din ce am citit (inca nu am facut test drive), o alternativa (mai ieftin) la cele doua ar putea fi noul i30 care are un comportament dinamic foarte bun cu motorul 1.4 turbo de 140 CP. http://www.zeperfs.c...htm  (numai ca Mazda 3 cu motorul de 150 CP la noi nu este). Trimite mail la multi dealeri din tara si cere oferte. cu cea mai mica oferta negociaza cu dealerii cei mai apropiati (Oradea, Cluj, Baia Mare, Arad, Timisoara, etc.). Pentru diferente semnificative merita sa mergi si la Brasov, Ploiesti sau in alta parte a tarii. Succes.

vezi ca mazda aia din comparativ e modelul produs in perioada 2003-2006

View Postutopium, on 09 aprilie 2017 - 11:13, said:

Motorul (1.0 TSI 115 CP) e mai sprinten pe majoritatea reprizelor decat G120-ul Mazdei, e mai economic, iar dotarile sunt decente (comenzi pe volan, comanda vocala, bluetooth, media cu touch de 6.5", USB Charging, clima bizona, incalzire in scaune, cotiera fata/spate cu gura aerisire locuri spate si "cutie" climatizata, senzori de parcare fata/spate, tempomat, proiectoare de ceata, geamuri electrice fata/spate, torpedo racit, jante Al 16", metalizata, hold hill, etc).


ce-ti mai place sa aberezi cu reprizele aleaaaa

#48
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Noa cum ii cu consumul?  Nu pune nimeni poze?  Nu sare nimeni la gatul meu?  Nu zice nimeni ca am coborât o panta sau ca m a tras troleul?  A dracului securiști.

#49
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,860
  • Înscris: 14.08.2007

View Postjericho, on 10 aprilie 2017 - 09:31, said:

ce-ti mai place sa aberezi cu reprizele aleaaaa
Hai cu o filmare cu 70-140 intr-a treia si ne lamurim, pana atunci ce avem de la turatii.ro confirma ce zic eu :)

#50
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,043
  • Înscris: 02.09.2005
da' de ce intr-a 3-a? ca asa ai tu chef?
lasa turatii, acolo nu se face repriza, da click pe link si o sa vezi acolo (* Measures (at real speed) by the following car magazines : Auto Bild, Auto Motor & Sport, Autopista, Auto Zeitung, Auto-Illustrierte, Auto Plus, Auto Journal)....
dar tu stii foarte bine cum sta situatia insa iti place trolleala de parca ai avea 3 ani...

Edited by jericho, 10 April 2017 - 14:11.


#51
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,860
  • Înscris: 14.08.2007
O sa-ti fac eu un video in saptamanile viitoare cu ambele, candva dupa Paste ;)

#52
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,043
  • Înscris: 02.09.2005
vezi sa nu faci cu a ta la vale

#53
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,860
  • Înscris: 14.08.2007

View Postjericho, on 10 aprilie 2017 - 14:19, said:

vezi sa nu faci cu a ta la vale
Iti fac cu masinile ruland in paralel, ca sa fie clar ... Dar hai sa nu deviem prea tare ;)

#54
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,043
  • Înscris: 02.09.2005
eu zic sa renunti la copilarii

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate