Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Golf 1.4 TSI,150cp (2017) sau Mazda 3 2.0 G120,120cp (2017)
Last Updated: May 02 2017 09:11, Started by
CasaBlanca27
, Apr 08 2017 20:52
·
0
#38
Posted 09 April 2017 - 07:01
Amandoua sunt masini bune, dar are fiecare ceva aparte. Golful este considerat referinta in clasa compacta. Este bine insonorizat, tinuta de drum buna, confortabil, spatiu suficient (depinde si de inaltimea si statura soferului), dotari suficiente, materiale foarte bune, geamuri atermice, ergonomic la interior, etc. Mazda are un design frumos (depinde si de gustul fiecaruia), tinuta de drum buna, stabilitate in curbe buna, este mai zgomotoasa un pic (mai slab insonorizata fata de Golf), tinuta de drum este buna dar mai rigida ca la Golf, se aude zgomotul de vant mai tare la viteze peste 120-130 km/h, nu are geamuri atermice, pe drum cu denivelari (gropi) se aud zgomote de la suspensia fata. Iata o comparatie intre Golf 1.5 tsi 150 CP si Mazda 3 2.0 l 150CP (nu cu cel de 120 de CP): http://www.zeperfs.c...el6658-1144.htm . Daca ai bani de o masina noua de peste 22.000 de euro nu ar trebui sa fie consumul un criteriu important in alegere, diferentele de consum nu sunt atat de mari incat sa fie definitorii la alegere. Alegerea ar trebui sa o faci in functie de ce asteptari/pretentii ai tu de la masina. Esti tanar, fa neaparat test drive cu ele si vezi care se adapteaza cel mai bine temperamentului tau la volan si (cel mai important) care masina iti place cel mai mult (sa o conduci). Eu am facut test drive cu amandoua, dar fiecare avem asteptari diferite de la o masina. Din ce am citit (inca nu am facut test drive), o alternativa (mai ieftin) la cele doua ar putea fi noul i30 care are un comportament dinamic foarte bun cu motorul 1.4 turbo de 140 CP. http://www.zeperfs.c...4.htm  (numai ca Mazda 3 cu motorul de 150 CP la noi nu este). Trimite mail la multi dealeri din tara si cere oferte. cu cea mai mica oferta negociaza cu dealerii cei mai apropiati (Oradea, Cluj, Baia Mare, Arad, Timisoara, etc.). Pentru diferente semnificative merita sa mergi si la Brasov, Ploiesti sau in alta parte a tarii. Succes.
|
#39
Posted 09 April 2017 - 11:13
LeopardSurd, on 09 aprilie 2017 - 03:29, said:
Și ce poate el să-și ia nou din clasă compactă cu 20000 și dotări decente dacă astea 2 îs din punctul tău de vedere prea scumpe? Sfatul meu e sa astepti sa intre programul Rabla si vei vedea alte preturi si o gramada de discounturi ... la 20.000 de euro poti sa iei o compacta chiar bine dotata cu un motor care face 0-100 in sub 10 secunde, 80-120 in sub 7 secunde si consuma sub 5 extra-urban la o medie de 75 km/h, sub 6 la 130 km/h (mers constant) si sub 8 intr-un oras cu aglomeratie de nivel mediu (viteza medie 25 km/h). Edited by utopium, 09 April 2017 - 11:21. |
#40
Posted 09 April 2017 - 15:58
Am facut test drive cu ambele Mazda mi sa parut o pisicuta pana la 3000 de ture dupa tragea bine iar la golf cand o apasam se ducea asta ii si din cauza turbinei la golf,si de asta m-am gandit ca Mazda o sa aiba consumul naspa din cauza ca trebuie adusa la turatii mai mari
|
#41
Posted 09 April 2017 - 17:49
Mazda se comporta ca un aspirat clasic. Puterea o simți bine pe la 3000-4000. Despre costum e altă poveste. Alea pe foaia tehnică îs povești la amândouă.
|
#42
Posted 09 April 2017 - 20:16
CasaBlanca27, on 08 aprilie 2017 - 21:30, said:
Din pacate nu doar unul pt. ca stau in Oradea si doar un dealer Mazda este max_01, on 08 aprilie 2017 - 21:45, said:
Arad sau Timisoara? In locul tau as opta pentru Golf care este calitativ peste Mazda.Inclusiv la revanzare vei primi un pret mai bun pe Golf decat pe Mazda. Este foarte adevarat ca VW este supraapreciat . 1000 euro? Ca omul primeste 2300 euro reducere, in timp ce la mazda primeste 0, ca "ei vand masini"... hai sa fim seriosi. CasaBlanca27, on 08 aprilie 2017 - 22:12, said:
Bine zis ca daca vreau sa o vand si ii mazda romanul crede ca ii proasta dar cand vede golf ii sclipesc ochii,sau orice masina germana Sa nu uitam si ca se compara un motor de 150cp cu unul de 120 utopium, on 09 aprilie 2017 - 02:12, said:
Nici astia din Cluj nu erau prea deschisi la negocieri cand am fost anul trecut ... din punct de vedere dinamic Golful ala e clar peste un G120 si foarte posibil sa o faca si la un consum mai mic. Mazda 3 la mai mult de 24.000 cu motorul cel mai ieftin la echiparea de top? Hmmm ... Ma rog, si Golf e scump la banii aia, ajungi la pret de clasa superioara, nici una nu merita mai mult de 20.000 din punctul meu de vedere. E o realitate, degeaba se supara unii... dealerii tin de preturi cand se vand asa putine. Daca VW da discount, alegerea e simpla. CasaBlanca27, on 09 aprilie 2017 - 15:58, said:
Am facut test drive cu ambele Mazda mi sa parut o pisicuta pana la 3000 de ture dupa tragea bine iar la golf cand o apasam se ducea asta ii si din cauza turbinei la golf,si de asta m-am gandit ca Mazda o sa aiba consumul naspa din cauza ca trebuie adusa la turatii mai mari |
#43
Posted 09 April 2017 - 20:30
Ți-aș recomanda să te informezi și despre service.
Știu mașină nouă, garanție bla, bla. Practica nu e întotdeauna de acord cu teoria. Fiind orădean am auzit multe povești despre dealerul local VW. Poate adevărate, poate false. Merită să te informezi mai mult, poate că acum nu mai e așa. Despre service Mazda îți pot spune din experiență că nu mi-au făcut o impresie bună. Am avut o singură problemă în 5 ani, la climă, și au dat dovadă de o slabă pregătire și o lipsă de comunicare soră cu discuția pe care ai avut-o tu la "negociere" |
#44
Posted 09 April 2017 - 21:27
Chiar sunt curios de soarta topicului astuia!
On: decizia e simpla : una e mai potenta in motor, cealalta mai fiabila! Una e vag, cealalta nu, una arata bestial pe rosu, cealalta nu cred , si tot asa.... Edited by farausername, 09 April 2017 - 21:27. |
#46
Posted 10 April 2017 - 09:05
Consum azi în trafic greu de la Romexpo la Măgurele prin centru. Seat Leon 1.4 tsi. Pana sa ies din buc am avut 15km/h și 8%.
Attached Files |
|
#47
Posted 10 April 2017 - 09:31
codesmm, on 09 aprilie 2017 - 07:01, said:
Amandoua sunt masini bune, dar are fiecare ceva aparte. Golful este considerat referinta in clasa compacta. Este bine insonorizat, tinuta de drum buna, confortabil, spatiu suficient (depinde si de inaltimea si statura soferului), dotari suficiente, materiale foarte bune, geamuri atermice, ergonomic la interior, etc. Mazda are un design frumos (depinde si de gustul fiecaruia), tinuta de drum buna, stabilitate in curbe buna, este mai zgomotoasa un pic (mai slab insonorizata fata de Golf), tinuta de drum este buna dar mai rigida ca la Golf, se aude zgomotul de vant mai tare la viteze peste 120-130 km/h, nu are geamuri atermice, pe drum cu denivelari (gropi) se aud zgomote de la suspensia fata. Iata o comparatie intre Golf 1.5 tsi 150 CP si Mazda 3 2.0 l 150CP (nu cu cel de 120 de CP): http://www.zeperfs.c...el6658-1144.htm . Daca ai bani de o masina noua de peste 22.000 de euro nu ar trebui sa fie consumul un criteriu important in alegere, diferentele de consum nu sunt atat de mari incat sa fie definitorii la alegere. Alegerea ar trebui sa o faci in functie de ce asteptari/pretentii ai tu de la masina. Esti tanar, fa neaparat test drive cu ele si vezi care se adapteaza cel mai bine temperamentului tau la volan si (cel mai important) care masina iti place cel mai mult (sa o conduci). Eu am facut test drive cu amandoua, dar fiecare avem asteptari diferite de la o masina. Din ce am citit (inca nu am facut test drive), o alternativa (mai ieftin) la cele doua ar putea fi noul i30 care are un comportament dinamic foarte bun cu motorul 1.4 turbo de 140 CP. http://www.zeperfs.c...htm  (numai ca Mazda 3 cu motorul de 150 CP la noi nu este). Trimite mail la multi dealeri din tara si cere oferte. cu cea mai mica oferta negociaza cu dealerii cei mai apropiati (Oradea, Cluj, Baia Mare, Arad, Timisoara, etc.). Pentru diferente semnificative merita sa mergi si la Brasov, Ploiesti sau in alta parte a tarii. Succes. vezi ca mazda aia din comparativ e modelul produs in perioada 2003-2006 utopium, on 09 aprilie 2017 - 11:13, said:
Motorul (1.0 TSI 115 CP) e mai sprinten pe majoritatea reprizelor decat G120-ul Mazdei, e mai economic, iar dotarile sunt decente (comenzi pe volan, comanda vocala, bluetooth, media cu touch de 6.5", USB Charging, clima bizona, incalzire in scaune, cotiera fata/spate cu gura aerisire locuri spate si "cutie" climatizata, senzori de parcare fata/spate, tempomat, proiectoare de ceata, geamuri electrice fata/spate, torpedo racit, jante Al 16", metalizata, hold hill, etc). ce-ti mai place sa aberezi cu reprizele aleaaaa |
#48
Posted 10 April 2017 - 11:09
Noa cum ii cu consumul? Nu pune nimeni poze? Nu sare nimeni la gatul meu? Nu zice nimeni ca am coborât o panta sau ca m a tras troleul? A dracului securiști.
|
#49
Posted 10 April 2017 - 13:51
jericho, on 10 aprilie 2017 - 09:31, said:
ce-ti mai place sa aberezi cu reprizele aleaaaa |
#50
Posted 10 April 2017 - 14:07
da' de ce intr-a 3-a? ca asa ai tu chef?
lasa turatii, acolo nu se face repriza, da click pe link si o sa vezi acolo (* Measures (at real speed) by the following car magazines : Auto Bild, Auto Motor & Sport, Autopista, Auto Zeitung, Auto-Illustrierte, Auto Plus, Auto Journal).... dar tu stii foarte bine cum sta situatia insa iti place trolleala de parca ai avea 3 ani... Edited by jericho, 10 April 2017 - 14:11. |
#51
Posted 10 April 2017 - 14:13
O sa-ti fac eu un video in saptamanile viitoare cu ambele, candva dupa Paste
|
|
#53
Posted 10 April 2017 - 14:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users