Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Achizitie auto

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#19
onequestion

onequestion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 10.01.2015

View PostPololica, on 13 martie 2017 - 15:48, said:

@onequestion: nu sunt Nostradamus si nici nu pretind. Masina arata impecabil, dar poate avea, ca orice obiect, vicii ascunse, de care nu stii. Crezi ca Dacia (Group Renault) face masini speciale pentru ses si speciale pentru munte (Franta are clima similară cu cea a României). E normal ca rugina sa fie prezenta la un oras de la mare/ocean si mai putin la unda  din centrul tarii, la fel de plauzibilă remarca cu zapada induatriala de pe carosabil pe timp de iarna (desi ma indoiesc ca francezii o folosesc in detrimentul substantelor mai eficiente).


Later edit: pramatii sunt oriunde, nu doar la noi, asta apropo de liniute.

Pai nu inteleg ... Nu ti se pare la fel de relevant ce am spus eu, in comparatie cu ce ai spus tu? Daca masina e, de exemplu, folosita in Ibiza de un locatar, e foarte posibil sa existe daune multe, ca acolo e cu distractie in zona si bautura multa la volan. Vezi! Pe bune? Pareri absolut inutile, doar ca sa postam.

View Postjericho, on 13 martie 2017 - 15:49, said:

la pret? de ce ai da mii de euro in plus ca sa ai diesel?

Ce legatura are asta cu faptul ca am vrut sa spun ca se poate ca o masina cu multi ani, sa aiba km foarte putini, fara sa fie vreo combinatie la mijloc? Eu am priceput ce spui.

Edited by onequestion, 13 March 2017 - 15:56.


#20
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

View Postonequestion, on 13 martie 2017 - 15:52, said:

Ce legatura are asta cu faptul ca am vrut sa spun ca se poate ca o masina cu multi ani, sa aiba km foarte putini, fara sa fie vreo combinatie la mijloc? Eu am priceput ce spui.

99% din masinile diesel nu se gasesc cu km asa putini.... plus ca un diesel provenit din franta, foarte posibil de la licitatii, chiar nu are nicio sansa sa aiba atat de putini km... ce ai/avut tu acasa, masini din clasa mini/mica, pe benzina si cu km putini, folosite in famile, sunt alta mancare de peste...

#21
onequestion

onequestion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 10.01.2015

View Postjericho, on 13 martie 2017 - 16:00, said:

99% din masinile diesel nu se gasesc cu km asa putini.... plus ca un diesel provenit din franta, foarte posibil de la licitatii, chiar nu are nicio sansa sa aiba atat de putini km... ce ai/avut tu acasa, masini din clasa mini/mica, pe benzina si cu km putini, folosite in famile, sunt alta mancare de peste...

Bine.

#22
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
masina asta este produsa in 2008 si inmatriculta in 2009.
wvwzzz1kz9poo5364

https://www.vindecod...WZZZ1KZ9P005364

Edited by arg, 13 March 2017 - 17:12.


#23
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Orice s-ar posta pe aici , este relevant faptul ca nu te pricepi.. Deci , este de bine sa mergi cu cineva care se pricepe.. Chestia cu "accept verificare servis " este relativa. In servis au vazut aia si mai distruse , asa ca nu vor sari de cur in sus sa te protejeze pe tine de o afacere proasta . In plus , daca cumperi masna cu unele probleme , sansa sa le rezolvi la ei ( la servis ) este mare , asa ca te agata de client . Deasemenea , unele mici probleme vor fi sarite de mecanici pentru a nu aparea dispute cu samsarul.
Am sugerat unui amic sa mearga la un servis pe care il cunosteam sa faca o verificare pe dedesupt - nu eram in zona si nu l-am putut ajuta eu . A mers si aia au zis ca masina este OK dar ii trebuiesc consumabile. Omul a luat-o si dupa o luna a mers sa schimbe consumabilele . Au ridicat-o si un mecanic i-a zis ...: " stii ca a fost lovita , asa-i ?  Aluia i-a cazut fata .L-a chemat pe seful de servis care a zis ca el nu se baga in  afacerile oamenlor si ca a facut o  expertiza corecta Posted Image . Nu va spun servisul ca si asa am avut unele probleme cu ei si le-am f***t meciul ca au fost magari . Deci , si asta poate inseamna " accept expertiza specializata ".
De dupa display nimeni nu-ti poate spune daca masina este buna sau nu . Trebuie mers cu ea , trecut in toate treptele de viteza ( cutiile de pe 1.9 de 105 CP ,  cele in 5 trepte au avut mari probleme la VAG )  . Probabil ca ai nevoie de un kit de ambreiaj cu tot cu volant ...toate au nevoie ( in UE , costul schimbari cu manopera este cam 1000 euro , deci iti da seama ca nici un proprietar care vrea sa vanda masina nu baga atata in ea , ma ales ca pretul.ei este foarte mic pe piata din UE .  
Daca este 2008-2009 , trebuie sa schimbi iarasi distributia ( se schimba si la km , dar si la ani pentru ca cauciucul se deterioreaza - din 4 in 4 ) .
Cert este ca este veche. Nici eu nu cred ca ala este rulajul. Rulajul da valoarea masnii in UE. Daca samsarul o cumpara la pretul corect aferent unui rulaj mai mic  , rade lumea de el in targ in Romania . Daca nu o cumpara la rulaj mare si pret mic , nu are rost sa o aduca. Ala o aduce pentru profit , nu ca sa faci tu o afacere buna . Proprietarul a facut afacere cand a vandut-o , bisntarul a facut cand ti-a dat-o tie ( se poate ca el sa fie intermediar roman care a luat de la alt roman care le aduce si le vinde engros)  ...si tu vrei sa faci afacere ? Cat dracu de profit crezi ca se poate face la un rahat de Golf vechi ?

#24
onequestion

onequestion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 10.01.2015

View PostJurasikMan, on 13 martie 2017 - 17:21, said:

Orice s-ar posta pe aici , este relevant faptul ca nu te pricepi.. Deci , este de bine sa mergi cu cineva care se pricepe.. Chestia cu "accept verificare servis " este relativa. In servis au vazut aia si mai distruse , asa ca nu vor sari de cur in sus sa te protejeze pe tine de o afacere proasta . In plus , daca cumperi masna cu unele probleme , sansa sa le rezolvi la ei ( la servis ) este mare , asa ca te agata de client . Deasemenea , unele mici probleme vor fi sarite de mecanici pentru a nu aparea dispute cu samsarul.
Am sugerat unui amic sa mearga la un servis pe care il cunosteam sa faca o verificare pe dedesupt - nu eram in zona si nu l-am putut ajuta eu . A mers si aia au zis ca masina este OK dar ii trebuiesc consumabile. Omul a luat-o si dupa o luna a mers sa schimbe consumabilele . Au ridicat-o si un mecanic i-a zis ...: " stii ca a fost lovita , asa-i ?  Aluia i-a cazut fata .L-a chemat pe seful de servis care a zis ca el nu se baga in  afacerile oamenlor si ca a facut o  expertiza corecta Posted Image . Nu va spun servisul ca si asa am avut unele probleme cu ei si le-am f***t meciul ca au fost magari . Deci , si asta poate inseamna " accept expertiza specializata ".
De dupa display nimeni nu-ti poate spune daca masina este buna sau nu . Trebuie mers cu ea , trecut in toate treptele de viteza ( cutiile de pe 1.9 de 105 CP ,  cele in 5 trepte au avut mari probleme la VAG )  . Probabil ca ai nevoie de un kit de ambreiaj cu tot cu volant ...toate au nevoie ( in UE , costul schimbari cu manopera este cam 1000 euro , deci iti da seama ca nici un proprietar care vrea sa vanda masina nu baga atata in ea , ma ales ca pretul.ei este foarte mic pe piata din UE .  
Daca este 2008-2009 , trebuie sa schimbi iarasi distributia ( se schimba si la km , dar si la ani pentru ca cauciucul se deterioreaza - din 4 in 4 ) .
Cert este ca este veche. Nici eu nu cred ca ala este rulajul. Rulajul da valoarea masnii in UE. Daca samsarul o cumpara la pretul corect aferent unui rulaj mai mic  , rade lumea de el in targ in Romania . Daca nu o cumpara la rulaj mare si pret mic , nu are rost sa o aduca. Ala o aduce pentru profit , nu ca sa faci tu o afacere buna . Proprietarul a facut afacere cand a vandut-o , bisntarul a facut cand ti-a dat-o tie ( se poate ca el sa fie intermediar roman care a luat de la alt roman care le aduce si le vinde engros)  ...si tu vrei sa faci afacere ? Cat dracu de profit crezi ca se poate face la un rahat de Golf vechi ?

A mai venit unul ...

Concluzia! Romanii sunt hoti cu totii! Daca romanii sunt hoti, toata planeta e de hoti! Nu cumparati masini SH, ca sunteti prosti (ca oricum in genere toti suntem prosti in ochii celor care vin cu "reply-uri" pertinente), de va fura seful de service, mecanicul, samsarul, s.a.m.d.. Prietene, da-i pace omului ca te bagi degeaba.

LE: Stii ce mi se pare comic? Ca discreditezi omul, cum ca "nu s-ar pricepe" cand tu si amicul tau v-ati luat teapa si v-au pacalit aia de priceputi ce sunteti, de au ras de voi si cu ochii. Acum sunteti intelepti si impartiti sfaturi pe forum.

View PostJurasikMan, on 13 martie 2017 - 17:21, said:

Cert este ca este veche. Nici eu nu cred ca ala este rulajul. Rulajul da valoarea masnii in UE. Daca samsarul o cumpara la pretul corect aferent unui rulaj mai mic  , rade lumea de el in targ in Romania . Daca nu o cumpara la rulaj mare si pret mic , nu are rost sa o aduca. Ala o aduce pentru profit , nu ca sa faci tu o afacere buna . Proprietarul a facut afacere cand a vandut-o , bisntarul a facut cand ti-a dat-o tie ( se poate ca el sa fie intermediar roman care a luat de la alt roman care le aduce si le vinde engros)  ...si tu vrei sa faci afacere ? Cat dracu de profit crezi ca se poate face la un rahat de Golf vechi ?

Tu te auzi ce aberatii emiti? Ce poveste ai facut? Eu cred ca e implicata si mafia italiana, care ia o parte, armata SUA, care a urmarit resturile de benzina din rezervor, cat si tehnocratii. Am mai spus-o! Din 100 % masini, 90 % sunt vandute de oameni normali, care nu fac combinatii cu auto! 10 % sunt vandute de samsari, dintre care jumatate pot fi seriosi.

Edited by onequestion, 13 March 2017 - 17:32.


#25
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Tu vinzi masina ? Posted Image
Garantezi tu de dupa un ecran si o tasatatura ca sunt km real ? Esti tare. Nu am mai intalnit asa ceva pana acum . Ma inveti si pe mine sa fac asta ? E mare smecherie , pe bune .....

Edited by JurasikMan, 13 March 2017 - 17:30.


#26
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
in masina aia mai bagi in primul an:
1000lei asigurare
5-600lei schimbat curea distributie
5-600lei consumabile
5-1000lei ambreaj

Edited by arg, 13 March 2017 - 17:30.


#27
onequestion

onequestion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 10.01.2015

View PostJurasikMan, on 13 martie 2017 - 17:28, said:

Tu vinzi masina ? Posted Image
Garantezi tu de dupa un ecran si o tasatatura ca sunt km real ? Esti tare. Nu am mai intalnit asa ceva pana acum . Ma inveti si pe mine sa fac asta ? E mare smecherie , pe bune .....

Raspuns evaziv. Nu am discutat nimic despre ecran si tastatura. Am abordat alte notiuni din comment-ul tau.

Nici limba romana nu o stapanesti, ce sa mai zic de sfaturi auto.

Edited by onequestion, 13 March 2017 - 17:35.


#28
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
onequestion - inscris in 2015 , 56 de posturi ( cele mai multe  in topicul acesta ) . Esti clona sau troll ?

Edited by JurasikMan, 13 March 2017 - 17:35.


#29
onequestion

onequestion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 10.01.2015

View Postarg, on 13 martie 2017 - 17:30, said:

in masina aia mai bagi in primul an:
1000lei asigurare
5-600lei schimbat curea distributie
5-600lei consumabile
5-1000lei ambreaj


Parfum.

View PostJurasikMan, on 13 martie 2017 - 17:34, said:

onequestion - inscris in 2015 , 56 de posturi ( cele mai multe  in topicul acesta ) . Esti clona sau troll ?

Raspuns evaziv din nou. Raspunzi in diverse, fara nici o legatura cu ce am spus eu. Poate pentru ca am dreptate?

"Troll"? Hilar ce spui. Troll e tot ceea ce postati voi, adica aberatiile. Orice ca sa fiti mai isteti ca celalalt, inflamand inutil si descurajand oamenii. Ce altceva ai facut constructiv si productiv astazi, cu care sa te lauzi, in afara de a discredita pe altul?

In fine, hai sa incheiem discutia. E de preferat sa revenim la on-topic, ca pana la urma, omul pentru asta a initiat topicul.

Edited by onequestion, 13 March 2017 - 17:41.


#30
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

View Postrobbie_ro, on 13 martie 2017 - 13:39, said:

156.000 km in 9 ani mi se pare suspect de putin.
  Nu neaparat.
Recent cineva mi-a adus un G4 de la nemti.
Masina din 2002, 152 mii la bord.
Certificati cu actele RAR-ului de la ei pe care-l facuse cu un an in urma (cand neamtul nu stia ca o s-o vanda peste 1 an).
Si chiar arata impecabil.
Deci se poate.  Daca poti vedea cati km a avut masina in urma cu 1 an, cu 2 ani, poti trage o concluzie asupra kilometrajului actual.

Edited by Topp, 13 March 2017 - 18:18.


#31
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postcolombo2003, on 13 martie 2017 - 14:15, said:

Dar de 132000 km in 12 ani...?

Ce zici tu nu e neaparat gresit. Doar ca nu prea se "impaca" cu pretul cerut. 5000 de euro pentru Golful cu pricina, cam "pute". In mod normal, daca e sa tinem cont de starea perfecta a masinii (ca asa zice samsarul) si rulaj, pretul e undeva pe la 6500... 7000 de euro chiar. Masina asta mai mult ca sigur are peste 250000 de km lejer. Ganditi-va putin. Pentru ca ala sa aiba ceva profit, a dat pe ea cel mult 4000 de euro. Acum cautati un Golf 5 la 4000 de euro si vedeti ce rulaj are.
@Initiator: decat un diesel cool rulat in draci si trecut dubios, mai bine un Focus 2 de 1.6 benzina cu 100-120000 de km reali, de la proprietar si ingrijit.

Edited by LauCalin, 13 March 2017 - 18:28.


#32
Calypsso

Calypsso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,933
  • Înscris: 21.04.2009
Hei, va rog nu va certati lasa-ti, asta se intampla cand fiecare are o parere si se bat cap in cap.
Cineva a spus sa o cumpar si daca imi spune insinctu', sunt retinut, as vrea da nu as vrea, adica sa nu ma grabesc,dar nici nu vreau sa pierd masina. I-am zis acuma ca doar pe miercuri putem face o verificare calumea la masina si a zis ok, daca nu cumva o da pana atunci mergem si facem (aici tare presimt ca o sa se dea ranit, ca a dat masina si nu o mai are, desi o are). Dar na, cam asa sta treaba, lucrurile care nu imi plac le-am spus: Jantele, sunt prea uzate, sunt zgariate, ruginite pe a locuri, inauntru se simte ca s-a fumat, drept dovada in spate, e o gaura in bancheta, in rest, nu am ce sa zic. Nu stiu de ce am asa o temere, ca ceva nu este in regula, habar nu am de ce, vom vedea cand o sa o verificam. Intr-un fel ma bate gandu' sa-i dau un avans sa nu o dea. :)) e naspa situatia.

#33
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Temerea asta cred eu ca este pentru ca multe masini VW aduse din afara sunt rupte. Samsarul se conformeaza sa faca profit de pe urma lor. Aia din vest le dau de uzate, samsarul da km inapoi si le cumpara romanii zicand ca masinile nemtesti sunt cele mai bune. Dupa care incep sa bage bani in ele. Si apoi zic ca VW nu e mai ce a fost si masini cum se faceau odata, nu se mai fac. :D
Acum 3 ani am vrut sa cumpar o Fiesta. Aveam undeva pe la 4000 de euro. Nu am gasit una de la proprietar si nici una de incredere. Km dati inapoi, ambreiaj picat, joc in caseta de directie si bineinteles "ti se pare tie, pustiu. nu esti obisnuit cu ea". Asa ca m-am reprofilat. Am renuntat la Fiesta. Era mult prea riscant. Si pe banii mei, chiar nu aveam chef de asemenea riscuri, doar pentru ca masina e nemteasca.

#34
onequestion

onequestion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 10.01.2015

View PostLauCalin, on 13 martie 2017 - 18:33, said:

Temerea asta cred eu ca este pentru ca multe masini VW aduse din afara sunt rupte. Samsarul se conformeaza sa faca profit de pe urma lor. Aia din vest le dau de uzate, samsarul da km inapoi si le cumpara romanii zicand ca masinile nemtesti sunt cele mai bune. Dupa care incep sa bage bani in ele. Si apoi zic ca VW nu e mai ce a fost si masini cum se faceau odata, nu se mai fac. Posted Image
Acum 3 ani am vrut sa cumpar o Fiesta. Aveam undeva pe la 4000 de euro. Nu am gasit una de la proprietar si nici una de incredere. Km dati inapoi, ambreiaj picat, joc in caseta de directie si bineinteles "ti se pare tie, pustiu. nu esti obisnuit cu ea". Asa ca m-am reprofilat. Am renuntat la Fiesta. Era mult prea riscant. Si pe banii mei, chiar nu aveam chef de asemenea riscuri, doar pentru ca masina e nemteasca.

Aia din vest nu le dau de uzate. Vezi, din nou imi dau seama ca ne trezim vorbind. Le dau ca schimba masinile, ca au gramezi de bani si nu stau ca noi sa ne gandim 10 ani ca sa cumparam o masina pe care o tinem inca 10 ani. Le dau ca au chef sa ia alta, le dau ca pot sa le dea.

Ai achizitionat Ford si vorbesti despre VW. Fiesta ta era uzata, implicit asa sunt toate VW. Te-ai tepuit ca nu te pricep si deci toti se vor tepui. Si culmea, acum dai sfaturi.

In plus, Ford nemtesc?! WTF?!

Nu se mai termina izvorul ala de pareri pertinente ...

Edited by onequestion, 13 March 2017 - 18:45.


#35
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Boss, in primul rand citeste cu atentie. Am renuntat la Fiesta pentru ca nu am gasit una in stare buna. Am testat 6. Toate "cereau" bani. Deci nu am luat Fiesta ca imi pierdeam vremea tot cautand.
Doi la mana. Foarte rare sunt cazurile in care aia din vest isi vand masinile ca asa au ei chef. Nu prea ai calatorit pe-acolo sa vezi ca, spre deosebire de noi, aia nu prea stramba din nas la o masina de 15 ani, in stare buna. Da, inca mai sunt si VW Lupa din 2000 care merg brici. Sau Class S. Pe alea de ce nu le vand daca zici tu ca sunt bastant si intorc banii cu lopata?
Si daca te legi de niste pareri, bine ca ale tale sunt pertinente. :D

#36
onequestion

onequestion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 10.01.2015

View PostLauCalin, on 13 martie 2017 - 18:45, said:

Boss, in primul rand citeste cu atentie. Am renuntat la Fiesta pentru ca nu am gasit una in stare buna. Am testat 6. Toate "cereau" bani. Deci nu am luat Fiesta ca imi pierdeam vremea tot cautand.
Doi la mana. Foarte rare sunt cazurile in care aia din vest isi vand masinile ca asa au ei chef. Nu prea ai calatorit pe-acolo sa vezi ca, spre deosebire de noi, aia nu prea stramba din nas la o masina de 15 ani, in stare buna. Da, inca mai sunt si VW Lupa din 2000 care merg brici. Sau Class S. Pe alea de ce nu le vand daca zici tu ca sunt bastant si intorc banii cu lopata?
Si daca te legi de niste pareri, bine ca ale tale sunt pertinente. Posted Image

"Boss", care e legatura intre Fiesta si faptul ca spui despre VW ceea ce spui? In plus, cum adica Fiesta nemteasca?

Nu, imi pare rau, dar nu am fost la munca "pe afara". Viata "m-a privat" de aceasta experienta, implicit de "gusturi cizelate in tari straine" si pareri de "baiat umblat".

Intelegi ... boss?

Apoi, nu exista Class S, ci S Class. Din ala cum avea patronul tau, "pe afara", cand te plimbai tu prin Vest.

Ma intrebi de ce nu isi vand S Class-urile? Pentru ca una e o masina de 15k si alta e una de 100k. Ti-am raspuns?

Edited by onequestion, 13 March 2017 - 18:55.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate