Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Roaming dupa 15.06.2017
#1423
Posted 05 November 2017 - 17:19
bogdan074, on 03 noiembrie 2017 - 23:31, said:
E bine ca au scăzut preturile, dar au scăzut și numărul operatorilor cu care fac roming, nu avem încă, dar sper sa avem și 4G, Un exemplu ar fi Germania, unde ai rooming doar cu O2. asa este: in iunie Digi avea roaming pe Germania cu toti 3 operatorii (iar cu 2 dintre ei si pe 3G). Acum a ramas doar cu O2 (GSM+3G) Pe GSM au acoperire buna, dar pe 3G e destul de slaba la O2. De fapt cam toti 3 au acoperire 3G destul de slaba (in Germania se foloseste doar banda de 2100Mhz). Acoperirea LTE ar fi fost mult mai buna dar nu e roaming pe 4G (toti 3 operatorii germani folosesc pe scara larga FDD 20 pe 800Mhz si au dezvoltat mult 4G) Edited by asyst72, 05 November 2017 - 17:20. |
#1424
Posted 06 November 2017 - 01:04
danutz1, on 03 noiembrie 2017 - 19:42, said:
Pentru net 4G in roaming exista ofertele de la corporatisti. Incep de pe la 8-10 euro la cartela si 12-13 euro la abonament. Nu-i mult pentru cineva care nu poate trai cu net doar pe 3G in roaming... Vrajeala, am abonament Orange de 6 eur cu roaming 4G si puteam beneficia si la abonament de 9 eur daca vroiam mai mult net. Las-o in sange ca te bagi ca musca. Macar daca ai zice ceva util, dar trollezi si dezinformezi Edited by rioachim, 06 November 2017 - 01:04. |
#1425
Posted 06 November 2017 - 12:00
Fa un nou abonament la 6 euro și vezi dacã mai primești roaming, pe când la digi orice abonament are roaming.
Nu ne referim la cei care au 1G de net de acum 1-2 ani și asa or sa moara, dacã vor sa rãmânã cu roaming activat. Orice modificare va duce automat la dezactivare sau dacã vrei roaming treci la abonament de 12 euro cel puțin. |
#1426
Posted 08 November 2017 - 14:57
ovidiu-pit, on 26 octombrie 2017 - 09:24, said: Data viitoare cand vin o sa-mi iau cu mine un telefon chinezesc authentic sa vad daca si pe ala se genereaza costurile...desi a mai incercat cineva.Poate al meu, fiind alta marca va fi OK. Alte telefoane chiar nu mai am... Am ajuns iar in roaming, de data asta am incercat cu un Samsung Galaxy GT525.Iar m-a taxat cu un SMS netrimis de mine. Oare cand au de gand sa isi rezolve problemele si sa-mi restituie banii luati pe nedrept din iunie pana in prezent ? Si pana acum aveam o parere buna despre RDS... Cred ca singura solutie e tot sa apelez la ANPC ! |
#1427
Posted 08 November 2017 - 16:11
ovidiu-pit, on 08 noiembrie 2017 - 14:57, said: Am ajuns iar in roaming, de data asta am incercat cu un Samsung Galaxy GT525.Iar m-a taxat cu un SMS netrimis de mine. Oare cand au de gand sa isi rezolve problemele si sa-mi restituie banii luati pe nedrept din iunie pana in prezent ? Si pana acum aveam o parere buna despre RDS... Cred ca singura solutie e tot sa apelez la ANPC ! |
#1428
Posted 08 November 2017 - 20:11
Nu stii ce inseamna Anpc cred.Functioneaza in felul urmator : Se analizeaza cazul si daca se constata ca sunt vinovati pe ei ii contacteaza, si le da avertisment...iar pe mine ma suna si ma intreaba daca mi s-a rezolvat problema si daca sunt deacord sa inchid plangerea.Daca eu spun ca nu s-a rezolvat si nu imi retrag plangerea se dau amenzi... si se merge chiar pana la retragerea licentei operatorului de telefonie daca este nevoie.
Nu stiu din proprie experienta pt ca nu am apelat niciodata.Dar am prieteni care au apelat....si au castigat. |
#1431
Posted 11 November 2017 - 10:52
ovidiu-pit, on 08 noiembrie 2017 - 20:11, said:
Nu stii ce inseamna Anpc cred.Functioneaza in felul urmator : Se analizeaza cazul si daca se constata ca sunt vinovati pe ei ii contacteaza, si le da avertisment...iar pe mine ma suna si ma intreaba daca mi s-a rezolvat problema si daca sunt deacord sa inchid plangerea.Daca eu spun ca nu s-a rezolvat si nu imi retrag plangerea se dau amenzi... si se merge chiar pana la retragerea licentei operatorului de telefonie daca este nevoie. Nu stiu din proprie experienta pt ca nu am apelat niciodata.Dar am prieteni care au apelat....si au castigat. Edited by dacrad2, 11 November 2017 - 11:01. |
#1432
Posted 12 November 2017 - 19:43
Poate ai dreptate, poate nu... depinde de inspectorul de la ANPC care analizeaza cazul.
Un prieten a avut o problema cu abonamerntul la Telekom.A depus sesizari peste sezizari, a vorbit si fata in fata cu Telekom-ul degeaba.... A depus apoi plangere la ANPC.Nu numai ca l-au rezolvat rapid dar Telekom l-au sunat sa-si ceara si scuze. P.S. Am incercat si pe telefonul chinezesc.Am vazut in digicare ca m-au taxat din nou... |
|
#1433
Posted 13 November 2017 - 22:12
ovidiu-pit, on 12 noiembrie 2017 - 19:43, said:
P.S. Am incercat si pe telefonul chinezesc.Am vazut in digicare ca m-au taxat din nou... Am vazut un caz care ar putea cauza textele astea pe care le raportati. Lipsa APN-ului de Digi abonament in telefon. Din ce am observat, in SIM-ul Digi este o functie STK care trimite un mesaj de PULL in momentul in care un telefon incearca sa acceseze date mobile si APN-ul nu este setat, sau nu este setat corect. Am acum doua SIM-uri Digi in roaming, si niciunul nu m-a taxat pentru acest mesaj, insa datele mobile sunt oprite dinainte de a pune SIM-urile in telefon. |
#1434
Posted 13 November 2017 - 22:51
Din pacate la mine cand am fost prima oara datele mobile in roaming au fost oprite pe acest telefon si au fost peste 500 de sms,iar a doua oara la fel au fost inchise si nr de sms a fost in jur de 40. Roamingul a fost activat numai pentru convorbiri
|
#1435
Posted 14 November 2017 - 00:10
dacrad2, on 13 noiembrie 2017 - 22:51, said:
Din pacate la mine cand am fost prima oara datele mobile in roaming au fost oprite pe acest telefon si au fost peste 500 de sms,iar a doua oara la fel au fost inchise si nr de sms a fost in jur de 40. Roamingul a fost activat numai pentru convorbiri Nu conteaza daca roaming-ul de date este activ sau nu. STK-ul din SIM nu stie asta. Din ce teste am facut, cand SIM-ul Digi se conecteaza la retea (nativa sau in roaming), si incearca sa initieze o conexiune de date fara a avea APN-ul default setat, trimite un SMS prin care sa ceara setting-urile de retea. Daca datele mobile sunt dezactivate inainte de a pune SIM-ul in telefon, acest mesaj nu este generat. Daca telefonul are setarile de APN de Digi in firmware, setarea se face automat si SMS-ul de configurare nu este generat. |
#1436
Posted 14 November 2017 - 00:32
Dar in cazul asta nu ar trebui sa am si in retea aici sms.aici in Romania nu am sms pe factura decat daca trimit eu. Sau centrala recunoaste aceste sms si nu sunt evidentiate in factura. Si tot nu inteleg de ce sms erau trimise zi si noapte din jumate in jumate de ora.
Si sa ma scuzi dar pentru mine vorbesti prea tehnic nu prea inteleg tot ce zici. Edited by dacrad2, 14 November 2017 - 00:33. |
#1437
Posted 14 November 2017 - 16:26
tzevarul, on 14 noiembrie 2017 - 00:10, said:
Din ce teste am facut, cand SIM-ul Digi se conecteaza la retea (nativa sau in roaming), si incearca sa initieze o conexiune de date fara a avea APN-ul default setat, trimite un SMS prin care sa ceara setting-urile de retea. Daca datele mobile sunt dezactivate inainte de a pune SIM-ul in telefon, acest mesaj nu este generat. Eu am avut datele dezactivate (si din telefon nu numai roamingul de date) inainte de a introduce SIM-ul pe toate cele 3 telefoane...costul tot s-a generat. Poate conteaza si tara in care te afli in roaming.In cazul meu e Moldova. Poate pt noi e declarat ceva pt reteaua partenera, pt tine altceva , undeva ...( nu ma pricep)...si de aia se genereaza costuri... Si in plus chiar daca se genereaza un mesaj pt ca APN-ul nu e setat , costul respectiv trebuie suportat de Digi. Pe mine nu ma intereseaza datele in roaming de aia nici nu le am activate din Digicare...deci e problema lor. Edited by ovidiu-pit, 14 November 2017 - 16:39. |
|
#1438
Posted 14 November 2017 - 18:26
Sau poate vor ca noi sa luam telefoane numai de la ei. Celalalt telefon pe care l-am avut in roaming cu minenu a generat costuri aiurea si chiar daca e facut tot in china e cumparat de la ei din magazin
|
#1439
Posted 15 November 2017 - 17:10
Am plecat in Franta pe data de 31.10. si m-am intors pe 11.11., dar nu am avut necazuri cum a avut colegul de mai sus cu trimiterea de sms, a intrat roaming-ul, am fost anutat de noile tarife si am platit exact cit am vorbit, deci din partea mea totul a fost ok.
Folosesc un S4 I9505. Edited by maressalo, 15 November 2017 - 17:11. |
#1440
Posted 15 November 2017 - 18:38
maressalo, on 15 noiembrie 2017 - 17:10, said:
Am plecat in Franta pe data de 31.10. si m-am intors pe 11.11., dar nu am avut necazuri cum a avut colegul de mai sus cu trimiterea de sms, a intrat roaming-ul, am fost anutat de noile tarife si am platit exact cit am vorbit, deci din partea mea totul a fost ok. Folosesc un S4 I9505. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users