Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Strazile cu piatra cubica din orase
Last Updated: Mar 10 2017 17:46, Started by
Bursul
, Feb 24 2017 15:02
·
0
#1
Posted 24 February 2017 - 15:02
Tocmai citeam acest articol:
Toți cei interesați sunt așteptați miercuri, 1 martie, la sediul Primăriei Timișoara, pentru a le spune specialiștilor primăriei dacă sunt sau nu de acord cu scoaterea pietrei cubice de pe străzi și asfaltarea acestora. Vă reamintim, municipalitatea a fost acționată în instanță de către Asociația Culturală „Salvați Patrimoniul Timișoarei”, care a cerut suspendarea hotărârii, motivând că „zonele istorice pierd masiv din imagine odată cu înlocuirea pavimentului cu covor asfaltic. A decoperta străzile în cauză și a le lipsi de imaginea deja încetățenită a pavajului din piatră cubică reprezintă știrbirea identității istorice a zonei și implicit a orașului”. Demersului asociației s-au alăturat alți doi timișoreni – Gabriel Tușinean și Victor Popovici, dar și Asociația Peisagiștilor din România, filiala Vest. În septembrie anul trecut, Tribunalul Timiș a admis acțiunea și a dispus suspendarea HCL privind studiul de fezabilitate până la soluționarea definitivă a cauzei. Juriștii primăriei au făcut recurs, iar instanța se va pronunța în 6 martie. Până una alta, pe site-ul primăriei a apărut un proiect nou de hotărâre pentru studiul de fezabilitate, identic însă cu cel vechi. Se propune reabilitarea a 14 străzi cu piatră cubică, prin asfaltare, valoarea estimată a lucrărilor ridicându-se la 14,5 milioane de lei, adică peste 3 milioane de euro. Eu as dori sa se scoata toata piatra cubica din orase, acolo unde circula masinile. Nu mi-au placut niciodata. In afara de zonele pietonale, strazile cu piatra cubica sunt ca pixul. Voi ce parere aveti? |
#2
Posted 24 February 2017 - 15:11
Bursul, on 24 februarie 2017 - 15:02, said:
Tocmai citeam acest articol: Toți cei interesați sunt așteptați miercuri, 1 martie, la sediul Primăriei Timișoara, pentru a le spune specialiștilor primăriei dacă sunt sau nu de acord cu scoaterea pietrei cubice de pe străzi și asfaltarea acestora. Vă reamintim, municipalitatea a fost acționată în instanță de către Asociația Culturală „Salvați Patrimoniul Timișoarei”, care a cerut suspendarea hotărârii, motivând că „zonele istorice pierd masiv din imagine odată cu înlocuirea pavimentului cu covor asfaltic. A decoperta străzile în cauză și a le lipsi de imaginea deja încetățenită a pavajului din piatră cubică reprezintă știrbirea identității istorice a zonei și implicit a orașului”. Demersului asociației s-au alăturat alți doi timișoreni – Gabriel Tușinean și Victor Popovici, dar și Asociația Peisagiștilor din România, filiala Vest. În septembrie anul trecut, Tribunalul Timiș a admis acțiunea și a dispus suspendarea HCL privind studiul de fezabilitate până la soluționarea definitivă a cauzei. Juriștii primăriei au făcut recurs, iar instanța se va pronunța în 6 martie. Până una alta, pe site-ul primăriei a apărut un proiect nou de hotărâre pentru studiul de fezabilitate, identic însă cu cel vechi. Se propune reabilitarea a 14 străzi cu piatră cubică, prin asfaltare, valoarea estimată a lucrărilor ridicându-se la 14,5 milioane de lei, adică peste 3 milioane de euro. Eu as dori sa se scoata toata piatra cubica din orase, acolo unde circula masinile. Nu mi-au placut niciodata. In afara de zonele pietonale, strazile cu piatra cubica sunt ca pixul. Voi ce parere aveti? parerea mea e ca lumea ar trebui sa-si mai dea jos curul din masina. nu e normal sa strici imaginea unor orase cu caracter istoric si iz medieval doar fiindca unora le e lene sa mearga pe jos. Edited by takillya, 24 February 2017 - 15:12. |
#3
Posted 24 February 2017 - 15:12
Da.
În plus, aluneca ca naiba pe ploaie, frânezi în zeci de metri. |
#4
Posted 24 February 2017 - 15:12
scoasa TOATAAAAA si pusa alta piatra cubica cu rosturi mici
astfel incat sa nu scape "tocu" sau sa nu ma zdruncine daca merg cu tronineta (daca este zona pietonala!) |
#5
Posted 24 February 2017 - 15:13
Bursul, on 24 februarie 2017 - 15:02, said:
strazile cu piatra cubica sunt ca pixul ce a vrut autorul sa spuna?? In alta ordine de idei, la noi nu se ocupa nimeni de piatra cubica pentru ca nu-s in stare. Nu-s ei in stare sa aduca la nivel niste amarate de guri de canal. Plus, sacalii abia asteapta sa scoata piatra cubica s-o faca pierduta, |
#6
Posted 24 February 2017 - 15:13
Bursul, on 24 februarie 2017 - 15:02, said:
Eu as dori sa se scoata toata piatra cubica din orase, acolo unde circula masinile. Nu mi-au placut niciodata. In afara de zonele pietonale, strazile cu piatra cubica sunt ca pixul. Voi ce parere aveti? |
#7
Posted 24 February 2017 - 15:14
Ce frumos era pe unele bulevarde din Bucureşti cu piatră cubică
|
#8
Posted 24 February 2017 - 15:15
Daca scoate piatra cubica sa puna nisip ( ca la plaja ) nu sa asfalteze , si sa inchida circulatia cu masini .
La ce " calitate " are asfaltul , ar trebui sa puna piatra cubica peste tot .. Edited by cobi1, 24 February 2017 - 15:16. |
#9
Posted 24 February 2017 - 15:16
Bursul, on 24 februarie 2017 - 15:02, said:
...Eu as dori sa se scoata toata piatra cubica din orase, acolo unde circula masinile...In afara de zonele pietonale, strazile cu piatra cubica sunt ca pixul. Voi ce parere aveti? takillya, on 24 februarie 2017 - 15:11, said:
...nu e normal sa strici imaginea unor orase cu caracter istoric si iz medieval doar fiindca unora le e lene sa mearga pe jos. Păi nu zice clar bursu' în enunțul întrebării că nu la acele zone pietonale se referă? |
#10
Posted 24 February 2017 - 15:16
djl, on 24 februarie 2017 - 15:14, said:
Ce frumos era pe unele bulevarde din Bucureşti cu piatră cubică pentru cei care nu stiu la ce ne referim (poza e din Iasi) http://novaapollonia...l-controversat/ |
|
#11
Posted 24 February 2017 - 15:17
In afara de Romania nu imi aduc aminte sa fi circulat vreodata intr-un oras european pe piatra cubica. Intrebarea este ce rost are piatra cubica pe post de autososea, cand are doar dezavantaje. Aluneca la ploaie, se strica la greutate, nu este ok pentru masini, trebuie reparata constant.
Piatra cubica sa ramana pe drumuri pietonale sau zone pietonale, dar nu pe sosea. |
#13
Posted 24 February 2017 - 15:24
Poate nu stiati, dar romania exporta piatra cubica . Multa .
|
#14
Posted 24 February 2017 - 15:24
@cobi1:
Photo doi zonă pietonală, photo unu reparat. Edited by scaiba, 24 February 2017 - 15:25. |
#15
Posted 24 February 2017 - 15:25
MarianG, on 24 februarie 2017 - 15:16, said:
un om care ma intelege. pentru cei care nu stiu la ce ne referim (poza e din Iasi) http://novaapollonia...l-controversat/ https://www.google.r...sHEKphKy_39WGM: |
|
#16
Posted 24 February 2017 - 15:26
#17
Posted 24 February 2017 - 15:29
Claudiu998, on 24 februarie 2017 - 15:25, said:
Pai si cu ele ce facem https://www.google.r...sHEKphKy_39WGM: |
#18
Posted 24 February 2017 - 15:32
Bursul, on 24 februarie 2017 - 15:02, said:
Tocmai citeam acest articol: Toți cei interesați sunt așteptați miercuri, 1 martie, la sediul Primăriei Timișoara, pentru a le spune specialiștilor primăriei dacă sunt sau nu de acord cu scoaterea pietrei cubice de pe străzi și asfaltarea acestora. Vă reamintim, municipalitatea a fost acționată în instanță de către Asociația Culturală „Salvați Patrimoniul Timișoarei”, care a cerut suspendarea hotărârii, motivând că „zonele istorice pierd masiv din imagine odată cu înlocuirea pavimentului cu covor asfaltic. A decoperta străzile în cauză și a le lipsi de imaginea deja încetățenită a pavajului din piatră cubică reprezintă știrbirea identității istorice a zonei și implicit a orașului”. Demersului asociației s-au alăturat alți doi timișoreni – Gabriel Tușinean și Victor Popovici, dar și Asociația Peisagiștilor din România, filiala Vest. În septembrie anul trecut, Tribunalul Timiș a admis acțiunea și a dispus suspendarea HCL privind studiul de fezabilitate până la soluționarea definitivă a cauzei. Juriștii primăriei au făcut recurs, iar instanța se va pronunța în 6 martie. Până una alta, pe site-ul primăriei a apărut un proiect nou de hotărâre pentru studiul de fezabilitate, identic însă cu cel vechi. Se propune reabilitarea a 14 străzi cu piatră cubică, prin asfaltare, valoarea estimată a lucrărilor ridicându-se la 14,5 milioane de lei, adică peste 3 milioane de euro. Eu as dori sa se scoata toata piatra cubica din orase, acolo unde circula masinile. Nu mi-au placut niciodata. In afara de zonele pietonale, strazile cu piatra cubica sunt ca pixul. Voi ce parere aveti? Se rezolva zgomotul masinilor interzicand accesul acestora in oras. Sa fie permisa circulatia doar pt autovehicule cu minim 12 persoane la bord, jante de minim 21", si anvelope cu talie inalta si presiune moderata @ viteza mica/legala. Soferii care merg doar cu 10 pasageri plus soferul, in loc de minim 11 plus soferul, sa ramana fara carnet 5 ani. Valabil si pt taxi. Sa interzica motoarele pe combustie si la cele permise ( minim 12 persoane la bord) Sa ramana metrou, autobuze electrice, maxi-taxi electrice, biciclete si perpedes. Interzis parcatul masinilor pe strada, pe alei - amenda 10000 lei si suspendat permisul minim 1 an. Interzis parcatul masinilor pe trotuar (atentat la viata prin imprdenta) - luat permisul definitiv. Edited by loock, 24 February 2017 - 15:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users