Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Strazile cu piatra cubica din orase
#19
Posted 24 February 2017 - 15:50
Sau te-ai putea muta tu intr-un catun din varf de munte, daca esti atat de deranjat de viata la oras.
|
#20
Posted 24 February 2017 - 15:52
Imi aduc aminte si eu de bulevardele din Bucuresti pavate cu Piatra cubica - treceau cu tancurile la defilari peste si nu se tasa drumul.
Din pacate cei care refac strazile astea habar nu au sa o faca cum trebuie. Pun pietrele in linie si spatiul e umplut cu nisip. Cum dracu sa tina ??? |
#21
Posted 24 February 2017 - 15:53
scaiba, on 24 februarie 2017 - 15:12, said:
Da. În plus, aluneca ca naiba pe ploaie, frânezi în zeci de metri. Depinde de viteza de deplasare. Stiu ca cei 50 de km/ora sunt demodati si desueti si pentru naivi si fraieri,dar crede-ma ca la viteza mica n-ai probleme.Pe langa asta,piatra cubica n-are moarte.Asfaltarile sunt o sursa inepuizabila pentru furatul banilor,strazile fiind reparate/asfaltate de cate trei ori pe an (pe hartie). De ce crezi ca se scot de peste tot?Din dragoste pentru soferi sau pentru siguranta circulatiei?Aiurea,pentru buzunarul propriu. |
#22
Posted 24 February 2017 - 15:57
business11, on 24 februarie 2017 - 15:17, said:
In afara de Romania nu imi aduc aminte sa fi circulat vreodata intr-un oras european pe piatra cubica. |
#23
Posted 24 February 2017 - 16:00
business11, on 24 februarie 2017 - 15:17, said:
In afara de Romania nu imi aduc aminte sa fi circulat vreodata intr-un oras european pe piatra cubica. Pentru turistii care prefera sa se plimbe mult prin centrul oraselor, piatra arata bine, dar iti rupe picioarele, daca nu ai pantofi cu talpa groasa. Problema la piatra este ca trebuie sa fie de calitate ca sa reziste. In Sibiu au schimbat bazaltul cu piatra adusa din China (un fel de granit) care s-a stricat in multe locuri si arata ca dracu'. In Bistrita, in parcul central, au aranjat frumos cu dale, incat pot sa mearga si doamnele cu tocuri. tiomarami, on 24 februarie 2017 - 15:24, said:
Poate nu stiati, dar romania exporta piatra cubica . Multa . Edited by User107, 24 February 2017 - 16:07. |
#24
Posted 24 February 2017 - 16:01
Robu, jos labele de pe strazile cu piatra cubica din Timisoara!
cine a pus dalele alea din parcul rozelor ar trebui spanzurat de oua sau tzatze! Edited by mihnearau1, 24 February 2017 - 16:02. |
#25
Posted 24 February 2017 - 16:04
business11, on 24 februarie 2017 - 15:17, said:
In afara de Romania nu imi aduc aminte sa fi circulat vreodata intr-un oras european pe piatra cubica. La Paris e plin in centru. Champs Elisee e doar cu piatar cubica si majoritatea bulevardelor centrale la fel. Eu nu-mi amintesc un oras european in care sa nu fi vazut piatra cubica. Ba in unele orase medievale pavate cu dale de piatra e acelasi pavaj din evul mediu, tocit de vreme. |
#26
Posted 24 February 2017 - 16:06
adisz, on 24 februarie 2017 - 15:53, said: Depinde de viteza de deplasare. Stiu ca cei 50 de km/ora sunt demodati si desueti si pentru naivi si fraieri,dar crede-ma ca la viteza mica n-ai probleme.Pe langa asta,piatra cubica n-are moarte.Asfaltarile sunt o sursa inepuizabila pentru furatul banilor,strazile fiind reparate/asfaltate de cate trei ori pe an (pe hartie). De ce crezi ca se scot de peste tot?Din dragoste pentru soferi sau pentru siguranta circulatiei?Aiurea,pentru buzunarul propriu. |
#27
Posted 24 February 2017 - 16:10
Piatra cubica este excelenta pentru zonele cu trafic redus. La reparatii platesti in principal manopera fiindca refolosesti pietroaiele. Daca pui asfalt / beton pe aceleasi strazi cu trafic redus, suprafata oricum va fi distrusa de trecerea anotimpurilor.
Barboso, on 24 februarie 2017 - 15:50, said:
Sau te-ai putea muta tu intr-un catun din varf de munte, daca esti atat de deranjat de viata la oras. |
#28
Posted 24 February 2017 - 16:12
eiffel, on 24 februarie 2017 - 16:04, said:
La Paris e plin in centru. Champs Elisee e doar cu piatar cubica si majoritatea bulevardelor centrale la fel. Eu nu-mi amintesc un oras european in care sa nu fi vazut piatra cubica. Ba in unele orase medievale pavate cu dale de piatra e acelasi pavaj din evul mediu, tocit de vreme. Las ca au francezii niste idei cateodata , cel putin aia cu pietrisul de la domul invalizilor mi se pare o prostie absoluta Iar pe piatra cubica consceintele sunt astea: streetview |
|
#29
Posted 24 February 2017 - 16:15
Jammalan-the-Prophet, on 24 februarie 2017 - 16:12, said:
Iar pe piatra cubica consceintele sunt astea: streetview |
#30
Posted 24 February 2017 - 16:18
MarianG, on 24 februarie 2017 - 16:15, said:
picioare fara corp ? Yeah, corpul a fugit de mult ca nu mai suporta . Am avut ghinionul si proasta insipratie sa vizitez domul cu niste pantofi puma cu talpa moale super subtire. Simteam toate marginile alea de la pietre de parca calcam pe cutite. Si aia nu a fost nimic fata de pietrisul de la cealalta intrare. |
#31
Posted 24 February 2017 - 16:22
Un oras unde am vazut piatra cubica superba si oameni au dorit ca strazile lor sa ramana asa , este Braila .
Nu doar piatra cubica , ci placi de granit pe unele trotuare ! Edited by tidicristi, 24 February 2017 - 16:23. |
#33
Posted 24 February 2017 - 17:40
Sa fiu scurt. Cat e comisionul?
Esti ruda cu ala cu V scuze cu bordurile din Buc? Stiti, asa, ca istorie..Orasul Roma din Italia era alimentat prin apeducte facute de imparati romani in primul secol .. Apa venea singura, prin gravitatie, nu cerea pompe, pt ca in epoca nu existau. Asta pt ca inginerii antici stablisera un unghi optim de 4 grade, in care si curgea, deci nu baltea, dar nici nu venea cu viteze prea mari, sa distruga.. Dupa al doilea razboi mondial s-a renuntat S-au construit canale imense, statii de pompare, etc. Deci bani grei. Inainte era gratis, azi se plateste.. Un intalian, un cantaret Doi, un duet Trei un cor. 4=Mafia.. Chiar, "comme se dice la voi in romania" la Mafia? Partido Sidicato Demagogica? Of topic. Vara, cand plec/am in excursii, stiu ca voi merge mult pe jos.., Asa imi folosesc capul ca sa ma gandesc ce imi pun in picioare. Asa e cu astia mai "purii", ca mine.. De la o varsta mai si gandim cu un pas sau 2 inainte.. Edited by Prien, 24 February 2017 - 17:44. |
|
#34
Posted 24 February 2017 - 17:44
Exista puternice ratiuni economice, arhitectural-urbanistice, istorice si ecologice care pledeaza pentru mentinerea pavajelor din piatra cubica - va recomand un articol scris acum cativa ani, insa de mare actualitate : http://art-historia....viatorilor.html
Toate municipalitatile constiente de importanta conservarii patrimoniului acorda atentie protejarii pavajelor realizate din piatra naturala, in special in centrele istorice. Soferilor care se plâng de disconfortul creat de piatra cubica ar trebui sa li se reaminteasca faptul ca tara noastra nu se numeste Republica Automobilistica România ... |
#35
Posted 24 February 2017 - 18:21
dd13, on 24 februarie 2017 - 16:10, said:
In aceeasi idee te-ai putea muta tu pe marginea unei autostrazi, daca esti atat de deranjat de viata la oras. Ca sa vezi lucrurile mai clar, iti si "colorez": asta inseamna ca mie-mi convine asa cum e. |
#36
Posted 24 February 2017 - 18:37
djl, on 24 februarie 2017 - 15:14, said:
Ce frumos era pe unele bulevarde din București cu piatră cubică "In ultimii 20 de ani, dar mai ales in ultimul deceniu, strazile pavate cu piatra cubica au devenit o amintire tot mai indepartata, fiind “aduse in prezent” de diverse interese. Inainte de a comenta, sa vedem cateva poze de arhiva..." http://rezistenta.ne...a-cubica-1.html business11, on 24 februarie 2017 - 15:17, said:
Intrebarea este ce rost are piatra cubica pe post de autososea, cand are doar dezavantaje. Aluneca la ploaie, se strica la greutate, nu este ok pentru masini, trebuie reparata constant. Esti in eroare: In concluzie iata avantajele si dezavantajele pietrei cubice (enumerate de Dan Patzelt): Este cea mai eficienta (economic, social) forma de acoperire a drumului economica: -daca pe 1 mp apare o denivelare/groapa nu trebuie decat sa pui un pahar de nisip se ridica cele 5 pietre si se pune un pic de nisip, de la trafic de autoniveleaza (pietrele sunt puse pe o placa de beton si un pat de nisip) -daca trebuie sa tragi o teava, scoti 30 de pietre si le pui la loc practic costa doar manopera -rezista mii de ani find materiale durabile, piatra si nisip (vezi drumurile romane vechi de 2000 de ani, unele functionale si azi, cu interventii minime) intretinerea consta intr-un om cu o roaba de nisip care timp de 365 de zile trebuie sa ajusteze micile denivelari in 365 de zile de mentenanta nu ai cum sa ai probleme Zona Charles de Gaulle nu a fost intretinuta de 10-15 ani de aia acum are gropi. Calcul simplu: o sosea astfaltata o refaci la 2-3 ani (asfaltat 2 milioane E/Km x10 ani = 20 mil de euro), asta a tinut 10-15 ani, dar bineinteles fara omul ala cu roaba de nisip sa o intretina, e scump (200E salariu x 12luni =2400E /an x10 = 24.000E hai cu materiale 30.000E). Asfaltul e neobisnuit de scump la noi in tara! Iar intretinerea covorului asfaltic (prost realizat dintr-un inceput) e la fel de costisitoare si deranjanta. social: nu are aderenta foarte buna si e si incomoda pentru masini sa mearga cu viteza mare soferii nu vor merge cu viteza, adica siguranta rutiera mare banii ramasi din intretinerea ieftina pot fi folositi la altceva spitale, scoli, etc 19.970.000E, dar cum am avea altfel regi ai asfaltului... piatra cubica pe care au scos-o din alte bulevarde si strazi au exportat-o in alte tari europene, Oare de ce? Ce stiu baietii aia si noi nu? http://art-historia....viatorilor.html |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users