Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Flota lui Robert
Last Updated: Dec 14 2022 08:18, Started by
Tront
, Feb 20 2017 18:41
·
0
#75
Posted 25 December 2017 - 15:55
Craciun fericit tuturor !
Cred ca e timpul, dupa atatia km cu ea, sa povestesc nitel despre noua venita in flota. Este vorba de o Kia Cerato, de la primul proprietar ( niste prieteni ), am luat masina pe 17 decembrie in teste, sa vad daca imi place sa o cumpar sau nu. Pe 18 decembrie seara am luat hotararea sa o pastrez si sa nu o returnez. A fost ceva spontan, eram pornit sa fac un upgrade ( ~1000 de euro in plus fata de Polo ), dar a aparut aceasta ocazie, la un pret super decent ( confidential ). Motorul este 1.5 CRDI. Am luat masina la 200.001 km si acum are 200.720 km. Am fost cu ea la mecanic, in afara de placute, pe care deja le-am schimbat ( 180 ron pe original ), nu am gasit nimic la masina pe partea de tehnic. Consumul din calculele mele este undeva la 6.2% in oras, cel putin asa a iesit pana acum in cei 700 km facuti. E foarte placut sa alimentezi si sa fac aproape dublu km de la Polo cu aceeasi bani . Inca e de cercetat, dar si fostul proprietar a zis ca are un consum mic. Dotari: Aer conditionat, 4 geamuri electrice, computer de bord, oglinzi electrice si incalzite, radio cd. Plusuri: - stabila pe sosea - rezerva de putere in depasiri ( compar si cu Polo ul ) - 4 usi ( eu care am avut doar masini in 2 usi, este un comfort extraordinar ) - consum mic - spatiu mare interior Minusuri: - cutia e nitel mai ciudata si nu e la fel de comoda/simplu de folosit ca la Polo - pedalele sunt nitel cam tari pentru gustu meu - cel mai important minus, dar urmeaza sa fie rezolvat, lipsa reglajului pe inaltime a scaunului !!! - e sedan si pentru oras e nitel cam mare. Urmeaza sa ii scot stickerele de pe ea ( proprietarul detine o firma si a pus reclama firmei pe masina ), teoretic e aranjat cu fostul proprietar sa le scoata el. Am cenzurat eu stickerele de pe capota. Per total, sunt incantat de alegerea facuta. Pot sta linistit si sa nu mai misc alte masini, practic mi-am luat o masina care sa fie buna si de drum lung si de oras. Urmeaza pe 29 decembrie sa dau o fuga pana la Sinaia si sa vad si un consum la drum lung . Pana atunci, las o poza cu noua achizitie si... un link cu anuntul pentru Polo, poate e cineva interesat de el . https://www.olx.ro/o...at-ID9UuIr.html Attached FilesEdited by Tront, 25 December 2017 - 15:58. |
#76
Posted 28 December 2017 - 23:21
Polo-ul de ieri a ajuns la alta casa. Toata lumea a plecat fericita.
Maine dimineata ma duc sa bag Kia la fiscal. Intre timp, am amanat dupa revelion plecarea la Sinaia. Kia a primit cauciucuri noi de iarna, distractie de 700 ron, noroc ca are o dimensiune comuna, 185/65R15 ( dimensiune de Logan ). Inca nitel si ajung la 201.000 km cu Kia. Sunt extrem de incantat de alegerea facuta. Stie cineva cum pot decolanta singur masina de stickerele de firma, cele care ma chinui eu sa le cenzurez. Mi se pare mult sa dau 300-350 ron la ateliere specializate. Am scos un sticker eu, dar a ramas urma de lipici, dar nu se vad diferente de culoare. Astept sfaturi/idei. In plus, aseara, stateam la un cedeaza, un tip, dadea cu spatele... pana m a impins pe mine in sosea ~3 metrii. Norocul lui a fost ca am doar zgarieturi, e deja platit de el polishul, maine sunt programat sa il fac. Las o poza de cand am schimbat cauciucurile si cu Polo-ul cand a plecat de la mine. Attached Files |
#77
Posted 04 January 2018 - 17:16
La multi ani!
Imi continui nitel monologul. Ieri am scos toate stickerele de pe masina. Dupa 6 ore de munca, un spalat, degresat + ceara, acesta este rezultatul. In rest, sunt extrem de incantat de Kia, merge foarte bine. 201.400 km are acum in bord. Urmeaza niste drumuri lungi pentru ea in weekend. Attached Files |
#78
Posted 04 January 2018 - 17:40
Destul de frumusica masina. Ce euro e motorul? Euro 4?
|
#79
Posted 04 January 2018 - 17:47
pana la urma cum ce ai reusit sa iei adezivul de la stikere ? Cum le-ai dat jos ?
|
#80
Posted 04 January 2018 - 17:57
Nu stiu acest detaliu sigur, dar daca ma iau dupa seria din talon, pare Euro 3.
O sa aflu, oricum pretul la care a fost, raportat la cum se prezinta masina, merita sa imi asum niste taxe mai mari daca e Euro 3 ( daca o sa vina ). Am mers ieri 80 km cu ea pe autostrada, se aseaza incredibil de bine la 140-150 km/h. Insonorizarea este foarte buna. Polo-ul la 140 abia trebuia sa urlii in masina si era instabila, pe la 100 se aseza ok Polo-ul. Stickerele au fost date jos cu un feon si dupa am dat cu WD40 si imediat dupa cu solutie de geamuri. La final am dat cu o substanta de la un vecin * lac protector *. Ca sa nu atace WD40-ul, am fugit imediat la spalatorie si am degresat masina. A fost mult de munca pentru ca erau foarte multe litere, separate. Capota + usile + portbagajul erau pline de diverse litere de la medii spre foarte mici. La capota a iesit nitel mai greu adezivul, dar am dat cu WD40 din greu + un card. Oricum, nu aveam ce sa fac mai util si am scutit undeva intre 200-300 ron ( in functie de atelier ) cat se cerea pentru decolantare. Daca era vorba doar de 100-150 ron, poate mergeam la un atelier specializat. Las poze din timpul operatiunii. Zona unde am pus chenar rosu, e zona unde apucasem sa dau cu WD40. Si o poza cum arata dupa ce era facuta cu WD40 + spray de geamuri. Attached Files |
#81
Posted 08 January 2018 - 00:19
Am scos masina la un drum lung ( 250 km ), pana la Slanic Prahova.
Sunt foarte incantat de alegerea facuta. Probabil pentru ca am alergat masina si prin oras am mers destul de mult si nu am apucat sa ii dau in ea, iar la drum pe autostrada am tinut o constant in 4000 rpm, a aparut check engine ul, dar fara simptome sau ceva. Am pus testerul cand am ajuns la destinatie, P0402, de la EGR. Am sters eroarea si la intors si nitel plimbat prin oras nu a mai aparut. Oricum iau in plan o curatare a EGR ului, sa nu mai am surprize. KM la Kia: 201.900. Probabil maine depasesc 202.000 km, deci depasesc lejer 2000 km cu ea in prima luna de la achizitie. IMG_20180108_001222_540.jpg 121.61K 52 downloads Screenshot_20180107-140400.png 42.06K 51 downloads |
#82
Posted 08 January 2018 - 21:26
De ce ai ține un diesel la 4000 de ture constant pe autostrada ?? O viteză lipsă ?
|
|
#83
Posted 09 January 2018 - 18:10
Am mers ~4 km asa, ca sa se mai desfunde si ea, ca a vazut saraca doar oras.
|
#84
Posted 24 January 2018 - 12:57
Am depasit 203.000 km cu Kia ( avea aseara 203.080 ).
Am marit ritmul de mers pentru Kia, Cand a inceput ninsoarea, probabil mutand si scaunele, a aparut martorul de airbag. Maine sunt programat la diagnoza si verificare, sa rezolv problema. Sunt extrem de multumit de cauciucurile de iarna alese ( motrio ). Au aderenta foarte buna, pe zapada la franare, la accelerare... In rest, sunt multumit de Kia, ii place sa adune km. E o placere, este extrem de comfortabila. Ma astept ca urmatoarele cateva luni, sa adune peste 3000 km/luna. Attached Files |
#85
Posted 24 January 2018 - 21:01
wd40 nu cred ca ataca vopseaua de pe masina . Am curatat pete de bitum de pe portiera dreapta fata , adica a dizolvat bitumul ala , nu am spalat masina imediat . Cred ca dupa cateva zile am ajuns la spalatorie si nu se observa nimic, nici acum dupa 2-3 ani. Am vazut polo negru acu cateva zile . Iute ca sageata.
|
#86
Posted 25 January 2018 - 10:33
Am preferat sa fiu sigur.
Am observat si eu ca merge iute ca sageata Polo-ul acum ))). Kia a ajuns la 203.200 km. Ieri am apucat sa o spal. La diagnoza am amanat, pentru maine ( lipsa de fonduri pentru o eventuala reparatie ). |
#87
Posted 07 February 2018 - 15:24
Megane-ul a decedat. Pompa de benzina e complet moarta.
Kia a ajuns la 204.600 km. Duminica am plecat la Brasov cu ea. Este foarte placuta la drum lung... asta cand nu face neplaceri. Am ajuns in Brasov, totul ok, prin Poiana Brasov observ ca nu mai am caldura ( si asa, de cand am luat masina fluxul era mic de aer cald, dar era si era placut ). Verific antigelul, vad ca e sub minim, completez. Inainte sa plec la drum, am oprit in Auchan sa mai iau antigel, sa am preventiv si oricum, aveam in plan sa fac schimbul de antigel odata cu revizia. Verific inainte sa plec la Bucuresti antigelul, completez si il duc la maxim si ii dau cheie. Am ajuns relativ chinuit acasa, cu caldura spre 0 pentru ca pe drum a cedat definitiv corpul de la termostat. Luni am fost la mecanic, am verificat pe unde e pierderea, speram sa fie de la un furtun, dar a fost de la un cot din corp. Socul mare a venit cand am verificat pretul. 900 ron, livrare in 10-12 zile lucratoare + manopera 120 ron + 4 litrii de antigel + 4 litrii de apa distilata. Pana la urma, ieri am luat din dezmembrari corpul, arata impecabil, a fost dat jos de pe masina de fata cu mine. Cost: 100 ron corpul + 120 ron manopera + 50 ron termostat nou + 63 ron antigelul cu apa distilata = 333 ron. Monteaza azi dimineata la service corpul, inlocuim furtunele, colierele, scoatem antigelul, curatam motorul facem proba si surpriza... nu avem caldura. Verifica ei, pe tur la calorifer era fierbinte, pe retur era gol. Concluzia lor: schimbat de calorifer, am reusit sa il infund pentru ca am pierdut antigel si a adunat mizeria din motor, cost total de 800 ron. Plec suparat, in frig, dar fara pierderi de antigel. Pe drum il sun pe tatal meu si a zis sa vin la el sa desfundam caloriferul noi. 50 de minute mai tarziu, 2 litrii de otet, un compresor ( ca sa suflam ) si un furtun cu apa bagat la tur/retur ( sa fie desfundat pe ambele capete ), am scos absolut toata mizeria din calorifer si am caldura. Am mult mai multa caldura ca atunci cand am cumparat masina. Mi se pare incredibil ce a putut sa iasa din saracul calorifer. Ma pregatesc pentru cand se incalzeste sa curat toata instalatia de racire, doar cu apa. Cost curatare calorifer: 8 ron si 50 de minute de munca. Practic am ramas cu 792 ron in buzunar. Saptamana viitoare la Kia vine revizia. Ma bucur ca a decis sa cedeze intr-un final corpul de la termostat, pentru ca de la 190.000 km tot exista reclamatii catre reprezentanta Kia ca sunt pierderi de antigel ( tot din zona aia ) si ei au decis ca trebuie demontata chiuloasa pentru remediere. Corpul se afla in zona chiuloasei, iar cotul care a cedat rau de tot in final, se vedea doar daca bagai o oglinda si te puteai lasa usor pacalit ca trebuie facuta chiuloasa. Era sa uit. la 204.000 km am curatat si EGR-ul. Nu am mai avut probleme la drum lung . Bucuresti>Brasov>Poiana si nitel plimbat prin Brasov si retur, am consumat fix 20 de litrii de motorina. Eu sunt multumit . Attached Files |
|
#88
Posted 15 February 2018 - 14:15
Live din service(uri).
Megane ul e la schimbat de pompa de benzina. Cost: 450 ron. Kia a ajuns azi in service, in urma unei batai pe fata care era prezenta de cateva zile. Lista de schimbat si preturi este in poze. Un total de 1650 ron. Usturator, dar sambata dau o fuga cu Kia pana in Olanda. Acum astept in service sa ajunga piesele pe la ora 3 ca sa se apuce de montat. Km la bord: 205.300. L.E: Schimb si uleiul in cutia de viteze. IMG_20180215_141012.jpg 68.47K 31 downloads IMG_20180215_141102.jpg 115.4K 46 downloads IMG_20180215_135436.jpg 47.11K 59 downloads IMG_20180215_134238.jpg 65.98K 47 downloads Edited by Tront, 15 February 2018 - 14:22. |
#89
Posted 01 March 2018 - 17:41
Continui monologul.
Kia a ajuns cu bine in Olanda, a facut ceva plimbari pe aici. O singura problema, a bubuit pe autostrada, cand ne plimbam, la 15 km de hotel, o conducta de la sistemul de injectie. Asa am descoperit 112 ul in Olanda si cum e sa ti se ia masina pe platforma. Urmatoarea zii, la reprezentanta Kia, a fost schimbata, pentru 100 de euro. Dupa, weekend ul care a trecut, tata a plecat cu ea acasa si eu am mai ramas pe aici, vin cu alta masina. Megane ul benzinar din ce am inteles a fost reparat si functioneaza perfect. In principiu, Megane ul benzinar si Kia trec la vanzare, cand ajung in tara. Din nevoie de bani si pe motiv de o sansa ok de upgrade. E o sansa mica sa pot pastra si Kia in paralel. Imi si pare rau, ca stiu ca am aranjat masina sa fie buna tehnic. Dar pentru o oferta buna, se vinde. IMG_20180220_212129.jpg 47.26K 53 downloads IMG_20180221_175447.jpg 84.73K 56 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users