Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 

Accident

- - - - -
  • Please log in to reply
496 replies to this topic

#361
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,439
  • Înscris: 01.12.2001
Te va lamuri raspunsul ce-l va primi @arg de la politie.

#362
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,290
  • Înscris: 19.03.2007

View Postaladdin2k, on 13 martie 2017 - 18:22, said:

Bun, desi am zis ca nu mai scriu aici o perioada.
-->_A_B_C_D -->

Patru vehicule, A incepe o depasire. Ajungem in situatia de mai jos si A continua 'depasirea'
__A___A'___---->
B___C___D -->
Raspunde-mi te rog, punctual daca vrei, la urmatoarele intrebari: 1)in prima faza, A intre B si C, l-a depasit A pe B sau nu inca? 2) ce se intampla daca D semnaliza de ceva vreme intentia de a vira la stanga (dinainte ca A sa semnalizeze si sa intre in depasire) in momentul in care A ajunge in punctul A'? 2a)Il va depasi A pe D? 2b)Daca da, pe unde si de ce? Eu sustin ca daca A este obligat sa revina pe banda initiala la fiecare vehicul depasit(asa cum gresit interpretez eu), nu exista nicio problema, nu se mai creeaza nicio stare de pericol si nimeni nu va fi obligat sa incalce legea. Dar astept raspunsurile tale.

PS: va trebui sa facem cheta de o lada de bere pentru moderatori.
Legal, D se uita in oglinda si vazand ca A e in depasire ,asteapta ca acesta sa-l depaseasca si pe el dupa care executa in deplina siguranta manevra de viraj la stanga, iar Csi B sunt obligati sa-l depaseasca prin dreapta  daca din sens opus vine o alta masina si D nu poate executa manevra.

#363
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postaladdin2k, on 13 martie 2017 - 18:22, said:

Bun, desi am zis ca nu mai scriu aici o perioada.
-->_A_B_C_D -->

Patru vehicule, A incepe o depasire. Ajungem in situatia de mai jos si A continua 'depasirea'
__A___A'___---->
B___C___D -->
Raspunde-mi te rog, punctual daca vrei, la urmatoarele intrebari: 1)in prima faza, A intre B si C, l-a depasit A pe B sau nu inca? 2) ce se intampla daca D semnaliza de ceva vreme intentia de a vira la stanga (dinainte ca A sa semnalizeze si sa intre in depasire) in momentul in care A ajunge in punctul A'? 2a)Il va depasi A pe D? 2b)Daca da, pe unde si de ce? Eu sustin ca daca A este obligat sa revina pe banda initiala la fiecare vehicul depasit(asa cum gresit interpretez eu), nu exista nicio problema, nu se mai creeaza nicio stare de pericol si nimeni nu va fi obligat sa incalce legea. Dar astept raspunsurile tale.

PS: va trebui sa facem cheta de o lada de bere pentru moderatori.
Explică-mi și mie de ce ar merge D atât de mult cu semnalizarea pornită? E adevărat că în codul rutier este menționată distanța minimă de la care se semnalizează schimbarea direcției de mers dar majoritatea șoferilor când vor vedea că cel din față merge 200m cu semnalizarea pornită într-o zonă în care nu există drum lateral și nici necesitatea de a depăși vor gândi că șoferul a uitat-o așa și nicidecum că va vira peste 15km la stânga și semnalizează din timp să fie sigur că nu uită că tot nu e interzis prin lege.

#364
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,502
  • Înscris: 23.06.2004
@titoo, daca tot ai raspuns, nu ai raspuns si la prima intrebare. Cand A se afla intre B si C, l-a depasit sau nu pe B? Si explica-mi te rog ce anume ii permite lui A sa il depaseasca LEGAL pe D prin stanga; din ce sttiu eu este stipulat clar in lege cum se depaseste vehiculul incadrat corect pentru viraj la stanga care isi semnalizeaza intentia. Sau poate A se afla intr-o pozitie in care legal nu ar fi trebuit sa se afle? Da, D se asigura (conform legii) si nu incepe virajul pana nu trece A. In cazul fericit. Dar A il depaseste legal pe D prin stanga?
@Gabi_B_HD, ce intelegi prin atat de mult? Si din moment ce D se pregateste pentru virajul la stanga, presupunem ca exista un drum secundar, o curte, ceva. Tinand cont si ca incetineste pentru a putea vira, poate ajunge si la 7-10 secunde de semnalizare (de ex. la 60 km/h faci 100m in 6 secunde). Pare mult, iar A vazand liber pe sensul opus, coloana incetinind, se asigura in fata la C care nu a semnalizat initierea depasirii si se baga el in depasirea coloanei. Si ajunge in dreptul lui C unde, combinat cu neatentia lui D... sunt extrem de multe cazuri.
Conform interpretarii voastre, A procedeaza legal: cel din fata nu semnalizeaza, vede ca e liber sensul opus, stie ca in fata are doar 3 masini, are cai putere, loc si spatiu sa treaca de toti. Conform interpretarii mele, A trebuie sa ajunga in spatele lui D inainte de a-l depasi. Acum... nu stiu, dar desi interpretarea mea il face pe A sa petreaca mai mult timp pe drum, creste sansele tuturor de a ajunge intregi acasa. Da, poate cu 10-20 minute mai tarziu.

#365
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
aladdin2k, plecând de la schița ta, care e, după tine, distanța între A și D la începutul poveștii? Și ca să înțelegi ce am vrut să spun cu ”atât de mult”, plecând de la pasajul bolduit, te întreb: cu câți metri înainte de viraj a semnalizat D având în vedere că a început semnalizarea înainte ca A să semnalizeze iar A a semnalizat cu 50/100m înainte de a iniția depășirea și a mai avut nevoie de câteva sute de metri pentru a ajunge între C și D?

Edited by MembruAnonim, 13 March 2017 - 22:14.


#366
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,290
  • Înscris: 19.03.2007

View Postaladdin2k, on 13 martie 2017 - 22:02, said:

@titoo, daca tot ai raspuns, nu ai raspuns si la prima intrebare. Cand A se afla intre B si C, l-a depasit sau nu pe B? Si explica-mi te rog ce anume ii permite lui A sa il depaseasca LEGAL pe D prin stanga; din ce sttiu eu este stipulat clar in lege cum se depaseste vehiculul incadrat corect pentru viraj la stanga care isi semnalizeaza intentia. Sau poate A se afla intr-o pozitie in care legal nu ar fi trebuit sa se afle? Da, D se asigura (conform legii) si nu incepe virajul pana nu trece A. In cazul fericit. Dar A il depaseste legal pe D prin stanga?
@Gabi_B_HD, ce intelegi prin atat de mult? Si din moment ce D se pregateste pentru virajul la stanga, presupunem ca exista un drum secundar, o curte, ceva. Tinand cont si ca incetineste pentru a putea vira, poate ajunge si la 7-10 secunde de semnalizare (de ex. la 60 km/h faci 100m in 6 secunde). Pare mult, iar A vazand liber pe sensul opus, coloana incetinind, se asigura in fata la C care nu a semnalizat initierea depasirii si se baga el in depasirea coloanei. Si ajunge in dreptul lui C unde, combinat cu neatentia lui D... sunt extrem de multe cazuri.
Conform interpretarii voastre, A procedeaza legal: cel din fata nu semnalizeaza, vede ca e liber sensul opus, stie ca in fata are doar 3 masini, are cai putere, loc si spatiu sa treaca de toti. Conform interpretarii mele, A trebuie sa ajunga in spatele lui D inainte de a-l depasi. Acum... nu stiu, dar desi interpretarea mea il face pe A sa petreaca mai mult timp pe drum, creste sansele tuturor de a ajunge intregi acasa. Da, poate cu 10-20 minute mai tarziu.
Daca a trecut de el inseamna ca l-a depasit. A nu are cum sa vada ca D a semnalizat stanga ,sau observa asta in momentul in care s-a angajat deja in depasirea celor 3 masini. D in schimb il poate observa in oglinda laterala pe A care e angajat in depasire si e obligat sa nu initieze manevra de viraj la stanga. Daca vorbim de cum e in practica, e foarte simplu, daca inventam povesti gen arici pogonici mai umplem cateva pagini de aberatii. Ti se pare normal ca o masina aflata in depasire ce are o viteza destul de mare sa franeze violent vazand ca prima masina din sir nu se asigura si vireaza la stanga, sau e normal ca cel care vrea sa execute virajul la stanga sa-i permita celui ce se afla deja in depasire sa treaca ,dupa care sa execute virajul. Sigur ca aici putem discuta de conduita preventiva, de lipsa de experienta, de imprudenta ,pentru ca atunci cand vezi ca masinile din fata reduc viteza nu ii dai talpa angajandu-te orbeste in depasire.
Cand virezi stanga nu o faci cu 60 km/h si din moment ce masinile reduc viteza poate ca A  nu mai are spatiu pentru a se replia in spatele lui D. In acest caz ,tinand cont ca A are o viteza superioara, trage dreapta de volan si il arunca pe C in sant sau il ciocneste in spate pe D pentru ca nu mai are spatiu de franare ??? Nu e mai logic, mai sigur ca D sa se asigure si sa astepte ca A sa-l depaseasca dupa care sa vireze stanga ?

Edited by titoo, 13 March 2017 - 22:27.


#367
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,502
  • Înscris: 23.06.2004
@Gabi_B_HD: A semnalizat cu o secunda inaintea lui A la vreo 130m de viraj pentru ca nu apreciaza f. bine distantele iar A are Porsche.
@titoo, sunt pe telefon, raspund maine. Ideea era ca vorbim despre cum e legal sa procedezi. A depaseste legal pe D?

Edited by aladdin2k, 13 March 2017 - 22:43.


#368
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,987
  • Înscris: 20.10.2015

View Postaladdin2k, on 13 martie 2017 - 18:22, said:

Bun, desi am zis ca nu mai scriu aici o perioada.
-->_A_B_C_D -->

Patru vehicule, A incepe o depasire. Ajungem in situatia de mai jos si A continua 'depasirea'
__A___A'___---->
B___C___D -->
Raspunde-mi te rog, punctual daca vrei, la urmatoarele intrebari: 1)in prima faza, A intre B si C, l-a depasit A pe B sau nu inca? 2) ce se intampla daca D semnaliza de ceva vreme intentia de a vira la stanga (dinainte ca A sa semnalizeze si sa intre in depasire) in momentul in care A ajunge in punctul A'? 2a)Il va depasi A pe D? 2b)Daca da, pe unde si de ce? Eu sustin ca daca A este obligat sa revina pe banda initiala la fiecare vehicul depasit(asa cum gresit interpretez eu), nu exista nicio problema, nu se mai creeaza nicio stare de pericol si nimeni nu va fi obligat sa incalce legea. Dar astept raspunsurile tale.

PS: va trebui sa facem cheta de o lada de bere pentru moderatori.

Da, dar vreau sa particip si eu la bauta lazii, ce naiba?

1. Nu inca. Il va depasi dupa ce va reintra in sir

2. Daca "D" semnalizeaza, "A" nu mai intra in depasire. trebuie sa fii tampit sa incepi depasirea daca prima masina semnalizeaza stanga.
2A si 2B au cazut, pentru ca "A" nu mai face manevra

3. O intrebare pertinenta este, ce face "A" in momentul in care atunci cand este in dreptul lui "B" sau "C", "D" da semnal stanga
Incearca sa se replieze in sir in fata lui "B" sau "C" sau, daca astia nu-i permit sa se replieze in spatele lui "B" de unde a plecat.
In CEL MAI RAU CAZ, treci si opresti pe banda de siguranta de pe contrasens daca nu mai poti face manevra de repliere (sa stii ca multi nu te lasa sa te repliezi, cand depasesti riscul e al tau, mai mult rautatea altora te poate omori) si daca din fata iti vine vehicul

Situatia asta apare in intersectii in afara localitatilor sau in zone rurale / urbane unde ai magazine, strazi, curti, case etc
Asa ca, daca "stii meserie" stii si cand e nimerit sa depasesti si stii si la ce te poti astepta

Aici vine sfatul meu, ca, atunci cand depasesti un sir, nu trebuie sa ai viteza mult mai mare decat a sirului, pentru a-ti permite manevre (sa franezi sau sa intri in sir).
Pericolul cel mai mare nu este ca prima masina sa faca stanga, ci, ca cea de-a doua, sa sara in depasire.
Pentru ca un sir inseamna ca primul merge cu o viteza mai mica decat si-ar dori oricare masina din sirul respectiv.
Asta nu se intampla numai in Romania. Eram in nordul Poloniei cand unu pe care-l depaseam a sarit in depasirea celui din fata lui fara chiar sa semnalizeze.
Erau 2 vehicule si asta de a sarit in depasire vorbise la telefon.
Cel din fata a fost folosit ca "calauza" cat timp a vorbit. De indata ce a pus telefonul jos a accelerat si eram chiar in dreptul stalpului lui.

Nici nu am claxonat, m-am dus cu frana si contrabracare stanga in stanga. ma asteptam.
I-am dat 2 flash-uri si a ridicat mana in semn de "iarta-ma".

Alta situatie periculoasa in depasirea sirului.
Daca am vreun idiot in spate care vine dupa mine eu neterminand manevra de depasire, nu mai fac manevra, sau, daca am inceput-o incerc sa intru in sir.
Pentru ca idiotul iti taie libertatea de a frana in cazul in care e nevoie.
Am avut un tampit d-asta cu un Volvo de Austria pe transfagarasan.
Fiind cu motocicleta am avut luxul de a da sprit puternic cand aveam masina din fata in asa fel incat el s-o vada si sa stie ca nu mai are timp de depasire.
Daca nu aveam luxul asta, opream, caci am incetinit sa-i fac loc, dar nu a vrut sa depasesca.

trebuie cap cand te joci jocuri d-astea periculoase

#369
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
aladdin2k, ai dat-o în povești cu zmei și zâne pentru că ai realizat că ceea ce ai scris la început nu are susținere în realitate. Absolut întotdeauna când am ajuns șiruri compacte de mașini a trebuit să depășesc mai mult de una la o manevră și să forțez intrarea în șir tocmai datorită distanței mici dintre cei din coloană. Nu mai știu cu exactitate data, dar în toamna trecută am postat în topicul de accidente faptul că șoferița unui golf a inițiat o depășire într-un astfel de șir și a lovit un mondeo ce tocmai o depășea și nici nu a oprit să vadă ce s-a întâmplat.

#370
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,502
  • Înscris: 23.06.2004
@Gabi_B-HD, si consideri ca manevra ta a fost legala din moment ce a trebuit sa fortezi reintrarea in sir? Mie imi rezulta ca ai sarit peste partea asta.

Quote

(3) Atunci când prin manevra de depăşire se trece peste axa care separă sensurile de circulaţie, conducătorii de vehicule trebuie să se asigure că din sens opus nu se apropie un vehicul şi că dispun de spaţiu suficient pentru a reintra pe banda iniţială, unde au obligaţia să revină după efectuarea manevrei de depăşire.
Ma repet, stiu cum se intampla in realitate, am procedat si eu asa (fara a fi nevoit vreodata insa sa fortez reintrarea), dar vorbim strict despre legalitatea manevrei.

@titoo

Quote

Daca a trecut de el inseamna ca l-a depasit.
Vad ca Tsunnami are o parere diferita, el l-a depasit pe B abia dupa ce trece si de D, sau peste inca 1km cand decide ca vrea/poate reveni pe banda initiala. Asa se sustrage de la a respecta obligatia: d) să reintre pe banda sau în şirul de circulaţie iniţial după ce a semnalizat şi s-a asigurat că poate efectua această manevră în condiţii de siguranţă pentru vehiculul depăşit şi pentru ceilalţi participanţi la trafic.
Apoi, valabil si pentru Tsunnami, nu e oarecum ciudat ca ajungi sa fii pus in situatia de a frana violent, de a forta reintrarea, de a te duce pe banda de siguranta de pe contrasens!!!, pe scurt, de a se crea o stare de pericol, in conditiile in care toata lumea respecta legea?!?
Tu sustii ca e logic ca D sa-i permita depasirea lui A (normal, pentru a evita accidentul), dar consideri logic si faptul ca A se gaseste in situatia de a-l depasi prin stanga pe D, incalcand regulamentul?
(5) Depăşirea se efectuează numai pe partea stângă a vehiculului depăşit. Tramvaiul sau vehiculul al cărui conducător a semnalizat intenţia şi s-a încadrat corespunzător părăsirii sensului de mers spre stânga se depăşeşte prin partea dreaptă. Gasesti pe undeva ceva de genul "cu exceptia cazului in care se afla in depasirea regulamentara a unui sir de vehicule"?

@Tsunnami, legea e una pentru toata lumea, si pentru conducatori auto, si pentru soferi si da, e aceeasi si pentru meseriasi. Tot ce inteleg din ce ai scris tu e ca trebuie sa fii meserias pentru a face depasirea unui sir dar ca manevra e permisa tuturor. Raspunsul tau la 2 nu e satisfacator deoarece in anumite conditii A nu vede semnalul lui D. Si chiar daca-l vede, ar putea intra legal in depasirea lui B daca sunt satisfacute toate conditiile. Raspuns la intrebarea 3: legal, consider ca trebuia sa te asiguri ca il poti depasi in siguranta doar pe B (inclusiv repliere!) si sa-l depasesti; insa inteleg ca te-ai aruncat pe sensul opus fara a sti dinainte unde te vei replia. Faptul ca ajungi sa cersesti/fortezi reintrarea in sir nu denota o depasire regulamentara dpmdv. Vrei sa depasesti pe unul si nu te lasa (ilegal, accelerand; nu consider ca nu te lasa daca nu franeaza pentru a-ti crea spatiul pe care trebuia sa te asiguri ca-l ai )? Nu-i bai, renunti si revii de unde ai iesit.

In fine, daca legal e cum consider eu (si altii), totul e simplu, clar si sigur. Daca legal e ca poti depasi un sir de vehicule, apar o multime de cazuri speciale, de situatii periculoase/accidente, de incalcari ale legii si zeci de pagini scrise pe SP. Culmea, de multe ori in situatia in care toata lumea respecta regulile de circulatie.
Stiti cum are loc de obicei depasirea unui sir? Daca e liber pe contrasens, se circula pe contrasens pana apare cineva, moment in care se forteaza replierea. Cam asta se practica.

Edited by aladdin2k, 14 March 2017 - 09:03.


#371
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,987
  • Înscris: 20.10.2015

View Postaladdin2k, on 14 martie 2017 - 09:00, said:


Apoi, valabil si pentru Tsunnami, nu e oarecum ciudat ca ajungi sa fii pus in situatia de a frana violent, de a forta reintrarea, de a te duce pe banda de siguranta de pe contrasens!!!, pe scurt, de a se crea o stare de pericol, in conditiile in care toata lumea respecta legea?!?

Daca toata lumea respecta legea, atunci "D" nu da semnal si nu intiaza depasire sau viraj la stanga pentru ca cienva il depaseste, si atunci cand esti depasit nu schimbi directia de mers, parca. Nu iti suna cunoscut?
Eu am scris refugiile pe care TREBUIE sa le am sa intru in manevra de depasire daca LUMEA NU RESPECTA REGULAMENTUL, daca il respecta, toata lumea va fi fericita.
Daca nu al refugiile respective, voi face depasirea cand le voi avea.

View Postaladdin2k, on 14 martie 2017 - 09:00, said:

Tu sustii ca e logic ca D sa-i permita depasirea lui A (normal, pentru a evita accidentul), dar consideri logic si faptul ca A se gaseste in situatia de a-l depasi prin stanga pe D, incalcand regulamentul?

Eu nu sustin ca strada sa-mi faca mie loc sa depasesc.
O fac cand sunt in siguranta, sigur pe mine si nu incomodez pe nimeni

View Postaladdin2k, on 14 martie 2017 - 09:00, said:

@Tsunnami, legea e una pentru toata lumea, si pentru conducatori auto, si pentru soferi si da, e aceeasi si pentru meseriasi. Tot ce inteleg din ce ai scris tu e ca trebuie sa fii meserias pentru a face depasirea unui sir dar ca manevra e permisa tuturor.

Perfect adevarat.
Si la servici eu proiectez o suspensie sport sau confort pentru ca sunt meserias, dar nu te opreste nimeni nici pe tine s-o faci.
Asa e in toata lumea, in toate domeniile.
Nu trebuie facuta legea sa fie aplicabila numai la abliopi sau incepatori sau tataie de duminica.
Daca nu te simti in siguranta nu faci manevra, asa scrie la lege. Nu te obliga NIMENI

View Postaladdin2k, on 14 martie 2017 - 09:00, said:

Raspunsul tau la 2 nu e satisfacator deoarece in anumite conditii A nu vede semnalul lui D. Si chiar daca-l vede, ar putea intra legal in depasirea lui B daca sunt satisfacute toate conditiile.

Nu veni la mine cu temele nefacute dar cu pretentia sa-ti raspund punctual la intrebari.
Tu ai spus:

View Postaladdin2k, on 13 martie 2017 - 18:22, said:

2) ce se intampla daca D semnaliza de ceva vreme intentia de a vira la stanga (dinainte ca A sa semnalizeze si sa intre in depasire)

Daca "D" are semnal stanga NU DEPASESC, cel mult semnalizez si eu sa nu intre vreun prost in depasire.
Daca nu vad semnalul lui "D" nu sunt in siguranta si nu initiez depasirea.
D-aia te-am intrebat daca ai permis pentru ca nu se vede. Primul da semnal si franeaza si tu intrii in depasirea lui "B"?
Ai mers vreodata cu masina?
Ca pasager sa zicem, ai mers?
Deci raspunsul meu la "2" e nu numai satisfacator dar este si in spiritul conducerii preventive


View Postaladdin2k, on 14 martie 2017 - 09:00, said:

Raspuns la intrebarea 3: legal, consider ca trebuia sa te asiguri ca il poti depasi in siguranta doar pe B (inclusiv repliere!) si sa-l depasesti; insa inteleg ca te-ai aruncat pe sensul opus fara a sti dinainte unde te vei replia. Faptul ca ajungi sa cersesti/fortezi reintrarea in sir nu denota o depasire regulamentara dpmdv. Vrei sa depasesti pe unul si nu te lasa (ilegal, accelerand; nu consider ca nu te lasa daca nu franeaza pentru a-ti crea spatiul pe care trebuia sa te asiguri ca-l ai )? Nu-i bai, renunti si revii de unde ai iesit.

Tu consideri gresit si nu citesti cu atentie ceea ce am scris.
Am povestit manevrele de evitare a accidentul in cazul in care vreun tantalau pe care imi planuiesc sa-l depasesc schimba directia de mers, sau semnealizeaza brusc, fara motiv si nerespectand regulamentul, stanga. Adica am si atunci refugii prin care evit un accident.

View Postaladdin2k, on 14 martie 2017 - 09:00, said:

In fine, daca legal e cum consider eu (si altii), totul e simplu, clar si sigur. Daca legal e ca poti depasi un sir de vehicule, apar o multime de cazuri speciale, de situatii periculoase/accidente, de incalcari ale legii si zeci de pagini scrise pe SP.

Incalcari ale legii?
Nu
Ti-am demonstrat cum se poate face.totul legal si cu refugii de salvare in cazul in care nu respecta toti legea.
Da, trebuie sa ai experienta sa faci asa ceva, dar nu e ilegal

View Postaladdin2k, on 14 martie 2017 - 09:00, said:

Stiti cum are loc de obicei depasirea unui sir? Daca e liber pe contrasens, se circula pe contrasens pana apare cineva, moment in care se forteaza replierea. Cam asta se practica.

Eu stiu foarte bine cum se circula si inca sunt intreg

#372
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,502
  • Înscris: 23.06.2004
Ok, eu cedez.

#373
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,165
  • Înscris: 19.09.2005

View Postaladdin2k, on 14 martie 2017 - 14:57, said:

Ok, eu cedez.
asa repede?

#374
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,439
  • Înscris: 01.12.2001

View Postarg, on 14 martie 2017 - 15:08, said:

asa repede?
Cand primesti raspunsul de la politie vei ceda si tu. ;)

#375
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,165
  • Înscris: 19.09.2005
de sa cedez? respect raspunsul si asta e...
p.s. vezi ca sa schimbat iar regulamentul / sau este in curs de schimbare...

Edited by arg, 14 March 2017 - 15:41.


#376
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,439
  • Înscris: 01.12.2001
OUG privind circulatia rutiera?

#377
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,165
  • Înscris: 19.09.2005

View Postdorin_2k, on 14 martie 2017 - 15:19, said:

OUG privind circulatia rutiera?
cum? nu stiai? uaaaaa

Edited by arg, 14 March 2017 - 15:22.


#378
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,439
  • Înscris: 01.12.2001
In MO nu e publicat azi nicio modificare (nr 182 si nr 182 bis). Asa ca... nu ti-a iesit.
Restul modificarilor pana ieri le stiam.

Asa ca esti doar un zvoner și răspândac

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate