Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
#19
Posted 30 January 2017 - 13:15
#20
Posted 30 January 2017 - 13:16
@Kroghy
pai cum sa nu conteze? Audi, Bentley, Bugatti, Ducati (motociclete), Lamborghini, MAN (camioane), Porsche, Scania (camioane), SEAT, Škoda, Volkswagen (autoturisme și SUV) și Volkswagen (speciale) (ca de ex. autobuze, automacarale, autofrigorifice) vs Toyota, Lexus si Daihatsu. La cate marci au cei din grupul VW ma mir ca au reusit abia in 2016 sa ajunga top 1 la vanzari. Dupa parerea mea cred ca "i-au facut" doar din dube + camioane MAN @mufasa In ce an au mai iesit pe primul loc la vanzari? Edited by dan1980_25, 30 January 2017 - 13:19. |
#22
Posted 30 January 2017 - 13:17
#23
Posted 30 January 2017 - 13:18
ericmario, on 30 ianuarie 2017 - 13:11, said:
@Bursul: "Volkswagen a anuntat ca a vandut in 2016 peste 10,3 milioane de vehicule, grupul german devansand in premiera Toyota..." Kroghy, on 30 ianuarie 2017 - 13:12, said:
Conteaza? Oricum e subectiva discutia |
#24
Posted 30 January 2017 - 13:21
#25
Posted 30 January 2017 - 13:23
dan1980_25, on 30 ianuarie 2017 - 13:16, said:
pai cum sa nu conteze? Audi, Bentley, Bugatti, Ducati (motociclete), Lamborghini, MAN (camioane), Porsche, Scania (camioane), SEAT, Škoda, Volkswagen (autoturisme și SUV) și Volkswagen (speciale) (ca de ex. autobuze, automacarale, autofrigorifice) vs Toyota, Lexus si Daihatsu. La cate marci au cei din grupul VW ma mir ca au reusit abia in 2016 sa ajunga top 1 la vanzari. Iti dai seama ca Bentley, Bugatti si Lambo nu se pun, ba chiar si Seat e foarte mica ... Raman celelalte marci, care sunt intr-adevar 4, dar si Toyota are Lexus, Daihatsu, iar Toyoya insasi are game diferite mai pentru fiecare continent, numai ca se numesc toate Toyota, nu Skoda cum are Vagul pentru Europa. Deci lucrurile sunt comparabile. ericmario, on 30 ianuarie 2017 - 13:17, said:
Dap, dar asta e important pentru ei, nu pentru noi. N-am auzit pe nimeni intreband la cumpararea unei masini pe ce loc se situeaza producatorul respectiv. |
#26
Posted 30 January 2017 - 13:23
ericmario, on 30 ianuarie 2017 - 13:17, said:
N-am auzit pe nimeni intreband la cumpararea unei masini pe ce loc se situeaza producatorul respectiv. Cand am cumparat eu erau pe locul 2 in lume dar in Europa erau inca de atunci pe locul 1. Edited by Kroghy, 30 January 2017 - 13:24. |
#27
Posted 30 January 2017 - 13:26
#28
Posted 30 January 2017 - 13:27
|
#29
Posted 30 January 2017 - 13:34
dan1980_25, on 30 ianuarie 2017 - 13:26, said:
Cine spune asta? Tu? Statisticile spun altceva. Cand o sa priceapa oare toata lumea ca: cel mai bine vandut nu inseamna cel mai calitativ. Insa daca iei in calcul faptul ca VW are produse mai scumpe decat concurenta si totusi vinde cel mai mult inseamna ca dpvd calitativ e mult peste concurenta. Edited by Kroghy, 30 January 2017 - 13:35. |
#30
Posted 30 January 2017 - 13:36
Bursul, on 30 ianuarie 2017 - 13:18, said:
... Pentru mine da. Una e sa iti produci singur maisinile si alta e sa cumperi din stanga si din dreapta marci si apoi sa zici ca ai cele mai bune vanzari. Oricum e subectiva discutia Toyota in niciun caz nu poti spune ca face masini foarte bune. Exceptie face Lexus care se apropie de clasele premium europene. Totul e subiectiv pe lumea asta |
#31
Posted 30 January 2017 - 13:36
Kroghy, on 30 ianuarie 2017 - 13:23, said:
Eu da, am ales masini produse de VW pt. ca sunt in acelasi timp si cele mai bune calitativ Remarc si faptul ca ai pomenit Suedia la cumparari de masini, care este o piata imensa... de 9 mil. locuitori! Trebuia sa mentionezi Slovenia si MunteNegru, care influenteaza decisiv cifrele mondiale. |
#32
Posted 30 January 2017 - 13:40
#33
Posted 30 January 2017 - 13:41
serginho74, on 30 ianuarie 2017 - 13:36, said:
Tot ce fabrica grupul VW, indiferent cum se numeste comercial, este produs vw group. In mod evident daca au ajuns aici, produsele, sunt bune daca s-au vandut. Ori raportul pret/calitate este unul foarte bun. De fapt, cel mai bun. Toyota in niciun caz nu poti spune ca face masini foarte bune. Exceptie face Lexus care se apropie de clasele premium europene. Totul e subiectiv pe lumea asta Edited by mufasa, 30 January 2017 - 13:42. |
|
#34
Posted 30 January 2017 - 13:42
Putina istorie:
How Toyota Became the World’s Largest Automaker Becoming the world’s largest automaker Toyota began exporting to the United States in 1957. Initially, adoption of its automobiles was a slow process, as this was the age of big cars. In 1973, the OPEC embargo and the resulting spike in oil and gas prices increased US consumers’ adoption of smaller cars. Toyota gained market share during the next few decades. Toyota opened its first US manufacturing facility via a joint venture with General Motors in 1984 in California. Toyota opened a wholly owned plant in Kentucky in 1988. Toyota established its US headquarters in 1982. It expanded into luxury cars in the 1980s, pickup trucks in the 1990s, and hybrids in the 2000s. Current market share Toyota became the world’s largest automaker by volume in 2008, surpassing General Motors (GM), the largest US automaker, for the first time. At the time, TM’s global market share stood at 13.8% while GM’s share was 12.8%. Since then, the battle to become world’s top automaker has intensified in the auto industry (IYK). Meanwhile, Volkswagen (VLKAY) also gained significant market share. The fourth-place automaker in 2008 with 9.6% market share, Volkswagen became the third-largest automaker in 2015 with 10.7% global market share. In 2015, Toyota had a global market share of 11.0%, higher than General Motors’s 10.8% market share. |
#35
Posted 30 January 2017 - 13:48
Kroghy, on 30 ianuarie 2017 - 13:34, said:
Insa daca iei in calcul faptul ca VW are produse mai scumpe decat concurenta si totusi vinde cel mai mult inseamna ca dpvd calitativ e mult peste concurenta. Edited by dan1980_25, 30 January 2017 - 13:53. |
#36
Posted 30 January 2017 - 13:50
Cum naiba toti infractorii ajung in topuri si cei cinstiti pierd mereu ?
Edited by bumpocbum, 30 January 2017 - 13:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users