Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
Last Updated: Nov 07 2017 23:29, Started by
Kroghy
, Jan 30 2017 12:21
·
0
#1117
Posted 24 May 2017 - 23:25
Cine vorbea de ridicol, omul care da like postarilor lui Torquemada ))
|
#1118
Posted 24 May 2017 - 23:27
La mine te referi? Eu nu-i dau like lui Torquemada si nimanui altcuiva. Eu dau like doar postarilor care mi se par interesante si cu care sunt de acord, indiferent din partea cui sunt.
|
#1119
Posted 24 May 2017 - 23:44
Kazmer, on 24 mai 2017 - 21:38, said:
Nu mai aberati. În trimestrul 1 Toyota a crescut 5% la fel ca si piata asta inseamna ca si-a pastrat cota de piata. VW a crescut 0.8% a pierdut la greu cota de piata si a cazut pe locul 3 . va fi din rau în mai rau va continua sa piarda cota de piata singura consolare e ca nu poate pierde locul trei general motors fiind la distanta mare. http://focus2move.co...-group-ranking/ Pe 2 este, nu pe 3. Matematica este grele, nu? Citeste cifrele incet, nu te grabi. La numarul de masini pe trimestru. Fortoso cu mine discuti? Postarile mele nu le intelegi, deci discutia iese din cadru. Nu stiu cui postezi, dar din continut, se vede ca nu.mi raspunzi. Edited by Torquemada-666, 24 May 2017 - 23:46. |
#1120
Posted 25 May 2017 - 00:45
sper ca noaptea sa va fie un sfetnic si sa va mai calmati, deja se agita apele prea mult pe acest topic.
|
#1121
Posted 25 May 2017 - 05:24
Torquemada-666, on 24 mai 2017 - 23:44, said: Pe 2 este, nu pe 3. Matematica este grele, nu? Citeste cifrele incet, nu te grabi. La numarul de masini pe trimestru. Fortoso cu mine discuti? Postarile mele nu le intelegi, deci discutia iese din cadru. Nu stiu cui postezi, dar din continut, se vede ca nu.mi raspunzi. Adauga cifrele Mitsubishi la Renault si vezi ca iese pe trei. |
#1122
Posted 25 May 2017 - 07:51
#1123
Posted 25 May 2017 - 07:57
valitudor, on 24 mai 2017 - 23:22, said:
vw va pierde cota de piata, va pierde orice loc fruntas, masinile lor vor fi din ce in ce mai slabe. E ok asa? Daca afirmatiile acestea le faceai la timpul prezent iti dadeam si tie un like. Torquemada-666, on 24 mai 2017 - 23:44, said:
Fortoso cu mine discuti? Postarile mele nu le intelegi, deci discutia iese din cadru. Nu stiu cui postezi, dar din continut, se vede ca nu.mi raspunzi. Exact, nu-ti raspundeam tie. Am alti 'prieteni' pe aici. |
#1124
Posted 25 May 2017 - 21:23
Torquemada-666, on 31 ianuarie 2017 - 00:06, said:
La ce vanzari mari are VAG, pe plan mondial, de mult nu mai ofera discounturile visate. Abia lasa cativa euro din pret, desi au scadalul in coada. Ei merg pe principiul, ca se vand oricum, si dc sa faca discount. La ei vad, ca functioneaza. Si totusi cu acestea, se mentin in topul preferintelor. Nu le cumpara ataat lume pentru ca sunt proaste, orice ar spune cine vrea. Si chiar daca au probleme, unele masini, oare ce-l face pe client sa-i mai cumpere odata si inca odata si tot asa? legat de emisiile vehiculelor comercializate: Si uite asa odata au platit o data in SUA despăgubiri cuprinse între 5.000 şi 10.000 de dolari Si o data sau odata "Un Tribunal din Veneţia a deschis calea pentru un proces colectiv împotriva Volkswagen" - "30.000 de persoane sunt interesate să ia parte la proces." |
#1125
Posted 26 May 2017 - 08:38
Ma tot nu inteleg care e problema "cine e pe primul loc"!!
Oricum eu consider ca e o concurenta ne fireasca intre VW care face parte dintr-un grup si Toyota... Daca ne gandim bine grupul VAG e mult peste Toyota, si deci banii vin la cei de sus, actionari... Iar de cand au o platforma comuna cu Seat, Skoda, nu cred ca se omoara ei atat cu doar cu vanzarile VW ! Din cauza ca fac parte din grupul VAG nu au fost afectati asa tare. Daca o alta firma ar fii fost in locul VW nu era exclus sa fie pe faliment acum... Plus ca nu uitati: Nu numarul de masini conteaza, ci profitul efectiv la final. Iar aici ei nu sunt cei mai tari ! Ce e mai usor sa vinzi masini la 15-30 mii sau la 50-100 mii ?! Plus ca costul de productie nu creste direct proportional cu costul de achizitie ! |
#1126
Posted 26 May 2017 - 09:02
Daca stirea urmatoare este adevarata :
http://www.hotnews.r...der-spiegel.htm atunci economia Germaniei va fi foarte afectata. La un calcul simplu , Germania a vandut anul trecut pe piata americana putin peste 1250000 de masini, deci nu ar parea o tragedie. Problema este ca mai mult de 950000 dintre ele sunt AUDI, BMW, Bentley, Porsche, deci masini scumpe care cu greu, daca nu imposibil sa mai fie absorbite pe alte piete. Nu stiu daca aceasta intentie a lui Trump se va materializa. Dar poate acum Germania se va gandi mai mult inainte de a strange relatiile cu Rusia prin spatele europenilor carora le dicteaza in schimb conditii umilitoare (vezi opozitia la tot felul de schimbari in domeniul auto). Daca insa aceasta intentie a lui Trump se va materializa, se vor produce schimbari importante si pe piata auto. |
|
#1127
Posted 26 May 2017 - 09:11
Stai relax, la fel zicea si de china, si au ajuns sa "extinda" colaborarea...
|
#1128
Posted 26 May 2017 - 09:13
fortzoso, on 26 mai 2017 - 09:02, said:
(vezi opozitia la tot felul de schimbari in domeniul auto). |
#1129
Posted 26 May 2017 - 09:37
Tu nu citesti ceea ce scriu, sau ai probleme de intelegere ? Ai vazut cuvantul migranti in postarea mea ?
Uite mai jos si una dintre 'opozitii' ale Germaniei : http://economie.hotn...lor-reuters.htm |
#1130
Posted 26 May 2017 - 09:49
fortzoso, on 26 mai 2017 - 09:37, said:
Tu nu citesti ceea ce scriu, sau ai probleme de intelegere Articolul ala de pe hotnews este preluat de pe Reuters, agentie care iata ce zice la un moment dat: Quote Germany is not alone in stalling. An inquiry by the European Parliament has accused EU member governments including Italy, France and Spain of repeatedly delaying the adoption of stricter car emissions tests, despite evidence that this has allowed pollution to go above legal limits. Asadar nu este vorba doar de Germania, ci de cele mai importante state din UE in ceea ce priveste constructia de masini. N-am inteles foarte bine cine este pentru aer de levantica si cine este impotriva. Germania, Franta, Spania si Italia e clar ca sunt impotriva. Cine e "pentru", Elvetia si Norvegia? Edited by valitudor, 26 May 2017 - 10:14. |
#1131
Posted 26 May 2017 - 10:51
Pai toti stiu de poluare, toti stiu cine o cauzeaza, dar la fel toti stiu ca nu se poate fara ea:).Pana si pe americani ii bate gandul sa dea inapoi la norme, si-au dat seama ca industria poluanta nu a disparut, doar s-a relocat prin china, si acu in loc sa cumpere ceva produs de ei, cumpara ceva produs in china, insa poluarea ne afecteaza pe toti.Iar la masini, atata timp cat poluarea se masoara pe stand, e ca si consumul dat de producator, adica basme...
In plus, cine isi imagineaza ca economia germaniei se duce si apoi noi o ducem mai bine, se inseala amarnic... Edited by fqx, 26 May 2017 - 11:03. |
|
#1132
Posted 26 May 2017 - 11:06
#1133
Posted 26 May 2017 - 11:21
#1134
Posted 26 May 2017 - 11:57
fqx, on 26 mai 2017 - 10:51, said:
Pai toti stiu de poluare, toti stiu cine o cauzeaza, dar la fel toti stiu ca nu se poate fara ea:).Pana si pe americani ii bate gandul sa dea inapoi la norme, si-au dat seama ca industria poluanta nu a disparut, doar s-a relocat prin china, si acu in loc sa cumpere ceva produs de ei, cumpara ceva produs in china, insa poluarea ne afecteaza pe toti.Iar la masini, atata timp cat poluarea se masoara pe stand, e ca si consumul dat de producator, adica basme... In UE se va trece la masuratori real-drive, dar si alea trebuie sa respecte un standard. Daca un producator considera ca e bine sa ignore standardul atunci e liber sa suporte consecintele, lucru care s-a intamplat si se va intampla in continuare. Dupa mine unui care a trisat la un punct poate la fel de bine sa triseze si la alte puncte, inclusiv la safety; daca statul nu pedepseste aspru astfel de tentative te invit pe tine sa dai in judecata producatorul... SUA nu da inapoi la normele de poluare ci reconsidera normele de CO2 care nu e poluant ci gaz cu efect de sera. Iar normele de CO2 de care pomenesti nu sunt vehiculate din prietenia lui Trump cu GM, ci a lui Trump cu industria de carbune. Cel putin declarativ, eu oricum pe declaratiile lui Trump nu ma bazez (cel putin aia cu germanii a fost un show tipic lui). Iar poluarea ne afecteaza pe toti cei care traim langa sursele de poluare, din acest motiv masurile punctuale la nivel de municipalitati si state. Edited by Hansolo, 26 May 2017 - 11:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users