Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Poze Dacia Solenza...ultimul racnet in domeniu auto!!!
Last Updated: Oct 06 2009 21:39, Started by
onyx
, Feb 27 2003 14:31
·
0
#37
Posted 28 February 2003 - 23:39
Quote Originally posted by Aditzanu' Offtopic: Did you ever see a Volvo? :cool: Am vazut eu un Mercedes Cobra implicat intr-un accident, lovit din spate de un BMW, in Oradea, cam acum 6-7 ani... Mercedes-ul a fost bagat intre 2 copaci, avea partea din fata putin turtita, dar din cauza izbiturii (ambele masini aveau peste 120) i s-a spart radiatorul si instalatia de aer conditoinat. In rest arata ca NOU Iar soferul nu a avut aproape nimic. BMW-ul parca era calcat de... tanc Arata ca o dacie cind o izbesti cu 100km/h perpendicular de o stinca Lungimea lui era jumatate, soferul CU GREU a putut fi scos afara din masina (norocul lui ca a scapat cu viata). Atunci m-am uitat si la tabla Mercedes-ului. Era de... 3mm Mai ceva ca tabla unui... TAB Asa ca chestia cu Volvo las-o mai moale... PS. Mercedes Cobra cred ca e o EXCEPTIE in materie de caroserie... |
#39
Posted 28 February 2003 - 23:43
#40
Posted 28 February 2003 - 23:50
Quote Originally posted by arty Bibicule... Volvo e foarte tare la capitolul sigurantza. nu shtiu daca este dar e printre cele mai sigure mashini. Volvo ARE tabla foarte tare... Mai nou au introdus shi o chestie noua pentru SUV'uri... antirolling Intr-adevar, s-a dovedit de... Anul Nou... :moo: Pina atunci credeam si eu in Volvo. Dar de atunci mi-am schimbat parerea... |
#42
Posted 01 March 2003 - 00:21
Mertanele vechi se tin destul de bine. Iar cele Diesel parca nu au moarte - are father una (ii plac cele de genul asta) si desi masina e mai batrana ca mine nu are aproape nici o problema - sunt unele parti la care nu s-a umblat niciodata. Singura problema a fost cand s-a spart un rulment (din cate retin era romanesc:ciocan:) la pompa de injectie, dar masina totusi s-a putut intoarce acasa 200km. Un motor bine facut si intretinut poate tine 100,000km fara probleme (cu ulei si cam atat).
Si intr-adevar tabla e incredibil de groasa in unele locuri - blindaj usor :yeah baby O problema e ca e un pic cam joasa si in ultimii 5 ani s-au spart 2 bai de ulei (evident - ambele in Bucuresti, unde circula 10% din timp...). In accidente e preferabil sa fii in ea decat in altceva - un sofer de Dacie a reusit sa nu o vada si sa iasa curajos dintr-o strada laterala. Urmarea a fost far spart si bara indoita + 1 Dacie cu aripa detasata , directie dusa, motor cu probleme si radiator crapat (nu a ajuns chiar pana la el, dar cumva a cedat). Volvo e taticul lor la capitolul securitate, dar din pacate masina nu te poate obliga sa porti centura. BTW: Voi va referiti la tabla de Mercedes bot-de-cal, anii '70 ([]-*-[]) sau cobra/rechin/W123, anii '80 (00-*-00)? Atunci au inceput sa le faca ceva mai usoare - apogeu la 190/W124. |
#43
Posted 01 March 2003 - 00:32
Quote Originally posted by bcata Legat de TCO, vrei sa facem o comparatie intre pretul reviziilor la Dacia si la Cielo? Ca am colegi care au Cielo, si cand ii vad cu facturi de 7.000.000 lei pentru o revizie, imi vine sa crap. Pai pe mine ma costa 2-3 mil, de unde diferenta? Bcata >> Eu am Cielo din decembrie '96. Am luat-o in rate pe 3 ani (asa a fost filmul). Per total (casco inclus pe cei 3 ani) m-a costat cam $13,500, ceea ce a fost perfect dpdv al masinilor pe care le puteai lua ATUNCI cu banii aia. Cea mai scumpa revizie tehnica a fost de 60,000km cind, conform manualului, a trebuit sa schimb cam tot: ulei+filtru, filtru benzina, curele transmisie, bujii, filtru aer, placute frina. TOTUL m-a costat (in vara anului trecut) ceva mai putin de 5,500,000 (la pretul de atunci). Care e DEPARTE de cei 7mil ai tai In rest NICIODATA nu am platit mai mult de 4,000,000 lei, inclusiv uleiul de schimb. Si INTOTDEAUNA am bagat cel mai BUN ulei disponibil, INDIFERENT de pret. Consider ca siguranta masinii merita MAI MULT decit 100,000 lei pe care i-as economisi la ulei... Acum am cam 90,000km (din care cam 75,000 facuti pe autostrazile din vest) si vreau sa o vind, sa imi iau alta noua (un VW cel mai probabil). Singurele probleme avute cu ea au fost un bec de ceata ars si contactorul de la mersul inapoi ars, adica nu se mai aprindea becul de mers inapoi (asta l-am schimbat de 3 ori in garantie si de inca 2 ori dupa aia...) De fiecare data cind cineva urca in masina pentru prima data, ma intreaba "cit e de veche masina?" Cind le spun, raspunsul e "tipic" : IMPOSIBIL! Nu are mai mult de 2 ani Ce vreau sa zic aici: colegii tai sau nu sint proprietarii acelor masini, sau pentru ei banii dati pe masina reprezinta cit dai tu pe un suc (adica NU muncesc pentru acei bani) PS. Nu vreau sa iti povestesc aventura (de GROAZA) traita de mine in 1993, cind dacia s-a scumpit de la 700,000 lei (ce vremuri... ) la 1,400,000 lei... si cind am fost trimis sa cumpar dacia cu ORICE pret care se mai vindea inca la vechiul pret. Aventura care s-a terminat, din FERICIRE, cu cumpararea unui Oltcit... Poate, daca ne vom intilni vreodata, la o bere iti voi povesti mai multe... Si de asemenea CE inseamna dacia... Am un vecin care a fost trimis de firma unde lucra sa aduca o dacie noua de la Timisoara la Oradea. A avut nevoie de... 3 zile!!! (i s-a defectat pe drum...) |
#44
Posted 01 March 2003 - 00:40
Cineva a avut placerea ca la 40 de km de Pitesti si 80km/h sa-i zboare capota unei proaspete SRN. A lasat-o acolo si i-a pus pe baieti sa i-o aduca acasa...
|
#45
Posted 01 March 2003 - 00:41
eu pot sa va spun ca am condus cateva masini straine si apoi am incununat cu o dacie. masinile vechi pana la 18 ani si se tineau f. bine.
dacia super nova - 6 luni - am iesit dupa 5 min. si l-am injurat pe proprietar ca m-a ademenit sa conduc cutia aia de conserve. diferenta era incredibila. |
#46
Posted 01 March 2003 - 17:21
Quote Originally posted by bcata In final, ce vreau eu sa va spun: haideti sa facem un mic experiment: in loc sa cerem Daciei calitate mai buna, haideti sa cerem Volksvagen-ului (de exemplu) preturi mai mici, la aceeasi calitate. Da' mici rau, ceva sub 5000$. Sa vedem ce pot face ei. Poate intr-adevar Renault sunt comunisti (cum spunea arty) si isi vad doar propriul interes, sau poate sunt chiar incompetenti.. Vad ca nu te-ai prins... Nu e vorba ca Renault sint comunisti. Problema e ca Renault e Renault, iar Dacia e... vehicol pe 4 roti, pe care unii il ridica la rangul de masina... De acord cu tine, ca dacia e pentru saraci. Dar e o MARE diferenta intre a spune ceea ce ai spus tu (cu care sint perfect de acord) si a incerca sa faci o comparatie intre dacie si... MASINI... Sper ca vezi DIFERENTA... Propaganda care se face in jurul daciei e cam deplasata si nu isi are rostul... Iar daca tu crezi ca o masina de €5,000 este pentru SARACI, atunci romania este o tara BOGATA... |
|
#47
Posted 01 March 2003 - 17:52
Tocmai asta e treaba! Eu nu compar Dacia cu nici o alta masina, pentru ca nu se pot compara: Dacia e net inferioara calitativ, dar pretul e cu mult mai mic. Iar evolutia fata de berlina este imensa. Eu am avut Oltcit inainte, si nu dadea 2 bani pe dacie, pentru ca stiam cum e. Eh, odata cu DSN-ul treaba s-a cam schimbat, si odata cu Solnitza asta treaba o sa se schimbe si mai mult. Gandeste-te, Renault vrea sa vanda din astea la export cu carul, ori pentru asta e obligat sa-i creasca calitatea.
Ce vreau eu sa spun este ca la pretul asta nu exista alternativa. Si singura optiune care ramane (Dacia, in speta) nu e chiar atat de rea pe cum se vehiculeaza. Da, cum am spus mai demult, are unele probleme, dar alea sunt rezolvabile. Si chiar simla lor existenta nu justifica diferenta de pret pana la o masina care sa nu aiba acele probleme. Si DA, diferenta intre un Megane si o DSN e mare. Cat sa incapa INCA doua DSN-uri la pret. Si iarasi DA, o masina de 5000$ (sorry ca tot folosesc $, dar nu am pe tastatura simbolul de euro) e pentru saraci, dar pentru aia care-si permit o masina. Atata timp cat nu exista in lumea asta o alta mai ieftina (repet, vorbim de masini noi), ce poate sa insemne? Cat despre bogatia Romaniei, ehe, stii si tu ce saloane auto vezi prin anumite parcari ale barurilor/hotelurilor cu fitze... dar asta e alt capitol. |
#48
Posted 01 March 2003 - 17:53
dacia este un ansamblu mecano-electric. In nici un caz poate fi referita ca masina. Eventual ca si atelaj :yeah baby
|
#49
Posted 01 March 2003 - 22:02
fratilor... decat sa dai 5000 de euroi pe o rasnita aaaa vroiam sa spun Dacia (care apropos, stiati ca inseamna Daca Ai Cap Ia-ti Alta? ) iti iei un VW la mana a doua... Care chiar daca este SH, este VW! dupa parearea mea, vw e a doua masina dupa Volvo... iar dacia, se situeaza pe undeva printre ultimile locuri (ultimul loc este ocupat cu mandrie de OPEL-singura diferenta fata de Dacia este ca nu stai cu umbrela in el cand ploua )
|
#50
Posted 01 March 2003 - 22:11
Astazi dimineata pe PRO TV la emisiunea Pro Motor, s-a afirmat ca Dacia este 5100EURO varianta de baza FARA TVA, deci rationamentul facut de mine la inceput, respectiv comparatia cu un Cielo, se schimba total in favoarea Daewoo, asta e adevarul.
A mai fost si un interviu telefonic cu vicepresedintele Dacia, Dl. Stroe, care a afirmat ca este foarte mandru de noua masina si ca a fost super testata, in ea investindu-se 40mil EURO. Sincer, deocamdata eu nu vad pe ce au dat banii astia, dar hai totusi sa mai stam jumate de luna si sa vedem ce o sa ne ofere Renault Romania. Greets, Speedo |
#52
Posted 01 March 2003 - 23:40
deci nu shtiu ce tot atzi scris voi p aici , dar totushi cred ca bcata are dreptate intrun fel . dar shi cei care au zis ca mashina e nashpa .
ce im palce la noua dacie e faptul ca nu mai e facuta cu rigla , e shi ea mai rotunda . totushi sar fi putut face mult mai bine la faruri fatza + spate . voi zicetzi ca ar fi mai buna o masina noua (alta marca) sau una SH . da , dar ce faci daca ai un accident , cat d mic este el . cat t costa sa o repari ? in afara d asigurare . ca asigurarea nu plateshte tot (nici aia full care e doar 90%) . tot trebe sa mai scotzi bani din buzunar . deci totushi pentru romania o dacie e mult prea buna luand in vedere faptul ca strazile nu sunt asfaltate klumea , shi cu o mashina nou e posibil sa ramai fara ceva din ea mult mai repede decat intro dacie . drept urmare ashteptatzi sa vedetzi ce o sa iasa din noua dacie (chiar daca nu e sa fie cine shtie ce noua inovatzie) shi apoi sa apara criticile adevarate . mie sincer imi palce Dacia supernova (cel putzin a unui tip d la mine care shi-a facuto chiar klumea) . bafta ... shi nu saritzi la concluzii greshite . |
#53
Posted 01 March 2003 - 23:44
Quote Originally posted by jok3r deci nu shtiu ce tot atzi scris voi p aici ......... Fara sa citesti TOT topicul, NU POTI sa-ti exprimi o opinie de luat in seama de noi. Greets, Speedo |
#54
Posted 02 March 2003 - 01:05
Quote Originally posted by bibicu Intr-adevar, s-a dovedit de... Anul Nou... :moo: Pina atunci credeam si eu in Volvo. Dar de atunci mi-am schimbat parerea... ce s-a dovedit ? vino cu dovezi clare! pana una alta sa-ti zic ceva... A intrat tata cu 120km/h intr-un caine pe care l-a facut PRAF.... dar Masina nu a avut NIMIC vorbesc de un volvo S40 1.8i 2000 daca era Dacie....nu mai zic ce se intampla |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users