Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Vodafone, where is the love?

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#37
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

 Pololica, on 11 ianuarie 2017 - 12:10, said:

Cel putin asa s-a intamplat la mine cu fidelizarea: mi-am modelat abonamentul in functie de ce aveam nevoie la momentul respectiv, fara umpluturi inutile (cel putin minutele pe internationale pe mobil sunt nule pentru mine, nu ma intereseaza, dar la cartela nu pot modela sa am X unitati ce vreau eu, imi baga pe gat X.000 de unitati doar de net si Y unitati sa le folosesc cum vreau si nu pot fi modificate).
Da, e un avantaj la abonament faptul ca ai libertatea de a-l configura conform nevoilor. Dar nu ai luat in calcul un lucru: desi iti poti face un abonament care sa se plieze pe nevoile tale, tot mai scump iesi decat cu o cartela care are umpluturi.

 alexpet, on 11 ianuarie 2017 - 13:17, said:

M-am suparat pe Vodafone, dupa mult timp de cand sunt abonat (15 ani?). Am incercat sa ma portez la Orange. A fost imposibil. Efectiv nu au vrut. Am fost de doua ori in shop si am sunat de trei patru ori la telefon. Efectiv nimeni nu stia ce trebuie sa fac, unde se depune cererea de portare, oferte, plus obraznicie. Am renuntat.....am prelungit tot la Vodafone
Bravo. Suparat pe Vodafone si in final legat de ei inca 2 ani.
Angajatul care a reusit performanta asta ar trebui promovat.

#38
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
daca altii nu m-au vrut ce era sa fac? Si...doar un an! :-)

#39
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Altii te vor, Vodafone iti pune bete-n roate ca sa nu te portezi.

#40
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
exclus. Nici nu am apucat sa fac cererea de portare. Doi ciumpalaci de la shop Orange, trei consultanti la telefon si unul pe chat nu au fost in stare sa-mi spuna unde si cum se poate completa si depune cererea de portare. Pasul umator era sa ma duc din nou in shop (a treia oara) cu laptopul dupa mine si sa le dau in cap celor de acolo. Nu am mai avut putere, si deja Vodafone-ul nu mi se mai pare asa de groaznic....

#41
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
The love is everywere...si la cartela Vodafone si la abonament Vodafone....depinde cum privesti si din ce pozitie privesti :) .Depinde si de noi...:)

#42
mircea999836

mircea999836

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 12.01.2010
Am avut 2 abonamente la vodafone pe o durata de 5 ani. De 9 ani am migrat spre cartela. E mai ok asa, sunt mai multe beneficii. Explicatia mea ar fi ca pe cartela cotizezi instant iar pe abonament mergi 14 zile pe credit!

#43
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
De cateva zile s-a realizat migrarea la cartela a abonamentului adolescent deja, in ciuda unei incercari a unei fete din magazinul vodafone sa-mi arate ca mi-ar fi mai bine sa platesc x euro lunar pentru beneficii fixe, inflexibile, decat sa platesc x+1 / x+2 euro la 28 zile pentru beneficii variabile. In fine, cu o mica codeala (deh, atatia ani abonat... e greu sa renunti si sa schimbi), am ignorat tabelul desenat si completat cu rapiditatea unui om care si-a invatat pe de rost poezia primita. Si ce sa vezi in prima dimineata de "cartelar": 0 credit si aplicatia myvodafone plina de erori. Dar nu vine bine ora 8 si deja 3 mesaje cu bonusuri, de la minute in retea si nationale, la sute de MB de net. Asta doar in prima zi. Si au tot curs de atunci. 0 euro
Deci vodafone, aici iti ascundeai iubirea :)

PS. Cu ceva ore in urma am primit si 2 oferte noi pentru abonament:
- 5E, nelim vdf, sute minute nationale, 2GB, contract 6 luni
- 7E, nelim national, 5GB, contract 6 luni.
Oau...

#44
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare!

 onzaueb, on 27 ianuarie 2017 - 13:19, said:

De cateva zile s-a realizat migrarea la cartela a abonamentului adolescent deja, in ciuda unei incercari a unei fete din magazinul vodafone sa-mi arate ca mi-ar fi mai bine sa platesc x euro lunar pentru beneficii fixe, inflexibile, decat sa platesc x+1 / x+2 euro la 28 zile pentru beneficii variabile. In fine, cu o mica codeala (deh, atatia ani abonat... e greu sa renunti si sa schimbi), am ignorat tabelul desenat si completat cu rapiditatea unui om care si-a invatat pe de rost poezia primita. Si ce sa vezi in prima dimineata de "cartelar": 0 credit si aplicatia myvodafone plina de erori. Dar nu vine bine ora 8 si deja 3 mesaje cu bonusuri, de la minute in retea si nationale, la sute de MB de net. Asta doar in prima zi. Si au tot curs de atunci. 0 euro
Deci vodafone, aici iti ascundeai iubirea Posted Image

PS. Cu ceva ore in urma am primit si 2 oferte noi pentru abonament:
- 5E, nelim vdf, sute minute nationale, 2GB, contract 6 luni
- 7E, nelim national, 5GB, contract 6 luni.
Oau...

In cazul in care ai avut un cont myVodafone in perioada in care ai avut abonament, este necesar sa il stergem astfel incat sa iti poti crea unul nou. Contul myVodafone nu se schimba automat cand treci numarul de pe abonament pe cartela, astfel ca a ramas cu specificul unui cont de abonament si de aici erorile pe care le ai.
Pentru a te putea ajuta, te rog sa ne oferi numarul de telefon pe care este creat contul prin mesaj privat.

Multumesc!

#45
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Multumesc, Vodafone, imi cer scuze ca nu am mentionat mai devreme, dar in aceeasi zi am rezolvat si problema contului MyVodafone cu ajutorul unui consultant Vodafone.

#46
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
da? si cum se ia legatura cu un consultant Vodafone? pe forum? ca la *222 si pe email am aflat doar ca o sa ma contacteze cineva in maxim 5 zile...asta era in urma cu 10 zile. Oare au murit toti?

#47
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Chat din aplicatie. Am asteptat cateva minute, dar e mai simplu decat apelul telefonic si "discutia" cu Andreea (sau cum se recomanda robotul :) ).

#48
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
extrem...extrem de greoaie comunicarea cu vodafone (am reusit pana la urma pe facebook) dar a durat cam doua ore pana sa obtin o informatie banala. Nu este normal....regresul este formidabil. Felicitari echipei manageriale! Se pare ca sintagma 'clientul nostru, sclavul nostru' devine deviza Vodafone.

Edited by alexpet, 31 January 2017 - 19:49.


#49
nicusan75

nicusan75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 21.04.2008
Dacă sunteți abonați, când vă întreabă Andreea cu ce vă poate ajuta, spune-ți că vreți să vă purtați. Imediat vă transferă la operator.

#50
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Tare asta. Deci numai cu amenintari de portare Andreea te transfera la operator.
Altfel stai si butonezi prin meniu pana te plictisesti apoi suni la numarul cu taxa.
E interesenta si strategia asta de a stoarce si cativa centi de la clienti, centi care se aduna si se fac mii sau zeci de mii de euro.

#51
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016
Daca sunteti abonati si doriti sa intrati in legatura cu un operator,sunt 3 cuvinte magice : portare,abonament,internet.

#52
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 Pololica, on 11 ianuarie 2017 - 11:51, said:

Toti au diferente intre cartel si abonamente.

La cartela:
  • primesti mai multe beneficii decat la abonament
  • esti "liber", in sensul ca poti alege din ofertele existente oricand, fara o perioada minima, doar sa ai creditul necesar (adica daca vreau azi ceva la 8 euro si maine e alta oferta la 6 euro, pot opta pentru oferta de 6 euro, fara batai de cap)
  • trebuie sa ai creditul (banii) inainte de a cumpara (activa) oferta
  • perioada e de 30 de zile (28/35 la Vodafone)
  • tva nu e inclus in pretul optiunii (la toti platesti suplimentar cota de tva)
  • nu ai telefoane subventionate (cel putin nu la nivelul abonamentelor)
  • o extraoptiune poate fi retrasa de la activare oricand de operator si sa ramai cu buza umflata
La abonament:
  • ai un contract si implicit o stabilitate (dar si obligativitatea ramanerii in retea pe perioada lui)
  • tva este inclusa in pretul abonamentului
  • data de facturare ramane fixa si nu trebuie sa te uiti in calendar si sa numeri zilele de la ultima reincarcare
  • ai 14 zile de plata din momentul facturii (deci ai perioada de pana 45 de zile de la cosnum sa platesti: adica daca suni la un numar taxabil din prima zi de facturare, poti plati pana la scadenta facturii ce urmeaza sa se emita)
  • ai diverse bonusuri ca abonat (puncte, bonusuri pe care le ofera operatorul, etc)
  • nu ramai fara telefon daca nu platesti la scadenta (e functional parca 60 de zile, pana la scadenta celei de a doua facturi neplatite)
  • oferta de terminale subventionate in functie de abonament
Deci fiecare are avantaje si dezavantaje. Ai libertatea sa alegi oricare din ele, dar cu dezavantajele de rigoare.

Un alt dezavantaj la cartela Vodafone este ca in ziua reinnoirii optiunii primesti vreo 7 sms-uri.

Personal ma dispera.

#53
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
nici macar cuvantul portare nu-i face mai activi, cel putin in cazul meu.....si nici asta nu ar fi lucrul cel mai inspaimantator ci faptul ca Orange-ul a fost si mai imobil si mai dezinteresat.

#54
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

 don_dannielo, on 31 ianuarie 2017 - 21:03, said:

Un alt dezavantaj la cartela Vodafone este ca in ziua reinnoirii optiunii primesti vreo 7 sms-uri.

Personal ma dispera.
Primim sms-uri pentru a fi informati.Normala situatia, pentru ca sunt bonusuri acordate ulterior activarii initiale a  extraoptiunii.Deranjant ar fi sa fii intr-o retea(nu este cazul VODAFONE), care nu ofera nimic...si ai primi doar un mesaj cum ca extraoptiunea s-a reinoit.Posted Image

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate