Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone, where is the love?
Last Updated: Feb 25 2017 11:40, Started by
onzaueb
, Jan 11 2017 10:18
·
0
#37
Posted 11 January 2017 - 17:14
Pololica, on 11 ianuarie 2017 - 12:10, said:
Cel putin asa s-a intamplat la mine cu fidelizarea: mi-am modelat abonamentul in functie de ce aveam nevoie la momentul respectiv, fara umpluturi inutile (cel putin minutele pe internationale pe mobil sunt nule pentru mine, nu ma intereseaza, dar la cartela nu pot modela sa am X unitati ce vreau eu, imi baga pe gat X.000 de unitati doar de net si Y unitati sa le folosesc cum vreau si nu pot fi modificate). alexpet, on 11 ianuarie 2017 - 13:17, said:
M-am suparat pe Vodafone, dupa mult timp de cand sunt abonat (15 ani?). Am incercat sa ma portez la Orange. A fost imposibil. Efectiv nu au vrut. Am fost de doua ori in shop si am sunat de trei patru ori la telefon. Efectiv nimeni nu stia ce trebuie sa fac, unde se depune cererea de portare, oferte, plus obraznicie. Am renuntat.....am prelungit tot la Vodafone Angajatul care a reusit performanta asta ar trebui promovat. |
#38
Posted 11 January 2017 - 18:03
daca altii nu m-au vrut ce era sa fac? Si...doar un an! :-)
|
#39
Posted 11 January 2017 - 18:06
Altii te vor, Vodafone iti pune bete-n roate ca sa nu te portezi.
|
#40
Posted 11 January 2017 - 19:08
exclus. Nici nu am apucat sa fac cererea de portare. Doi ciumpalaci de la shop Orange, trei consultanti la telefon si unul pe chat nu au fost in stare sa-mi spuna unde si cum se poate completa si depune cererea de portare. Pasul umator era sa ma duc din nou in shop (a treia oara) cu laptopul dupa mine si sa le dau in cap celor de acolo. Nu am mai avut putere, si deja Vodafone-ul nu mi se mai pare asa de groaznic....
|
#41
Posted 11 January 2017 - 19:53
The love is everywere...si la cartela Vodafone si la abonament Vodafone....depinde cum privesti si din ce pozitie privesti .Depinde si de noi...
|
#42
Posted 11 January 2017 - 22:36
Am avut 2 abonamente la vodafone pe o durata de 5 ani. De 9 ani am migrat spre cartela. E mai ok asa, sunt mai multe beneficii. Explicatia mea ar fi ca pe cartela cotizezi instant iar pe abonament mergi 14 zile pe credit!
|
#43
Posted 27 January 2017 - 13:19
De cateva zile s-a realizat migrarea la cartela a abonamentului adolescent deja, in ciuda unei incercari a unei fete din magazinul vodafone sa-mi arate ca mi-ar fi mai bine sa platesc x euro lunar pentru beneficii fixe, inflexibile, decat sa platesc x+1 / x+2 euro la 28 zile pentru beneficii variabile. In fine, cu o mica codeala (deh, atatia ani abonat... e greu sa renunti si sa schimbi), am ignorat tabelul desenat si completat cu rapiditatea unui om care si-a invatat pe de rost poezia primita. Si ce sa vezi in prima dimineata de "cartelar": 0 credit si aplicatia myvodafone plina de erori. Dar nu vine bine ora 8 si deja 3 mesaje cu bonusuri, de la minute in retea si nationale, la sute de MB de net. Asta doar in prima zi. Si au tot curs de atunci. 0 euro
Deci vodafone, aici iti ascundeai iubirea PS. Cu ceva ore in urma am primit si 2 oferte noi pentru abonament: - 5E, nelim vdf, sute minute nationale, 2GB, contract 6 luni - 7E, nelim national, 5GB, contract 6 luni. Oau... |
#44
Posted 27 January 2017 - 14:08
Salutare!
onzaueb, on 27 ianuarie 2017 - 13:19, said:
De cateva zile s-a realizat migrarea la cartela a abonamentului adolescent deja, in ciuda unei incercari a unei fete din magazinul vodafone sa-mi arate ca mi-ar fi mai bine sa platesc x euro lunar pentru beneficii fixe, inflexibile, decat sa platesc x+1 / x+2 euro la 28 zile pentru beneficii variabile. In fine, cu o mica codeala (deh, atatia ani abonat... e greu sa renunti si sa schimbi), am ignorat tabelul desenat si completat cu rapiditatea unui om care si-a invatat pe de rost poezia primita. Si ce sa vezi in prima dimineata de "cartelar": 0 credit si aplicatia myvodafone plina de erori. Dar nu vine bine ora 8 si deja 3 mesaje cu bonusuri, de la minute in retea si nationale, la sute de MB de net. Asta doar in prima zi. Si au tot curs de atunci. 0 euro Deci vodafone, aici iti ascundeai iubirea PS. Cu ceva ore in urma am primit si 2 oferte noi pentru abonament: - 5E, nelim vdf, sute minute nationale, 2GB, contract 6 luni - 7E, nelim national, 5GB, contract 6 luni. Oau... In cazul in care ai avut un cont myVodafone in perioada in care ai avut abonament, este necesar sa il stergem astfel incat sa iti poti crea unul nou. Contul myVodafone nu se schimba automat cand treci numarul de pe abonament pe cartela, astfel ca a ramas cu specificul unui cont de abonament si de aici erorile pe care le ai. Pentru a te putea ajuta, te rog sa ne oferi numarul de telefon pe care este creat contul prin mesaj privat. Multumesc! |
#45
Posted 29 January 2017 - 14:49
Multumesc, Vodafone, imi cer scuze ca nu am mentionat mai devreme, dar in aceeasi zi am rezolvat si problema contului MyVodafone cu ajutorul unui consultant Vodafone.
|
#46
Posted 29 January 2017 - 15:00
da? si cum se ia legatura cu un consultant Vodafone? pe forum? ca la *222 si pe email am aflat doar ca o sa ma contacteze cineva in maxim 5 zile...asta era in urma cu 10 zile. Oare au murit toti?
|
|
#47
Posted 29 January 2017 - 15:12
Chat din aplicatie. Am asteptat cateva minute, dar e mai simplu decat apelul telefonic si "discutia" cu Andreea (sau cum se recomanda robotul ).
|
#48
Posted 31 January 2017 - 19:47
extrem...extrem de greoaie comunicarea cu vodafone (am reusit pana la urma pe facebook) dar a durat cam doua ore pana sa obtin o informatie banala. Nu este normal....regresul este formidabil. Felicitari echipei manageriale! Se pare ca sintagma 'clientul nostru, sclavul nostru' devine deviza Vodafone.
Edited by alexpet, 31 January 2017 - 19:49. |
#49
Posted 31 January 2017 - 20:27
Dacă sunteți abonați, când vă întreabă Andreea cu ce vă poate ajuta, spune-ți că vreți să vă purtați. Imediat vă transferă la operator.
|
#50
Posted 31 January 2017 - 20:40
Tare asta. Deci numai cu amenintari de portare Andreea te transfera la operator.
Altfel stai si butonezi prin meniu pana te plictisesti apoi suni la numarul cu taxa. E interesenta si strategia asta de a stoarce si cativa centi de la clienti, centi care se aduna si se fac mii sau zeci de mii de euro. |
#51
Posted 31 January 2017 - 20:55
Daca sunteti abonati si doriti sa intrati in legatura cu un operator,sunt 3 cuvinte magice : portare,abonament,internet.
|
|
#52
Posted 31 January 2017 - 21:03
Pololica, on 11 ianuarie 2017 - 11:51, said:
Toti au diferente intre cartel si abonamente. La cartela:
Un alt dezavantaj la cartela Vodafone este ca in ziua reinnoirii optiunii primesti vreo 7 sms-uri. Personal ma dispera. |
#53
Posted 31 January 2017 - 22:33
nici macar cuvantul portare nu-i face mai activi, cel putin in cazul meu.....si nici asta nu ar fi lucrul cel mai inspaimantator ci faptul ca Orange-ul a fost si mai imobil si mai dezinteresat.
|
#54
Posted 01 February 2017 - 14:07
don_dannielo, on 31 ianuarie 2017 - 21:03, said:
Un alt dezavantaj la cartela Vodafone este ca in ziua reinnoirii optiunii primesti vreo 7 sms-uri. Personal ma dispera. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users