Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
S7 Edge se blocheaza din senin in Stand By
Last Updated: Jan 09 2017 09:09, Started by
neehanejga
, Jan 08 2017 13:22
·
0
#19
Posted 08 January 2017 - 14:13
f300, on 08 ianuarie 2017 - 13:57, said: Mdea, doar ca prin configuratie unii inteleg procesor si RAM, altceva nu mai exista pe linga. Display, dimensiuni fizice versus display, rezistenta la apa, camera, slot microSD - astea de obicei nu se pun la socoteala. Ce sa discuti cu niste copilasi care se bucura cand aud ca un samsung are ceva probleme, asta din zeci de milioane vandute. neehanejga, on 08 ianuarie 2017 - 14:01, said: Am postat in aria "Android" iar aceasta problema poate sa tina de partea de soft. Nu am postat aici cu problema la un laptop sau la o masina. nick5roo, on 08 ianuarie 2017 - 14:09, said:
Nu sunt hater și nici penibil. Pe mine mă intrigă Normal ca din 30 mil de produse o sa vezi mai multe stricate fata de produsele care s au vandut in 100.000 exemplare sa zic. Nu ti se pare logic? |
#20
Posted 08 January 2017 - 14:17
Chiar nu vreau să intru în polemică cu tine și nici nu mă interesează.
Eu vreau un telefon să fie fiabil și conform necesităților mele. Încheiat |
#21
Posted 08 January 2017 - 14:21
Asa si ce legatura are cu faptul ca unuia i s a stricat un S7 edge din zeci de milioane de unitati?
|
#22
Posted 08 January 2017 - 14:27
Tu ai citit ce am postat mai devreme? De ce continui? Am directionat către ariile specifice. Tot încerci să susți un telefon. În caz că ai observat pe aria ai o problemă la sistemul de operare (deschis de mine), ajut pe oricine, indiferent de ce marcă are. Chiar nu țin partea unui telefon. Dar constat că există două feluri de oameni: cei cu samsung și aifon și restul lumii!
|
#23
Posted 08 January 2017 - 14:33
Ce mai intrebi pe aici daca e in garantie.
Du-l la ei, ti-l resofteaza, mai faci teste timp de o luna si vezi daca merge. Daca ti-as spune ca e mai bine sa pui un custom ROM si nu ai probleme, l-ai resofta avand in vedere ca e in garantie si ai dat o gramada (aproape doua) de bani pe el ? |
#24
Posted 08 January 2017 - 14:38
nick5roo, on 08 ianuarie 2017 - 13:37, said:
Câți bani ai dat, atât face! Dar de, fani samshit. Sunt n modele cu aceiași configurație, la jumate de preț și suport foarte mare pe xda. Dar de, fala e mare! Si da exista doua categorii, unii care sunt multumiti de telefoanele lor si nu au nici o treaba cu altele, si haterii care daca vad un cuvant cheie "samsung, iphone..." gata se declanseaza ceva in ei si iese haterismul la iveala. |
#25
Posted 08 January 2017 - 14:39
#26
Posted 08 January 2017 - 14:44
f300, on 08 ianuarie 2017 - 14:39, said: Sincer cind am incercat sa cumpar o husa de sarbatori pentru cineva si n-aveam timp sa astept dupa posta am constatat ca restul lumii pentru vinzatori nu mai exista! Haterii sunt cei care țin cu dinții de o plăcere a lor și denigrează ceva ce cred ei că e mai bun decât al lor! Păstrați-vă plăcerile, nu sunt banii mei, faceți ce vreți cu ei! |
#27
Posted 08 January 2017 - 14:54
nick5roo, on 08 ianuarie 2017 - 14:44, said:
Nu am înțeles nimic din ce ai scris! Sper că nu ai uitat cât de ”politicos” ai fost gonit de pe aria oneplus, tot un mic hater erai. Ciudat, eu imi amintesc ce mult aberati cu cit de superioara e garantia oferita de un chinez cu o adresa de gmail garantiei de la emag. Si cum va ieseati cu totii din pantaloni cind va aratam buguri nerezolvate de un an jumate (din viata de vreun an jumate a lu' 1+) ca e vina mea cind alea erau confirmate in bug tracker-ul oficial. |
#28
Posted 08 January 2017 - 14:58
nick5roo, on 08 ianuarie 2017 - 13:46, said:
Nu e deloc invidie, e silă față de samshit că jegmănește omul! Vezi la profil ce telefon am și taci! Am copii mai mari decât tine poate, copilu Ca sa nu fiu offtopic... Incearca o reinstalarea de soft cu odin si vezi daca tot asa face. Daca da trimite-l in garantie, insista cu ea. Se putea intampla la orice alt telefon asa ca gura mica, joc din glezne. |
|
#29
Posted 08 January 2017 - 15:04
Da o sa incerc...
Nici eu nu am avut vreo problema cu precedentul model S5, si am zis sa trec la un model mai nou, dar ghinionul a fost de partea mea, se pare. Eu am venit aici sa cer un sfat, nu sa ne certam unii cu altii. E clar ca gusturile nu se discuta si fiecare e liber sa aleaga dupa bunul plac. Va multumesc frumos pentru raspunsuri! |
#30
Posted 08 January 2017 - 15:06
neehanejga, on 08 ianuarie 2017 - 15:04, said: Da o sa incerc... Nici eu nu am avut vreo problema cu precedentul model S5, si am zis sa trec la un model mai nou, dar ghinionul a fost de partea mea, se pare. Eu am venit aici sa cer un sfat, nu sa ne certam unii cu altii. E clar ca gusturile nu se discuta si fiecare e liber sa aleaga dupa bunul plac. Va multumesc frumos pentru raspunsuri! Ai avut doar ghinion. Puteai avea probleme cu oricare alta marca de telefoane |
#31
Posted 08 January 2017 - 15:37
danidica, on 08 ianuarie 2017 - 14:58, said:
Ca sa nu fiu offtopic... Incearca o reinstalarea de soft cu odin si vezi daca tot asa face. Daca da trimite-l in garantie, insista cu ea. Se putea intampla la orice alt telefon asa ca gura mica, joc din glezne. I-am mai comunicat celui care a deschis topic ca e liber sa-l trimita in service fiindca e in garantie. Nu or sa stea aia de acolo sa astepte sa se manifeste problema, ori il resofteaza din prima ori cunosc problema (daca e din punct de vedere hardware). Important este sa le arate problema celor la care preda telefonul ca sa treaca pe procesul verbal (in cazul in care e cumparat de la un dealer din oras sau un magazin al vreunui operator de telecomunicatii). Daca este din Bucuresti se poate prezenta la ESD Service (Samsung) la Apacca si intr-o ora e rezolvat. |
#32
Posted 08 January 2017 - 15:40
alseeme, on 08 ianuarie 2017 - 15:37, said:
Nu are rost sa jignesti pe aici. I-am mai comunicat celui care a deschis topic ca e liber sa-l trimita in service fiindca e in garantie. Nu or sa stea aia de acolo sa astepte sa se manifeste problema, ori il resofteaza din prima ori cunosc problema (daca e din punct de vedere hardware). Important este sa le arate problema celor la care preda telefonul ca sa treaca pe procesul verbal (in cazul in care e cumparat de la un dealer din oras sau un magazin al vreunui operator de telecomunicatii). Daca este din Bucuresti se poate prezenta la ESD Service (Samsung) la Apacca si intr-o ora e rezolvat. |
#33
Posted 08 January 2017 - 15:44
|
#34
Posted 08 January 2017 - 15:45
neehanejga, on 08 ianuarie 2017 - 15:04, said:
Da o sa incerc... Nici eu nu am avut vreo problema cu precedentul model S5, si am zis sa trec la un model mai nou, dar ghinionul a fost de partea mea, se pare. Eu am venit aici sa cer un sfat, nu sa ne certam unii cu altii. E clar ca gusturile nu se discuta si fiecare e liber sa aleaga dupa bunul plac. Va multumesc frumos pentru raspunsuri! Eu as verifica in special aplicatiile ce au drepturi de administrator si cele care au legatura cu economisirea consumului de baterie (Greenify sau altele), plus sa nu fie activata optiunea de "Power saving" sau "Ultra power saving" in momentele alea. |
#35
Posted 08 January 2017 - 15:47
#36
Posted 08 January 2017 - 15:51
Poti sa-i sugerezi intr-un mod mai frumos fiindca nu suntem in ghetou.
Concluzia este ca telefonul trebuie sa fie trimis in service. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users