Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu
#5347
Posted 07 April 2023 - 15:43
Eu mai am 14 luni de leasing si la fel - urmaresc piata
Inca nu stiu daca o sa o mai tin o perioada sau nu. Nici schimbatul masinilor la 3 ani nu mi se pare prea sustenabil ca sa fiu sincer - un 5 ani ar mai merge. |
#5348
Posted 07 April 2023 - 15:48
Nu e deloc sustenabil dar sweet spot la lease pare sa cam fie 3 ani (cel putin la astea din seria "premium") iar la Tesla nu poti sa pastrezi masina dupa lease; cam toate vin cu garantie bumper-to-bumper de 4 ani si ajuta cumva la durata asta de 3 ani ca urmatorul proprietar cumpara masina si inca e in garantie. (si mai ales ca daca o ia de la dealer, dupa acel 1 an de garantie urmeaza inca 1 an de "certified pre-owned").
O sa vad si eu ce va fi in 9 luni... mai urmaresc acum sa vad cum e cu piata, daca e sa dau vreo comanda care dureaza 3-4 luni sau..... sa pastrez masina dupa lease ca mai am 1 an garantie. |
#5349
Posted 14 April 2023 - 16:52
Uuuu ..... leaked facelift la Model 3 ... numai bine pentru refresh-ul de leasing din vara lui 2024 pentru mine ...
model3_facelift.jpg 228.36K 96 downloads Edited by ro_explorer, 14 April 2023 - 16:54. |
#5350
Posted 20 April 2023 - 16:04
sirronkcuhc, on 04 martie 2023 - 16:42, said:
Sa mai adaug si eu ceva informatii ca producatorii de EV au gasit aici la mine un loophole ca sa beneficiezi de tax credit de $7,500 chiar daca nu te incadrezi, daca faci lease. Asa ca la Tesla Model 3 cu $4,5k downpayment ajungi la o rata de $349/luna (inainte de taxe) pentru Model 3 RWD si $499/luna pentru Model Y. Screenshot 2023-03-04 at 6.22.50 AM.png O problema cu leasing-ul la Tesla e ca nu poti pastra masina dupa leasing asa ca defapt e un fel de long-term rental (dar oricum eu n-as fi vrut sa pastrez masina ca nu as vrea sa ma complic cu tinut masina aia in puf). TL;DR : Atat eu cat si nevasta-mea suntem indecisi iar pe piata actuala pare una din cele mai bune oferte gasite de mine. Ma uit la Model 3 pe ideea de a avea a doua masina in familie, in special nevasta-mea o va conduce si am luat una de la un prieten ca sa fac un test drive mai lung si sa vad cum ar fi de stat cu masina asta 3 ani. Partile bune:
Vroaim sa mai zic ca mi s-a parut ceva mai incet Model3 la plecatul de pe loc fata de Seria3; am zis ca doar e o senzatie dar acasa am cautat si pare ca nu a fost doar o senzatie. Masinile au o masa similara si nu stiu daca asta e un punct mai slab pentru Model3 RWD sau un punct bun pentru Seria3 si ce au reusit sa faca cu generatia actuala, platforma asta si combinatia motor si cutie de viteza. Nu e deloc o diferenta mare ci a fost o diferenta fata de asteptarile mele (cumva fara cutie de viteze si cu acel cuplu mai mare de la 0RPM, ma asteptam la mai mult) Fata de atunci cand m-am uitat eu (inceputul lui martie), preturile s-au mai dus in jos cu $2-3k. Masinile astea sunt pe stoc, livrare imediata si nu-mi dau seama cum astia ieftinesc masinile iar in acelasi timp alti dealeri cer peste pretul de lista. Model3 e acum cu $2k mai putin ca la inceputul lui martie cand m-am uitat eu la masina; la banii astia de <$40k se apropie de o Mazda3 in echipare de top (10-15% mai mult) si pare sincer o optiune interesanta pentru o platforma RWD cu centru de greutate mai jos, vizibilitate buna, acceleratie decenta, etc. Edited by sirronkcuhc, 20 April 2023 - 16:04. |
#5351
Posted 03 June 2023 - 16:57
sirronkcuhc, on 20 aprilie 2023 - 16:04, said:
Model3 e acum cu $2k mai putin ca la inceputul lui martie cand m-am uitat eu la masina; la banii astia de <$40k se apropie de o Mazda3 in echipare de top (10-15% mai mult) si pare sincer o optiune interesanta pentru o platforma RWD cu centru de greutate mai jos, vizibilitate buna, acceleratie decenta, etc. Screenshot 2023-04-20 at 6.55.32 AM.png Model3 RWD sau GTI FWD? (care btw, dealerii vor peste pret de lista) Edited by sirronkcuhc, 03 June 2023 - 16:57. |
#5353
Posted 03 June 2023 - 19:16
Sub $55k nu prea poti lua acum Golf R; a disparut ce era acum 5 ani cu masinile iar cu inflatia din ultimii ani, poti uita ca va mai ajunge vreodata la suma respectiva.
De asta ma si mira ca Tesla tot reuseste sa reduca preturile: M3P e la $53k. Edited by sirronkcuhc, 03 June 2023 - 19:23. |
#5354
Posted 03 June 2023 - 23:41
La kbb spune 45k, bine plus taxe efc ajungi la 50+ dar nu 55.
|
#5355
Posted 03 June 2023 - 23:55
Lasa kbb si du-te la dealer (in martie la mine aici in zona nu m-am putut apropia de GTI la pretul de lista si de Golf R la $10k markup).
Pe reddit si pe forumuri toti se bat cu pumnul in piept ca nu le cumpara cu markup dar dispar de la dealer repejor toate. La fel e si cu GR Corolla (tot vreo $10k peste MSRP). Uite de acolo de la tine. Poate, poate il scoti la MSRP doar daca accepti sa cumperi si service package upfront, il iei doar prin credit cu conditiile si dobanda pusa de ei (d-asta poti scapa daca il platesti dupa) si daca iti mai baga ei paint protection si ce mai e. Du-te la dealer si zi cum e La Tesla e pretul de pe site si aia e, stii de la inceput; ce nu e clar la Tesla e cu asigurarea care difera de la zona la zona (pe mine ma ajunge de 2.5 ori mai mult decat ce platesc acum si am cautat la mai multi asiguratori si inclusiv brokeri de asigurare). Edited by sirronkcuhc, 04 June 2023 - 00:10. |
#5356
Posted 04 June 2023 - 00:45
Prețurile kbb/edmunds sunt bazate pe media tranzacțiilor. Restul tine de negociere. Prețurile pe internet și ce pun aia pe geamul la mașina la dealer nu au avut niciodată nimic de-a face cu realitatea.
Oricum ce sa fac la dealer, in afara de pierdut timpul? Regula Nr 1 e oricum sa nu calci la dealer, te duci acolo numai ca sa semnezi actele și sa iei mașina. De aia imi place de Tesla ca ai scăpat de e-mailuri și timp pierdut la negocieri. Edited by vrajitoruldinoz, 04 June 2023 - 00:46. |
|
#5358
Posted 07 June 2023 - 03:30
$23k in California pentru cine se califica (cam cat Toyota Corolla entry level): https://finance.yaho...-195807162.html
Edited by sirronkcuhc, 07 June 2023 - 03:41. |
#5359
Posted 07 June 2023 - 05:39
E aproape imposibil sa obții amindoua creditele pentru ca cerințele sunt contradictorii.
Amândouă sunt aberante: California da bani săracilor sa ia cumpere pe care nu și le permit in timp ce la federal se dau bani bogatilor sa ia mașini de lux. Edited by vrajitoruldinoz, 07 June 2023 - 05:42. |
#5361
Posted 08 June 2023 - 04:27
La federal 300k$ e income limit pe familie care e de 5X venitul mediu si care in SUA e definit ca bogat (esti in top 2% cred) si masinile la care se aplica costa 50-80k care sunt masini de lux, pentru ca sunt o multime de masini foarte bune sub 30k.
|
|
#5362
Posted 08 June 2023 - 15:33
$300k e salariu de janitor la voi acolo ; lasa-l si pe el sa-si ia o Tesla cu $7.5k discount ca munceste mult: https://www.cnbc.com...-last-year.html
Au scazut pretul si la Model3 Performance cu $2k. Edited by sirronkcuhc, 08 June 2023 - 15:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users