Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu
Last Updated: Jun 08 2023 15:33, Started by
inuendo0
, Jan 07 2017 21:40
·
15
#5311
Posted 22 August 2022 - 07:53
#5312
Posted 22 August 2022 - 09:55
El se referea la SUA unde nu exista nici o restricție in privința modificărilor la o mașina (atita vreme cit trece testul de emisii, acolo unde e),
|
#5313
Posted 05 September 2022 - 00:27
#5314
Posted 05 September 2022 - 03:50
California permite ce-ți tuna ți-e, dar trebuie sa trecu testul de emisii care se face dupã citiva ani.
|
#5316
Posted 04 March 2023 - 16:42
Sa mai adaug si eu ceva informatii ca producatorii de EV au gasit aici la mine un loophole ca sa beneficiezi de tax credit de $7,500 chiar daca nu te incadrezi, daca faci lease.
Asa ca la Tesla Model 3 cu $4,5k downpayment ajungi la o rata de $349/luna (inainte de taxe) pentru Model 3 RWD si $499/luna pentru Model Y. O problema cu leasing-ul la Tesla e ca nu poti pastra masina dupa leasing asa ca defapt e un fel de long-term rental (dar oricum eu n-as fi vrut sa pastrez masina ca nu as vrea sa ma complic cu tinut masina aia in puf). TL;DR : Atat eu cat si nevasta-mea suntem indecisi iar pe piata actuala pare una din cele mai bune oferte gasite de mine. Ma uit la Model 3 pe ideea de a avea a doua masina in familie, in special nevasta-mea o va conduce si am luat una de la un prieten ca sa fac un test drive mai lung si sa vad cum ar fi de stat cu masina asta 3 ani. Partile bune:
Vroaim sa mai zic ca mi s-a parut ceva mai incet Model3 la plecatul de pe loc fata de Seria3; am zis ca doar e o senzatie dar acasa am cautat si pare ca nu a fost doar o senzatie. Masinile au o masa similara si nu stiu daca asta e un punct mai slab pentru Model3 RWD sau un punct bun pentru Seria3 si ce au reusit sa faca cu generatia actuala, platforma asta si combinatia motor si cutie de viteza. Nu e deloc o diferenta mare ci a fost o diferenta fata de asteptarile mele (cumva fara cutie de viteze si cu acel cuplu mai mare de la 0RPM, ma asteptam la mai mult) Edited by sirronkcuhc, 04 March 2023 - 16:42. |
#5317
Posted 04 March 2023 - 18:10
sirronkcuhc, on 04 martie 2023 - 16:42, said:
Daca e Standard Range e mai scumpa pentru ca bateria e LFP, care costa putin peste jumatate din valoarea masinii de inlocuit. La modelele Long Range/Performance ar trebui sa fie putin mai ieftina ca bateriile sunt de tip NMC, tehnologie mai veche. |
#5318
Posted 04 March 2023 - 18:25
La asigurari mai conteaza si elementele alea turnate de Al care in service nu se sudeaza, se inlocuiesc si...costa.
@sirronkcuhc Cu regret, nu siti nimic, nu ati condus, nu ati folosit, cum sa aveti atitea pretentii, e suficient ca este masina "premium", nu v-o permiteti, sint acri strugurii! Pentru urmatoarele comentarii: si daca vede cine trebuie...vor fi, mai ales la intimidare! Edited by Ion_Bumbu, 04 March 2023 - 18:26. |
#5319
Posted 06 March 2023 - 18:32
Wham Bam Tesla pe Youtube arata ca cele mai multe accidente cu masini Tesla au ca urmare reparatii costisitoare si chiar dauna totala economica.
Gigacasting-urile sunt geniale pe parte de montaj si productie, dar un dezastru la reparabilitate, exact cum sunt AirPods, le arunci cand se strica. Torpedoul, avariile si alte balarii minore se pot pune pe butoanele "S3XY" care se pot pune usor la masina, la fel si instrumentarul de bord digital care in functie de model arata viteza si selectorul cutiei pana la autonomie, harti si CarPlay. Urmaresc totul despre Model 3, Y este faina, dar este prea mare si "vaca" pentru ce am nevoie, desi un hayon nu strica la 3. Treaba cu CASCO imi da si mie frisoane, la fel si reparatiile in caz de accident, mai ales ca actuala Toyota a stat in service de 3 ori din cauza la 3 cascati. Iar dupa un nenorocit de far am stat doua luni, in plina pandemie, la un Auris, o masina de duzina. Pe lista scurta de inlocuit Auris, cam in 2 ani, vor fi 3, Prius 5 PHEV, UX sau Corolla 2.0HEV. La SR RWD pierd si dotari interioare pe langa baterie si motoare? Asteapta sa apara Hardware 4.0 la calculatorul central si acolo poate vor imbunatati parcarea cu sistem optic, ca si mie mi se pare dubios sa elimini senzorii cu ultrasunete. Pentru 3 exista Project Highland si pentru Y Juniper, care vor fi niste imbunatatiri aduse masinilor, momentan se speculeaza de la radar HD cu detectie de pietoni si antena incalzita, pana la cateva camere in plus si alte imbunatatiri de ordin mecanic. |
#5320
Posted 06 March 2023 - 18:39
Problema cu subansamblele trunate este ca sint din Al si de reparat s-ar repara ele ca Al se poate suda insa trebuie sudor si aparatura dedicata pentru Al iar aia costa bani, sudorul bun la fel iar ca sa faci 2-3 reparatii din alea pe an mai bine se schimba totul, sa plateasca asigurarile, urmarea e tariful pina in pod!
|
|
#5321
Posted 06 March 2023 - 19:41
Noi ne-am orientat spre altceva acum si am sarit peste Model3 si sunt zvonuri ca vor adauga inapoi senzorii de parcare.
Peste 11 luni imi expira lease-ul la cealalta masina si o sa vad atunci care e piata si cum va fi cu Tesla si alte EV-uri. connectorxp, on 06 martie 2023 - 18:32, said:
Torpedoul, avariile si alte balarii minore se pot pune pe butoanele "S3XY" care se pot pune usor la masina, la fel si instrumentarul de bord digital care in functie de model arata viteza si selectorul cutiei pana la autonomie, harti si CarPlay. connectorxp, on 06 martie 2023 - 18:32, said:
La SR RWD pierd si dotari interioare pe langa baterie si motoare? Edited by sirronkcuhc, 06 March 2023 - 19:42. |
#5322
Posted 07 March 2023 - 04:30
sirronkcuhc, on 04 martie 2023 - 16:42, said:
Sa mai adaug si eu ceva informatii ca producatorii de EV au gasit aici la mine un loophole ca sa beneficiezi de tax credit de $7,500 chiar daca nu te incadrezi, daca faci lease. Asa ca la Tesla Model 3 cu $4,5k downpayment ajungi la o rata de $349/luna (inainte de taxe) pentru Model 3 RWD si $499/luna pentru Model Y. Screenshot 2023-03-04 at 6.22.50 AM.png O problema cu leasing-ul la Tesla e ca nu poti pastra masina dupa leasing asa ca defapt e un fel de long-term rental (dar oricum eu n-as fi vrut sa pastrez masina ca nu as vrea sa ma complic cu tinut masina aia in puf). Asta e definitia lease, adica poti pastra masina dar la sfirsit platesti valoare reziduala. Nu cred ca Tesal trimite masinile la topit dupa 3 ani. Si cu 4500 si 400$ pe luna cu o restritie de 10000 de mile pe an e destul de dezavatajos. De banii aia, ok mai pui citeva mii, cumperi o masina mai banala oarecare si la 30k mile e inca noua. Tesla merita finciar dar numai in anumite conditii. Quote nu mi-au placut deloc scaunele; sunt foarte moi dar mi s-au parut foarte inguste in partea de jos si cu sezutul foarte scurt de nici macar la GTI/MX5/BRZ si alte masini sport in care am stat n-am avut asa ceva (asta e deal breaker pentru mine) eu am 1.85m inaltime si scaunele astea pe partea de sezut n-au nicio extensie gen cum au alte masini din clasa (Seria3) Tot 185 si am GTi care are scaune foarte comode, parerea mea. Daca e ca la GTI e foarte bine. |
#5323
Posted 07 March 2023 - 04:37
vrajitoruldinoz, on 07 martie 2023 - 04:30, said:
Asta e definitia lease, adica poti pastra masina dar la sfirsit platesti valoare reziduala. Nu cred ca Tesal trimite masinile la topit dupa 3 ani. Nu poti pastra masina la Tesla dupa ce ti se termina "lease". De pe site-ul Tesla: |
#5324
Posted 07 March 2023 - 05:14
Lease = long term rental.
Faptul ca poti cumpara masina la sfisrit e irelevant, poti cumpara oricind o masina de 3 ani. |
#5325
Posted 07 March 2023 - 05:44
Mie nu mi se pare deloc irelevant faptul ca poti sau nu cumpara masina la final; e greu de zis daca planul de acum se va mai pupa cu cel de peste trei ani si nu e deloc rau sa ai optiunea respectiva.
Foarte multi care au terminat lease in 2021 si inceput de 2022, au cumparat masina la final de lease si vandut-o ulterior pe o suma mai mare. Apoi cum am mai zis, producatorii au gasit un loophole cu tax credits de $7,500 si il baga in leasing chiar daca nu te incadrezi ca income daca ar fi sa cumperi masina. . |
|
#5326
Posted 07 March 2023 - 05:47
Quote Foarte multi care au terminat lease in 2021 si inceput de 2022, au cumparat masina la final de lease si vandut-o ulterior pe o suma mai mare. Pai exact de aia au facut asta. In conditii de inflatie nu o sa mai ofere nimeni asa ceva. Doar ca Tesla se misca si adapteaza mai repede. Nu poti sa blochezi pretul pe 3 ani (fara dobinda!) si la sfirsit sa fie optiunea ta, sau daca o sa poti o sa te coste. Daca ai de invinovatit pe cineva, ala e guvernul nu firmele auto. E ca si cum ai spune ca bacile sunt de vina ca sunt dobiznile mari. Singura variajta sa poti ingheta pretul e sa platesti masina toata la momentul achizitiei. Edited by vrajitoruldinoz, 07 March 2023 - 05:48. |
#5327
Posted 07 March 2023 - 05:49
Cu leasing (exclud Tesla aici) stii de la inceput care e valoarea masinii peste 3 ani ca producatorul estimeaza cat crede el ca va fi; cate-odata ghiceste, alteori nu si iese el mai bine daca returnezi masina sau iesi tu mai bine daca, cumperi masina.
Plus ca sunt tot felul de calculatoare cum ar fi https://leasehackr.com/calculator si, stiind toate datele de la inceput iti faci o idee cam ce dobanda e prin lease si daca e avantajos pentru tine sau nu. vrajitoruldinoz, on 07 martie 2023 - 05:47, said:
Pai exact de aia au facut asta. In conditii de inflatie nu o sa mai ofere nimeni asa ceva. Nu stiu de ce zici ca nu o sa mai ofere nimeni asa ceva ca toti ofera asa ceva (mai putin Tesla). Edited by sirronkcuhc, 07 March 2023 - 05:49. |
#5328
Posted 07 March 2023 - 05:49
Quote La Model 3 si Model Y nu s-a putut cumpara masina dupa leasing niciodata. Interesant, aici chiar nu inteleg de ce. Ce fac cu masinile alea? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users