Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Restituire produse cumparate in magazin
Last Updated: Dec 07 2016 23:15, Started by
Bogdan199O
, Nov 28 2016 22:01
·
0
#19
Posted 28 November 2016 - 23:10
in realitatea mea se intampla des ca produsele pe care le cumpar sa functioneze intocmai cum scrie pe ambalaj
|
#20
Posted 28 November 2016 - 23:10
xcit, on 28 noiembrie 2016 - 22:58, said:
A-data de 32 am luat si eu de la cel.ro si l-am folosit intr-o camera video auto....se bloca la maxim 4 min,in cel mai fericit caz...de regula nu tinea 1 min si se bloca, era clasa 10 uhs-1....l-am trimis in service(ce le-au trebuit 20 de zile, il reparau?) si cica mi-au pastrat banii ca avans pt o comanda noua, le-am cerut sa mi-i inapoieze pe card...cica dureaza 14 zile, niste bagabonti toti Edited by Bogdan199O, 28 November 2016 - 23:11. |
#21
Posted 28 November 2016 - 23:23
vezi ca Altex are o campanie proprie "retur in 31 de zile" prin care se obliga sa accepte returul oricaror produse, nu numai a celor cumparate prin contracte la distanta: http://altex.ro/regu...tur-in-31-zile/
vezi daca te incadrezi (desi mi-e greu sa cred ca mai ai ambalajul intact) |
#22
Posted 28 November 2016 - 23:27
rosix, on 28 noiembrie 2016 - 22:48, said:
Data viitoare, fii baiat destept si comanda de pe net. Apoi, daca nu-ti place produsul, retur instant. Totusi, iti spun din experienta ca, peste 60% din produse nu rezista la teste.. adica sunt umplute de marketing si de vorbe goale ele, in sine, fiind niste chinezarii cu brandul pe ele. Dar e datoria ta de consumator informat sa citesti review-uri inainte de a cumpara si sa te protejezi cat poti tu de tzepe. PS: Pentru o tzeapa de 60 lei chiar nu merita sa te iei la tranta cu Altex... La ce performante te asteptai tu de la un card A-Data de banii astia? Sa mearga ca un Kingston Traveller Fury 3.0 nu-i asa? Daca intrebai inainte, ti-as fi recomandat asta, la aceiasi bani https://goo.gl/gkP8Y7 _Smiley_, on 28 noiembrie 2016 - 23:10, said:
in realitatea mea se intampla des ca produsele pe care le cumpar sa functioneze intocmai cum scrie pe ambalaj Nu mai incerca sa pari tu mai special born2lose, on 28 noiembrie 2016 - 22:18, said:
nu stii bine. da, au voie sa refuze returnarea unui produs pentru ca a fost cumparat din magazin. nu, nu il poti returna pe motivul ca nu corespunde cu descrierea, adica 'se pare ca atat poate'. sunt aproape sigur ca pe ambalaj scrie de viteze 'de pana la... ', dar nu garanteaza o viteza minima. |
#23
Posted 28 November 2016 - 23:38
Campania Altex apropo de returul in 31 de zile s-a vrut o replica de marketing la ceea ce ofera emag dar doar ca si cifra 31 > 30 ...Trebuie citit atent regulamentul pentru ca difera mult de cel de la emag. Online se aplica legea nu regulamentul lor smecher, chiar daca sunt doar 14 zile nu 31.
Din pacate vitezele trecute pe carduri sunt umflate de majoritatea producatorilor ... Conteaza totusi si cum faci testarea card reader bun, port USB 3, etc. Edited by MD, 29 November 2016 - 00:03. |
#24
Posted 29 November 2016 - 01:09
De la Emag am cumparat eu monitorul asta:
http://www.emag.ro/m...u/pd/D9MKH3BBM/ si dupa 2 saptamani am mers si am intrebat ce trebuie sa fac ca sa-l returnez. N-au facut figuri deloc, au intrebat daca vreau banii cash sau tichete valorice, am zis doar ca vreau sa-l schimb cu alt monitor. Am mers sa fac comanda pentru celalalt abia cu cateva zile inainte sa expire cele 30 de zile in care-l puteam returna, nimeni n-a comentat nimic, nici macar n-au intrebat daca s-a intamplat ceva cu el, ba chiar mi-au zis sa ma grabesc caci in cateva zile expira termenul. Mi l-au schimbat fara probleme, chiar daca le-am spus cand l-am predat ca monitorul merge perfect, n-are nici o problema, nu-i zgariat, n-are nici pe dracu doar ca nu-l vreau eu si cu asta basta. Totusi, am avut grija cat l-am folosit sa nu-l zgariu, murdaresc, etc, am pastrat ambalajul original cat mai bine, l-am dus intr-o stare cat de buna am putut eu inapoi, am bagat inapoi in cutie fiecare saiba, piulita, si hartii, etichete, tot, caci am banuit eu de la inceput ca o sa-l schimb atunci cand am vazut ca nu-i asa cum credeam eu ca va fi. E drept, cel pe care l-am luat in locul lui a fost aproape dublu la pret. Si acum imi pare rau dupa el, caci LG-ul era super-fain, culori frumoase, tot ce vrei (in afara de formatul ultrawide, astea nu mi-au placut niciodata)... din pacate a trebuit sa-l schimb, caci pentru mi-a trebuit mie nu era bun. Edited by Phobos, 29 November 2016 - 01:29. |
#25
Posted 29 November 2016 - 06:52
Initiator,mai mergi de 2 ori la Altex cu masina si ai dublat pierderea. Da-l incolo de saracie de card,stick sau ce naibii o fi... Atat scandal pentru 60 de lei.
Da...stiu...esti cetatean european si ai drepturi... Ca doar asa spun la TV,nu? Ca si colegul de mai sus. Pune card de 32G intr-o camera auto,care ma gandesc ca nu era GO PRO.. si..se blocheaza. Soc.. Va trebuie si scule care sa citeasca carduri si stickuri de sute de giga..si sa mearga la viteze mari Mai schimbati si rasnitele alea de calculatoare.. Ma rog,am vazut si ''oameni'' care au facut tambalau pentru un bec de 10 lei. |
#26
Posted 29 November 2016 - 08:33
Bogdan199O, on 28 noiembrie 2016 - 23:10, said:
Inainte erau curierii nesimtiti si au inceput si magazinele online sa fie asa. Si mie mi-au spus ca la acea cerere pe care am completat-o voi primi un raspuns in 15 zile. Le-am lasat numarul de telefon. Parca vad ca ma suna un numar de call center cateva secunde si cand incerc sa sun inapoi nu imi va raspunde nimeni. mariovrs, on 29 noiembrie 2016 - 06:52, said:
Initiator,mai mergi de 2 ori la Altex cu masina si ai dublat pierderea. Da-l incolo de saracie de card,stick sau ce naibii o fi... Atat scandal pentru 60 de lei. Da...stiu...esti cetatean european si ai drepturi... Ca doar asa spun la TV,nu? Ca si colegul de mai sus. Pune card de 32G intr-o camera auto,care ma gandesc ca nu era GO PRO.. si..se blocheaza. Soc.. Va trebuie si scule care sa citeasca carduri si stickuri de sute de giga..si sa mearga la viteze mari Mai schimbati si rasnitele alea de calculatoare.. Ma rog,am vazut si ''oameni'' care au facut tambalau pentru un bec de 10 lei. nu camera era rasnita ci cardul, am luat 2 bucati identice, unul merge(scire taiwan pe el) si celalalt(china) nu....logic ca l-am trimis in service, ca asa e procedura...pe calculator l-am testat cu 10 programe si mergea perfect, e vorba de viteza de scriere pe care n-o putea face in camera Edited by xcit, 29 November 2016 - 08:33. |
#27
Posted 29 November 2016 - 18:23
Uite aici stick daca vrei viteza, nu gluma, mai rapid ca unele SSD-uri interne la scriere. Costa pe masura, bineinteles:
.emag.ro/memorie-usb-kingston-hyperx-savage-128gb-usb-3-1-3-0-hxs3-128gb/pd/DBPT6YBBM/###similar-exp_center-1_4&recid=iw3pkwr3-gpwg961ewoo-C.c17_a185.S.SIMILAR-0mgxpf0 |
#28
Posted 30 November 2016 - 00:27
Am desfacut un calorifer electric si cand l am montat n a mai mers , 1 an mai avea garantie din 2 , l am trimis inapoi la emag si mi au dat suma inapoi , cu conditia sa cumpar tot de la ei.
La fel am patit si cu un alt produs . Asa m a convins emag sa cumpar 10 produse pana acum de la ei. Domo mi a facut figuri cu o tableta , nu a mai mers incarcata din senin , mi au spus ca e din cauza apei si a venit si lovita si cu un buton blocat , de atunci nu mai cumpar de la domo. |
|
#29
Posted 01 December 2016 - 13:24
#30
Posted 01 December 2016 - 22:40
aladdin2k, on 01 decembrie 2016 - 13:24, said:
Lucru care i-a dus la faliment . La prima faza nu prea am inteles: cumperi lucruri ca sa vezi ce e in ele, le strici, apoi le faci retur?!? N am rupt niciun sigiliu , nu aveam mari sperante sa inlocuiasca produsul , chiar m a surprins , ce sa zic , norocul meu ) |
#31
Posted 03 December 2016 - 11:11
@mariovrs
Altex e intr-un mall de unde mai fac cumparaturi cand vin acasa cu metroul, nu e cost mare, decat cateva minute in plus la un drum. Nu trebuie sa gandesti asa, doar magazinele au de castigat daca toti renuntam sa ii tragem la raspundere pe cei care vand altceva decat sustin. @_Smiley_ si restul: Nu ma intereseaza campaniile Altex sau eMag cu cat maresc ei termenul de retur. Astea sunt proceduri care nu intereseaza pe consumator, pentru ca procedura niciunui magazin nu este mai presus de lege. Am facut deja reclamatie la ANPC. |
#32
Posted 03 December 2016 - 12:26
daca tot o dai cu legea in sus si in jos, nu ne spui si care anume este legea care se aplica aici?
|
#33
Posted 03 December 2016 - 12:34
Tu chiar nu ai inteles ca am platit pentru un produs care nu corespunde cu ce scrie pe eticheta, iar apoi mi-a fost luat produsul? Am ramas si fara produs si fara bani. Tie iti place sa te prosteasca magazinele sau esti angajat al unui magazin? Daca da, stai tu asa si nu faci nimic, ca mie nu imi place sa dau bani pe ceva si sa nu ma aleg cu nimic inapoi. Legea 449 din 2003, actualizata in 2016 printr-o ordonanta ( nu ii stiu numarul si nu stau sa il caut acum ).
Edited by Bogdan199O, 03 December 2016 - 12:36. |
|
#34
Posted 07 December 2016 - 21:59
Luni am fost sunat de un angajat Altex care mi-a spus ca returul meu a fost refuzat pe motiv ca produsul a fost cumparat in magazin si procedura lor nu permite returul. Ieri am fost sunat de un angajat care mi-a spus ca pot veni in magazin sa ridic banii pe produs. Se pare ca intre timp au primit un apel de la ANPC. Acum am venit de la magazin cu banii.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users