Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Restituire produse cumparate in magazin
Last Updated: Dec 07 2016 23:15, Started by
Bogdan199O
, Nov 28 2016 22:01
·
0
#1
Posted 28 November 2016 - 22:01
Va salut!
Saptamana trecuta, de black friday am cumparat de la Altex un card de memorie, convins de viteza de scriere ce o promitea, dar si de pretul bun, raportat la performanta promisa. Se pare ca nici nu se apropie de viteza scrisa la specificatii, este undeva sub jumatate. L-am testat pe mai multe dispozitive si se pare ca atat poate. Astazi am fost la Altex sa returnez produsul. Casierul mi-a spus ca se pot returna doar produsele cumparate online. Nu mi-a venit sa cred asta, asa ca am insistat sa il returnez. Mi-a luat produsul si bonul si m-a pus sa completez un formular: "Cerere restituire sume incasate in cont Altex", care cuprindea numele si prenumele meu, CNP-ul, tip document vanzare ( bon fiscal in cazul meu ), pret produs, data cumpararii si data completarii formularului. Acest formular cuprindea si datele mele bancare: IBAN, nume banca, sucursala, nume beneficiar, dar casierul mi-a luat formularul si a spus ca nu e nevoie de aceste date, ca oricum nu mi se va accepta returnarea produsului. Casierul m-a lasat initial fara bani, fara produs si fara vreo dovada ca am cumparat ceva, a plecat si abia dupa ce i-am cerut o dovada ca am lasat acel formular, mi-a dat o copie. Din cate stiu eu, este legal sa se poata returna un produs in 30 de zile de la cumparare, indiferent de motiv, chiar daca nu s-a stricat, ci doar pentru ca nu corespunde cu descrierea. Au voie sa refuze returnarea unui produs pentru ca a fost cumparat din magazin si nu online? |
#2
Posted 28 November 2016 - 22:18
nu stii bine. da, au voie sa refuze returnarea unui produs pentru ca a fost cumparat din magazin. nu, nu il poti returna pe motivul ca nu corespunde cu descrierea, adica 'se pare ca atat poate'. sunt aproape sigur ca pe ambalaj scrie de viteze 'de pana la... ', dar nu garanteaza o viteza minima.
|
#3
Posted 28 November 2016 - 22:19
in mod normal nu sunt obligati sa accepte returul (discutam aici de cumparare fizica, nu de contract la distanta)
problema e la partea cu performanta. daca ai dreptate si produsul nu e ca in reclame, teoretic ar trebui sa-l poti returna. DAR: e greu de crezut ca un producator a pus in vanzare un produs care nu respecta performantele din reclama. e mult mai usor de crezut ca acele performante au fost obtinute in niste conditii pe care tu nu ai reusit sa le reproduci. |
#4
Posted 28 November 2016 - 22:21
Da, viteze pana la...
Dar cand testez cardul pe camera video pentru care l-am cumparat si nu pot sa inregistrez video la rezolutia care vreau, nu inseamna ca nu il pot folosi? Am folosit produsul si in telefon, l-am incercat si pe mai multe laptop-uri. Ajunge pana la 17-18 mb/s constant, in loc de 45 mb/s, cat scrie pe cutie. Oamenii pentru asta il cumpara, capacitate si viteza de scriere. Ca asa ar putea sa scrie pe o eticheta 100 mb/s pentru a atrage cumparatori si el sa scrie la 5 mb/s. |
#5
Posted 28 November 2016 - 22:25
#6
Posted 28 November 2016 - 22:26
aici ai dreptate si nu prea - e imposibil ca producatorul sa testeze cardul pe toate mediile posibile si imposibile, de-asta pun o viteza maxima (care probabil e atinsa in niste conditii ideale), pe care tu nu ai cum s-o atingi. asta e ca si consumul la masina, e clar ca niciuna nu scoate consumul declarat de producator, dar asta nu e motiv s-o returnezi si n-o sa-ti dea nimeni banii inapoi pe o masina pt ca consuma mai mult decat in specificatii.
crocko.dilul, la care articol te referi mai exact? Edited by born2lose, 28 November 2016 - 22:28. |
#7
Posted 28 November 2016 - 22:33
Stiu ca e greu de reprodus conditiile in care producatorul a testat produsul in combinatie cu alte produse. Daca toate celelalte echipamente ating viteze mult mai mari in combinatie cu alte medii de stocare, printre care si carduri, e clar ca in combinatie cu cardul cumparat de mine, viteza este scazuta datorita acestuia. Chiar nu am ce sa fac cu acest card, nu imi place sa pierd timpul prin magazine, dar am dat 60 de lei pe un produs care nu face ceea ce spune ca face, am dat banii degeaba.
|
#8
Posted 28 November 2016 - 22:34
Cardurile de memorie sunt definite dupa viteza minima de scriere, acele clase,prin care producatorul garanteaza o anumita viteza,ce e peste e bonus.
|
#9
Posted 28 November 2016 - 22:37
pune si tu un link, sa stim despre ce produs e vorba.
|
#10
Posted 28 November 2016 - 22:44
Nu stiu daca scria un minim.
Era un card A-Data de 64 GB, acum nu mai e pe site, au foarte putine produse fata de cate aveau inainte. |
|
#11
Posted 28 November 2016 - 22:46
Specificatiile de pe ambalaj sunt puse ca "sa puna cumparatoru" botu'.
Este exact ca la receiverele si boxele de 1.000 lei care le vedem prin Altex,Media Galaxy si care promit sute de watti. Bogdan199O, on 28 noiembrie 2016 - 22:44, said:
Nu stiu daca scria un minim. Era un card A-Data de 64 GB, acum nu mai e pe site |
#12
Posted 28 November 2016 - 22:48
Bogdan199O, on 28 noiembrie 2016 - 22:01, said:
Din cate stiu eu, este legal sa se poata returna un produs in 30 de zile de la cumparare, indiferent de motiv, chiar daca nu s-a stricat, ci doar pentru ca nu corespunde cu descrierea. Au voie sa refuze returnarea unui produs pentru ca a fost cumparat din magazin si nu online? Data viitoare, fii baiat destept si comanda de pe net. Apoi, daca nu-ti place produsul, retur instant. Totusi, iti spun din experienta ca, peste 60% din produse nu rezista la teste.. adica sunt umplute de marketing si de vorbe goale ele, in sine, fiind niste chinezarii cu brandul pe ele. Dar e datoria ta de consumator informat sa citesti review-uri inainte de a cumpara si sa te protejezi cat poti tu de tzepe. PS: Pentru o tzeapa de 60 lei chiar nu merita sa te iei la tranta cu Altex... La ce performante te asteptai tu de la un card A-Data de banii astia? Sa mearga ca un Kingston Traveller Fury 3.0 nu-i asa? Daca intrebai inainte, ti-as fi recomandat asta, la aceiasi bani https://goo.gl/gkP8Y7 Edited by rosix, 28 November 2016 - 22:54. |
#13
Posted 28 November 2016 - 22:54
Da, o sa comand de pe net, doar cu plata ramburs. Am fost aproape de o teapa cand am comandat un produs, am platit online si am asteptat vreo 2 saptamani sa vina, dupa ce am trimis 2 mail-uri si am sunat sa le spun ca le voi face reclamatie ( asta s-a intamplat la alt magazin ).
Produsul era ceva de genul asta: http://www.compari.r...64gb-class-10-a de lei.usdx64guicl10-ra1-p175932937/ Pe poza de pe compari.ro scrie 30 mb/s, pe cel care l-am luat era scris 45 mb/s si nu avea adaptor, era ambalat diferit. Nu vreau sa aud comentarii ca trebuia sa cumpar Kingston sau Hama, daca e produs de vanzare, trebuie sa faca ce scrie ca face, indiferent de marca si pret. A costat 69 de lei. |
#14
Posted 28 November 2016 - 22:57
Uita-te in politica de conf + retur de pe site.Acolo scrie, din cate stiu ai voie la 3 retururi pe an daca ai cumparat cele 3 produse din magazin(Altex/Media).Am impresia ca mai scrie ca nu se accepta la retur produsele cu ambalaj deteriorat(al tau...)Citeste politica!
Ai UP TO , nu e garantat.Garantata e clasa. Off : Imi era lene scriu,stateam pe ganduri, am reusit intr-un final ) Edited by ionutz_joe2009, 28 November 2016 - 23:14. |
#15
Posted 28 November 2016 - 22:58
Am returnat la altex un produs cumparat din magazin , era vorba de un voltmetru-usb auto care indica 16 v cu motorul oprit si 22 v cu motorul pornit . E drept ca l-am luat pe seful de raion pana in parcare sa-i arat minunea ca nu credea , l-am pus si la masina lui . Se poate dar trebuie sa sti poezia , efectiv mergi cu aparatul si le demonstrezi daca este nevoie ca acel card este o petarda , cand areti unui om dovezi clare nu mai ramane loc de discutii , asa cu nu merge pe cutare efectiv ii doare la patina la ce il folosesti acasa de nu merge .
|
|
#16
Posted 28 November 2016 - 22:58
Bogdan199O, on 28 noiembrie 2016 - 22:44, said:
Nu stiu daca scria un minim. Era un card A-Data de 64 GB, acum nu mai e pe site, au foarte putine produse fata de cate aveau inainte. |
#17
Posted 28 November 2016 - 23:00
in principiu firma te asigura ca performantele din reclame sunt cat mai apropiate de realitate. vorbim de o realitate "palpabila", nu una din laboratoarele de testare.
|
#18
Posted 28 November 2016 - 23:06
_Smiley_, on 28 noiembrie 2016 - 23:00, said:
in principiu firma te asigura ca performantele din reclame sunt cat mai apropiate de realitate. vorbim de o realitate "palpabila", nu una din laboratoarele de testare. Realitatea palpabila este ca toti sunt niste tzepari, plecand de la chinezii care il fabrica, continuand cu producatorul caruia i se rupe ca produsul e neconform desi e brandul lui inscriptionat si terminand cu retailerul care zilnic numara prostii care au plecat cu produse neconforme in brate, din magazin. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users