Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină
Last Updated: Dec 27 2023 11:17, Started by
mcjohn
, Nov 08 2016 23:09
·
10
#37
Posted 11 August 2017 - 09:15
Nu-l pune nimeni să gonească, devine riscant într-adevăr. Dacă mergi constant cu 20-25 km/h e de ajuns. Ca și cum ai pedala, ăla să fie scopul. Nu transpiri și câștigi prin faptul că poți parcurge distanțe incomparabil mai mari decât dând la pedale pentru că nu obosești și poți menține ore întregi același "ritm".
|
#38
Posted 11 August 2017 - 10:43
caiuscorneliu, on 11 august 2017 - 09:15, said:
Nu-l pune nimeni să gonească, devine riscant într-adevăr. Dacă mergi constant cu 20-25 km/h e de ajuns. Ca și cum ai pedala, ăla să fie scopul. Nu transpiri și câștigi prin faptul că poți parcurge distanțe incomparabil mai mari decât dând la pedale pentru că nu obosești și poți menține ore întregi același "ritm". Foarte bine spus, dar ma uitam la amicul meu cand facea teste, cand "pisca " acceleratia se batzaia pe bicicleta, nu stiu cum sa exprim, trebuia sa tina serios de ghidon, si totul a culminat precum am spus cu accidentul, probabil ca acum au imbunatatit kiturile respective,in fine, este alegerea personala a fiecaruia |
#39
Posted 11 August 2017 - 10:51
Hai ca m-ati starnit si inginerul din mine nu-mi da pace.
O bicicleta este proiectata pentru ceva. Sa te apuci sa faci din ea altceva, pentru care ea nu a fost proiectata, din start este o greseala. Asta e motivul pentru care am spus ca indiferent de kit-ul folosit ca motor, este intr-un final o improvizatie. Cadrul si intreaga bicicleta nu au fost proiectate pentru vibratiile produse de un motor cu ardere interna, prinderile pe cadru ale ansamblului, etc. Am vazut de-a lungul timpului o gramada de variante. Fie cu motorul deasupra rotii fata, fie cu motorul in zona pedalierului, fie cu motorul in spate. In zeci de ani de cand s-au produs asemenea biciclete, unele chiar gandite din fabrica asa, nu au avut trecere prea mare in randul utilizatorilor. Motivul e simplu, pentru asta exista minimotoretele cu pedale care sunt proiectate cap-coada pentru destinatia respectiva. Nu mai spun nimic de sistemul de franare, faptul ca ciclistica unei biciclete este mult diferita de ciclistica unei minimotorete sau a unui scuter. Respect alegerea fiecaruia, respect opinia fiecaruia dar... ce este evident, se vede din avion. |
#40
Posted 11 August 2017 - 14:14
Inițial, cînd am deschis acest topic nici prin gînd nu mi-a trecut că mă voi lupta cu cineva, ptr a demonstra alegerea făcută.
Am scris pe un alt topic cu biciclete, povestea mai în detaliu. Acolo, băieții povestesc cum pedalează cîte 100-200 km/zi. De multe ori afirmă că depășesc 40 km/h. Eu cu greu ating 25 km/h. Stau în mediul rural. Pînă în oraș sînt aprox 20 km. Dînd la pedale, distanța aceasta o parcurg în 1h , sau 1,1/2h. Depinde din ce parte bate vîntul. De obicei (90% din cazuri) vintul bate din față. Adică merg cu 15 - 20 km/h. Este mai mare plăcerea să dai la pedale, cînd afară sînt peste 50'C. Iar cînd cobori de pe bicicletă miroși "a primăvară "! Inițial am crezut că voi schimba cîteva păreri… vis-a-vis de motor, vînzător, întreținere și alte detalii legate de exploatarea motorului ! Cînd colo… "vulpea cînd la struguri n-ajungea spunea că-s acri"! Eu cred că... Am auzit că... Am văzut eu pe unul care... Frate, ai motor, dă-ți cu părerea! N-ai motor, lasă-i pe cei ce au să comenteze ! La revedere ! |
#41
Posted 11 August 2017 - 16:24
Aseară am început montarea lui.
Mi-a luat 1-2 ore pînă am reușit să pun pinionul pe roata din spate. Cînd să prind motorul de cadru, altă problemă. Cadrul avea vreo 42 mm diametru, iar locul dintre șuruburi era de 40 mm. Am încercat să folosesc adaptoarele... imposibil! Găurile adaptoarelor erau la 50 mm. Și de aici începe circul! Taie, sudează, polizează.... Am căutat setul de filiere și tarozi., n-am dat de ei. După multe ore de chinuială, am reușit să montez motorul. Acum altă bubă! Pedalele ating toba! Să văd ce pot să-i fac. Screenshot_2017-08-04-09-19--picsay.png 155.55K 78 downloads 2017_08_11__17_01_56.jpeg 93.66K 87 downloads Să văd ce-oi mai găsi în viitor. |
#42
Posted 11 August 2017 - 16:48
Eu cand l-am montat, nu am taiat nimic. Si nici nu am polizat. A intrat la fix pe cadru biciclei. Si aveam o petarda de bicicleta DHS Kreativ, Cea mai ieftina gasita.
Si vreau sa spun ca mergea bine. Mergeam cu 35-40 km/h fara probleme. |
#43
Posted 11 August 2017 - 19:36
Norocosule.!
E sudată aiurea? Am tot bătut la ea, nu cedează! Am făcut-o bucăți, bucăți! Lovea pedala în ea. Duminică o sudez la loc. Să văd ce mai găsesc. 2017_08_11__18_15_18.jpeg 94.17K 88 downloads 2017_08_11__18_15_09.jpeg 111.34K 82 downloads 2017_08_11__19_06_47.jpeg 85.07K 77 downloads Edited by mcjohn, 11 August 2017 - 19:43. |
#44
Posted 12 August 2017 - 07:36
mcjohn, on 11 august 2017 - 14:14, said:
Inițial, cînd am deschis acest topic nici prin gînd nu mi-a trecut că mă voi lupta cu cineva, ptr a demonstra alegerea făcută. ... Frate, ai motor, dă-ți cu părerea! N-ai motor, lasă-i pe cei ce au să comenteze ! La revedere ! Cat despre aia cu vulpea care zice ca nu ajunge la struguri ca-s acri, doar farul de la bicicleta mea costa mai mult decat motorul tau Nu mai face afirmatii care nu-si au rostul. Pe forum, asta se intampla, se comenteaza, fie ca ai, fie ca nu ai motor. Apropos, tu de ce ai comentat inainte sa ai motor? Si pe bune, nu te lupti cu nimeni, nu are nimeni nimic cu tine si te simti persecutat total aiurea, esti cam sensibil. Pune-i si aripi daca vrei, nu mai trai cu impresia ca sta cineva in calea fericirii tale. Eu iti doresc la modul cel mai sincer sa fii bucuros pentru alegerea facuta si achizitia sa te satisfaca 1000% dar sa fii constient ca ai postat pe un forum si nu pe contul tau personal de facebook si aici, oamenii isi dau cu parerea, uneori gresit, alteori bine. Ca, asa e-n viata. P.S. sper sa nu te apuci sa te saluti cu motociclistii dupa ce iti pui motorul asta pe bici P.P.S. am avut doua motociclete (de 750 ambele), de noi... acum, daca nu am fost cuminte, vezi, am ajuns la bicicleta |
#45
Posted 13 August 2017 - 05:58
mcjohn, on 11 august 2017 - 19:36, said:
Norocosule.! E sudată aiurea? Am tot bătut la ea, nu cedează! Am făcut-o bucăți, bucăți! Lovea pedala în ea. Duminică o sudez la loc. Să văd ce mai găsesc. 2017_08_11__18_15_18 2017_08_11__18_15_09 2017_08_11__19_06_47 |
#46
Posted 14 August 2017 - 07:54
Toba am rezolvat-o!
2017_08_13__15_53_40.jpeg 74.38K 97 downloads 2017_08_13__15_53_56.jpeg 81.73K 91 downloads Acum, eu am stricat brida ptr întinzătorul de lanț, am crezut că este ptr prinderea motorului și mă miram de ce nu se potrivesc găurile! 2017_08_11__05_47_00.jpeg 53.03K 79 downloads Acum trebuie să fac alta! Mai trebuie să-mi storc creierii să văd cum reușesc să fac accelerația, deoarece coarnele mele sînt îndoite și nu vreau să renunț la ele. Cînd îmi obosește mîna într-o poziție, o mut în alt loc. Practic conduc bicicleta precum aș avea un volan. IMG_20161115_110835.jpeg 92.6K 78 downloads 2017_08_02__09_00_13.jpeg 103.53K 85 downloads (Aici, am găsit o țestoasă pe drum! Am oprit și am traversat-o strada! ) Am încărcat pe Youtube clipul cu despachetarea! Kit motor pentru bicicleta . Despachetare 2017 08 09 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zl2z2cn_N_Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] În rest, gogoși pe sîrmă! (Minciuni) În poza de prezentare, motorul are blazon (o firmă care se respectă își alege un blazon, precum Audi, Opel, sau BMW). În realitate nu are. Coletul nu are nici manual cu instrucțiuni de montaj. Nici chei ptr montaj, deși în prezentare sînt trecute! Screenshot_2017-08-14-08-31--picsay.png 137.1K 80 downloads Screenshot_2017-08-14-08-32--picsay.png 66.69K 74 downloads [ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170814/ab7c1e33c3a860470de11349b5f9bc3d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (Așa arată prezentarea coletului celor de pe eBay.) 2017_08_09__16_00_36.jpeg 81.62K 67 downloads Iar ceea ce am primit corespunde cu poza lor, deși în prezentare ar mai conține și piesele lipsă! |
|
#47
Posted 23 August 2017 - 22:35
După multă chinuială, am reușit și eu să montez chitul.
În urmă cu cîteva zile, în timp ce încercam să montez carburatorul, acel bolț, de pe mijloc, cred că se numește "cui ponton", l-am scăpat jos și a dispărut. L-am căutat ore în șir vreo 3 zile, dacă nu l-am găsit am comandat un "kit ptr repararea carburatorului", am completat piesa lipsă din puzzle, iar azi am pornit motorul. Nu știu ce mai trebuie reglat la el, ptr că nu merge rotund. Parcă ar merge în 3 pistoane (din 4). De asemeni, la pornire, dau cîte 200-300 m la pedale pînă dă să o ia din loc. Merge ptr o sec, apoi stă 2 mai merge una, mai stă 3 , după încă 100-200 m, o ia din loc. Asta, doar cînd e motorul rece. Cînd e cald, e suficient să dau de 3 ori din pedale și a luat-o ! Aici e testul de azi ! Test speed 23-08-2017. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/24TEch_QTns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Screenshot_2017-08-21-10-13--picsay.png 74.87K 41 downloads Piesa pierdută de mine. |
#48
Posted 24 August 2017 - 11:18
Nu exista cui ponton. Unii, folosesc in mod eronat exprimarea de cui poantou. Poantou vine din franceza, pointeau, care inseamna ac/cui. Asa ca e ca si cum ai spune cui-cui. De fapt este vorba de un ac, cui, element care de fapt este o supapa care iti inchide si deschide alimentarea cu combustibil in camera de nivel constant a carburatorului.
Un motor intr-un piston oricum nu are un mers rotund sau lipsit de vibratii dar orice carburator trebuie corect reglat astfel incat amestecul aer-combustibil sa fie unul corespunzator pentru o buna functionare a motorului. Nu vreau sa te superi pe mine si nici sa par rautacios dar te-ai bagat intr-o treaba care te depaseste. Cauta un mester care sa te ajute sa pui la punct si motorul si montajul acestuia pe bicicleta. Succes in continuare si persevereaza, nimeni nu s-a nascut invatat dar raman la ideea ca mai bine luai o minimotoreta la mana a doua. Unele dintre ele le poti lua aproape pe nimic si chiar functioneaza bine, arata bine. |
#49
Posted 24 August 2017 - 14:05
serginho74, on 24 august 2017 - 11:18, said: Nu exista cui ponton. Unii, folosesc in mod eronat exprimarea de cui poantou. Tot așa am găsit și eu scris ! Dar am crezut că este o greșeală de redactare ! Azi am dat bicicleta unuia care se lăuda că a avut un Piagio . La o viteză mai mică, sub 20 km/h se simte cum se înfrînează. Și el a confirmat același lucru ! Acel cui (am să atașez o poză făcută cu camera, dar momentan nu o am în telefon), are în capătul superior niște inele (5) și o siguranță pe unul din ele. Băiatul care mi-a livrat kitul de schimb , mi-a spus că acel cui (pe care eu l-am comandat ) este puțin mai lung decît cel original. Dar că au același diametru. (Vînzătorul m-a sunat, să-i explic despre piesa pe care am pierdut-o. A luat un carburator, dintr-un alt set motor, apoi s-a dus la raftul unde erau kit-urile de reparat, le-a comparat și mi l-a trimis pe cel mai asemănător.) Azi am mai coborît un inel de pe cui. Sînt la inelul 3. Să văd cum merge ! Nu mă supăr ptr corecție ! Cum o să mă supăr, dacă nu mă pricep !!! Edited by mcjohn, 24 August 2017 - 14:10. |
#50
Posted 24 August 2017 - 16:23
mcjohn, on 14 august 2017 - 07:54, said:
Toba am rezolvat-o! 2017_08_13__15_53_40 2017_08_13__15_53_56 Acum, eu am stricat brida ptr întinzătorul de lanț, am crezut că este ptr prinderea motorului și mă miram de ce nu se potrivesc găurile! 2017_08_11__05_47_00 Acum trebuie să fac alta! Mai trebuie să-mi storc creierii să văd cum reușesc să fac accelerația, deoarece coarnele mele sînt îndoite și nu vreau să renunț la ele. Cînd îmi obosește mîna într-o poziție, o mut în alt loc. Practic conduc bicicleta precum aș avea un volan. IMG_20161115_110835 2017_08_02__09_00_13 (Aici, am găsit o țestoasă pe drum! Am oprit și am traversat-o strada! ) Am încărcat pe Youtube clipul cu despachetarea! Kit motor pentru bicicleta . Despachetare 2017 08 09 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zl2z2cn_N_Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] În rest, gogoși pe sîrmă! (Minciuni) În poza de prezentare, motorul are blazon (o firmă care se respectă își alege un blazon, precum Audi, Opel, sau BMW). În realitate nu are. Coletul nu are nici manual cu instrucțiuni de montaj. Nici chei ptr montaj, deși în prezentare sînt trecute! Screenshot_2017-08-14-08-31--picsay Screenshot_2017-08-14-08-32--picsay [ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170814/ab7c1e33c3a860470de11349b5f9bc3d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (Așa arată prezentarea coletului celor de pe eBay.) 2017_08_09__16_00_36 Iar ceea ce am primit corespunde cu poza lor, deși în prezentare ar mai conține și piesele lipsă! mcjohn, on 23 august 2017 - 22:35, said:
După multă chinuială, am reuşit şi eu să montez chitul. În urmă cu cîteva zile, în timp ce încercam să montez carburatorul, acel bolţ, de pe mijloc, cred că se numeşte "cui ponton", l-am scăpat jos şi a dispărut. L-am căutat ore în şir vreo 3 zile, dacă nu l-am găsit am comandat un "kit ptr repararea carburatorului", am completat piesa lipsă din puzzle, iar azi am pornit motorul. Nu ştiu ce mai trebuie reglat la el, ptr că nu merge rotund. Parcă ar merge în 3 pistoane (din 4). De asemeni, la pornire, dau cîte 200-300 m la pedale pînă dă să o ia din loc. Merge ptr o sec, apoi stă 2 mai merge una, mai stă 3 , după încă 100-200 m, o ia din loc. Asta, doar cînd e motorul rece. Cînd e cald, e suficient să dau de 3 ori din pedale şi a luat-o ! Aici e testul de azi ! Test speed 23-08-2017. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/24TEch_QTns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Screenshot_2017-08-21-10-13--picsay Piesa pierdută de mine. Curiozitatea mea: cum ai adaptat turometrul? Si ce ciclocomputer ai folosit? Eu am luat unul electronic si o lua razna cand porneam motorul. Edited by XL700VA, 24 August 2017 - 16:24. |
#51
Posted 24 August 2017 - 20:34
XL700VA, on 24 august 2017 - 16:23, said:
Aprinderea electronica exista, este aceea chestie pe care tu ai numit-o (corect) CDI. Am să decupez un clip, să-ți arăt, un motor american, care nu pornește la pedală, ci ori la buton, ori la sfoară !!! Quote Scula de bujii ... este cheia de bujii care o vad pe roata dintata in poza. Adaptor cadru sectiune mare era o piesa care permitea gaurirea cadrului. Sigur era si aia, nu ai bagat de seama. Am văzut în pozele altor vînzători că au și acest set de chei. Dar privește în poza lor de pe sit și nu sînt. Nu este nici adaptorul ptr diametru mare al cadrului !!! Privește în clip. Am scos piesă cu piesă ! Nu e ! Apoi le-am pozat și jos ! Arată-mi-o tu care e. În pungă nu au mai rămas decît clemele , piulițele și șaibele ! 2017_08_09__16_00_43.jpeg 74.92K 33 downloads 2017_08_09__16_00_36.jpeg 81.62K 34 downloads Quote Asa facea si la mine. Dimineata cand era rece (si mai era si frig afara) dadeam la pedale de mi se acrea pana pornea. Quote Curiozitatea mea: cum ai adaptat turometrul? Si ce ciclocomputer ai folosit? Eu am luat unul electronic si o lua razna cand porneam motorul. Screenshot_2016-02-17-21-49-41.png 116.42K 29 downloads Screenshot_2016-02-17-21-54-03~01.png 45.71K 16 downloads Azi am terminat primul litru de benzină ! Bezamăgit ! Mă așteptam să merg vreo 75 km cu 1 l de benzină. Cînd colo,... nici 50 !!! Deci motor nou, consumul se duce peste 2 l /100 km. Screenshot_2017-08-24-21-05-45.png 195.2K 15 downloads Screenshot_2017-08-24-19-31-35.png 76.5K 14 downloads 2017_08_24__19_32_11.jpg 53.59K 14 downloads Timp de funcționare, cam 1,1/2 ore. Viteza ... cam 30 km/h. Turația motorului ... cam 4000 rot/min. Deși nu umblam l-a viteză, cînd scădea la 3800, cînd creștea la 4700 ! Cred că în funcție de cum bătea vîntul. Nu știu cît a fost consumat și cît pierdut (o dată mi-a căzut bicicleta cînd închideam poarta, altă dată, am desfăcut carburatorul și a mai curs ceva pe jos), iar partea cea mai ciudată, este că-mi plînge motorul. Găsesc ud mereu butucul de la pedale. Partea de deasupra a motorului, are garnitură, dar cele 2 părți nu sînt lipite . Este în spațiu cam de 1-2 mm între ele ! E normal ? Și cam atît deocamdată ! |
|
#52
Posted 25 August 2017 - 18:23
Chestia cu butucul ud nu e normala. Nu are voie sa curga benzina. Unde e acel spatiu ca nu imi dau seama. Fa o poza.
Referitor la turometru, intrebam cum l-ai adaptat, adica cum citeste turatiile ... ca nu imi dau seama. |
#53
Posted 26 August 2017 - 04:22
Din cauza asta iti merge motorul prost ,pentru că trage aer pe unde îti udă butucul.la motoarele în doi timpi carterul trebuie să fie etanș.
|
#54
Posted 26 August 2017 - 05:31
in "63-"65 am avut un carpati cu motorul pe roata din fata ce mindru eram
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users