Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardu si bacsisu
 Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon
 installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono
 Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3
 

Un 4x4 accesibil

- - - - -
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#55
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Ala intra la "drum pietruit"? Din cauza noroiului nu urci.
Si vine primaria sa dezapezeasca pe acolo? Cred ca-s foarte plictisiti. Decit sa-ti mai iei un fier de mii de euro vezi ce meseriasi/santiere/constructii ai prin zona si ce poti improviza cu niste materiale si un bacsis. Drumul e mult mai important, poate mai vine careva la tine, poate ai o urgenta.

Edited by f300, 28 October 2016 - 07:14.


#56
aliusa

aliusa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 10.08.2009
cea mai buna varianta de 4x4 la bugetul tau ar fi un Land Rover freelander(cu volan pe stanga si inmatriculat ajunge undeva la 2500 e) am testat eu 2 pana acum si merita doar ca atentie motor 2000 diesel(modelul de bmw) nu 1,8 benzina ca-s consumatoare.asta in cazul in care vrei 4x4 neaparat cu toate ca repararea drumului cred ca e cea mai buna varianta

#57
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,918
  • Înscris: 27.04.2010
Acolo drumu-i problema, nu masina. Cauta sa mai iei din "cocoasa" aia, sa nu mai fie asa abrupta, ca asta nu te lasa sa urci. Combinata cu noroiul ... ca piatra cam lipseste ... Daca pui niste piatra, in asa fel incat urcarea sa se faca putin "in trepte", dar urcabile, sa-ti dispara "cocoasa" de sus, vei putea urca linistit.

Edited by shymano, 28 October 2016 - 07:58.


#58
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,545
  • Înscris: 26.11.2006

View PostMikeSpike, on 28 octombrie 2016 - 00:52, said:

"Pentru sanatatea d-voasta faceti zilnic miscare(sport)".Hai ma,ce draq,pt.3,5,50 mt schimbi masina?
Sunt 500 m de la rampa aia pana acasa si crede-ma  , nu e prea placut sa mergi 500 m cu ceva cumparaturi de la oras in carca , mlescaind prin noroaie sau patinand pe zapada. Trebuie sa intelegeti ca aia e casa de locuit nu de vacanta asa ca puneti-va in pielea mea si ganditi-va cam cate aveti de carat de obicei de la masina acasa si cum ar fi sa mergeti noaptea pe coclauri , poate si pe viscol , cu ele in spate si sa faci chiar si 2-3 drumuri ca sa cari tot. M-ar incanta mai mult un Jimny intrucat are 4x4 decuplabil si se mai face ceva economie de combustibil in modul 4x2. Si s-ar putea ca nici cu betonul sa nu fac nimic intrucat daca vine un puhoi mai mare o sa aduca pamant pe beton si efectul e dezastru .

View Postshymano, on 28 octombrie 2016 - 07:58, said:

Acolo drumu-i problema, nu masina. Cauta sa mai iei din "cocoasa" aia, sa nu mai fie asa abrupta, ca asta nu te lasa sa urci. Combinata cu noroiul ... ca piatra cam lipseste ... Daca pui niste piatra, in asa fel incat urcarea sa se faca putin "in trepte", dar urcabile, sa-ti dispara "cocoasa" de sus, vei putea urca linistit.
Am incercat ceva negociere cu proprietarii din lateral pentru ceva serpentine acolo da tin atat de mult la pamantul ala ca o sa vorbesc cu preotul sa-i ingroape acolo .....Posted Image
Cred ca o masina cu tractiune spate ar urca mai usor acolo (nu degeaba imi recomanda cineva sa urc in marsarier) pentru ca cele cu tractiune fata pierd aderenta din cauza ridicarii trenului fata. N-am mai fost de cand era uscat pe acolo si acum am vazut si eu ca a cam disparut piatra de pe drum (a luat-o apa) asa ca se impune o noua pietruire .

Edited by johnnydanut, 28 October 2016 - 08:36.


#59
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,185
  • Înscris: 09.01.2007
Dupa poze, nu-ti trebuie ceva cu unghiuri de trecere, nu ai nevoie. Merge si un break 4x4, cand e noroi singura solutie sunt anvelope dedicate de teren.

#60
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postjohnnydanut, on 28 octombrie 2016 - 08:29, said:


Cred ca o masina cu tractiune spate ar urca mai usor acolo (nu degeaba imi recomanda cineva sa urc in marsarier) pentru ca cele cu tractiune fata pierd aderenta din cauza ridicarii trenului fata..
Din nefericire habar nu ai ce vorbesti daca ai impresia ca urci mai bine cu tractiune spate . Ca cineva iti recomanda sa urci in R e altceva ....

Drumul daca-l faci din beton cu bare de fierbeton striat deasupra , ii faci o " fundatie " din piatra concasata si ridici nivelul drumului deasupra pamantului astfel , la ploi , nu-ti intra tina pe calea de rulare .

#61
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,682
  • Înscris: 29.03.2006
Tractiunea spate are mai multe efecte.

La demarare si accelerare are randament mai mare, ca de altfel si la urcare, dar.....
Pe de alta parte, tractiunea spate limiteaza abrupt controlul directiei, atat pt. ca directia fara motricitate este bleaga, cat si pt. ca rotile motrice spate pot sa traga masina aiurea, dupa cum apare la intamplare o tendinta de alunecare intr-o directie su alta.

Din cauza asta si din altele suplimentare, tractiunea integrala este superioara, deoarece pastreaza avantajele ambelor sisteme.

Randamentul mai mare la urcare poate avea efect negativ, daca masina fuge in alta directie decat vrea soferul.

Edited by loock, 28 October 2016 - 10:52.


#62
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,545
  • Înscris: 26.11.2006

View Postcobi1, on 28 octombrie 2016 - 10:30, said:

Din nefericire habar nu ai ce vorbesti daca ai impresia ca urci mai bine cu tractiune spate . Ca cineva iti recomanda sa urci in R e altceva ....

Drumul daca-l faci din beton cu bare de fierbeton striat deasupra , ii faci o " fundatie " din piatra concasata si ridici nivelul drumului deasupra pamantului astfel , la ploi , nu-ti intra tina pe calea de rulare .
Sa zicem ca fac treaba asta (suntem 3 care avem vile in zona aia si deja am vorbit cu ei ca sa contribuim egal) insa sunteti absolut siguri ca daca fac striatiile alea va avea suficienta aderenta loganul (cu anvelope de iarna , caci asa-l tin toata vara) incat sa pot urca pe orice vreme (cu exceptia zapezii ) ? O cifa de beton cred ca costa peste 2000 in zona mea si nu cred ca ajunge una la toata lucrarea si mai e intrebarea cum ajunge cifa in varful dealului ? Pana la urma o facem si manual la betoniera insa aia e lucrare de peste 10000 de lei si tare mi-e teama ca bagam atatia bani si tot la 4x4 ajung .

#63
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,185
  • Înscris: 09.01.2007
Eu zic ca degeaba bagi betoane in pamant, de la apa se distruge in 3 ani, trebuie sa-i mai faci si fundatie cu pietris etc; iar daca e apa multa sau noroi pe ciment tot aluneca rau.

#64
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,918
  • Înscris: 27.04.2010
Dar nu va e mai usor sa luati din coama ?? Sa faceti imbinarea mai lina.
Piatra peste noroiul ala tot trebuie pusa ... sau altceva.

#65
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006
Cum o dai, cum o scoti iesi in pierdere dc schimbi loganul pe care il cunosti doar ca sa iei un 4x4.
Nu e solutie sa puneti toti bani si sa cumparati terenul necesar pt serpenina ?

#66
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,545
  • Înscris: 26.11.2006

View Postvladdy99, on 28 octombrie 2016 - 12:57, said:

Cum o dai, cum o scoti iesi in pierdere dc schimbi loganul pe care il cunosti doar ca sa iei un 4x4.
Nu e solutie sa puneti toti bani si sa cumparati terenul necesar pt serpenina ?
Oamenii pe aici sunt foarte "patrioti" , nu vand pamant nici macar romanilor Posted Image .

View Postshymano, on 28 octombrie 2016 - 12:44, said:

Dar nu va e mai usor sa luati din coama ?? Sa faceti imbinarea mai lina.
Piatra peste noroiul ala tot trebuie pusa ... sau altceva.
Daca luam din coama v-a rezulta o rampa lunga si obositoare , asa macar daca o iei cu demaraj ajungi mai aproape de zona lina . Primaria nu prea e interesata de 3 fraieri ce si-au facut casa-n deal si piatra ar trebui adusa de la aprox. 7 km si costa 700 ron o cursa Posted Image  plus ca ar trebui si un compactor ce nu prea exista prin zona. Cred ca in final va ramane tot varianta cu Jimny (consum , taxe mai mici) mai strang ceva bani si iau unul mai ok. Sau mai simplu ar fi un funicular , unu urca , celalalt coboaraPosted Image

#67
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Peisajul e mirific, bravo, dar nu scapi de a lua un 4x4 cu minim 18 cm garda la sol.
(pana atunci pune 2 avelope cu rizuri mari, peste M&S)

#68
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,715
  • Înscris: 08.10.2015
Uite cum au facut altii la un drum in rampa accentuata. E drept ca un 2x4 nu poate urca dar nici nu ai asemenea inclinatie.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qvPEDHbLclQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#69
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Mai mult ca sunteti 3 cotizanti la drum , merita sa faceti drumul si puneti fierul striat doar pe potiunile cu panta mai accentuata ( fier beton de fi10-12 , 20 de ani nu ai treaba ca nu se " manca " ) . Nici nu ar fi asa de necesar , dar am zis ca o masura suplimentara . Cand drumul e din beton poa sa ploaie cu galeata si tot urci cu orice tiriboanta , iarna imprastii niste nisip ici colo unde e panta mai abrupta si mergi fara griji , nisipul pana vara , se matura singur deci nici nu-i stres .
Daca tot insisti cu 4x4 atunci sfatul meu e sa-ti iei unul greu , nu o trompeta de Jimny care are 800 kg cu tot cu sofer , ca pe gheata si in panta te poti kk pe el 4x4 ...

Edited by cobi1, 28 October 2016 - 15:23.


#70
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Ma nene ma, ala nu-i drum, e sleau noroios. Acolo cind ploua vrei MT-uri si reductor. Poti incerca si fara reductor, mai vezi tu ce gard demolezi.
Cu un 4x4 in mintile lui si cu gumele potrivite te joci pe acolo, cu toate ca daca se face gheata in virful ala de panta nu-i amuzant nici asa. Problema este ca o masina echipata pentru conditiile alea nu se impaca nicicum cu asfaltul. Si nici bugetul tau nu se impaca cu un 4x4 in care poti avea incredere ca nu se rupe la prima fortare.

#71
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,545
  • Înscris: 26.11.2006
Da , m-am cam resemnat in privinta unui 4x4 accesibil ca pret . La primavara o sa incercam sa facem chestia cu betonul si daca nu da randament cu loganul o sa iau un 4x4 caruia ii va fi oricum mai bine pe betonul ala decat prin mocirla. Si vorba cuiva , poate mai vine cineva pe la mine cu masina personala si-i prinde bine ca n-o mai chinuie pe noroi.

#72
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,715
  • Înscris: 08.10.2015
Dalat, aranjat, sare si nisip iarna si merge un 2x4 fara probleme.

Dar un 4x4 pentru distractie in off-road....merita.

Edited by bumpocbum, 31 October 2016 - 21:18.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate