Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Teapa pe Olx primita de la cumparator

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#37
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015
Eu am dat datele personale acestiui cumparator nu si telefonul, intrucit nu stiu sa existe un site specializat pe asa ceva unde se poate face asta si pentru ca altii sa nu pateasca ce am patit eu din partea lui, in opinia mea pe nedrept. Eu am dat acesta date nu cu intentia de ma razbuna sa a defaima cumparatorul. Daca am incalcat vre-o regula de pe situl Softpedia, imi cer scuze si rog un moderator sa-mi editeze postul.
Multumesc


.

Edited by vidra41, 06 October 2016 - 09:50.


#38
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Site specializat pentru refulari nejustificate? Nu cred ca exista dar softpedia e buna la toate.

#39
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
N-a auzit initiatorul de okazii.ro ....

#40
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015
S-au spus citeva lucruri aici si trebuie clarificate,
1 Eu nu contest dreptul cumparatorului de a refuza marfa daca are un motiv solid. Acestea sunt 3 . Diferit mult fata de descriere, altceva,  contrafacut, parti componente lipsa sau defect. In lipsa acestor motive, faptul ca refuzi un colet pentru care tu nu platesti nici macar jumatate din cit a costat el de nou, m-i se pare mult prea mult si nedrept.
2. Sunt de acord ca un cumparator poate sa fie nemultumit daca articolul primit are o deficienta. Putem discuta si ne putem intelege cu returnarea a unei parti din pretul platit, daca deficienta este importanta, dar nu pune in imposibilitatea de a fi folosit acel articol, Accept refuzul articolului daca acesta este defect iremediabil sau remediabil dar foarte scump.
3. In romania pot fi de acord cu vinzarea la distanta, cu deschiderea coletului la primire si refuzul lui, daca cumparatorul suporta in solidar cu vinzatorul costul transportului.
In acest fel cumparatorul nu ar mai fi tentat sa refuze un colet fara motiv sau cu un motiv pueril. De asta numesc eu TEAPA!
In plus este normal ca si cumparatorul sa-si asume un risc minim, doarece cumpara sh, fara garantie, de la o persona fizica , mult mai ieftin decit in magazin.
Este si obligatia cumparatorului sa puna toate intrebarile vinzatorului si sa ceara fotografii, in plus si recente, care ii pot arata daca marfa comandata este ceea pe care si-o doreste. in cazul meu nu s-a intimplat asta.
- In germania austria, anglia, franta, sua, tari civilizate, pe siturile de licitatii si cred ca si pe cele de mica publicitate, nu poti cumpara la distanta daca nu platesti toata suma in avans. De ce n-am putea face asta si la noi ?  De ce procedeaza ei asa ? Oare nu cumva din motivele de mai sus ?.
4. Am auzit de ocazii si sunt vinzator acolo Am 47 calificative toate pozitive, majoritatea ca vinzator .Toate sunt primite pe bune. Din pacate ocazii a marit comisionul de vinzare si nu mai atrage ideea sa-mi listez articolele. Am lasat citeva care oricum nu se vind.  
5. Ce vreau sa spun eu cu un site specialiat. Este un site unde un cumparator/vinzator care a avut o problema si a ramas cu o paguba, sa publice numele si adresa celui care i-a facut paguba  precum si un comentariu insotit de fotografii care sa motiveze/dovedeasca actiunea sa . Evident este permis si un drept la replica al celui care a produs paguba insotit de poze.  in felul acesta un cumparator sau vinzator are mult mai multe sanse sa nu i-a teapa pentru ca are de unde se informa. Simplu. O comanda se poate face si pe un alt nume dar o adresa se poate schimba mai greu. Situl ocazii nu poate oferii sceste informatii si nu exista nici un filtru de cautare dupa nume sau adresa . Daca exista persoane interesate sa ma ajute eu sunt de acord sa creez un astfel de site si sa-l sustin. Softepedia nu este un loc bun pentru asa ceva dar am postat aici pentru ca am considerat ca merita discutat.  Daca Anaf a oferit public numele si adresele celor care au datorii la stat, de ce nu s-ar putea face si un astfel de site pentru problemele intre persoanele fizice care fac tranzactii online la distanta cu marfuri sh sau noi ?

Edited by vidra41, 07 October 2016 - 01:13.


#41
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
aberezi. ai trimis un produs cu un defect, nu'i nimeni obligat sa inceapa sa negocieze cu tine un discount, cumaratorul nu este oblicat sa se apuce sa te descoasa. tu trebuie sa prezinti produsul cat mai clar. cu cat omiti mai mult, cu atat creste riscul sa platesti din buzunar.
treci peste frustrare, intelege ca dincolo de ca gandesti tu ca ar trebui sa fie, exista alte reguli ce guverneza comertul online. le accepti bine, nu le accepti, nu mai vinde. daca nu inveti nimic, experienta se poate repeta.

cumparatorii nu sunt pusi pe tzepe. nu statea dupa colt unu gata sa ti traga tie teapa la aparatul de vidat. tu ai gresit.

#42
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 vidra41, on 07 octombrie 2016 - 00:53, said:

Daca Anaf a oferit public numele si adresele celor care au datorii la stat, de ce nu s-ar putea face si un astfel de site pentru problemele intre persoanele fizice care fac tranzactii online la distanta cu marfuri sh sau noi ?

Eu nu inteleg de ce trebuie sa ne comparam mereu cu cei care incalca legea, ca aia pot sa incalce de ce nu si noi? Daca puteai sa furi ca ministrul de finante care indesa tablouri/milioane/lingouri prin pereti si pe sub pat o faceai, nu? Daca face ministrul hai si eu.

Quote

Începând cu data de 17 mai 2016, Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal a dispus efectuarea unei investigaţii din oficiu la Agenția Națională de Administrare Fiscală – A.N.A.F., ca urmare a publicării în 16 mai 2016, pe Internet, a listei cu 187.230 contribuabili - persoane fizice cu restanțe fiscale mai mari de 1.500 lei la 31 martie 2016.
[...]
Pentru faptele constatate, au fost aplicate următoarele sancţiuni:
1. Amendă în cuantum de 11.000  lei, în baza art. 32, raportat la art. 4 din Legea nr. 677/2001, coroborat cu art. 5, art. 6 și art. 8 din O.G. nr. 2/2001;
2. Amendă în cuantum de 5.000 lei, în baza art. 32, raportat la art. 12 din Legea nr. 677/2001, coroborat cu art. 5, art. 6 și art. 8 din O.G. nr. 2/2001;
În consecinţă, Autoritatea naţională de supraveghere a sancţionat Agenția Națională de Administrare Fiscală cu amendă contravenţională în cuantum total de 16.000 RON, pentru încălcări ale prevederilor Legii nr. 677/2001.


#43
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

 argentum, on 07 octombrie 2016 - 01:50, said:

aberezi. ai trimis un produs cu un defect, nu'i nimeni obligat sa inceapa sa negocieze cu tine un discount, cumaratorul nu este oblicat sa se apuce sa te descoasa. tu trebuie sa prezinti produsul cat mai clar. cu cat omiti mai mult, cu atat creste riscul sa platesti din buzunar.
treci peste frustrare, intelege ca dincolo de ca gandesti tu ca ar trebui sa fie, exista alte reguli ce guverneza comertul online. le accepti bine, nu le accepti, nu mai vinde. daca nu inveti nimic, experienta se poate repeta.

cumparatorii nu sunt pusi pe tzepe. nu statea dupa colt unu gata sa ti traga tie teapa la aparatul de vidat. tu ai gresit.


Acela nu este un defect !  Defect este cind nu se poate folosi si nici repara.  Putem numi o  deficinta si este efectul a 15 ani care au trecut peste acest aparat. Nu a ascuns nimeni acest amanunt dar nu m-i s-a parut semnificativ pentru ca si un copil il poate repara cu o banda izolator de buna calitate. Cumparatorul stia despre vechimea lui. Cum soseste ii voi face poze( acelui asa zis defect si il voi si remedia.. De azi, spun adio  la verificare colet fara plata transportului.in avans. Macar pe jumatate din suma. Voi scrie si pe elte situri numele si adresa cumparatorului. Noi vinzatorii trebuie sa ne aparam interesele l(egitime) cumva. Si asa vindem marfa la preturi mult mai mici decit in occident dar o cumparam la fel de scump ca in occident. Asta datorita puterii slabe de cumparare a romanilor. Mai vorbim.

#44
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Si eu am vandut pe OLX un aeromodel care avea ceva defecte. Dar ca sa fiu sigur ca nu imi va fi refuzat de cumparator, am pus pe olx poze foarte detailate cu toate defectele avionului. Cand m-a sunat cumparatorul, i-am spus: vezi ca are aripa lovita ca in poze, vezi ca acumulatorul e umflat si nu mai tine mult. I-am spus absolut tot ce avea. La final i-am spus, asta e produsul, daca vrei il iei, daca nu asta e. Dupa ce m-am asigurat ca omul a inteles toate defectele, am expediat produsul. Care nu a fost refuzat.
La tine in anunt nu se vad poze detailate cu defectul. Trebuia sa pozezi de aproape defectul. Uite cum am pus eu poze la un defect:
Attached File  DSCF1334.JPG   309.58K   34 downloadsAttached File  DSCF1336.JPG   270.29K   32 downloads

Edited by roland_s, 07 October 2016 - 06:58.


#45
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Nu vezi ca initiatorul nu considera ca e un defect? Unii ar profita de ocazie si ar invata ceva, altii nu si nu ca e ca ei.

#46
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --

 vidra41, on 07 octombrie 2016 - 06:43, said:

Acela nu este un defect !  Defect este cind nu se poate folosi si nici repara.  Putem numi o  deficinta si este efectul a 15 ani care au trecut peste acest aparat. Nu a ascuns nimeni acest amanunt dar nu m-i s-a parut semnificativ pentru ca si un copil il poate repara cu o banda izolator de buna calitate. Cumparatorul stia despre vechimea lui. Cum soseste ii voi face poze( acelui asa zis defect si il voi si remedia..
Vad ca refuzi sa accepti adevarul... faptul ca produsul are o vechime nu inseamna ca automat trebuie sa te astepti sa aiba in defect.

 vidra41, on 07 octombrie 2016 - 06:43, said:

Voi scrie si pe elte situri numele si adresa cumparatorului. Noi vinzatorii trebuie sa ne aparam interesele l(egitime) cumva.
Deja daca o faci e defaimare intentionata ca razbunare (chiar daca persoana nu e identificabila), prima data poate ca intelegeam, ca nu stiai daca e ok sau nu, dar acum nu mai ai scuza...

#47
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

 roland_s, on 07 octombrie 2016 - 06:57, said:

Si eu am vandut pe OLX un aeromodel care avea ceva defecte. Dar ca sa fiu sigur ca nu imi va fi refuzat de cumparator, am pus pe olx poze foarte detailate cu toate defectele avionului. Cand m-a sunat cumparatorul, i-am spus: vezi ca are aripa lovita ca in poze, vezi ca acumulatorul e umflat si nu mai tine mult. I-am spus absolut tot ce avea. La final i-am spus, asta e produsul, daca vrei il iei, daca nu asta e. Dupa ce m-am asigurat ca omul a inteles toate defectele, am expediat produsul. Care nu a fost refuzat.
La tine in anunt nu se vad poze detailate cu defectul. Trebuia sa pozezi de aproape defectul. Uite cum am pus eu poze la un defect:
DSCF1334.JPG DSCF1336.JPG

Se vede in prima poza pe care am postat-o linga mufa de alimentare care intra in aparatul vacsy
Nu mi-am imaginat ca unei persoane ii este greu sa dea cu o banda izolir ca sa refaca izolatia. Repet aceasta izolatie fiind a 2 izolatie si nu cea a firelor propriu-zise.
Nu mi-am imaginat ca trebuie facut o poza expres cu asta. Si eu l-am primit  cu invelisul copt din germania si vinzatorul neamt nu mi-a spus despre asta, dar am considerat ca nu este un defect si ca nu e motiv sa-l returnez sau sa-i cer din bani inpoi, desi puteam s-o fac. Daca considram ca este un defect  l-as fi reparat eu.

Edited by vidra41, 07 October 2016 - 07:36.


#48
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Omule nu se vede nimic in poza aia.
Abia identifici ca exista ruptura aia acolo cu lupa STIIND IN PREALABIL ca trebuie sa existe acolo.
Vezi ca mai era cineva mai sus care confirma lucrul asta.
Iar daca te mai uiti la anunt de pe mobil (cum fac multi) deja nu mai vezi nimic.

Daca doreai sa se vada puneai o poza prim plan cu el si scrii si in anunt defectul.

Pana la urma tu ai fost teparul care a pus un anunt cu un produs care avea mici defecte (fara sa le specifice) si esti suparat ca nu a mers teapa.

#49
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

 truet, on 07 octombrie 2016 - 07:16, said:

Vad ca refuzi sa accepti adevarul... faptul ca produsul are o vechime nu inseamna ca automat trebuie sa te astepti sa aiba in defect.


Deja daca o faci e defaimare intentionata ca razbunare (chiar daca persoana nu e identificabila), prima data poate ca intelegeam, ca nu stiai daca e ok sau nu, dar acum nu mai ai scuza...

Multumesc foarte mult sitului softpedia pentru expunere dar ma gindesc ca o postare pe mai multe situri ar duce la o expunere si mai mare. Nu cred ca sunt singurul care face asta si nici ultimul.
La ce bun o discutie daca nu e vazuta de cit mai multa lume care poate fi intersata direct, de subiect ? In lipsa unui site specializat e tot ce am la dispozitie.

 truet, on 07 octombrie 2016 - 07:28, said:

Omule nu se vede nimic in poza aia.
Abia identifici ca exista ruptura aia acolo cu lupa STIIND IN PREALABIL ca trebuie sa existe acolo.
Vezi ca mai era cineva mai sus care confirma lucrul asta.
Iar daca te mai uiti la anunt de pe mobil (cum fac multi) deja nu mai vezi nimic.

Daca doreai sa se vada puneai o poza prim plan cu el si scrii si in anunt defectul.

Pana la urma tu ai fost teparul care a pus un anunt cu un produs care avea mici defecte (fara sa le specifice) si esti suparat ca nu a mers teapa.

Asa este si am explicat de ce. Cind se va intoarce articolul voi posta pe situl olx o poza expres cu acele rupturi.

#50
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Da, e bine sa aflam ca exista tepari ca tine, nu esti singurul care face asta si nici ultimul. Dar esti singurul care se gandeste sa se dezlantuie public de nervi ca nu a mers teapa.

#51
SheHateMe

SheHateMe

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,822
  • Înscris: 03.01.2016

 vidra41, on 05 octombrie 2016 - 23:30, said:

Am uitat sa va precizez dragi colegi de forum . Transportul a costat 27 de roni . Deci voi plati mai mult de 30 de roni. In ceea ce priveste defectul, eu nu mi-am imaginat ca cineva va refuza un lucru din cauza unui invelis de camasa de fir. Sper sa nu par absurd.  Inafara de acest amanunt  tot setul vacsy arata impecabil ca nou. Va rog sa ma credeti.

Nici eu nu as vrea sa plătesc curierul retur pentru un produs cu vicii ascunse.

#52
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015
Ce pacat ca din vocabularul nostru, al romanilor. a disparut increderea si faptul ca cineva poate sa faca o omisiune (care nu este grava), fara intentie. Nu aud decit cuvinte ca, tu esti teparul, nu ti-a mers teapa si asmd.  E in regula daca asta credeti dupa tot ceea ce am scris si v-am ilustrat, Este parerea voastra si v-o respect. Am spus mai sus de ce consider ca e teapa si nu voi repeta. Este o lectie din care toti avem cite ceva de invatat.  Voi mai face un singur comentariu probabil cind voi primi returul.

#53
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

 vidra41, on 07 octombrie 2016 - 07:16, said:

Nu mi-am imaginat ca trebuie facut o poza expres cu asta. Si eu l-am primit  cu invelisul copt din germania si vinzatorul neamt nu mi-a spus despre asta, dar am considerat ca nu este un defect si ca nu e motiv sa-l returnez sau sa-i cer din bani inpoi, desi puteam s-o fac. Daca considram ca este un defect  l-as fi reparat eu.

In postul #44, caruia ii si raspunzi, ai un exemplu de cum trebuie procedat cu un defect al unui obiect: ii faci o poza explicita si mai si precizezi acest lucru in anunt.
Sau il repari acel defect, daca poti si vrei lucru care ii poate creste valoarea dar, din nou, precizezi acel lucru in anunt.

Chiar crezi ca esti singurul care vinde produse defecte. La draq, uneori mi-am zis ca pun gunoaie pe olx la vanzare, dar gunoiul unuia e comoara altuia. Ce eu as arunca pentru ca e vechi, sau inutilizabil pentru mine, pentru altcineva poate fi un obiect/produs care si-l doreste din varii motive. Pentru aceasta, incerc sa documentez cat mai bine anuntul astfel incat sa stie la ce se asteapta atunci cand va primi coletul.

 vidra41, on 07 octombrie 2016 - 00:53, said:

5. Ce vreau sa spun eu cu un site specialiat. Este un site unde un cumparator/vinzator care a avut o problema si a ramas cu o paguba, sa publice numele si adresa celui care i-a facut paguba  precum si un comentariu insotit de fotografii care sa motiveze/dovedeasca actiunea sa . Evident este permis si un drept la replica al celui care a produs paguba insotit de poze.  in felul acesta un cumparator sau vinzator are mult mai multe sanse sa nu i-a teapa pentru ca are de unde se informa. Simplu. O comanda se poate face si pe un alt nume dar o adresa se poate schimba mai greu. Situl ocazii nu poate oferii sceste informatii si nu exista nici un filtru de cautare dupa nume sau adresa . Daca exista persoane interesate sa ma ajute eu sunt de acord sa creez un astfel de site si sa-l sustin. Softepedia nu este un loc bun pentru asa ceva dar am postat aici pentru ca am considerat ca merita discutat.  Daca Anaf a oferit public numele si adresele celor care au datorii la stat, de ce nu s-ar putea face si un astfel de site pentru problemele intre persoanele fizice care fac tranzactii online la distanta cu marfuri sh sau noi ?

Exista site-ul okazii pentru asa ceva, are suficiente informatii pentru asa ceva. Eu m-am confruntat cu un potential cumparator care a inceput sa urle ca transportul costa mai mult decat produsul, nestiind probabil ca in caz de ramburs suma pe care o achit eu e mai mare. Daca dau peste un scelerat din asta dupa vanzare si imi strica ratingul?!! Si da, am dat si produs ca bun, dar la primire a fost receptionat defect, am fost sunat si am stabilit cum sa fie returnat, despagubind cumparatorul. Am mai zis undeva pe softpedia ca nu am chef de mers sa scriu declaratii la politie nici in calitate de pagubit nici in calitate de reclamat.

Asadar, ti s-a intamplat si tie sa suferi un retur, pentru care evident platesti.
Incearca sa inveti ceva din asta si actioneaza in consecinta, cel putin pana acum ai primit sfaturi de bun simt aici.

#54
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

 master_oz, on 07 octombrie 2016 - 07:55, said:

In postul #44, caruia ii si raspunzi, ai un exemplu de cum trebuie procedat cu un defect al unui obiect: ii faci o poza explicita si mai si precizezi acest lucru in anunt.
Sau il repari acel defect, daca poti si vrei lucru care ii poate creste valoarea dar, din nou, precizezi acel lucru in anunt.

Chiar crezi ca esti singurul care vinde produse defecte. La draq, uneori mi-am zis ca pun gunoaie pe olx la vanzare, dar gunoiul unuia e comoara altuia. Ce eu as arunca pentru ca e vechi, sau inutilizabil pentru mine, pentru altcineva poate fi un obiect/produs care si-l doreste din varii motive. Pentru aceasta, incerc sa documentez cat mai bine anuntul astfel incat sa stie la ce se asteapta atunci cand va primi coletul.



Exista site-ul okazii pentru asa ceva, are suficiente informatii pentru asa ceva. Eu m-am confruntat cu un potential cumparator care a inceput sa urle ca transportul costa mai mult decat produsul, nestiind probabil ca in caz de ramburs suma pe care o achit eu e mai mare. Daca dau peste un scelerat din asta dupa vanzare si imi strica ratingul?!! Si da, am dat si produs ca bun, dar la primire a fost receptionat defect, am fost sunat si am stabilit cum sa fie returnat, despagubind cumparatorul. Am mai zis undeva pe softpedia ca nu am chef de mers sa scriu declaratii la politie nici in calitate de pagubit nici in calitate de reclamat.

Asadar, ti s-a intamplat si tie sa suferi un retur, pentru care evident platesti.
Incearca sa inveti ceva din asta si actioneaza in consecinta, cel putin pana acum ai primit sfaturi de bun simt aici.

Sistemul de acordare a calificativelor pe ocazii are probleme si nu ofera raspunsuri la ceea ce caut eu.
Cind vinzatorul si cumparatorul nu-si acorda calificative unul altuia, ocazii le trece din oficiu un calificativ pozitiv fiecaruia, desi, intre acestia poate ca nu s-a derulat nicio tranzactie. Ocazii nu verifica daca vinzatorii sau cumparatorii au primit calificativele pe bune sau le-au primit de la cunostinte. Ebay face acest lucru si sterge calificativele sau restrictioneaza facilitatea de a mai da ori primi calificative, daca identifica conturi cu date personale identice care au manipulat sistemul de calificative,  Date comune adica, adresa de expeditie comuna, cont bancar comun sau cont paypal comun mai multor conturi ebay.  Ebay nu accepta lasarea de calificative daca articolul nu a fost platit inainte de a se trimite marfa, iar ei nu si-au incasat comisionul aferent. O regula de aur impotriva calificativelor fictive.
Asadar, thanks but no thanks

Edited by vidra41, 07 October 2016 - 09:30.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate