Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat
 sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€

ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad
 Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto

Opel Astra K
 Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...
 

Teapa pe Olx primita de la cumparator

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#127
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postvidra41, on 13 octombrie 2016 - 13:35, said:

.....

Sa va mai spun ceva....
Eu vad o mare neseriozitate din partea unora dintre cumparatori.
...
Si vanzatorii is numa miere . Ai inceput topicul intr-o maniera acuzatoare si cand colo tu esti cu musca pe caciula .
P.S. Ar trebui sa ne zici numele tau sa stim sa nu care-cumva sa comandam ceva de la tine si sa ne luam teapa !!

#128
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,155
  • Înscris: 04.02.2011

View Postvidra41, on 10 octombrie 2016 - 08:31, said:


Nu asta era intentia mea. M-i se pare nedepret sa vedem toti cumparatorii ca pe niste dumnezei iar vinzatorii pusi la zidul infamiei. Un vinzator din romania cistiga mai putin decit unul de afara datorita puterii mici de cumpare. Eu sunt si cumparator si vinzator pe olx . Acum 2 saptamini am  luat un sisal pentru pisica din provincie cu 100 de roni si i-am tremis toti banii vinzatorului in avans prin internet banking.  De ce am facut asa ? Pentru ca asa se face in lumea civilizata si pentru ca asa am platit mai putin la transport. Nu m-am speriat ca cine stie ce voi primi sau nu voi primi. Asta e, daca avea un defect puneam mina si il reparam. Incercati va rog sa ginditi ca vesticii si anume cit dai atita face sau atita vei primi. Eu le-am propus cumparatorilor  mei sa-mi plateasca prin paypal. Nici unul nu a dorit asta. Am renuntat. Paypal este singurul care ar pune ordine in dezordinea din comertul nostru online. Citi cumparatori romani au cont paypal ? Nici 5%.  Ne plingem de tepe dar nu facem nimic eficient, tipic romanesc

Din cele mai vechi timpuri, vânzãtorii erau supuși unui stres mai mare decât clienții. Pe vremuri, dacã erai prins cu ocaua micã, îți pierdeai mâna.
Nu știu dacã un vânzãtor din România câștigã neapãrat mai puțin pentru cã în România sunt vânzãtori care trãiesc exclusiv din asta și nu puțini. Cine ar mai da peste 100€ în alte țãri pe o mașinã de spãlat sau un frigider SH?
Acuma, sunt deacord cu plata în avans. Însã nu este acceptatã în cultura noastrã. Obinșnuiește-te cu asta, sau schimbã țara.
Nu înseamnã sã gândești ca vesticii cu "atâta face, atâta primești". Așa e plin de lingãi ai operatorilor pe aria de telecomunicații care la orice problemã îți dau cu vorba asta peste nas. Nu, în cultura vesticã, vânzãtorul susține cã vinde un produs impecabil și își asumã prețul mic. Cã doar nu ți-a pus unul pistolul la tâmplã sã îl dai ieftin.
Ce ar face Paypal? Paypal de multe ori este el un țepar. Și Paypal se poate "șmenui", în sensul cã nu-ți dã banii înapoi ca cumpãrãtor dacã vânzãtorul nu preia returul. Am pãțit chestia asta pe pielea mea, la valoarea de 470€.
Așa cã nu mai fã pe tine pentru 38 e lei, mai ales dacã susții cã vinzi și cumperi des. În timpul perdut aici, te mai gândeai de multe ori cum sã îți mãrești profitul la alte vânzãri. Clientul e un chițibușar, însã și eu am pãțit din astea cu o gagicã care nu a preluat coletul și a scris cu infamie ca sã-l trimit prin poștã și îl ridicã ea când are bani. Cã na, banii îi ai dimineața, dupã masa ai bãuturã și a doua zi ai doar amețealã.

View Postvidra41, on 10 octombrie 2016 - 09:24, said:

Nu pentru ca p


Nu, pentru ca pretul l-ai care l-ai luat iti permite sa mai pui si tu mina sa faci ceva . De multe ori nu este nevoie. Altfel du-te si cumpara-l din magazin cu pretul de 3 ori  mai mare. In plus eu deja ii lasasem 10 lei din pretul afisat



Drag coleg de forum . Firul acela se poate schimba cu un altul de la magazin care sa intruneasca aceleasi specificatii. Nu uita ca prin el trece doar 14 v , deci n-are nevoie de multa lita. Firul zepter nu este subacvatic asa ca gasesti usor unul similar.
1. Dacã tot vorbești de occident, acolo se vând produse SH nu la 1/3 din prețul de noi, ci, de multe ori la o zecime din preț.
2. Cu ãia 10 lei reducere s-a rupt scaunul de sub mine, aracetul sã-l repar e mai scump.
3. peste 50% din oameni sunt atehnici, nu cã nu știu sã schimbe un fir, mai rãu, nu știu ce cãcat înseamnã 14 v, dar ar fi trebuit sã știi asta dacã tot zici cã vinzi și cumperi pe OLX de numa-numa.

PS: OLX are un sistem cretin de compresie a pozelor, astfel incât, pentru a rămâne ceva informație relevantă este nevoie de mai multe poze dietaliate din mai multe unghiuri cu o cameră rezonabilă, sau, la o cameră slabă, să se scoată produsul la lumină. Sunt sătul de poze pe OLX în care nu văd decât o borâtură pentru că poza inițială e proastă, s-a adăugat rahatul de compresie OLX și, voila, dezastrul e garantat.

#129
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Initiatorul habar n-are ce vorbeste despre ebay, paypal desi tot da niste amanunte despre cum isi imagineaza el ca opereaza. Paypal e ENORM in favoarea cumparatorului. Acum initiatorul e suparat ca i s-a refuzat pachetul pentru un produs care chiar era praf, sa vezi ce s-ar oftica daca i-ar lua paypal banii pe un claim ca produsul nu corespunde cu descrierea facut la cinci luni jumate dupa ce el a trimis pachetul.

#130
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,155
  • Înscris: 04.02.2011

View Postvidra41, on 10 octombrie 2016 - 13:17, said:


Am trimis chiar astazi la Baia mare un alt pachet prin fan curier AWB 89242738. Cind am facut comanda pe site nu mi-au spus nici cit costa transportul nici taxa de retur, nimic. Nu m-am uitat la tabelul  cu tarifele de pe site. Cind a venit masina sa-l ridice nu la cintarit sau desfacut. Asta se intimpla doar cind ii ceri verificare la primire ?
la FAN se ia greutatea aproximativã, în general doar la sediu uneori te mai pun sã îl pui pe cântar, când au ei dubii.

#131
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View Postmaster_oz, on 14 octombrie 2016 - 11:16, said:

Situatie recenta: acu doua zile am fost contactat pentru a trimite prin posta un produs despre care cumparatorul a precizat foarte clar ca il ia daca n-are defecte. Daca ar fi citit anuntul meu cu atentie ar fi observat faptul ca produsul meu are cateva defecte mentionate care ar fi fost observate si in fotografii. I-am comunicat faptul ca acel produs are defecte, asa cum se poate observa citind anuntul si persoana a renuntat la cumparare. Ceea ce e mai bine din punctul meu de vedere.

In cazul multor anunturi am observat ca nu se citeste continutul mesajului, fiind mai mereu intrebat de pret, caracteristici, stare de functionare, modalitatea de trimitere, toate aceste informatii regasindu-se in continutul anunturilor mele. Se prea poate ca intr-o astfel de situatie o persoana sa comande un produs apoi sa fie nemultumita la deschiderea coletului ceea ce poate duce la situatii neplacute pentru mine si pentru client.

Defecte sau deficiente ? Defect este un lucru care nu poate fi folosit, trebuie reparat. Este defect, trebuie inlocuit sau reparat .
Este adevarat ca dictionarul ofera ca sinonime si cuvintul hiba sau viciu.
Deficienta este o lipsa,  o imperfectiune, peste care se poate trece daca nu este ea insasi un defect sau produce un defect. Cite deficiente nu vedem in fiecare zi peste tot si nu le corecteaza nimeni si nu ne deranjeaza ? Va pot da mii de exemple.

Despre ce articol este vorba si cit ati cerut pe el ? Pretul trebuie sa reflecte si starea aparatului si vechimea si uzura morala.
Sunt multi cumparatori care vor sa cumpere lucruri noi la un sfert din pret!  Ei cred ca daca un lucru a fost bine intretinut insemna ca acel lucru este nou si astfel este ferit de aparitia oricarei hibe. Gresit. Este stiut ca un lucru se uzeaza chiar si stind nefolosit, indiferent de locul unde a stat. Sint situatii cind lucrul este 100% in perfecta stare dar nu poti stii ce hibe pot aparea dupa un timp de folosinta.
Tot asa cum sunt lucruri pe care le cumperi din magazin si dupa un timp fie se defecteaza fie apar hibe care nu vor fi acoperite de garantie. Ex un pixel mort.  Eu cred ca asa se pune problema cind cumparatorul accepta sa cumpere sh si la preturi reduse.

#132
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,155
  • Înscris: 04.02.2011

View Postvidra41, on 10 octombrie 2016 - 14:03, said:

Va rog nu folositi mesaje subliminale.
Firul nu este "ca ros de soareci ". Spun asta pentru ultima oara . Doar invelisul camasilor firelor este copt ca urmare a anilor si calitatii indoielnice a materialui din care a fost fabricat!

În principiu, dacã tot vorbim de culturã tehnicã, ar trebui sã știi cã izolația aceea are rolul de a proteja cablul de rahat din punct de vedere MECANIC. Adicã, odatã pușcatã izolația aia, în zonele respective va fi solicitatã lița, care se va rupe rapid, iar tu vei rãmâne cu un cablu întrerupt. Chestia asta e stas. So, dacã mai sus ziceai de schimbat cablul cu unul nou, cã doar costã 5 lei, de ce tu ai fãcut țigãnia aia cu banda?

View Postvidra41, on 11 octombrie 2016 - 08:32, said:


Nu am manualul de la zepter. Dar sunt convins ca a fost gindit ca un consumabil in sensul ca dupa un numar de ani se recomanda a fi schimbat.
Aia crezi tu, vezi tu, în economia de rahat actualã, ei și-ar dori sã schimbi produsul cu totul. nu doar un cablu.

View Postf300, on 11 octombrie 2016 - 11:24, said:

Titlul este APROAPE corect, trebuia sa fie "Teapa pe OLX EVITATA de cumparator".
Hai sã nu exagerãm totuși.

#133
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 12:15, said:


Defecte sau deficiente ? Defect este un lucru care nu poate fi folosit, trebuie reparat. Este defect, trebuie inlocuit sau reparat .
Este adevarat ca dictionarul ofera ca sinonime si cuvintul hiba sau viciu.
Deficienta este o lipsa,  o imperfectiune, peste care se poate trece daca nu este ea insasi un defect sau produce un defect. Cite deficiente nu vedem in fiecare zi peste tot si nu le corecteaza nimeni si nu ne deranjeaza ? Va pot da mii de exemple.

Despre ce articol este vorba si cit ati cerut pe el ? Pretul trebuie sa reflecte si starea aparatului si vechimea si uzura morala.
Sunt multi cumparatori care vor sa cumpere lucruri noi la un sfert din pret!  Ei cred ca daca un lucru a fost bine intretinut insemna ca acel lucru este nou si astfel este ferit de aparitia oricarei hibe. Gresit. Este stiut ca un lucru se uzeaza chiar si stind nefolosit, indiferent de locul unde a stat. Sint situatii cind lucrul este 100% in perfecta stare dar nu poti stii ce hibe pot aparea dupa un timp de folosinta.
Tot asa cum sunt lucruri pe care le cumperi din magazin si dupa un timp fie se defecteaza fie apar hibe care nu vor fi acoperite de garantie. Ex un pixel mort.  Eu cred ca asa se pune problema cind cumparatorul accepta sa cumpere sh si la preturi reduse.
Ma refeream la defecte. Aparatul este un proiector pentru diafilme a carui pret in stare de functionare este de 100 lei pe okazii sau olx, iar eu l-am pus la 45 lei. Ma gandeam ca cineva il poate tine ca obiect decorativ, motiv pentru care poate poate trece peste acele defecte dar chiar si in acest caz produsul are un pret.

#134
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View Postf300, on 14 octombrie 2016 - 12:12, said:

Initiatorul habar n-are ce vorbeste despre ebay, paypal desi tot da niste amanunte despre cum isi imagineaza el ca opereaza. Paypal e ENORM in favoarea cumparatorului. Acum initiatorul e suparat ca i s-a refuzat pachetul pentru un produs care chiar era praf, sa vezi ce s-ar oftica daca i-ar lua paypal banii pe un claim ca produsul nu corespunde cu descrierea facut la cinci luni jumate dupa ce el a trimis pachetul.


Am 10 ani de cind folosesc paypal. Le stiu aproape toate tainele . Paypal nu protejeaza un cumparator la fel de bine ca pe un vinzator . Paypal isi ia banii de la vinzator nu de la cumparator. Paypal are tot interesul ca vinzarea sa nu fie anulata!!! Paypal nu accepta un "claim" dupa 45 de zile de la plata. Sa vedeti ce repede ar trimite un cumparator un articol (cu o mica hiba pe care o poate el insusi remedia)  inapoi la vinzator cind stie ca are de plata vreo 10 de lei

#135
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 12:30, said:

Paypal nu accepta un "claim" dupa 45 de zile de la plata.

Ti-am zis ca nu stii. E 180 zile de destul de mult timp.

#136
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View Postbenis, on 14 octombrie 2016 - 12:21, said:

În principiu, dacă tot vorbim de cultură tehnică, ar trebui să știi că izolația aceea are rolul de a proteja cablul de rahat din punct de vedere MECANIC. Adică, odată pușcată izolația aia, în zonele respective va fi solicitată lița, care se va rupe rapid, iar tu vei rămâne cu un cablu întrerupt. Chestia asta e stas. So, dacă mai sus ziceai de schimbat cablul cu unul nou, că doar costă 5 lei, de ce tu ai făcut țigănia aia cu banda?
Izolatia este data in 3 straturi cu banda special facuta pentru domeniul izolatiei electrice de joasa tensiune,
Nu are cum sa se impuste firele. Am vorbit cu electricieni de forta si stiu ce spun
Este chiar mai dura/impenetrabila decit camasa originala. Firele nu sunt contorsionate.

View Postf300, on 14 octombrie 2016 - 12:37, said:


Ti-am zis ca nu stii. E 180 zile de destul de mult timp.

Stiu ce scrie pe site Dar incearca sa deschizi un caz dupa 45 de zile sa vezi ce zice paypal.

View Postcobi1, on 14 octombrie 2016 - 11:23, said:

Si vanzatorii is numa miere . Ai inceput topicul intr-o maniera acuzatoare si cand colo tu esti cu musca pe caciula .
P.S. Ar trebui sa ne zici numele tau sa stim sa nu care-cumva sa comandam ceva de la tine si sa ne luam teapa !!

Nu trebuie sa va zic numele pentru ca veti gasi articolul postat pe situl olx. Acolo veti gasi numele. Eu nu am nimic de ascuns.

#137
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View Postbenis, on 14 octombrie 2016 - 12:11, said:

Nu știu dacă un vânzător din România câștigă neapărat mai puțin pentru că în România sunt vânzători care trăiesc exclusiv din asta și nu puțini. Cine ar mai da peste 100€ în alte țări pe o mașină de spălat sau un frigider SH?
Paypal de multe ori este el un țepar. Și Paypal se poate "șmenui", în sensul că nu-ți dă banii înapoi ca cumpărător dacă vânzătorul nu preia returul. Am pățit chestia asta pe pielea mea, la valoarea de 470€.
Așa că nu mai fă pe tine pentru 38 e lei,
1. Dacă tot vorbești de occident, acolo se vând produse SH nu la 1/3 din prețul de noi, ci, de multe ori la o zecime din preț.
3. peste 50% din oameni sunt atehnici, nu că nu știu să schimbe un fir, mai rău, nu știu ce căcat înseamnă 14 v, dar ar fi trebuit să știi asta dacă tot zici că vinzi și cumperi pe OLX de numa-numa.


Nu sunteti bine informat
1 Pe ebay se vind si la 300 de euro, electrocasnicele uzate cu vechime 2-3 ani, fara garantie. In romania nu am vazut asa ceva.
Asta din cauza slabei puteri de cumparare. Ce profit sa faci aici?  Mai mult pierzi.
2. Eu am luat setul vacsy la licitatie in germania, fara paypal acceptat. la 181 de euro . Cu transport & comision transfer bancar, m-a dus la peste 200. Aici, abia  am primit 100 de euro si asta cu atita balamuc pentru un amarit de fir.
Si mai intrebati cine ne pune sa vindem la preturile care nu ne convin ?  
3. Paypal nu da banii cumparatorului inapoi din vina cumparatorului!! Acesta nu se intereseaza daca tracking #  arata ce se intimpla cu coletul sau, pina la usa vinzatorului, sau numai pina intra in tara de destinatie a returului. Paypal nu poate astepta mai mult de 40 de zile cu un caz deschis si nerezolvat.  Daca nu are aceste date, inchide cazul si returneaza banii vinzatorului. De ce este vina cumparatorului ? Pentru ca alege un serviciu de transport ieftin si care ofera un  serviciu de tracking limitat. Si aici cumparatorul este deasupra vinzatorului in sensul ca poate solicita bancii sale, un asa numit "charge back" si va obtine toti banii daca face dovada ca articolul a fost respins/nepreluat de catre vinzator la retur.
Dupa cum vedeti stiu cum functioneaza paypal.

Edited by vidra41, 14 October 2016 - 14:02.


#138
M0D3

M0D3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,891
  • Înscris: 22.03.2009

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 12:30, said:

Paypal nu protejeaza un cumparator la fel de bine ca pe un vinzator .
Stii gresit. Cumparatorul este protejat la PP intr-o masura mult mai mare decat vanzatorul. Ca fapt divers, daca ai fi vandut aparatul ala prin PayPal iar cumparatorul deschidea disputa si le trimitea poza cu cablul, isi primea banii inapoi 100%. Nu conta ce ziceai tu...

Edited by M0D3, 14 October 2016 - 15:09.


#139
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,155
  • Înscris: 04.02.2011

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 13:50, said:

Nu sunteti bine informat
1 Pe ebay se vind si la 300 de euro, electrocasnicele uzate cu vechime 2-3 ani, fara garantie. In romania nu am vazut asa ceva.

Hai, lasă-mă, mai înainte era setul de vidat la câteva sute de euro postat aici Posted Image

View PostM0D3, on 14 octombrie 2016 - 15:07, said:

Stii gresit. Cumparatorul este protejat la PP intr-o masura mult mai mare decat vanzatorul. Ca fapt divers, daca ai fi vandut aparatul ala prin PayPal iar cumparatorul deschidea disputa si le trimitea poza cu cablul, isi primea banii inapoi 100%. Nu conta ce ziceai tu...

De fapt, toată chestia e că vânzătorul e din start mai protejat pentru că își primește banii în avans.
Iar când ai rulaj și ești la limită, să vezi ce nasol e să faci aprovizionare și ambalare, etc, atunci când banii vin după 10 zile în medie.

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 13:50, said:

2. Eu am luat setul vacsy la licitatie in germania, fara paypal acceptat. la 181 de euro . Cu transport & comision transfer bancar, m-a dus la peste 200. Aici, abia  am primit 100 de euro si asta cu atita balamuc pentru un amarit de fir.

Păi de ce nu-l vinzi pe Ebay..?

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 13:50, said:


3. Paypal nu da banii cumparatorului inapoi din vina cumparatorului!!
N-am zis asta..

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 13:50, said:

Acesta nu se intereseaza daca tracking #  arata ce se intimpla cu coletul sau, pina la usa vinzatorului, sau numai pina intra in tara de destinatie a returului.
Aici nu mai ai dreptate, vezi tu, am trimis gioarsa înapoi  în China la o adresă dată de vânzător, unde nu l-a ridicat nimeni. Și mi-am văzut banii înapoi din părți, pentru că vânzătorul a declarat că nu a primit coletul.

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 13:50, said:

Si aici cumparatorul este deasupra vinzatorului in sensul ca poate solicita bancii sale, un asa numit "charge back" si va obtine toti banii daca face dovada ca articolul a fost respins/nepreluat de catre vinzator la retur.

Teoretic. Practic, dacă ai cumpărat din China, pănă ajunge produsul, pănă constați defectul, pănă ajunge înapoi.. S-a dus cu acel charge back. D'aia mă iau eu de toți promoterii telefoanelor cumpărate din China pentru o economie de câteva sute de lei. Păi bine bre, că ai avut tu baftă, alții au avut ghinion, telefonul care l-am luat l-am făcut cadou unui prieten dar el confirmă că are probleme de semnal si trăiește cu el așa.

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 13:50, said:


Dupa cum vedeti stiu cum functioneaza paypal.
Aproximativ.

anyway, experiența ta e limitată, nu poți spune că ai experiență fără să ai minim 100 de livrări și vreo 2-300 de achiziții.
Că atunci nici nu mai deschideai subiectul.

Edited by benis, 14 October 2016 - 15:54.


#140
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postbenis, on 14 octombrie 2016 - 15:52, said:

De fapt, toată chestia e că vânzătorul e din start mai protejat pentru că își primește banii în avans.

In primul rind ca nu-i primeste imediat. In al doilea rind ca nu neaparat ii poate tine, ma refer daca nu vrea sa faca paypal-ul pentru o tranzactie, sa dea o teapa si sa-l inchida (eventual sa-si anuleze si credit cardul). In al treilea rind pentru cumparator nu conteaza daca mai da sau nu inapoi banii vinzatorul, e treaba paypal-ului. Chiar daca vinzatorul dispare complet tot iti iei banii inapoi, daca nu da faliment paypal-ul intre timp. Si bineinteles daca ai grija ce fel de tranzactie faci, ca pentru bunuri "virtuale" nu esti protejat. Iar daca e pe ebay (ca la naiba, paypal pe olx chiar suna dubios...) atunci esti triplu protejat (ebay, paypal, +feedback).

#141
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,871
  • Înscris: 10.12.2006
http://www.emag.ro/a...3/pd/DYGQZYBBM/
Mai iei niste vase separat si ai rezolvat problema ieftin si cu garantie pe cativa ani.

#142
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View PostM0D3, on 14 octombrie 2016 - 15:07, said:

Stii gresit. Cumparatorul este protejat la PP intr-o masura mult mai mare decat vanzatorul. Ca fapt divers, daca ai fi vandut aparatul ala prin PayPal iar cumparatorul deschidea disputa si le trimitea poza cu cablul, isi primea banii inapoi 100%. Nu conta ce ziceai tu...

Nu stiti bine. Nu asa procedeaza paypal.
In cazul unei dispute paypal cere intodeuna  de la un atelier de specialitate, un document cu stampila si semnatura,, din care sa rezulta ca acel produs este defect. Paypal nu este specialist  sa stie daca cumparatorul are sau nu dreptate si articolul in cauza este defect sau nu.  In lipsa acelui act, cumparatorul nu si-ar fi primit banii inapoi.
Va asigur ca pentru acel fleac nici un cumparator occidental nu ar fi dorit sa returneze pachetul pentru ca ar fi platit transportul -retur.
Cel mult ar fi lasat un calificativ neutru/negativ daca considera ca lucrul este grav si l-ai ascuns.
Daca articolul era cu adevarat defect si reparatia, inlocuirea, costa mai mult decit a platit pe articolul respectiv, atunci orice cumparator occidental returna pachetul indiferent de costul returului.

View Postbenis, on 14 octombrie 2016 - 16:02, said:

Hai, lasă-mă, mai înainte era setul de vidat la câteva sute de euro postat aici Posted Image



De fapt, toată chestia e că vânzătorul e din start mai protejat pentru că își primește banii în avans.
Iar când ai rulaj și ești la limită, să vezi ce nasol e să faci aprovizionare și ambalare, etc, atunci când banii vin după 10 zile în medie.


Păi de ce nu-l vinzi pe Ebay..?


N-am zis asta..


Aici nu mai ai dreptate, vezi tu, am trimis gioarsa înapoi  în China la o adresă dată de vânzător, unde nu l-a ridicat nimeni. Și mi-am văzut banii înapoi din părți, pentru că vânzătorul a declarat că nu a primit coletul.


Teoretic. Practic, dacă ai cumpărat din China, pănă ajunge produsul, pănă constați defectul, pănă ajunge înapoi.. S-a dus cu acel charge back. D'aia mă iau eu de toți promoterii telefoanelor cumpărate din China pentru o economie de câteva sute de lei. Păi bine bre, că ai avut tu baftă, alții au avut ghinion, telefonul care l-am luat l-am făcut cadou unui prieten dar el confirmă că are probleme de semnal si trăiește cu el așa.


Aproximativ.

anyway, experiența ta e limitată, nu poți spune că ai experiență fără să ai minim 100 de livrări și vreo 2-300 de achiziții.
Că atunci nici nu mai deschideai subiectul.

View Postbenis, on 14 octombrie 2016 - 16:02, said:

Hai, lasă-mă, mai înainte era setul de vidat la câteva sute de euro postat aici Posted Image



De fapt, toată chestia e că vânzătorul e din start mai protejat pentru că își primește banii în avans.
Iar când ai rulaj și ești la limită, să vezi ce nasol e să faci aprovizionare și ambalare, etc, atunci când banii vin după 10 zile în medie.


Păi de ce nu-l vinzi pe Ebay..?


N-am zis asta..


Aici nu mai ai dreptate, vezi tu, am trimis gioarsa înapoi  în China la o adresă dată de vânzător, unde nu l-a ridicat nimeni. Și mi-am văzut banii înapoi din părți, pentru că vânzătorul a declarat că nu a primit coletul.


Teoretic. Practic, dacă ai cumpărat din China, pănă ajunge produsul, pănă constați defectul, pănă ajunge înapoi.. S-a dus cu acel charge back. D'aia mă iau eu de toți promoterii telefoanelor cumpărate din China pentru o economie de câteva sute de lei. Păi bine bre, că ai avut tu baftă, alții au avut ghinion, telefonul care l-am luat l-am făcut cadou unui prieten dar el confirmă că are probleme de semnal si trăiește cu el așa.


Aproximativ.

anyway, experiența ta e limitată, nu poți spune că ai experiență fără să ai minim 100 de livrări și vreo 2-300 de achiziții.
Că atunci nici nu mai deschideai subiectul.

Nu am 200 de vinzari  Am vindut totusi multe lucruri mici si de valoare care nu se puteau vinde aici, pentru nu le-ar fi cumparat nimeni. Motivul este acelasi . Puterea mica de cumparare a romanului. Am vindut in toate tarile civilizate si va zic ca ocidentalii sunt mult mai intelegatori decit noi.

Edited by vidra41, 14 October 2016 - 16:53.


#143
M0D3

M0D3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,891
  • Înscris: 22.03.2009
Colegul vidra41 vorbeste din auzite cand vine vorba de PP sau alte siteuri mari din strainatate. El se plange ca nu are in Romania conditii pentru a vinde, la fel cum exista pe eBay sau alte site-uri internationale. Colegu', acolo, daca faceai ce ai facut tu cu acest anunt, "uitand" sa specifici starea reala a produsului, cumparatorul primea refund fara nicio problema. Nu este nevoie de expertiza (cum sustii tu mai sus) trimiti poza cu defectul si ti se returneaza banii... iar asta se intampla la orice site serios. Iti spun din experienta proprie, am avut cateva cazuri din astea cu vanzatori din Anglia si China. Inclusiv intr-un caz asemanator cu al tau, am primit un produs cu un mic defect estetic, am deschis disputa, vanzatorul a fost de acord sa-mi dea banii inapoi dar a "uitat" sa-i returneze in termenul la care disputa se incheia considerandu-se automat rezolvata, asa ca am trimis mesaj si am expus situatia, si am primit raspuns de la un consultant eBay si banii inapoi fara alte discutii. Legat de vanzatorul respectiv: el si-a cerut scuze spunand ca la un lot de produse se mai intampla si fie si mici defecte - ok, se intampla, dar eu n-am cumparat produs cu defect, eu l-am luat crezand ca este perfect din orice punct de vedere, inclusiv estetic, dupa cum se spunea in anunt.



Am gasit copia mesajului respectiv in mail:

We've decided to issue you a courtesy refund for this case on 15 Nov, 2013 to the PayPal account you used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original postage & packaging. Please log into PayPal to get your refund. This case is now closed, but you can view the details of the case in the Resolution Centre.

Atat si nimic mai mult: fara expertize, fara intrebari, fara discutii...

#144
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008

View PostSuper Chief, on 05 octombrie 2016 - 22:33, said:

Uneori catigi, alteori inveti.

Ce te faci cand vrei sa scapi de o piesa veche(care are valoare doar pt. un cumparator care are nevoie de ea) care cantareste 10-12kg si pe care ti-o refuza respectivul doar asa ca a gasit el altceva in alta parte?

Eu am avut asa ceva de vanzare(o pompa de ulei pt. utilaje), am specificat in anunt ca vand doar local ca sa merg eu la cumparator sa o livrez. S-a gasit un retardat din Drobeta care sa imi spuna ca ii trebuie urgent(fiind si singura la vanzare de pe tot olx-ul) si ca plateste el transportul. Omul stia ce vrea, nu era un copil care sa faca bascalie. Nu mi-am luat teapa pt. ca nu i-am trimis coletul in ziua in care i-am promis, am asteptat sa vad daca se razgandeste(urmand sa ii trimit a2a zi); inainte de asta i-am cerut sa imi confirme ca nu s-a razgandit si a zis ca nu , apoi in dimineata in care ar fi trebuit eu sa trimit coletul(asa cum ii promisem dar de fapt eu nu urma sa fac asta in ziua aia) mi-a spus ca a gasit in alta parte....Ce sa spun, am avut noroc, voiam sa ii fac un bine pana la urma si el defapt era un bulangiu.

Edited by sandu222, 14 October 2016 - 18:32.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate