Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dezamagirea "Digi Mobil"
Last Updated: Oct 30 2016 13:32, Started by
Meeshoo
, Oct 05 2016 14:09
·
0
#37
Posted 05 October 2016 - 22:25
Ce zice gabyyy93 (am nimerit igrecii ?) e corect. S-au învățat ăștia să forțeze legea (folosesc niște artificii la limită), și fac portări și de pe un nume pe altul, probabil că numai între rude totuși (între soți știu concret). Poate și operatoarea de la Voda știa ce are de făcut. Inițiatorul a greșit că a reziliat întâi.
|
#38
Posted 05 October 2016 - 22:45
TheRipper0607, on 05 octombrie 2016 - 20:46, said:
ntz ntz. Agentului de la VDF ii pasa doar ce tine de VDF. Face cerere de portare, dar tot de client tine cum termina cu Digi Eu voiam sa subliniez ideea ca se poate. Cei de la orange/vdf chiar se agita pentru tine, mai ales daca vi pe abonament la ei. Normal ca daca spre exemplu nu si-a platit factura la Digi, etc, ii poate fi refuzata portarea. TheRipper0607, on 05 octombrie 2016 - 20:46, said:
Sau poate a facut schimbare de titular, ceea ce e cel mai probabil ( chiar daca asta ar insemna reinnoirea ab pe inca 24 luni... ), depinde cum s-au inteles Nu mi-a spus exact ce a semnat tatal sau, dar ideea e ca nu a avut de platit nimic la Digi, si nu s-a prelungit nici un contract. TheRipper0607, on 05 octombrie 2016 - 20:46, said:
Nu te trateaza nimeni ca un infractor. Nu ai idee cat e multi clienti sunt deja in preventel pentru ca nu si-au platit serviciile. E deja ceva comun, stiu oameni cumsecade care au datorii la operatori, in mare parte din cauza clauzelor abuzive. Comun, necomun, ideea e ca in cel mai bun caz o sa trebuiasca sa platesti un avans de cateva sute de lei din care iti va fi redusa la jumatate factura lunara, pana la terminarea avansului. Asa se asigure ca nu or sa mai ia tzeapa. Asta cu oameni cumsecade si clauze abuzive nu o prea inteleg. Eu stiu ca tu ai un contract, pe care il semnezi ca esti de acord cu tot ce scrie in el. Daca il semnezi ca primarul nu e nimeni vinovat. Prin clauza abuziva eu inteleg: costuri suplimentare nejustificate, costuri uriase in cazul rezilierii unui contract, schimbari de reguli in timpul jocului si nepermiterea rezilierii, etc. Edited by Gabyyy93, 05 October 2016 - 22:47. |
#39
Posted 06 October 2016 - 07:09
Gabyyy93, on 05 octombrie 2016 - 20:08, said:
Nu recomand asta! O sa fi bagat in baza de date Preventel(comuna la toti operatorii), si daca pe viitor mai vrei abonament la oricare din ei, o sa fi tratat si verificat ca un infractor. De acord, te baga in baza de date ca ai avut probleme candva cu platile si te gasesc, dar atata timp cat datoria este stinsa, nimeni nu are nimic de comentat si viata merge inainte. |
#41
Posted 30 October 2016 - 13:32
Salut,
Cu vreo 2 săptămâni în urma am sunat la Digi sa ii întreb ce se mai întâmplă cu sesizarea mea în legătură cu subiectul din thread. Domnișoara de la suport nu mi a mai dat nicio șansă în legătură cu vechiul număr de telefon, spunând ca a fost de fapt o greșeală sau o neînțelegere ca mi s a aprobat redeschiderea abonamentului. Eventual sa merg într un pop ul unde mi s a deschis abonamentul sa vorbesc cu persoanele de acolo. I am tot explicat ca nivelul de cunoștințe ale celor din pop uri e oricum mai limitat decât cel al angajaților din call center și am lăsat o balta într un final gândindu-mă ca achit ab pana la sfârșitul perioadei contractuale și cu asta basta. Astăzi mi am adus aminte ca mi a zis maica mea ca au tot sunat o de la digi la sfârșitul săptămânii și ca ma cautau, asa ca am zis sa bag cartela în telefon sa vad dacă mi au activat vreun număr de Digi. Efectuez apel și...stupoare!...pe ecranul apelatului apare numărul meu vechi! În cele din urma se pare ca s a găsit o soluție pentru cazul meu! Mulțumesc angajatului Digi care mi a rezolvat problema! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users