Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dezamagirea "Digi Mobil"
#19
Posted 05 October 2016 - 15:04
obionekenobi, on 05 octombrie 2016 - 14:56, said:
si refuz de portare imi suna ca un refuz al vdf suparati ca ai plecat in trecut de la ei Nu, posibil sa nu fi dat toate detaliile, refuzul a fost din partea Digi pentru diferenta de titular, lucru normal. Ce a fost indignant atunci, e ca din call center tehnic mi se spunea ca se poate recupera numarul pe un nou abonament Digi, sa merg intr-un POP, iar ajuns in POP fetele nu cunosteau procedura asta. Edited by Meeshoo, 05 October 2016 - 15:06. |
#20
Posted 05 October 2016 - 15:08
Meeshoo, on 05 octombrie 2016 - 14:09, said:
Imi doresc nespus de repede sa scap de aceasta firma neserioasa. Am la ei internet, televiziune si voce mobila. Imi e groaza sa merg sa reziliez aceste contracte stiind cum esti tratat cand doresti acest lucru. Cea mai buna varianta, la care chiar si eu am recurs, dar cu altii, nu cu Digi, in cativa pasi... 1. nu am platit facturile pentru 2 luni - rezultat = servicii suspendate 2. ignorat toate avertismentele si apelurile lor cu "trebuie platit", vorbit frumos, dusi cu presul. 3. dupa alte 2-3 luni, abonamentul este reziliat din oficiu, pentru neplata. 4. dupa alte cateva luni, in urma predarii situatiei la o firma de recuperatori, esti somat sa platesti cele 2 facturi de la pct 1. 5. achiti cele 2 facturi, fara sa obiectezi, abonamentul ramane reziliat (tu nu mai intrebi nimic de el)... ura! si la gara! Atentie! Aceasta manevra a functionat numai daca abonamentul este iesit din perioada contractuala, care in principiu este de 2 ani. |
#21
Posted 05 October 2016 - 15:19
#22
Posted 05 October 2016 - 15:33
Terminati cu porcaria " e platit de mine domne...ca sunt eu pu..a spataru''., cand e vorba de firme private.
Platesti ca sa folosesti niste servicii....cumperi. Nu vrei sa platesti...nu folosesti. |
#23
Posted 05 October 2016 - 15:44
Meeshoo, on 05 octombrie 2016 - 14:09, said:
Salut, Problemele mele au inceput la sfarsitul lunii februarie cand satul de problemele cu semnalul Digi (chiar in Bucuresti, buricul targului) am decis sa imi portez numarul inapoi in reteaua Vodafone. Din cauza neinformarii mele am reziliat intai contractul cu Digi (imi ramasesera 2 saptamani pentru efectuarea portarii) si apoi am mers la Vodafone pentru portare. Cat despre semnal te puteai informa de pe cellmapper si ai vedea in zonele unde e bine mapat la toti, ca la o antena digi ce acopera o zona sunt 3-4 antene orange/voda... pentru aceeasi zona, e cu totul alta densitate. Accidente de neacoperire se poat intampla si asa la oricine dar cand privesti o zona si vezi cum, o acopera fiecare trebuie sa iei decizia corecta. Edited by andreic, 05 October 2016 - 15:49. |
#24
Posted 05 October 2016 - 15:46
Nero-d, on 05 octombrie 2016 - 14:54, said:
n-au operatorii resentimente din astea... orice client e valoros! unul recastigat, cu atat mai mult. N-au resentimente .... dar au si ei ceva baze de date cu anumiti clienti. Citisem pe undeva ca unuia i se cerea ceva garantie 300 lei ca sa devina abonat parca la telekom. Pesemne inainte fusese rau platnic la altii. |
#25
Posted 05 October 2016 - 15:58
Quote N-au resentimente .... dar au si ei ceva baze de date cu anumiti clienti. Citisem pe undeva ca unuia i se cerea ceva garantie 300 lei ca sa devina abonat parca la telekom. Pesemne inainte fusese rau platnic la altii. Apropo de asta, am avut aceeasi problema. Am mers intr-un orange Shop , am intrebat de un abonament+telefon si prima intrebare a fost de la ce operator vin. Cand au auzit de Digi mi-au zis ca trebuie sa platesc ceva garantie, nu-mi aduc aminte cat. La fel am patit si cand m-am portat la VDF daca as fi vrut telefon. De altfel, VDF mi-a cerut garantie 100 ron pentru o satptamana de Roaming. Mi-au explica ca asta e procedura fiind mai nou de 6 luni in retea (practic istoria la ei in retea se sterge pentru chestiile care nu le convin). |
#26
Posted 05 October 2016 - 16:03
Si eu sunt dezamagit de digi, mai ales de vreo cateva saptamani - parca merge mai prost ca niciodata. Pur si simplu se intrerupe convorbirea, ba nu ma mai aude celalalt. Unde mai pui ca semnal la serciciu ...doar la geam. Doua abonamente, aceeasi problema indiferent de zona. Am mai depus azi o sesizare privind semnalul dar nu cred sa aibe vreo urmare in bine - nici nu stiu ce ar putea face. Dezamagirea vine dupa ce, la un moment dat, parea ca lucrurile merg spre bine.
|
#27
Posted 05 October 2016 - 16:45
Lol, cati iau apararea digi . Vad ca devine o noua secta cu astia, se bucura la abonamentul de net nelimitat cu 5 ieuro de parca ar fi dat la buci prima data. Daca problema era la orange sau vodafone, vedeai: treci la digi, da-i dreacu pe astia de hoti, huo, puie monta.
Indiferent de greseala lui initiala, lui OP i s-a spus ca problema s-a rezolvat, dar singura chestie care s-a rezolvat a fost sa fie taxat fara sa primeasca niciun serviciu in schimb. Bravo. Edited by n-amname, 05 October 2016 - 16:45. |
#28
Posted 05 October 2016 - 17:06
asa zice el... n-ai de unde sa stii care-i adevarul
poate i s-a spus una si a inteles altceva! poate ai inteles tu altceva! nu 5 euro!... 3! te cam oftici vad! e o chestie oarecum romaneasca... mereu altii sunt de vina pentru ce ni se intampla! cand ai declansat o chestie din greseala sau nestiinta ta nu ai cum sa acuzi si sa fii dezamagit! mai ales cand nu ai bunavointa sa te deplasezi pana la POP! nu stiu daca a luat cineva apararea digi pare ca userii se pronunta in culpabilizarea initiatorului nu in apararea digi! Edited by Nero-d, 05 October 2016 - 17:10. |
|
#29
Posted 05 October 2016 - 17:13
Quote asa zice el... n-ai de unde sa stii care-i adevarul Sterge toata povestea initiala si lasa doar faptul ca eu am un abonament care nu functioneaza de mai bine de 2 saptamanai fara a avea problema cu plata facturilor. Tot vina mea e? [ https://s21.postimg.org/f2zdhs6ef/Screen_Shot_2016_10_05_at_18_08_58.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#31
Posted 05 October 2016 - 17:25
Conteaza foarte putin a cui e vina, insa nu eu am deschis un nou abonament cu promisiunea ca o sa mearga. In urma contractului eu am datoria sa platesc abonamentul lunar iar ei sa imi asigure functionarea in parametrii a serviciului.
Totusi, as fi fost mult mai linistit daca cineva m-ar fi sunat/dat email/orice forma de contact si mi-ar fi spus ca rezolvarea problemei dureaza 2 saptamani/o luna/1 an. Edited by Meeshoo, 05 October 2016 - 17:28. |
#32
Posted 05 October 2016 - 17:34
In momentul rezilierii contractului cu RDS, nu se mai poate face nici portare ca nu nu mai ai ce porta. Aceasta este cauza, cu totul justificata, a refuzului de portare. Nestiinta se plateste.
Cat despre numarul de telefon in cauza: Art. 13 din Decizia Presedintelui ANRCTI nr. 144/2006 said: Art. 13 - … (3) În termen de 5 zile de la încetarea contractului dintre abonat şi furnizorul acceptor cu privire la furnizarea de servicii prin intermediul unui număr portat, furnizorul acceptor are obligaţia de a informa furnizorul donor iniţial sau, în cazul prevăzut la art. 14 alin. (1), ANRC cu privire la eliberarea numărului portat, prin intermediul operatorului bazei de date administrative centralizate. (4) Furnizorul acceptor nu are dreptul de a reasigna numărul portat după încetarea contractului având ca obiect furnizarea de servicii prin intermediul numărului respectiv. Prin urmare, odata ce ai reziliat contractul, numarul se intoarce imediat la operatorul initial. Nu exista nici o perioada ‘de carantina’ sau altceva, iar RDS nu mai poate sa [re]faca un contract pe acel numar. Poate ca au incercat/ inca incearca sa se inteleaga cumva cu Vodafone (gen sa anuleze notificarea aceea mentionata in citat, sau sa refaca portarea acelui numar desi pentru el nu mai exista contract cu un client), dar sincer sa fiu dupa parerea mea trebuia sa te refuze scurt si categoric. Greseala lor este ca au acceptat sa incerce sa te ajute, desi normativele legale de fapt nu permit ceea ce vrei tu… Acum, e perfect de inteles ca ai vrea sa iti recuperezi numarul pe care l-ai avut 15 ani si pe care il stiu toti prietenii/ colegii/ etc/ etc. Conform normelor ANCOM, acum numarul apartine Vodafone. Daca la RDS nu razbesti, incearca sa il obtii de la Vodafone incheind un contract nou cu numar preferential. Este adevarat ca numerele eliberate nu se reutilizeaza imediat, aici exista intr-adevar o perioada ‘de carantina’, dar daca dovedesti ca acel numar iti apartinea pana foarte de curand poate merge mai repede. In plus imi imaginez ca un abonament mai mare va unge mai bine rotitele; unul mic sau prepay s-ar putea sa le gripeze rau… Pana la urma greseala iti apartine si ti s-ar cam face o favoare. Edited by sags, 05 October 2016 - 17:36. |
#33
Posted 05 October 2016 - 19:10
Salut,
In loc sa te "Cert" ca toti expertii de aici, iti dau un sfat. Mergi la Vodafone si scrie o reclamatie catre seful de magazin, cu referire la situatie. Scrie ca agentul de vanzare X din magazinul X te-a dezinformat si ca ti-a zis ca poti face cererea de portare, desi ai vrut sa portezi pe numele tau abonamentul altei persoane ( fie ea si ruda de orice grad ). Tura viitoare, tine minte urmatoarele: -Daca faci intai cerere de reziliere catre operatorul actual si DUPA vrei sa mergi sa faci cerere de portare pentru un numar deja reziliat, ai sanse FOARTE mici, depinde de cat de repede iti reziliaza operatorul actual abonamentul. -Singura modalitate de a face portare e pe acelasi nume, EX: Popescu ion -cnp 12345678901234 - Popescu Ion 12345678901234, si nimic altceva (P.S: CNP 12345678901234 e deja inchis in Preventel pentru datorii la operatorii de telecomunicatii, deci nu-l folositi sa va faceti abonamente, poate credite ) |
|
#34
Guest_truet_*
Posted 05 October 2016 - 19:17
La varsta aia nu iti mai da nici naiba credit
|
#35
Posted 05 October 2016 - 20:08
TheRipper0607, on 05 octombrie 2016 - 19:10, said:
-Singura modalitate de a face portare e pe acelasi nume, EX: Popescu ion -cnp 12345678901234 - Popescu Ion 12345678901234, si nimic altceva Aici gresesti. Am un verisor care a portat un numar de abonament Digi de pe numele tatalui sau, pe un abonament orange pe numele lui. Tatal sau a trebuit sa dea o declaratie scrisa in care ii ceda numarul fiului(l-au instruit cei de la orange shop tot ce trebuia facut), iar in 2 saptamani(cica dureaza mai mult portarea ca sa se poata face verificari) numarul era in reteaua orange pe numele fiului. Numarul din reteaua Digi era iesit din perioada contractuala. Deci in concluzie se poate. Cea mai mare greseala a initiatorului a fost sa ceara rezilierea la Digi. Trebuia sa mearga direct la VDF si il indrumau cei de acolo ce are de facut. bonygy, on 05 octombrie 2016 - 15:08, said:
Pai este normal, cum sa dai drumul din lant la o vaca buna de muls? Te vor amana si te vor tine in retea pana iti vine acru si renunti tu. Cea mai buna varianta, la care chiar si eu am recurs, dar cu altii, nu cu Digi, in cativa pasi... 1. nu am platit facturile pentru 2 luni - rezultat = servicii suspendate 2. ignorat toate avertismentele si apelurile lor cu "trebuie platit", vorbit frumos, dusi cu presul. 3. dupa alte 2-3 luni, abonamentul este reziliat din oficiu, pentru neplata. 4. dupa alte cateva luni, in urma predarii situatiei la o firma de recuperatori, esti somat sa platesti cele 2 facturi de la pct 1. 5. achiti cele 2 facturi, fara sa obiectezi, abonamentul ramane reziliat (tu nu mai intrebi nimic de el)... ura! si la gara! Atentie! Aceasta manevra a functionat numai daca abonamentul este iesit din perioada contractuala, care in principiu este de 2 ani. Nu recomand asta! O sa fi bagat in baza de date Preventel(comuna la toti operatorii), si daca pe viitor mai vrei abonament la oricare din ei, o sa fi tratat si verificat ca un infractor. Daca ai semnat un contract ai 2 variante ca sa nu ai probleme pe viitor: - fie stai pana in ultima luna la Digi si portezi cu cateva zile inainte sa expire perioada minima contractuala; - fie portezi acum si platesti lunile ramase la Digi, sau ce clauze mai au prin contract si le-ai semnat. Edited by Gabyyy93, 05 October 2016 - 20:11. |
#36
Posted 05 October 2016 - 20:46
Gabyyy93, on 05 octombrie 2016 - 20:08, said: Cea mai mare greseala a initiatorului a fost sa ceara rezilierea la Digi. Trebuia sa mearga direct la VDF si il indrumau cei de acolo ce are de facut. ntz ntz. Agentului de la VDF ii pasa doar ce tine de VDF. Face cerere de portare, dar tot de client tine cum termina cu Digi Gabyyy93, on 05 octombrie 2016 - 20:08, said:
Aici gresesti. Am un verisor care a portat un numar de abonament Digi de pe numele tatalui sau, pe un abonament orange pe numele lui. Tatal sau a trebuit sa dea o declaratie scrisa in care ii ceda numarul fiului(l-au instruit cei de la orange shop tot ce trebuia facut), iar in 2 saptamani(cica dureaza mai mult portarea ca sa se poata face verificari) numarul era in reteaua orange pe numele fiului. Numarul din reteaua Digi era iesit din perioada contractuala. Deci in concluzie se poate. Gabyyy93, on 05 octombrie 2016 - 20:08, said: Nu recomand asta! O sa fi bagat in baza de date Preventel(comuna la toti operatorii), si daca pe viitor mai vrei abonament la oricare din ei, o sa fi tratat si verificat ca un infractor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users