Dezamagirea "Digi Mobil"
Last Updated: Oct 30 2016 13:32, Started by
Meeshoo
, Oct 05 2016 14:09
·
0
#1
Posted 05 October 2016 - 14:09
Salut,
Problemele mele au inceput la sfarsitul lunii februarie cand satul de problemele cu semnalul Digi (chiar in Bucuresti, buricul targului) am decis sa imi portez numarul inapoi in reteaua Vodafone. Din cauza neinformarii mele am reziliat intai contractul cu Digi (imi ramasesera 2 saptamani pentru efectuarea portarii) si apoi am mers la Vodafone pentru portare. Dezinteresul operatorului de la Vodafone m-a adus in situatia in care am deschis un abonament pe numele meu la rosii , in timp ce titularul abonamentului Digi era mama mea. Dupa o saptamana am primit refuz de portare si in cele din urma abonamentul Digi s-a inchis si am ramas cu un numar aleator de Vodafone si fara numarul pe care il foloseam de 15 ani. Am sunat intr-una la Digi pentru deschiderea unui nou abonament/cartela cu numarul vechi. Mi se spunea ba ca se poate face, ba ca nu se poate face si "sa vina seful ca eu nu stiu". Dupa lungi insistente timp de o luna si cu ajutorul lui DIGI_HELPER am reusit dupa aproximativ 4 luni de zile de telefoane si rugaminti sa mi se deschida un nou abonament cu numarul vechi. (27.07.2016) Insa, acest abonament pe care il platesc la zi este total neutilizabil. Daca doresc sa initiez un apel primesc mesajul: "Ne pare rau, apelul dumneavoastra este restrictionat". Daca doresc sa apelez acest numar de telefon se aude un beep si apelul se inchide. Am facut pe 23.09.2016 o sesizare in digi care despre aceasta problema, insa pana vinerea trecuta nimeni nu m-a contactat. Am apelat la DIGI_HELPER si mi-a spus ca o sa 'prioritizeze' tichetul meu. De atunci? nimic. Abonamentul este in continuare inutilizabil. "Expertii" digi nu sunt in stare sa rezolve cea mai basic problema aparuta in sistem ... Mi se pare mie sau DIGI isi bate joc de mine? Oare au fost angajate toate persoanele necalificate sa se ocupe de problema clientilor? Imi doresc nespus de repede sa scap de aceasta firma neserioasa. Am la ei internet, televiziune si voce mobila. Imi e groaza sa merg sa reziliez aceste contracte stiind cum esti tratat cand doresti acest lucru. Pentru a inapoia stickul de internet si a trece la un abonament mai mic , au pus la dispozitie doar 3 (parca) pop-uri in care se putea face rezilierea. Toate 3 super mega aglomerate si cu un program total anapoda pentru cineva care lucreaza de la 10 la 19. E o bataie de joc si e numai vine noastra ca ne-am vandut pentru cel mai mic pret! |
#2
Posted 05 October 2016 - 14:27
Aproape in orice sistem cand faci operatiuni non-standard esti mancat.
|
#3
Posted 05 October 2016 - 14:27
si refuz de portare de ce ai primit? ai plecat cu scandal de la vdf????
|
#4
Posted 05 October 2016 - 14:27
cine-i de vina colegule ca tu ai fost neinformat?!?
prostia si domnia se platesc! dezamagirea ar trebui sa fie fata de tine! daca tu nu generai problema prin nestiinta ta, totul era ok! Quote si refuz de portare de ce ai primit? ai plecat cu scandal de la vdf???? e foarte greu spre impozibil sa activezi un anumit numar de telefon in conditii normale! nu prea poti face un nou abonament cu numar la cerere! mai ales ca numarul a fost initial portat din alta retea! Edited by Nero-d, 05 October 2016 - 14:34. |
#5
Posted 05 October 2016 - 14:28
Am un prieten cu o problema similara,nu la Digi la orange.Se pare ca dupa putin timp(nu stiu cat) de la rezilierea unui contract care are ca obiect un numar portat, sistemul de portabilitate realoca numarul respectiv operatorului initial.Trebuie sa se inteleaga cei doi operatori asupra reactivarii numarului respectiv intr-o alta retea si cum nimeni nu constrange Vodafone sa faca asta,o trateaza cu spatele.
Edited by clader, 05 October 2016 - 14:29. |
#7
Posted 05 October 2016 - 14:30
#8
Posted 05 October 2016 - 14:31
wtf
aveai un Digi semifuncitonal, ai facut toata acea schema si acum ai un Vodafone functional si un Digi nefunctional>? portarea se face numai cand ai numarul. trebuia sa mergi la Vodafone direct si puteai sa te portezi cu nr. tau daca ai fost intai la Digi sa reziliezi si ai incheiat contractul fara sa pastrezi macar o cartela cu nr., ai renuntat la nr., era normal ca Vodafone sa nu mai poata sa ti-l porteze acum faptul ca Digi ti-a deschis un nou abonament cu acelasi nr. ti-a facut un favor cred eu poti sa te duci acum la Vodafone cu o noua cerere de portare pentru acel nr. si vei avea doua abonamente Vodafone, dar va trebui sa platesti despagubire RDS perioada contractuala orice reziliere se poate face in scris, nu trebuie sa te deplasezi. trimiti scrisoare cu confirmare de primire la adresa oficiala RDS in care notifici rezilierea (cu 30 de zile inainte sau conform contractului) daca ei te ignora si se apuca sa te factureze dupa data rezilierii, faci reclamatie la ANPC (in scris sau poti si pe e-mail) si astepti nu stiu exact in ce fel se pot face retururi de stick si alte echipamente, cred ca aici esti la mana lor. dar totusi esti in Buc. nu cred ca e coada non-stop la punctul ala de pe Magheru, de ex. te invoiesti si tu 1h de la serviciu si rezolvi |
#10
Posted 05 October 2016 - 14:36
pai daca te duci la 9 la rds si la 10 la lucru ce are?
|
|
#11
Posted 05 October 2016 - 14:38
Vad foarte multa indignare pentru threadul deschis.
Eu daca sunt specialist si vine un client la mine ii dau toate informatiile necesare, el poata sa vina cu 0 cunostinte. A fost greseala mea initiala, insa apoi a fost un lant de greseli/amatorisme din partea celor care sunt acolo fix pentru a rezolva problemele de genul (probleme incepute de la mine si continuand cu domnisoara indragostita de la vodafone care mi-a analizat factura de Digi, insa nu a remarcat titularul de sex feminin) In cazul de fata eu sunt clientul, nu specialistul... In alta ordine de idei, numarul ramane in carantina pentru 3-6 luni la operatorul la care s-a inchis contrcatul, nu are voie nimeni sa ia acel numar, insa vechiul client il poate reactiva 'oricand'. Cel putin asta se intampla la operatorii civilizati. Informati-va si apoi aruncati un post de 3 cuvinte in care ma invinuiti! Quote Ce titlu de can-can... Intreba cineva daca am plecat cu scandal de la VDF. Nu! Am fost abonat la Vodafone inca de cand era Connex 1 cent pe minut in weekend si mi-am platit facturile exemplar. La fel si la RCS, sunt pe 10 ani de cand sunt abonat la diverse si nu am avut probleme cu facturile. Edited by Meeshoo, 05 October 2016 - 14:43. |
#12
Posted 05 October 2016 - 14:41
Nero-d, on 05 octombrie 2016 - 14:27, said:
cine-i de vina colegule ca tu ai fost neinformat?!? prostia si domnia se platesc! dezamagirea ar trebui sa fie fata de tine! daca tu nu generai problema prin nestiinta ta, totul era ok! n-avea ce sa mai porteze!... numarul nu mai era activ! e foarte greu spre impozibil sa activezi un anumit numar de telefon in conditii normale! nu prea poti face un nou abonament cu numar la cerere! mai ales ca numarul a fost initial portat din alta retea! E f iritant, ti-o spun prieteneste, mai ales ca de multe ori spui si niste chestii incorecte evident, dar chiar si daca ai zice numai adevaruri absolute, tot iritant ramane. E ca si cum tipa cineva la tine tot timpul. |
#13
Posted 05 October 2016 - 14:42
dupa greseala ta initiala, lucrurile s-au desfasurat foarte firesc!
rezultatul e absolut normal aaa... ca tie nu-ti convine, asta e altceva! daca iei metroul de industriilor din greseala, nu vei ajunge in veci la dristor! si nu-i datoria nimanui sa corecteze greseala ta! tu ca si specialist trebuie sa-ti vinzi produsul, sa prostesti clientul sa-l cumpere! sa-l manipulezi... ca de aia esti platit! daca mergeai in mod repetat la POP... poate te bagau in seama... mai ales ca zici ca noul abonament pe care-l platesti nu e functional! dar ne e si lene sa ne rezolvam problemele pe calea normala!, noi vrem prin email! Edited by Nero-d, 05 October 2016 - 14:51. |
#14
Posted 05 October 2016 - 14:44
#15
Posted 05 October 2016 - 14:48
Nero-d, on 05 octombrie 2016 - 14:42, said:
dupa greseala ta initiala, lucrurile s-au desfasurat foarte firesc! Draga Nero-d, oamenii ca tine trag in jos Romania. Nu ai notiuni elementare despre un serviciu pe care il platesti si ce trebuie sa primesti in schimb. Daca nu esti in stare sa pui un serviciu la disponibilitatea unui client , nu ii mai faci contract. "Contract" iti spune ceva? Eu cand am inchis contractul la Digi, iesisem din perioada contractuala de 1 an de zile. Quote ericmario Edited by Meeshoo, 05 October 2016 - 14:48. |
|
#16
Guest_truet_*
Posted 05 October 2016 - 14:51
refuzul de portare era evident ca e indevitabil... nu poti porta numarul altcuiva, chiar daca e ruda cu tine
|
#17
Posted 05 October 2016 - 14:54
in schimb oameni ca tine o ridica la cer... hai sa fim seriosi!... oameni ca mine n-au si nu genereaza astfel de probleme!
poate e mai bine ca romania sa fie cu picioarele pe pamant! serviciul e furnizat in anumiti termeni si conditii!!!... cu care tu ai fost de acord! concentreaza-te pe abonamentul nefunctional si rezolva problema in POP... nu te dezamagi pe forumuri! Quote refuzul de portare era evident ca e indevitabil... nu poti porta numarul altcuiva, chiar daca e ruda cu tine oricum, asa ca idee... tu ti-ai strigat dezamagirea, noi am luat act de ea, deci totul fa fi ok de acum! Quote Nu citisem cu atentie situatia ..... si refuz de portare imi suna ca un refuz al vdf suparati ca ai plecat in trecut de la ei unul recastigat, cu atat mai mult... Edited by Nero-d, 05 October 2016 - 15:01. |
#18
Posted 05 October 2016 - 14:56
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users