Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai i40 1.7 crdi
Ultima postare: mar 06 2020 23:57, Inițiat de
aaron111
, oct 03 2016 16:59
·
0
#91
Publicat: 16 octombrie 2016 - 16:05
Multumesc pentru impresiile tale, paultt. Practic, am avut in vedere cam aceleasi masini, cu mici diferente: Superb/Passat.
In plus, voi incerca un test si cu A3 1.8 tfsi sau o alta benzinara macar. Daca niciuna dintre celelalte masini nu ma va determina sa o cumpar, am in vedere si un A3 sh, cu km mai putini. Editat de aaron111, 16 octombrie 2016 - 16:06. |
#93
Publicat: 18 octombrie 2016 - 09:20
Superbul te scutura bine de bani. Necesita minim motorizarea de 1.4 tsi si iese peste 22-23k, cu tot cu discount. Octavia inca are multe probleme marunte, doar motorizarile de la 180 in sus vin cu suspensie independenta spate.
I40 aveau oferta buna la cutia automata cu dublu ambreiaj. Colegul care zicea de directia nesigura, ai condus cu directie progresiva sau ce varianta de echipare ? Editat de overseas, 18 octombrie 2016 - 09:21. |
#94
Publicat: 18 octombrie 2016 - 11:44
Atat Superb, cat si Octavia sunt niste masini excelente.
Un Superb mediu dotat, dar bine motorizat (motor de 2 l, in opinia mea), se duce la 30.000 euro. O Octavia la 23000. Un RS cam 28000. Revin la precizarea despre puntea independenta vs semi: 99% din soferi nu pot depista aceasta diferenta, chiar daca fac 10.000 km cu o masina. Deci nu ar trebui sa fie un reper in alegerea masini. De acord ca fabricantii nu au fost corecti, degradand un model (O2 o avea standard), dar cred ca mai importante sunt motorul, securitatea pasagerilor si dotarile. Si nu in ultimul rand, cel putin pentru mine, cum arata masina. Aici puncteaza Superbul, care chiar arata bine. |
#96
Publicat: 20 octombrie 2016 - 09:21
Passat-ul testat (2.0 diesel 150 cp, 340 Nm) mi-a placut, in general, cu cateva observatii: directia nu extraordinar de comunicativa, insa totusi ok, iar interiorul (highline) parca prea rece. Motorizarea asta este suficienta pentru necesitatile cotidiene si normale ale unui sofer, dar nu sportiva. Cred ca as alege o alta motorizare mai puternica.
Per total, o masina care imi place, corecta, dar care nu impresioneaza decat, probabil, cu motorizarile si echiparile de top, pe care nu am avut onoarea sa le testez. |
#98
Publicat: 20 octombrie 2016 - 16:58
Astazi am testat Octavia, dar tot dieselul de 150 cp. Cum nu e motorizarea pe care imi doream sa o testez si cum aceasta motorizare nu e ceva extraordinar, Octavia nu m-a impresionat aproape deloc. O masina pentru un om obisnit, fara niciun fel de valente, care nu iese cu nimic in evidenta. Directia nu prea comunicativa, insonorizare doar acceptabila, finisare interioara medie. Probabil o motorizare mai potenta o face mai atragatoare. Nu stiu ce sa zic ....
|
#101
Publicat: 20 octombrie 2016 - 17:27
#102
Publicat: 21 octombrie 2016 - 07:09
#103
Publicat: 21 octombrie 2016 - 07:14
In mod normal asta nu o face superioara mazdei 6. Diferența între clase compacta si medie nu e data de motor și opțiuni. Sunt alte lucruri care fac diferența și pe care le vei resimți din plin. Ăsta dacă le apreciezi și cele de pe compacta nu îți sunt suficiente.
Editat de andreitdi, 21 octombrie 2016 - 07:16. |
#107
Publicat: 21 octombrie 2016 - 10:09
aaron111, on 16 octombrie 2016 - 16:05, said:
Multumesc pentru impresiile tale, paultt. Practic, am avut in vedere cam aceleasi masini, cu mici diferente: Superb/Passat. In plus, voi incerca un test si cu A3 1.8 tfsi sau o alta benzinara macar. Daca niciuna dintre celelalte masini nu ma va determina sa o cumpar, am in vedere si un A3 sh, cu km mai putini. Desi m-am gandit si eu la Superb, l-am eliminat din simplul motiv al dimensiunilor si spatiului mult peste necesitati. In 95% din timp merg singur in masina iar in w/e sau concedii maxim 3 persoane. Iti pot confirma ca 1.8 TSI/TFSI e un motor deosebit (dispune inclusiv de injectie duala : directa + port). Si A3 ar fi o optiune interesanta, mai ales daca e o a doua masina si spatiul nu reprezinta un criteriu de baza in procesul de decizie. aaron111, on 20 octombrie 2016 - 16:58, said:
Astazi am testat Octavia, dar tot dieselul de 150 cp. Cum nu e motorizarea pe care imi doream sa o testez si cum aceasta motorizare nu e ceva extraordinar, Octavia nu m-a impresionat aproape deloc. O masina pentru un om obisnit, fara niciun fel de valente, care nu iese cu nimic in evidenta. Directia nu prea comunicativa, insonorizare doar acceptabila, finisare interioara medie. Probabil o motorizare mai potenta o face mai atragatoare. Nu stiu ce sa zic .... Cel mai bine ar fi daca ai cere expres un drive-test cu o Octavie RS. Stiu ca au cateva RS Diesel disponibile (eu tot cu un RS am facut testul). Iti poti forma o impresie despre scaunele sport, volanul multifunctional cu piele perforata si tesit, comportamentul masinii cu suspensie independenta spate si interior asemanator echiparii Style (am observat diferente clare intre feeling-ul interiorului intre versiunile mai de baza si Style sau, mai ales, L&K. Kazmer, on 21 octombrie 2016 - 07:09, said: Diferenta de dimensiuni se reduce strict la exterior. La interior/portbagaj/acces portbagaj Octavia e peste Mazda 6. De Superb nici nu are rost sa discutam, deoarece desi e incadrat in clasa medie se bate lejer cu masinile din clasa mare (asa cum si Octavia este peste majoritatea celor din clasa medie, desi e incadrata in clasa compacta - Skoda s-a pozitionat intre game, iar platforma modelelor e oricum tot MQB). Ca dinamica Skoda e peste Mazda in cazul motorizarilor de peste 150CP. Ca design Mazda 6 este "number one" si in topul meu, dar nu m-a convins doar cu asta. @overseas - Si Octavia are independenta spate (de la versiuni de motorizare peste 150CP), o poti echipa cu o multime de optionale si dotarea de serie de la Style e relativ generoasa, are XDS (pe motorizarea 1.8TSI, pe care o am e sigur si in mod cert e si pe celelalte versiuni mai puternice).. Editat de paultt, 21 octombrie 2016 - 10:10. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi