Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Baby Subaru - XV 2016 Crystal White Pearl

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#91
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Cu un scurt drum pana la Cluj, am trecut de 5000 km la bord.
Cam putintel s-a adunat pana acum ....
Da' lasa ca vine ea primavara si incepem sa ne miscam mai cu talent !

PS: Cu gerurile si zapezile de saptamana trecuta mi-am dat seama ce "plicticoasa" e masina asta ... nicio emotie, nimic !
Singura chestie demna de remarcat este fatul ca am vazut - in sfarsit - ca rotile alea verzi ce se invart prin bord pot sa-si schimbe culoarea !
Le-am vazut de doua ori si portocalii, cand am traversat niste sleauri inghetate bocna !
Pana acum avea senzatia ca sunt doar asa, de design, puse acolo, prin meniuri ...

#92
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007
Mai fã o data pe gheata si pune poze sau video sa vedem si noi..

#93
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
E mai complicat ....
Isi schimba culoarea doar atunci cand rotile masinii se invart ( masina se afla in miscare si motorul in sarcina) si se pierde aderenta.
Iar cand ajung sa se-ngalbeneasca rotile alea, nu prea poti sa stai cu o mana pe volan si una pe telefon ...
Ar trebui sa mai iau pe cineva cu mine ca sa filmeze. Cu poza e si mai complicat, ca nu-si schimba coloritul decat pret de cateva fractiuni de secunda, pana masina isi gaseste din nou aderenta si "pozasul" ar trebui sa fie pe faza si extrem de iute de mana.

Dar am sa incerc !
Nu promit insa ca o sa-mi si iasa ....

#94
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Multi km inainte fara probleme. Posted Image

Inseamna ca trebuie sa ma mai joc si eu cu a mea, ca inca nu am vazut sa se schimbe culoarea la rotile mele  Posted Image

#95
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005

View Postrexkroki, on 29 ianuarie 2017 - 16:28, said:

inca nu am vazut sa se schimbe culoarea la rotile mele  Posted Image

Pe asfalt nici n-o sa vezi !
Am fost cu ea si pe polei, si prin zapada peste camp si nu le-am vazut altfel decat verzi.
Doar la mine pe strada, dupa ce a nins serios, apoi a fost o zi mai calduta si s-a-nmuiat zapada numai bine cat sa faca sleauri de la masini, apoi a dat gerul cu -29 grade si s-a facut totul "sticla" !
Ca sa le schimbi culoarea din verde in portocaliu ( nu stiu daca se duce si spre rosu .. dar daca da, atunci e cacanie situatia !) trebuie sa pierzi aderenta la modul serios - drumul sa fie nu doar alunecos ci si denivelat.
Cauta un drum forestier acoperit de gheata ( daca in Elvetia n-or fi si alea asfaltate ) sau un drum cu multe bumpere la distanta mica ( bineninteles, si asta sa fie cu ghetus). Da'i mai complicat pe la voi ...

#96
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Anul asta nu cred ca mai apuc. Pe la mine s-a dus zapada si nici nu cred ca mai vine alta iar drumuri prin zone cu peisaj hibernal nu se prevad.

Dar am fost anul asta o saptamana in Austria si am prins si ninsoare dar au ramas tot verzi. E adevarat ca nu a fost gheata pe jos, doar zapada batatorita sau cioafla. Se pare ca awd-ul si cauciucurile de iarna isi fac treaba cu brio. :)

#97
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Nu am mai scris de mai bine de o luna pe aici !
Am ajuns intre timp la putin peste 6600 km si motorul a inceput sa-si mai "dea drumul".
Attached File  IMG_2555.JPG   90.65K   83 downloads
Adevarul este ca nici nu am facut prea multe drumuri in ultima luna, cu doua exceptii notabile:

- Prima, la intalnirea Subaru Fan Club de la Sinaia, Cota 1400, unde XV-ul s-a simtit in mediul lui printre fratii mai mari si mai mici !

- A doua, saptamana trecuta, la un drum Sibiu - Rm Valcea - Bucuresti si retur.
Cu aceasta ocazie am facut si un test de consum.
Aveam asa:
- La intrarea in Rm Valcea - 4,8 l/100 km cu o viteza medie de deplasare de 64 km/h (de', Valea Oltului ...)
Attached File  IMG_2545.JPG   77.62K   80 downloads

- La intrarea in Benzinaria OMV de la Milcoiu ( dupa o portiune de Dealul Negru) - 5 l/100 km
Attached File  IMG_2547.JPG   74.81K   66 downloads

Pe autostrada am mers cu 140 km/h pe Cruise Control ( si la dus si la intors) cu mici varfuri pe la 150-160 km/h.
Bucurestiul l-am "brazdat" de la un cap la altul - am venit de pe A1, am avut treba in zona Baneasa, apoi in Pipera si, finalmente in zona Operei Nationale.
Nu am facut poze, dar, din Pipera la Opera Nationala, am avut un consum mediu indicat de CB de 8,2 l/100 km ( am plecat din Pipera pe la ora 15:30 si am ajuns la Opera putin dupa ora 16:00).
La 140 km/h, in tr. VI, are cca. 2450 rpm ( acul turometrului este exact intre cele doua gradatii de 2400, respectiv 2500 rpm).
La intoarcerea acasa, dupa 562 km parcursi, consumul mediu indicat era de 6,2 l/100 km si autonomia estimata era de 550 km !
Attached File  IMG_2557.JPG   72.44K   62 downloads

Bine, am facut plinul la Milcoiu, cand avea deja parcursi 111 km. Dar oricum, pare-se ca, in conditii normale, autonomia oferita de un plin de motorina ( 60 l)  se apropie de 1000 km !

Despre tinuta de drum a masinii nu sunt multe de spus: este excelenta !
Este mai usoara, mai aerodinamica si mai rigida decat vechiul Forester.
Si asta se vede atat la drum intins cat si pe serpentine !
Pe Dealul Negru a fost o placere !!!
Dezavantajul rigiditatii crescute apare insa in oras, la trecerea peste multitudinea de bumpere montate la trecerile de pietoni si pe drumurile denivelate.

Ce am mai observat - de cand s-a incalzit afara, consumul urban a scazut semnificativ !
Cand avea temperaturi serios negative, de acasa la birou ( cca. 5 km) pe un traseu extrem de aglomerat dimineata si seara - si aveam frecvent consumuri de 11 l/100 km ( la -20 grade am avut indicat si peste 12 l/100 km).
De cand am trecut la "pozitiv" am undeva in jur de 8 - 8,2 l/100 km si, nu de putine ori, chiar 7,8 l/100 km. Ba chiar, la ore mai lejere, am avut si 6,6 l/100 km !!!

PS: Dupa cum am mai spus, eu unul nu sunt foarte interesat de consum, dar poate sunt persoane pentru care si acest aspect conteaza.

Pana in aprilie - inainte de 10.000 km, intentionez sa-i fac prima revizie ( ma intereseaza in special schimbul de ulei).
Nu sunt inca decis sa merg tot pe Mobil 1 ESP Formula ca si la Forester sau sa incerc AMSOIL ( ca tot au intreat si ei pe piata).
Dupa specificatiile tehnice, nu ar fi diferente semnificative.
Poate ca am sa incerc totusi Amsoil - despre astia stiu sigur ca produc uleiul doar in Indiana, USA ( sau cel putin de acolo il aduce importatorul).

Ma mai bate gadul sa achizitionez si niste sine de acoperis ( roof rails). Dar asta mai mult pentru design decat pentru utilitate.
Dar nu sunt tocmai ieftine ( undeva la 1700 lei bucata). Ma mai gandesc ....

#98
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Ha !
Unde-i memoria telefonului cand ai nevoie de ea !!??
Am vrut sa imortalizez "momentul" da' telefonul ... out of memory ! Posted Image
Ieri am dus minunea de Yorkie la "coafor".
La intoarcere, am strabatut intregul oras, pe la ora 17:30 ( pentru cine cunoaste Sibiul, din zona Terezian/ str. Pedagogilor pana in Selimbar).
Am parcurs 7 km cu un consum indicat de CB de ..... 6,6 l/100 km !!!

Sa mai spuna cineva ca, obligatoriu, un Subaru consuma mult !  Posted Image

#99
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Mda ... am ajuns la 7000 km cu XV-ul.
Pare-se ca incalzirea vremii + faptul ca motorul s-a mai "lasat" - asta se simte si la modul in care trage motorul - au un efect direct si semnificativ asupra consumului.
Azi am facut un drum Sibiu - Medias - Tarnaveni - Ungheni Tg.. Mures si retur.
Am avut asa:
La dus:
- Sibiu- Medias, destul de aglomerat, mers in coloana, relativ constant ( cca. 70 km/h) - consum conf. CB = 4,8 l/100 km !
- Sibiu - Tg. Mures - in poarta la Azomures, CB indica un consum de 5,1 l/100 km ( pentru cine nu stie zona, intre Medias si Tarnaveni si o portiune intre Traneveni si Ungheni sunt doar serpentine).
La intoarcere, drum ceva mai liber intre Ungheni si Medias, aglomerat intre Medias si Sibiu, cu AC ON ( prima data anul asta cand a fost nevoie sa porneasca AC-ul !  ;D) - consum indicat in fata biroului - 5,6 l /100 km.

PS: Mamaaa ce mi-a placut sa "ma dau" pe serpentine !!!
Da' cu ocazia asta, la 19 grade afara, scartaiau cauciucurile in curbele luate mai cu avant ...
Saptamana viitoare lasam bocancii si trecem la adidasi !

#100
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007


View Postmarr, on 07 martie 2017 - 08:39, said:

Sa mai spuna cineva ca, obligatoriu, un Subaru consuma mult !  Posted Image

Pai e diesel cu un scop. Dar sa vezi "gourmet" / motor gurmand foresterul benzinar de 2.5L aspirat! 11L/100 extraurban. Ma refer la modelul mai vechi.

#101
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
Foarte bun consumul ptr un diesel 4x4 si Subaru :D .

#102
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Cred ca s-a stricat !Posted Image

Azi, de la birou ( in centru, zona Scoala de Inot ) pana la Aeroport mi-a "luat" .... 6,3 l/100 km !!! Posted Image

PS: Am facut o recapitulare si o analogie cu vechiul Forester.
Din punct de vedere al consumului, se vede diferenta de 8 ani intre motoare precum si cele cca. 150 kg in minus - fara a neglija coeficientul aerodinamic.
In conditii de drum similare, XV-ul consuma, in medie, cu 1 l/100 km mai putin decat Foresterul. Si motorul "se lasa" complet abia undeva dupa 10.000 km.
Asta nu ma excita din cale-afara - este doar o constatare.

Acu' am alta "pasarica"
Dupa cum am spus, saptamana viitoare vreau sa trec la "adidasi" mai ales ca sa anunta si niste drumuri mai lungi ( cel putin un drum de Bucuresti) si nici temperaturile nu vor mai scadea semnificativ.
Ideea este ca, anvelopele de vara ale Foresterului sunt deja (aproape) slick-uri. Clar trebuie un set de anvelope de vara.
Si ma gandesc serios daca sa pun Yokohamele din dotarea XV-ului pe Forester si sa incalt XV-ul cu niste anvelope de vara de top, sau sa las Yokohamele pe XV si sa iau niste anvelope de vara mai "normale" pentru Forester.
Am gasit niste Firestone Roadhawk care au review-uri bune. Si pretul este rezonabil ( 479 lei/ bucata la 225/55 R17) fata de 669 lei/buc Michelin Primacy sau 615 lei/buc Continental ContiPremiumContact de exemplu.
Am avut anvelope Firestone mai demult, pe Chevrolet, si am fost foarte multumit de comportamentul lor. Dar erau si alte vremuri, alta masina ...

Edited by marr, 09 March 2017 - 16:10.


#103
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
Nush daca e offtopic, am facut sapt trecuta un test drive cu Impreza, motorul de 1.6 benzina . Concluzia, sper sa XV e mai ok, mi s-a parut foarte galagioasa Impreza, eu conduc un Golf 6, chiar si copiloata a zis ca se simte ca in Logan . Motorul destul de fasnet, consum 8.6 cat am mers la test-drive, sta f bine pe drum iar portbagajul este impresionant de mare ptr un hatchback . Aveam o parere mai buna despre Subaru, dar se pare ca au ramas in urma ca insonorizare si calitate materiale :( . Sper ca XV fiind generatie mai noua e mai reusita .

#104
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Relax, asa sunt toate Subaru-rile la antifonare.

#105
sidewinder

sidewinder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 561
  • Înscris: 19.05.2009
Cred ca e o chestie de japonezi. Si Mazda sufera la capitolul asta. Doar Honda cred ca nu se incadreaza.

#106
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Mazda 6 este foarte ok la capitolul antifonare (ultimul facelift). Avensis-ul asemenea iar unele dintre cele mai bine antifonate masini sunt japoneze (lexus). Deci nu e asa la japonezi. Subaru s-a axat mereu pe alte chestii vs rafinament / calitatea materialelor.

Edited by closchkutza, 26 March 2017 - 21:07.


#107
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005

View Postbbogdanmircea, on 23 martie 2017 - 12:20, said:

Nush daca e offtopic, am facut sapt trecuta un test drive cu Impreza, motorul de 1.6 benzina . Concluzia, sper sa XV e mai ok, mi s-a parut foarte galagioasa Impreza,....

Unde ai gasit Impreza de drive-test cu motorizarea de 1.6 ?
Din cate stiam, la drive-test este doar una de 2.0 + CVT. Cel putin la Brasov.

Referitor la insonorizare - chiar nu am multe de reprosat Xv-ului.
Este clar mai bine insonorizata decat vechiu Forester. Si calitatea materialelor utilizate la interior, precum si a fiinisajelor este net superioara. Sper doar sa fie cel putin la fel de rezistente !

In alta ordine de idei - am depasit ieri 8000 km la bord.
Cu un drum de Bucuresti zilele astea si inca unul pana la Cluj + ce mai ne-nvartim prin jurul casei, pana la Pasti cred ca facem 10.000 km.
Si apoi o sa ne gandim sa programam prima revizie !

Sper ca saptamana asta sa-mi fac timp si sa schimb bocancii de iarna cu niste adidasi de vara.
Trebuie sa verific inainte starea Bridgestone-urilor ce au incaltat Foresterul pe timp de vara. Daca mai "duc" vara asta, montam pe XV Yokohamele din dotare.
Daca nu, pun Yokohamele pe Forester si cumpar ceva mai bun pentru XV.
Sunt acelasi model de avelope cu care a venit si Foresterul - EXTREM de rezistente, dar, nu foarte stralucite pe canicula, la viteze de autostrada.

#108
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Un mic up-date.
Am ajuns aproape de 9000 km ( saptamana viitoare, cu micile iesiri programate, sar sigur de aceast prag).
Saptamana trecuta am schimbat bocancii pe pantofi.
Cum anvelopele de vara de pe Forester arata inca foarte bine, nu se justifica sa inlocuiesc Yokohamele cu care a venit incaltat XV-ul.
Asa ca ne dam cu ele anul asta !

Probabil ca, undeva prin mai, o sa o si programez pentru prima revizie. Daca la Forester am facut reviziile undeva la 12-13k km, la asta am sa le fac la 10k km.

Si un up-date de consum:
Sibiu - Rm. Valcea - 4,6 l/100 km ( plecat din Sibiu, undeva dupa ora 14:00, Valea Oltului destul de aglomerata - ca atare, mers usurel, cu o medie de ~ 70 km/h)
Acelasi drum: Sibiu - Bucuresti, in parcarea hotelului am ajuns cu un neverosimil .... 5 l/100 km !
Pe autostrada am mers cu 135 km/h ( in bord / cca. 130 km/h pe GPS), la intrarea in Bucuresti am prins coada pana la iesirea spre centura ...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate