Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Baby Subaru - XV 2016 Crystal White Pearl

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#1
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,180
  • Înscris: 13.07.2005
Urmare discutiei de pe Jurnalul de Bord al Honditei, dupa lupte seculare ce au durat aproape ... o saptamana, ieri am intrat in posesia noului meu Subaru !
XV 2.0 Boxer Diesel, 6MT, echipare Confort, Crystal White Pearl !

Impresii "la cald" dupa primul drum cu noua jucarie - din fericire a fost un drum mai lungut ( Brasov - Sibiu).
No 1 - La momentul achizitiei, consumul afisat in bord era de ..... 50 l/100 km !
Colegii cu XT - va roade invidia !!????
Imi pare tare rau ca nu am fost pe faza sa fac o poza. Asa ceva se-ntampla o data-n viata !
Am facut plinul imediat ce-am iesit de la Auto Kino si, la iesirea din Brasov, m-am uitat la autonomie si-mi arata ... 230 km !
Am zi: " Hait ! E spart rezervorul !"
Cand am ajuns acasa, autonomia indicata era .... 850 km !! ;D
Conform CB, consumul mediu de la alimentare pana acasa a fost de 5,7 l/100 km.
Da' am mers usurel si 99% legal.

Acu' sa ne ocupam putin si de "+" si "-":

Incepem cu "+" ca-s mai multe !
- Spatiu interior arhi-suficient - si nu doar pentru ce-mi trebuie mie - chiar si pentru o familie cu 1-2 copii !
- Finisajele sunt din alt film fata de batranul meu Forester.
- Motorul pare mai elastic si mai "smooth" fata de acelasi Forester.
- Timoneria si cutia de viteze - DAAA ! Este muult mai placuta, precisa si "finuta" ( n-am gasit alt termen mai potrivit) fata de cea de la acelasi Forester.
- Am regasit pozitia inalta la volan care mi-a lipsit la Honda.
- Scaunele sunt suficient de confortabile si par bine profilate ( a fost prea scurt si prea "domestic" drumul ca sa-mi fac o parere definitiva).
- Blushtuthul - e destept, s-a conectat rapid cu telefonul, se aude bine ( si sunt auzit bine) !
- Modul in care sta pe drum - da' asta nu-i o surpriza - este totusi un Subaru !
- Spatiile de depozitare si cele doua prize de 12 V din fata !

La "-" nu am (deocamdata ) prea multe. Si sper ca asa sa si ramana !

- Cotiera este mai degraba o cutie de depozitare. Nu este culisanta si este montata foarte in spate. Eu, la 1.90 m nu am neaparat o problema, dar daca duci scaunul mai in fata ... este useless !
- Manualul este in germana. Si pentru mine asta-i chiar o limba straina !
- lipsa rotii de rezerva - are doar kit de pana. Se poate pune roata de rezerva, dar se pierd o multime de locuri de depozitare existente sub podeaua portbagajului. Asta ma va face ca, penttru iarna, sa iau anvelope Run on Flat.
- TPMS -ul ! Asta ma va face - cel putin anul asta - sa "sar" peste jante dedicate de iarna ( pret janta + pret senzor = $$$$$ !!).

Aaaa. si ce nu-mi mai place .... faptul ca trebuie platita !

Acu' sper sa ma bucur de Baby Subaru cel putin la fel de mult ca si de batranul Forester !

Poze - stiu ca asta se asteapta de la un Jurnal de Bord - momentan, doar din showroom ( am ajuns aseara tarziu acasa si azi nu am apucat sa-i fac niste poze mai de Doamne-Ajuta !

Attached File  XV 1.JPG   1.01MB   471 downloads

Attached File  XV 2.JPG   1.15MB   463 downloads

Attached File  XV 3.JPG   1.09MB   453 downloads

Attached File  Int 1.JPG   1.29MB   551 downloads

Attached File  Int 2.JPG   1.01MB   601 downloads

#2
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Sa o stapanesti sanatos! Kilometri multi, fara incidente!

O masina care iese din tipare, e imposibil sa nu intorci capul dupa ea.

Ce motor are? Si cat te-a costat?

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 corcodel10, on 24 septembrie 2016 - 11:23, said:


Ce motor are?
2.0 Boxer Diesel, 6MT, echipare Confort, Crystal White Pearl !

Felicitari pentru achizitie!

#4
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008
Daca nu ma-nsel, e fostul Impreza Hatch, inaltat / transformat in crossover ?

Cat e halatu' ?  Pret de lista...

Sa-l stapanesti sanatos si fara probleme !

#5
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
S-o porti multi km fara probleme! Frumoasa jucaria.

#6
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,180
  • Înscris: 13.07.2005
Multumesc tuturor !

 Barboso, on 24 septembrie 2016 - 11:32, said:

...............

Cat e halatu' ?  Pret de lista...

..............

Pret "de lista" 28.620 Euro ( TVA inclus)  + vopseaua perlata 560 Euro.

Pretul de achizitie ... mai mic ! De', client cu istoric Subaru ....
Oricum, fiind luata prin buy-back cu Honda Civic, pe mine m-a interesat cat trebuie sa mai dau diferenta !
Si m-am incadrat in plafonul maxim stabilit.

Oricum, la motorizare si echipare echivalenta si un pret de pornire similar, a iesit cu cca. 4000 Euro mai putin de plata fata de un Hyundai Tucson ( luand aici in calcul discount-uri + pret oferit pe Honda).

#7
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
e urâtă cu spume! dacă era a mea, era frumoasă!tre' udată ! Posted Image

s-o călăreşti sănătos.

#8
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
S-o stapanesti sanatos.
Cred ca faci o greseala cu runflaturile. Cresti inutil greutatea nesuspendata care omoara articulatiile mai ceva decat atunci cand cari cu masina. Plus comportamentul masinii schimbat nu doar de duritatea flancurilor ci si de greutatea rotilor. Pe scurt, o faci caruta.
Ia rezerva dar daca e cauciuc low profile sa pastrezi circumferinta/diametrul exterior egale cu a rotilor de pe masina pt ca fiind 4wd nu prea merge cu diametre diferite ale rotilor (vb de roata, nu de janta ca diametrul jantei poate varia).

De curiozitate, care a fost devalorizarea celeilalte masini? Nu te-ai grabit cu achizitia sau cu vanzarea ei ca stiu ca era destul de noua?

Edited by underb, 24 September 2016 - 12:16.


#9
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,180
  • Înscris: 13.07.2005

 underb, on 24 septembrie 2016 - 12:15, said:

.....
De curiozitate, care a fost devalorizarea celeilalte masini? Nu te-ai grabit cu achizitia sau cu vanzarea ei ca stiu ca era destul de noua?

Devalorizarea a fost destul de mare ( ceva peste 2500 Euro la pretul fara TVA - este mai concludent asa, anul trecut avand TVA de 24 %, anul asta de 20 %) !
Pe de alta parte, avand in vedere ca asta inseamna 10 centi/km - iar masinuta  si-a scos banii cu varf si indesat ...  nu mai este chiar atat de nasol pe cat suna  !
Bine, la "devalorizare" nu am mai pus rotile de iarna si ultima revizie pe care am facut-o inainte de predare. Dar astea, sa zicem, ca am vrut eu sa le dau, "din partea nasului"  ! Ca sa fie bine, sa nu fie rau ....

Cat despre momentul achizitiei - asa s-au aliniat astrele !
Plus ca in urma cu cca. 3 saptamani a avut loc un incident in care a fost implicata sotia si Foresterul ( am sa descriu - cu poze - ce si cum pe Jurnalul lui de Bord ) am realizat ce inseamna o masina "tzapana" !
Fierul se repara - cu omu-i mai greu ....
Si dupa faza aia, sotia efectiv m-a impins de la spate sa fac mutarea asta !
Si nu in ultimul rand, am tinut sa fac achizitia luna asta .... pe motive de TVA - adica, de ce sa dau banii la stat cand pot sa-i dau pentru confortul si siguranta mea   !

PS: Merci pentru informatiile referitoare la anvelope !
Am sa studiez problema.

Edited by marr, 24 September 2016 - 12:34.


#10
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
https://en.m.wikiped...i/Unsprung_mass

Unele masini sunt gandite din fabrica pt o greutate nesuspendata mai mare si pe langa articulatiile mai solide au si amortizoarele adaptate inertiei pe verticala mai mari a rotilor mai grele cat si flancurilor mai dure dar alea nu mai merg in parametri cu roti normale.

Inca o chestie, 1kg in plus la fiecare roata care se comporta ca un volant care absoarbe energie cand accelerezi si o elibereaza cand franezi adica fix pe dos decat ai avea nevoie este echivalentul a aprox 20Kg in plus de masa suspendata (difera in fc de diametrul rotii si alte variabile dar e pe acolo) care se vor simti la franare, la acceleratie si la consum.

Deci daca ai roti cu 3 kg mai grele/bucata e ca si cand ai cara tot timpul un pasager mai usor cu tine asa ca e mai usoara o roata de rezerva :)

Edited by underb, 24 September 2016 - 12:52.


#11
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009
intreb nu dau cu parul - te intereseaza un schimb cu o regina a soselelor ?Posted Image

sa o stapanesti sanatos , frumoasa jucarie

#12
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,991
  • Înscris: 15.06.2007
Faina si sa-ti traiasca!

#13
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Ce ti-au oferit cei de la Auto Kino: presuri, alarma, tavita etc? Garantie cat? Unde e construita? Cam ieftina totusi-ma mir, cam cat o Kia Sportage mai bine dotata asa. Era pe stoc...nu? Sau 26 e diferenta de la buy-back?

Fa numere rosii cat poti, adica de 3 ori, ca se aude deja, ca se renunta in curand la timbrul de mediu. Cat o fi el, nu merita!

Edited by arab, 24 September 2016 - 14:14.


#14
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,180
  • Înscris: 13.07.2005

 arab, on 24 septembrie 2016 - 13:58, said:

Ce ti-au oferit cei de la Auto Kino: presuri, alarma, tavita etc? Garantie cat? Unde e construita?.....

Oferta Auto Kino - in primul rand, conditii comerciale foarte bune.
Apoi maruntisuri gen:
- Presuri din cauciuc
- Plasa portbagaj

- Garantie 3 ani + 2 ani contra cost ( extinderea de garantie este destul ieftina, in jur de 1000-1100 lei - urmeaza sa-mi trimita oferta ). Extinderea de garantie se poate face oricand in primii 3 ani ( cat timp masina se afla in "prima" perioada de garantie) !

- Fabricata in Japonia. Dealtfel, toate masinile Subaru comercializate in afara SUA sunt fabricate in Japonia. Sunt o firma mica si au doar o fabrica in Japonia si una in USA ( dar acolo produc doar vre-o doua modele destinate pietei nord-americane).

#15
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008

 arab, on 24 septembrie 2016 - 13:58, said:

Fa numere rosii cat poti, adica de 3 ori, ca se aude deja, ca se renunta in curand la timbrul de mediu. Cat o fi el, nu merita!
Aproximativ offtopic: mai deveme citeam pe ProMotor ca deja s-a creat precedentul, s-a inmatriculat o masina fara timbru, in baza unei decizii judecatoresti.

Edited by Barboso, 24 September 2016 - 14:19.


#16
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Da...la Salaj parca! E subiect de presa acum!

@Marr: sa o stapanesti sanatos, o masina fiabila si rara. Am intrat pe site-ul lor si am vazut preturile. Ce sa zic, nu sunt mari, chiar ok pentru un 4x4 vertabil.

Edited by arab, 24 September 2016 - 14:32.


#17
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
O intrebare, de ce xv si nu levorg 1.6t 200cp? Am vazut ca il au la 28.000 la vanzare cu toate pe el.

Sa o folosesti sanatos si sa te duca oriunde vrei tu in maxima siguranta.

Edited by t-balt, 24 September 2016 - 15:03.


#18
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Asta cu timbrul e o mare capcana cum a fost si cea cu taxa zero la euro 4 sau 5 la un mom dat pt masinile noi pt ca apoi sa ceara taxa la revanzare.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate