Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 

Baby Subaru - XV 2016 Crystal White Pearl

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#127
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
O mașină norocoasă,  bagă repede la loto :)

#128
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005

View Postrexkroki, on 11 octombrie 2017 - 08:03, said:

.. bagă repede la loto Posted Image

E o idee !
Da' cred ca trebuia sa joc ieri, cat era proaspat "norocul" !! Posted Image

#129
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Daca tot am facut plinul azi, vazand (din nou) eticheta cu NO BIODIESEL de pe capacul rezervorului, m-am uitat ce scrie referitor la continutul de biodiesel din cele doua sortimente de motorina din OMV !
Avem asa:
- Motorina standard - continut biodiesel = 6,5 % !
- Motorina MaxxMotion - continut biodiesel = 0% !

E bine de stiut !

#130
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Foarte utila informatia marr!Multumesc.

#131
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Booon !
Sa mai dezmortim si jurnalul asta !
In urma cu doua zile am  trecut la bocanci si, ce sa vezi ? Azi ninge !

Nu am mai scris pe aici pentru simplul fapt ca nu am avut nimic nou de comunicat.
Sa tot spun ce fain merge ... era pliciticos !
Nici drumuri mai lungi nu am prea avut in ultima vreme, dar, asa, din bucatele, am trecut de 20k km.

Cu ocazia minivacantei de 1 Decembrie insa, se anunta cateva zile interesante prin zona cetatilor dacice in compania unor colegi cu 6 stele pe capota !
La intoarcere, promit sa inviorez topicul cu niscaiva poze din natura !
Pare-se ca acest final de an va fi mai mult de umblat - saptamana viitoare am un drum la Iasi, apoi unul la Campina si inca cel putin unul la Cluj.

Pentru a imbina utilul cu placutul, mi-am propus ca la Iasi sa merg pe un traseu care mie-mi place extrem de mult: Sibiu - Medias - Sighisoara - Sovata - Praid - Gheorgheni - Lacul Rosu - Cheile Bicazului - Piatra Neamt - Roman - Iasi.
Daca am noroc si de ceva zapada va fi chiar distractiv !!!

#132
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
O-ho-hooo !
Iaca au trecut 7 luni de cand nu am mai povestit ce si cum face machineta !

Sa le iau pe rand:

ODO: 28.880 km (desi asta era in urma cu vreo doua zile, este posibil sa fi trecut de 29k km).
Datorita faptului ca anul asta am avut de lucru mai mult prin jurul casei / la birou, dupa cum bine se vede, nu am prea adunat km la bord.
Cel putin din decembrie 2017 pana pe la finele lui mai /jumatatea lui iunie 2018, am frecat XV-ul mai mult prin oras si pe distante scurte in jurul casei - cu trei exceptii notabile:
1. Superba mini-intanire Subaru Fan Club de 1 Decembrie, de la Costesti;
2. Excelentul eveniment de 8 ani Subaru Fan Club, din februarie;
3. Un drum Sibiu - Toplita (undeva prin aprilie), drum in care pe parcursul a 225 de km am prins toate cele 4 anotimpuri - plecat din Sibiu cu soarele-n fata, ajuns in Tg. Mures pe o ploaie mocaneasca, iesit din Reghin pe soare, ajuns in Toplita pe lapovita).
Comportamentul masinii la drum intins este de exceptie - stabila, sigura confortabila si ... jenant de economica !

Consumul mediu la drum intins, pe DN-uri, este in jur de 5-6 l/100 km (in functie de conditiile meteo, trafic si talpa).
Cel mai mic consum mediu in scot pe Valea Oltului, unde, pe distanta Sibiu-Rm. Valcea an, de regula, 4,8 l/100 km.
Un drum combinat - de exemplu Sibiu- Rm. Valcea - Bucuresti ( cu A1 parcursa cu 140 km/h pe CC) - se duce la 6-6,2 l/100 km.
In oras, pe vremea asta, am intre 7 si 9 l/100 km (dimineata, cu motorul rece, e pe la 9, dupa-amiaza, sau daca ma plimb mai mult, se duce catre 7). Iara, pe ger, de acasa la birou papa 12-13 l/100 km ( dar motorul ajunge la temperatura optima cu 500 m inainte de a parca).
Am sa revin zilele astea si cu o serie de poze cu agregatul in diferiite ipostaze (acu' mi-e lene sa le caut si sa le descarc).

Dat fiind faptul ca - dupa cum spuneam -  in ultima vreme nu am prea avut drumuri lungi de facut, incepuse sa ma bata gandul sa schimb XV-ul asta cu noul XV pe motiv de benzina, cutie automata si Eye-Sigth.
Dar, in ultima luna, cum am inceput sa fac mai multe drumuri si mi-am reamintit ce fain poate sa mearga masina asta la drum intins ... m-am razgandit !
Mai lucram impreuna o vreme !
Poate se indura japonezii sa puna si un motor turbo pe noul XV. Sau sa vedem ce si cum va fi cu noul Forester. Dar asta peste vreo 2 ani.

In alta ordine de idei, acu' doua zile am fost pentru revizia anuala la Auto Kino Brasov.
Am prins tot drumul o ploaie hotarata si un trafic infernal + vreo 4 accidente pe motiv de prostie combinata cu viteza si ploaie.
Cu ocazia asta, m-am felicitat din nou pe motiv de Subaru ! Indiferent de starea drumului si de cantitatea de apa, nu a eziitat o milisecunda si nici un mm !

Revenind la revizie - aveam un schimb de ulei AMSOIL primit cadou la intalnirea din februarie si intentionam sa-l pun pe ala. Dar n-am avut suficient !
Asa ca am mers tot pe MOTUL.
Costuri revizie:
- Filtru ulei OEM - 99,25 lei;
- Fitru aer OEM - 198,16 lei;
- Filtru Polen OEM - 142,80 lei;
- Filtru carburant OEM - 355,11 lei:
- Ulei MOTUL 8100 X-CLEAN FE C2-C3 5w3 - 6 l - 353,26 lei;
- Manopera + consumabile - 240,38 lei
Total = 1388,94 lei

PS: Acum am vazut ce scumpe-s filtrele alea ! Parca ar fi poleite cu aur !!

PPS: To be continued ... with pictures !

#133
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Update de azi dimineata:
ODO = 29.011 km

#134
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Noroc cu ploile astea, ca-mi aduc aminte de ce-mi place agregatu' asta !
Am facut in week-end un drum Sibiu - Cluj - Zalau si retur.
Am prins niste reprize sanatoase de ploaie torentiala atat pe autostrada, cat si pe zonele cu serpentine de pe Meses (inainte de Zalau).
E de prisos sa spun ca masina s-a comportat impecabil !

Cel mai interesant insa a fost sentimentul pe care l-a indus pe serpentine, in conditii de ploaie torentiala - exact senzatia pe care o ai cand vezi o pisica cum se agata cu ghearele si urca in viteza pe o carpeta din lana, cu schimbari bruste de directie !
Superb !
Nu am avut sentimentul asta in Forester - o fi si din cauza dimensiunilor, a suspensiilor mai dure si a greutatii mai reduse.

#135
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Update !
ODO: 31.652 km

In ultima luna, am facut 1920 km, dintre care cca. 1100 km pe DN + autostrada (atata cata e) distribuiti pe doua drumuri mai lungi (unul la Otopeni - la dus pe Valea Prahovei, l intoarcere pe A1+Valea Oltului) si unul de Ploiesti (cu 40 km facuti in mai bine de doua ore), restul frecat prin oras.
Consumul mediu afisat este de 6,8 l/100 km.
O fi bine, o fi rau ....

Masinuta se comporta exemplar si-mi place tot mai mult. E o adevarata placere sa plec la drum !
Singurul lucru care-mi lipseste (tot mai mult) este cutia automata.

Daca o avea si pe asta nu ma gandeam sa o schimb in viitorul apropiat - are tot ce-i trebuie: dinamica, consum nesimtit de mic la drum intins, scaune confortabile, spatiu interior indestulator, garda la sol ce-mi permite sa intru pe (aproape) oriunde + tractiune integrala binecunoscuta ce ma face sa nu-mi bat capul cu starea vremii cand trebuie sa plec la drum !

Lipsa cutiei automate insa, probabil, ma va face sa decid sa o schimb intr-un an, doi (in functie si de cum va arata noul Forester si, mai ales, cu ce motorizari va veni).
Daca se va confirma lansarea noilor motoare 1.5 / 1.8 turbo pe finalul anului viitor, clar voi ”temporiza” inlocuirea XV-ului.
Oricum, inainte de asta, trebuie sa-si ”scoata” banii si o sa ma bucur cat pot de mult de ultima generatie de Boxer Diesel !

#136
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Subaru tot ce mai ofera ca automat e ‘CVT’ si pe noul Forester au renuntat la 2l turbo.

Am avut un ‘CVT’ pe o japoneza turbo si aduni lag CVT + lag turbo si iese o mamaliga asiatica.

Pentru mers mosnegesc la consum in schimb e ok.

Eu zic ca e mai fun manuala cu symmetrical AWD decat CVT.

Edited by MembruAnonim, 13 September 2018 - 08:25.


#137
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Din pacate, modelele noi de la Subaru vin doar cu CVT.
Nu mai este oferita cutia manuala decat pe STI.

Am condus insa atat Impreza sotiei cat si noul XV cu CVT si se misca binisor. Daca folosesti si padelele de a volan chiar nu-i rau deloc.
Problema la CVT nu-i atat de perfrormanta cat de feeling.
CVT-ul va incerca sa tina motorul la turatie constanta, modificand permanent rapoartele in cutie (practic ”miscand” cutia).
In cazul unei cutii clasice, cu pinioane (fie ea manuala sau automata), la accelerare sustinuta, raportul de transmisie in cutie va ramane constant, crescand turatia motorului.
Dat fiind faptul ca noi suntem obisnuiti sa asociem accelerarea cu cresterea turatiei motorului, in cazul in care nu sesizam o crestere graduala a turatiei, avem senzatia ca nu se intampla ... nimic (chiar daca viteza creste) !

PS: Da, e mult mai fun S-AWD + manuala !
Dar, ”fun” e maximum 5% din timp, in restul de 95% din timp, este vorba despre confort si consum ..

Edited by marr, 13 September 2018 - 10:11.


#138
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Let's go to the sunrise !

Attached File  XV 09.18.jpg   98.4K   101 downloads

#139
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
Am văzut ieri în trafic un Subaru XV, bănuiesc ca era modelul nou, că avea numere roșii. Cam puține exemplare pe șosele patriei...
Îmi dau seama ca mă atrage în continuare mai mult designul japonezilor, cu forme angulare ce rup monotonia suprafețelor și liniilor tradiționale, preferatele mele, nu neapărat în acestă ordine: Toyobaru, Toyota C-HR, Honda Civic MK10, Subaru XV, Subaru Levorg etc.

#140
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Update:
ODO: 32.025 km

De cand am inceput sa plec mai devreme la birou, consumul urban a scazut catre 8l/100 km.
Daca mă fâțâi mai mult prin oras și motorul ajunge la temperatura optima de funcșionare, consumul scade pe la 7 l/100 km.
Consumul mediu indicat de CB pe ultimii cca. 2500 km este de 7,2 l/100 km (din astia, cam 1/3 sunt facuti in afara, restul fâțâieli scurte prin oras).

Din pacate, in umltima vreme nu am ami avut drumuri lungi de facut, dar imi scot parleala saptamana viitoare cand am un drum la Iasi. Si, ca sa imbinam utilul cu placutul, voi merg pe traseul Sibiu - Medias - Dumbraveni - Balauseri - Sovata - Paraid - Gheorgheni - Lacul Rosu - Bicaz - Piatra Neamt - Roman - Iasi.
Revin cu update la intoarcere.

In alta ordine de idei - imi place tot mai mult masinuta asta !
Si am ajuns la concluzia ca-i o masina (aproape) ideala: suficient de compacta ca sa te descurci excelent in traficul urban aglomerat, mai mult decat suficient de spatioasa la interior, confortabila, economica si capabila.
Daca avea si cutie automata (deh, varsta isi spune cuvantul si m-am cam puturoșit) era masina perfecta !
Acum am vazut ca saptamana viitoare trebuie sa-i fac si ITP-ul. Au trecut deja doi ani in compania XV-ului !

Multi inainte ! / Multumesc la fel ! Posted Image

#141
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001

View Postmarr, on 11 octombrie 2018 - 07:10, said:

Daca avea si cutie automata (deh, varsta isi spune cuvantul si m-am cam puturoșit) era masina perfecta !

come to the dark side, we have cookies :D
dar m-ai făcut curios să văd cum se mișcă cutia manuală pe aceeași motorizare.

#142
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Booon !
Am revenit din deplasarea la Iasi.
La dus, am mers pe traseul indicat initial: Sibiu - Medias- Dumbraveni - Balauseri - Sovata - Praid - Gheorgheni - Lacul Rosu - Cehile Bicazului - Piatra Neamt - Roman - Iasi.
Am plecat la 06:45 din Sibiu (OMV unde ma facut plinul) si am ajuns in Iasi, la Prefectura, la ora 13:25.
Pe traseu, la cativa km de Sibiu am prins si un accident cu vreo 4 masini de SMURD de am crezut ca acolo ma apuca pranzul  - din fericire, nu a fost blocat complet drumul si am trecut in maximum 15 minute.
Traseul asta este exceptional de frumos, in special intre Praid - Gheorgheni si apoi, bineinteles, Gheorgheni - Lacul Rosu - Cheile Bicazului (mai ales cu un Subaru) !
Drum relativ liber, serpentine, peisaje spectaculoase ... ce-ti poti dori mai mult !?
Masinuta s-a comportat impecabil - sta excelent pe viraje, accelereaza superb si consumul .... ridicol de mic !
Am ajuns in Sovata cu un consum indicat de CB de 5.0 l/100 km, la Lacul Rosu indica 5,6 l/100 km, la iesirea din Piatra Neamt indica 5,4 l/100 km. Sunt curios dupa ce algoritm calculeaza CB-ul autonomia - la iesirea din Piatra Neamt, dupa exact 292 km parcursi de la iesirea din benzinarie, autonomia indicata era de 940 km !
La intoarcere, am ales traseul recomandat de Google Maps: Iasi - Roman - Bacau - Onesti - Oituz - Tg. Secuiesc - Brasov - Sibiu.
Drumul este (ceva) mai bun pe aici, dar extrem de aglomerat !
Am plecat pe la 06:30 de la hotel si am ajuns in Brasov, la OMV-ul de pe centura pe la 12:00 unde am facut o pauza de cca. 20-30 minute pentru alimentare om si masina, iar in Sibiu am ajuns pe la 14:30.
Am facut plinul in Brasov (desi mai aveam ceva mai mult de 1/4 de rezervor) si autonomia indicata era de 370 km. Consumul mediu indicat in Brasov era de 5,4 l / 100 km.
La plecarea din OMV, autonomia conform CB era de 1170 km !!!
Am ajuns in Sibiu cu un consum mediu indicat de CB de 5,2 l/100 km si o autonomie estimata la 970 km.
Total distanta parcursa door-to-door = 881 km.
Concluzii:
1. Dupa verificarea ambelor variante de traseu, raman clar la prima, cea prin Cheile Bicazului - e mai frumos, mai fun si mai scurt cu cca. 30 km;
2. XV-ul este o masina exceptionala - confortabila, agila, sigura si economica.
3. Pentru genul asta de drumuri, motorizarea boxer diesel de pe XV este exact ce trebuie !
Chiar ma gandeam ca, atunci cand voi schimba XV-ul cu noul Forester, voi pierde clar atat la eficienta cat si la dinamica.
Voi castiga doar la partea de confort si siguranta.
Probabil ca ar merita sa nu ma grabesc cu achizitia anul viitor si sa astept aparitia noilor motoare turbo de 1.5 / 1.8 .....

PS: ODO: 32.953 km.

#143
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Mic up-date !
Azi m-am felicitat (din nou) ca am ales Subaru !

Aseara am avut ceva treaba la Odorheiul Secuiesc si cum am terminat tarziu, am innoptat acolo.
Dimineata, cum ma trezec devreme si am si o gramada de treaba, am plecat pe la 5:30 si ... surpriza !
Ningea ca la sfarsitul lumii, iar soseaua era acoperita cu cca. 10 cm de zapada apoasa.
Nici vorba de utilaje de deszapezire pana aproape de Sighisoara + noapte + ninsoare de aveam vizibilitate la cativa metri in fata masinii ( nu puteam merge decat cu faza scurta - am incercat de vreo doua ori sa trec pe faza lunga dar orbeam instant).
O singura data am simtit ca danseaza de fund pe niste serpentine in panta, dar si-a revenit instat pe traiectorie. In rest, doar clipocitul VDCS-ului ma atentiona ca ... iarna nu-i ca vara !

Masinuta s-a comportat superb !
Sigura pe ea, stabila pe traiectorie, aderenta din plin !

Ce-ti mai poti dori pe vremea asta ?
Un consum mic ?

Este si de-ala !
La dus (mers usurel si +/- legal) - 4,7 l/100 km.
La intoarcere, in conditiile de mai sus - 5,4 l/100 km.

#144
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Inca un mic up-date.
In ultima saptamana am facut cca. 1000 km.
In week-end ma fost la intalnirea nationala Subaru Fan Club de la Baile Tusnad cu urcare la Lacul Sfanta Ana si ceva invarteli prin zona (drumuri cu zapada, pante, serpentine ...).
Mishto de tot - oameni, masini, drumuri si peisaje !
Din pacate, nu am facut poze ce merita a fi puse pe aici.
Apoi, am avut un drum pana la Bistrita, cu ceva treaba (Sibiu - Medias- Tarnaveni - Tg. Mures - Reghin - Bistrita si retur). Aici nimic de semnalat - drumuri aglomerate si pline de nebuni & politie, gropi pe ici pe colo, marcajele sterse aproape in totalitate (parca ar fi facut liniile cu creta de se sterg dupa prima ploaie) ...
Masina se comporta excelent iar consumul este jenant de mic - acum imi indica un consum de 5,4 l/100 km.
Am facut plinul la intoarcere din Baile Tusnad, la OMV-ul de pe centura Brasovului si de atunci am facut cca. 600 km (Brasov-Sibiu, invarteli prin oras + Sibiu - Bistrita si retur) si mai am jumatate de rezervor !
Probabil ca autonomia asta o sa-mi lipseasca cel mai mult cand voi schimba masina  !
Urmatoarea va fi benzinara si automata !
Si, bineinteles, SUBARU !

PS: ODO - cca. 37.700 km

Edited by marr, 22 February 2019 - 08:52.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate