Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Baby Subaru - XV 2016 Crystal White Pearl
Last Updated: Mar 05 2019 12:08, Started by
marr
, Sep 24 2016 11:06
·
0
#20
Posted 24 September 2016 - 19:10
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme ! Chiar sunt uimit ca ai mers tot pe boxer diesel dupa toate belele avute, eu as fi mizat pe benzina + gpl .
|
#23
Posted 25 September 2016 - 00:21
marr, on 24 septembrie 2016 - 11:43, said:
Poti explica un pic, deci Tucsonul e mai scump ca Subaru XV ? Nu prea am inteles, pune niste cifre eventual. Vazusem ceva oferta ca dau 5 ani de revizii gratis la Subaru. Fata de vechiul tau Forester are un mare minus, nu se mai foloseste vestitul lor 4x4 simetric |
#24
Posted 25 September 2016 - 08:19
#26
Posted 25 September 2016 - 09:56
mufasa, on 24 septembrie 2016 - 16:40, said:
..... Ca exterior e chiar frumos pentru un Subaru, poate cel mai indreznet (alaturi de Levorg), dar nu ma da pe spate. Insa m-a surprins placut interiorul ! Cati CP ? Da, si mie-mi place cum arata. Mi se pare modelul ce continua cel mai bine traditia de design a Subaru ( un break cu tractiune integrala si garda la sol mare). Interiorul este, dupa cum ai sesizat si am spus si eu, un MARE pas inainte fata de generatia precedenta a Foresterului. CP - tot atatia ca si la motorul vechi - 147 CP / 350 Nm. bbogdanmircea, on 24 septembrie 2016 - 19:10, said:
.... Chiar sunt uimit ca ai mers tot pe boxer diesel dupa toate belele avute, eu as fi mizat pe benzina + gpl . Nu stiti cat m-am framantat, cat m-a sucit si cat le-am analizat pe toate partile ! Practic, diesel manual si benzina 2.0 automat ( CVT) sunt la acelasi pret. Benzina 2.0 manual nu este oferit decat in echiparea de baza .... care-i chiar basic ! Am mers pe diesel in final, din urmatoarele considerente: 1. Dinamica ! Am condus benzinarul cuplat la CVT si mi-a placut. DAR cutia aia-i facuta pentru consum nu pentru performanta. Daca mai punem si cuplul mic al motorului pe benzina ( 196 Nm) ne dam seama ca masina nu-i extrem de dinamica. Daca as fi utilizat masina preponderent in oras si/sau daca am fii avut autostrazi, as fi mers clar pe configuratia aia. Cum eu fac ~ 30.000 km/an, in marea lor majoritate perin tara, pe DN-uri, un plus pe partea de dinamica l-am considerat un plus pe partea de siguranta. 2. Foresterul ramane in familie si masinile siunt folosite alternativ atat de mine cat si de sotie. Am considerat ca este infinit mai usoara trecea de pe diesel manual pe diesel manual decat de pe diesel manual pe benzina automat ! 3. Teoretic, pe partea de fiabilitate ar fi fost un "+" pentru benzinar, DAR, dieselul asta il fac deja de vre-o 9 ani si a trecut printr-o multime de procese de imbunatatire. Si nu cred ca astia de la Subaru sa continue sa puna pe piata, dupa 8-9 ani, un motor cu probleme. Benzinarul 2.0 este un motor nou, ( FB20), cu injectie directa, si este posibil sa prezinte mici "boli ale copilariei". Si cei de la Brasov mi-au tot spus ca generatia actuala de diesel este un motor aproape complet nou si fara bug-uri. Sper sa fie asa ! Aici mai am inca niste semne de intrebare ( tot mai e un pitic acolo ce sopteste "dar daca ..."), totusi sper sa fi judecat corect ! 4. Aspectele "economice" - dat fiind pretul de achizitie similar, numarul de km parcursi anual ( cca. 30-35.000) si diferenta de consum, este foarte posibil ca, dupa 5 ani de utilizare, TCO-ul sa fie mai mic la diesel decat la benzinar. maxtron_69, on 25 septembrie 2016 - 00:21, said:
Poti explica un pic, deci Tucsonul e mai scump ca Subaru XV ? Nu prea am inteles, pune niste cifre eventual. ..... Fata de vechiul tau Forester are un mare minus, nu se mai foloseste vestitul lor 4x4 simetric Exemplu: Pret lista Subaru XV Confort 2.00 Diesel Manual = 28.680 Euro + 560 Euro Vopsea Perlata = 29.240 Euro TTI Pret Lista Hyundai Tucson Premium 2.0 Diesel Manual = 29.236 Euro + 480 Euro vopseaua metalizata = 29.716 Euro TTI Pret Lista Hyundai Tucson Premium 1.6 T-GDI 7 DCT ( benzina turbo, automat) = 28.396 Euro + 480 Euro vopseaua metalizata = 28.876 Euro TTI Eu am cerut oferte pentru Tucson Benzina automat ( la 28.396 Euro) in trei locuri. Diferenta de plata ( scazand Honda) ar fi fost de 19.000 ( +/- 300 Euro, in functie de dealer) La Subaru, diferenta de plata a fost de ... cca. 15.000 Euro ! Iaca aproape 4000 Euro diferenta ! Daca as fi mers pe diesel la Tucson, diferenta ar fi crescut la .... 5000 Euro ! Si dpdv al echiparii sunt similare ( cu + si - pentru fiecare). De exemplu, Tucsonul are in plus ( in versiunile de echipare mentionate): - Navigatie - Lumini de zi cu LED - Scaune incalzite spate - Roata de rezerva ( normala) - Oglinda retrovizoare heliomata - Reglaj lombar scaun sofer + 2,5 cm in lungime / 7 cm latime si 9 in inaltime ( asta cu tot cu sinele de plafon). Subaru XV are in plus: - Faruri cu Xenon - Garda la sol 22 cm - Tractiune integrala Symmetrical-AWD - Airbag genunchi sofer Alte aspecte "tehnice" - motor mai fasnet si mai economic ( 9,3 s Subaru vs 9,9 s Hyundai pentru 0-100 km/h / consum mediu 5,4 l/100 km Subaru vs. 5,9 l/100 km Hyndai - cu mentiunea ca la Hyundai, toata lumea spune ca, in realitate, consumul este mult mai mare). Acu' legat de motorizare- am condus ix35 cu motorul diesel de 185 CP Nu stiu cum o fi asta de pe Tucson, da' la ix35 am avut senzatia ca o parte din caii aia sunt plecati la pascut ..... - masina mai usoara cu ~ 150 kg - Roti pe 17" la Subaru fata de 19" la Tucson - arata mai bine ( pe Tucson) rotile pe 19" DAR sunt mai putin confortabile iar anvelopele si jantele sunt semnificativ mai scumpe ! Si aspecte mai putin tehnice: feelingul de "acasa" ! Oricum, daca era sa dau 4-500 Euro in plus, mergeam mai degraba pe Forester ( asta este si mai bine dotat decat XV-ul) ! Dar nu era cazul. In cel putin 80% din situatii sunt singur in masina si mai mult de doua persoane probabil vom fi in sub 10% din drumuri. Spatiul interior este absolut generos iar portbagajul mai mult decat suficient ( cand sunt plecat in delegatii am o servieta, o geanta cu aparatura si inca una cu schimburi, iar in concedii - un geamantan cu haine si o borseta cu carduri !). Ce sens avea sa dau niste bani ( si nu putini) in plus pentru spatiu mai mult care oricum nu-mi folosea !? PS: Si da, @underb are dreptate, la transmisiile manuale , este utilizat sistemul cu diferential central cuplat cu LSD ( ca si le vechiul meu Forester). Doar la automate este un alt sistem ( X-Mode). Dealtfel, si la modelele mai vechi Subaru, erau diferente intre solutiile tehnice adoptate la transmisiile manuale fata de cele automate. Edited by marr, 25 September 2016 - 09:58. |
#27
Posted 25 September 2016 - 10:06
Deci una din diferente ar fi ca Subaru ti'a oferit mai mult pe masina veche?
Intr'adevar mi se par mult mai importante farurile cu xenon ca ledurile de zi. Garda la sol la Tucson cat era? Mai mare sau mai mica? Eu stiam ca au inceput sa cam renunte la clasicul symetrical AWD si sa o ia pe drumul celorlalti constructori cu transmisii care nu intra in functiune decat cand "simt" si sint mai mult bazatw pe senzori decat 4x4 adevarat |
#28
Posted 25 September 2016 - 10:34
maxtron_69, on 25 septembrie 2016 - 10:06, said:
...... Intr'adevar mi se par mult mai importante farurile cu xenon ca ledurile de zi. Garda la sol la Tucson cat era? Mai mare sau mai mica? ..... Si eu tin foarte mult la farurile cu Xenon. Am vazut diferenta dupa ce am trecut de la Forester ( xenon) la Honda ( halogen). In plus, multe dintre dotarile suplimentare de la Tucson, pentru mine nu prezentau un interes deosebit: - navigatie - oricum folosesc un Garmin cu actualizari pe viata pentru City Navigator Europe si R.O.A.D.. - scaune spate incalzite - dupa cum am spus, in peste 90 % din situatii vor fi maximum doua persoane in masina Singurele chestii in plus de la Tucson care mi-ar fi placut sa le am pe Subaru sunt reglajul lombar si roata de rezerva. Garda la sol a Tucsonului este mai mica. Semnificativ mai mica = 17,2 cm fata de 22 cm la Subaru ! Referitor la diferenta de pret - a venit atat din oferta de buy-back mai buna pentru Honda cat si din discountul acordat. Si 4000 Euro sunt totusi 4000 euro ! Poti face o multime de lucruri cu banii aia ! PS: Iaca si niste poze de azi, cu agregatu' in real life ! IMG_2407.JPG 104.95K 210 downloads IMG_2406.JPG 112.52K 228 downloads IMG_2408.JPG 110.07K 218 downloads Edited by marr, 25 September 2016 - 10:37. |
|
#29
Posted 25 September 2016 - 11:50
maxtron_69, on 25 septembrie 2016 - 10:06, said:
Eu stiam ca au inceput sa cam renunte la clasicul symetrical AWD si sa o ia pe drumul celorlalti constructori cu transmisii care nu intra in functiune decat cand "simt" si sint mai mult bazatw pe senzori decat 4x4 adevarat Generalizand, toate sistemele awd montate pe masini cu motor longitudinal au diferential central care lipseste la toate masinile cu transmisie integrala cu motor transversal care au un simplu cuplaj pt puntea spate, vasco sau de tip ambreiaj. La cele cu dif central, vasco cuplajul sau ambreiajul blocheaza diferentialul. La cele cu motor transversal vascocuplajul sau ambreiajul ala multidisc tine loc de dif central. Diferenta e ca la cele cu dif central exista tot timpul un lant cinematic format din arbori si roti dintate intre cutia de viteze si fiecare dintre roti indiferent ca diferentialul central e deschis sau e blocat. La cele fara dif central doar rotile fata sunt legate direct la cutie. |
#30
Posted 25 September 2016 - 15:35
marr esti sigur ca motorul de 2.0 benzina este cu injectie directa pe Subaru ?
Eu din oferta de Impreza a celor din DE de la Impreza la care m-am uitat un pic scria ca e injectie tot Multipunct lucru care nu e chiar rau, avand in vedere ce probleme au toate motoarele cu injectie directa ... oricum neimportanta chestiunea pana la urma acum ... Interesanta partea cu buyback ul, o sa merg si eu la un test drive cu Impreza in DE sa vad ce oferta de buyback au ... XV este Impreza ridicata pe bocanci, sau este diferita, as vrea sa te intreb care este dimensiunea portbagajului, este mai mult de hatchback sau de break mai mic, adica cam care ar fi lungimea de la buza portbagajului la banchetele spate, incap 2 trollere mari unul langa altul culcate sau nu ? Si la portbagaj are acel rulou asemanator ca la breakuri si nu polita nu ? |
#31
Posted 25 September 2016 - 16:32
Stati putin ca nu inteleg : comparati Subaru cu Hyundai ! . O japoneza robusta cu traditie cu o chinezarie emancipata !
Stiu, acum cineva o sa vina si sa spuna ca Hyundai a facut progrese majore in ultimul timp, blablabla. Hai sa fim seriosi ! Ca sa iei Tucsonul (care vine si dupa dezastrul ix35) trebuie sa fie cu 20% mai ieftin, dar la acelasi pret, mie personal mi se pare aberant. De ce fumuri au in cap Hyundai (cred ca li s-a urcat la cap cam repede), au ajuns la niste preturi de Santa Fe si Tucson sunt raritati pe strada fata de modelele vechi care au fost best buy. Edited by mufasa, 25 September 2016 - 16:33. |
#33
Posted 25 September 2016 - 16:36
Aici pot sa vad si eu pozele, ii sta super in culoarea asta cu noile stopuri.
Cum spuneam si dincolo, sa te poarte cat mai multi km cu zambetul pe buze. |
|
#34
Posted 25 September 2016 - 16:48
edi10000, on 25 septembrie 2016 - 16:36, said:
Nu sunt raritati deloc. La un drum Ploiesti- Bucuresti astazi am vazut 4 Tucson si nici un XV. De fapt, eu XV am vazut doar 2 in Bucuresti in ultimele luni si crede-ma ca fac Bucurestiul zilnic dintr-un cap in celalalt. Nu comparam cu Subaru, ci cu ce erau odata. Oricum ce spui tu este mult mai abundent decat de obicei. |
#36
Posted 25 September 2016 - 23:38
@marr: s-o stapanesti sanatos. Ca unul care a vazut masina si in realitate(in trafic), arata ma bine in realitate decat in poze.
FB20 nu are injectie directa ci tot multipunct. FA20-ul are injectie directa, D4-S, sistem Toyota care nu are problemele "clasice" deja - 8 injectoare (4 port, 4 directe). Edited by closchkutza, 25 September 2016 - 23:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users