Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Baby Subaru - XV 2016 Crystal White Pearl

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#19
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Sa o stapanesti sanatos si s-o alergi fara probleme !
Ca exterior e chiar frumos pentru un Subaru, poate cel mai indreznet (alaturi de Levorg), dar nu ma da pe spate. Insa m-a surprins placut interiorul !
Cati CP ?

#20
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme ! Chiar sunt uimit ca ai mers tot pe boxer diesel dupa toate belele avute, eu as fi mizat pe benzina + gpl .


#21
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Place ca e facuta in japonia

#22
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Foarte frumoasa. Sa o stapanesti sanatos.

#23
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postmarr, on 24 septembrie 2016 - 11:43, said:

Oricum, la motorizare si echipare echivalenta si un pret de pornire similar, a iesit cu cca. 4000 Euro mai putin de plata fata de un Hyundai Tucson ( luand aici in calcul discount-uri + pret oferit pe Honda).
Poti explica un pic, deci Tucsonul e mai scump ca Subaru XV ? Nu prea am inteles, pune niste cifre eventual.

Vazusem ceva oferta ca dau 5 ani de revizii gratis la Subaru.

Fata de vechiul tau Forester are un mare minus, nu se mai foloseste vestitul lor 4x4 simetric

#24
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
La manuale inca se foloseste vasco cuplaj.

Probabil i s-a oferit mai putin pe Honda.

#25
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
E cool masina! S-o stapanesti sanatos!

#26
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005

View Postmufasa, on 24 septembrie 2016 - 16:40, said:

.....
Ca exterior e chiar frumos pentru un Subaru, poate cel mai indreznet (alaturi de Levorg), dar nu ma da pe spate. Insa m-a surprins placut interiorul !
Cati CP ?

Da, si mie-mi place cum arata. Mi se pare modelul ce continua cel mai bine traditia de design a Subaru ( un break cu tractiune integrala si garda la sol mare).
Interiorul este, dupa cum ai sesizat si am spus si eu, un MARE pas inainte fata de generatia precedenta a Foresterului.

CP - tot atatia ca si la motorul vechi - 147 CP / 350 Nm.

View Postbbogdanmircea, on 24 septembrie 2016 - 19:10, said:

.... Chiar sunt uimit ca ai mers tot pe boxer diesel dupa toate belele avute, eu as fi mizat pe benzina + gpl .

Nu stiti cat m-am framantat, cat m-a sucit si cat le-am analizat pe toate partile !
Practic, diesel manual si benzina 2.0 automat ( CVT) sunt la acelasi pret. Benzina 2.0 manual nu este oferit decat in echiparea de baza .... care-i chiar basic !
Am mers pe diesel in final, din urmatoarele considerente:
1. Dinamica ! Am condus benzinarul cuplat la CVT si mi-a placut. DAR cutia aia-i facuta pentru consum nu pentru performanta. Daca mai punem si cuplul mic al motorului pe benzina ( 196 Nm) ne dam seama ca masina nu-i extrem de dinamica.
Daca as fi utilizat masina preponderent in oras si/sau daca am fii avut autostrazi, as fi mers clar pe configuratia aia.
Cum eu fac ~ 30.000 km/an, in marea lor majoritate perin tara, pe DN-uri, un plus pe partea de dinamica l-am considerat un plus pe partea de siguranta.
2. Foresterul ramane in familie si masinile siunt folosite alternativ atat de mine cat si de sotie. Am considerat ca este infinit mai usoara trecea de pe diesel manual pe diesel manual decat de pe diesel manual pe benzina automat !
3. Teoretic, pe partea de fiabilitate ar fi fost un "+" pentru benzinar, DAR, dieselul asta il fac deja de vre-o 9 ani si a trecut printr-o multime de procese de imbunatatire. Si nu cred ca astia de la Subaru sa continue sa puna pe piata, dupa 8-9 ani, un motor cu probleme.
Benzinarul 2.0 este un motor nou, ( FB20), cu injectie directa, si este posibil sa prezinte mici "boli ale copilariei".
Si cei de la Brasov mi-au tot spus ca generatia actuala de diesel este un motor aproape complet nou si fara bug-uri. Sper sa fie asa !
Aici mai am inca niste semne de intrebare ( tot mai e un pitic acolo ce sopteste "dar daca ..."), totusi sper sa fi judecat corect !

4. Aspectele "economice" - dat fiind pretul de achizitie similar, numarul de km parcursi anual ( cca. 30-35.000) si diferenta de consum, este foarte posibil ca, dupa 5 ani de utilizare, TCO-ul sa fie mai mic la diesel decat la benzinar.

View Postmaxtron_69, on 25 septembrie 2016 - 00:21, said:

Poti explica un pic, deci Tucsonul e mai scump ca Subaru XV ? Nu prea am inteles, pune niste cifre eventual.
.....

Fata de vechiul tau Forester are un mare minus, nu se mai foloseste vestitul lor 4x4 simetric

Exemplu:
Pret lista Subaru XV Confort 2.00 Diesel Manual = 28.680 Euro + 560 Euro Vopsea Perlata = 29.240 Euro TTI
Pret Lista Hyundai Tucson Premium 2.0 Diesel Manual = 29.236 Euro + 480 Euro vopseaua metalizata = 29.716  Euro TTI
Pret Lista Hyundai Tucson Premium 1.6 T-GDI 7 DCT ( benzina turbo, automat)  = 28.396 Euro + 480 Euro vopseaua metalizata = 28.876 Euro TTI

Eu am cerut oferte pentru Tucson Benzina automat ( la 28.396 Euro) in trei locuri.
Diferenta de plata ( scazand Honda) ar fi fost de 19.000 ( +/- 300 Euro, in functie de dealer)
La Subaru, diferenta de plata a fost de ... cca. 15.000 Euro !
Iaca aproape 4000 Euro diferenta !
Daca as fi mers pe diesel la Tucson, diferenta ar fi crescut la .... 5000 Euro !

Si dpdv al echiparii sunt similare ( cu + si - pentru fiecare).
De exemplu, Tucsonul are in plus ( in versiunile de echipare mentionate):
- Navigatie
- Lumini de zi cu LED
- Scaune incalzite spate
- Roata de rezerva ( normala)
- Oglinda retrovizoare heliomata
- Reglaj lombar scaun sofer
+ 2,5 cm in lungime / 7 cm latime si 9 in inaltime ( asta cu tot cu sinele de plafon).

Subaru XV are in plus:
- Faruri cu Xenon
- Garda la sol 22 cm
- Tractiune integrala Symmetrical-AWD
- Airbag genunchi sofer

Alte aspecte "tehnice"
- motor mai fasnet si mai economic ( 9,3 s Subaru vs 9,9 s Hyundai pentru 0-100 km/h / consum mediu 5,4 l/100 km Subaru vs. 5,9 l/100 km Hyndai - cu mentiunea ca la Hyundai, toata lumea spune ca, in realitate, consumul este mult mai mare).
Acu' legat de motorizare- am condus ix35 cu motorul diesel de 185 CP  Nu stiu cum o fi asta de pe Tucson, da' la ix35 am avut senzatia ca o parte din caii aia sunt plecati la pascut .....
- masina mai usoara cu ~ 150 kg
- Roti pe 17" la Subaru fata de 19" la Tucson - arata mai bine ( pe Tucson) rotile pe 19" DAR sunt mai putin confortabile iar anvelopele si jantele sunt semnificativ mai scumpe !

Si aspecte mai putin tehnice: feelingul de "acasa" !

Oricum, daca era sa dau 4-500 Euro in plus, mergeam mai degraba pe Forester ( asta este si mai bine dotat decat XV-ul) !
Dar nu era cazul.
In cel putin 80% din situatii sunt singur in masina si mai mult de doua persoane probabil vom fi in sub 10% din drumuri.
Spatiul interior este absolut generos iar portbagajul mai mult decat suficient ( cand sunt plecat in delegatii am o servieta, o geanta cu aparatura si inca una cu schimburi, iar in concedii - un geamantan cu haine si o borseta cu carduri !).
Ce sens avea sa dau niste bani ( si nu putini) in plus pentru spatiu mai mult care oricum nu-mi folosea !?

PS: Si da, @underb are dreptate, la transmisiile manuale , este utilizat sistemul cu diferential central cuplat cu LSD ( ca si le vechiul meu Forester).
Doar la automate este un alt sistem ( X-Mode). Dealtfel, si la modelele mai vechi Subaru, erau diferente intre solutiile tehnice adoptate la transmisiile manuale fata de cele automate.

Edited by marr, 25 September 2016 - 09:58.


#27
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Deci una din diferente ar fi ca Subaru ti'a oferit mai mult pe masina veche?

Intr'adevar mi se par mult mai importante farurile cu xenon ca ledurile de zi.

Garda la sol la Tucson cat era? Mai mare sau mai mica?

Eu stiam ca au inceput sa cam renunte la clasicul symetrical AWD si sa o ia pe drumul celorlalti constructori cu transmisii care nu intra in functiune decat cand "simt" si sint mai mult bazatw pe senzori decat 4x4 adevarat

#28
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005

View Postmaxtron_69, on 25 septembrie 2016 - 10:06, said:

......

Intr'adevar mi se par mult mai importante farurile cu xenon ca ledurile de zi.

Garda la sol la Tucson cat era? Mai mare sau mai mica?

.....

Si eu tin foarte mult la farurile cu Xenon. Am vazut diferenta dupa ce am trecut de la Forester ( xenon) la Honda ( halogen).
In plus, multe dintre dotarile suplimentare de la Tucson, pentru mine nu prezentau un interes deosebit:
- navigatie - oricum folosesc un Garmin cu actualizari pe viata pentru City Navigator Europe si R.O.A.D..
- scaune spate incalzite - dupa cum am spus, in peste 90 % din situatii vor fi maximum doua persoane in masina
Singurele chestii in plus de la Tucson care mi-ar fi placut sa le am pe Subaru sunt reglajul lombar si roata de rezerva.

Garda la sol a Tucsonului este mai mica. Semnificativ mai mica = 17,2 cm fata de 22 cm la Subaru !

Referitor la diferenta de pret - a venit atat din oferta de buy-back mai buna pentru Honda cat si din discountul acordat.
Si 4000 Euro sunt totusi 4000 euro !
Poti face o multime de lucruri cu banii aia !

PS: Iaca si niste poze de azi, cu agregatu' in real life !

Attached File  IMG_2407.JPG   104.95K   210 downloads

Attached File  IMG_2406.JPG   112.52K   228 downloads

Attached File  IMG_2408.JPG   110.07K   218 downloads

Edited by marr, 25 September 2016 - 10:37.


#29
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postmaxtron_69, on 25 septembrie 2016 - 10:06, said:

Eu stiam ca au inceput sa cam renunte la clasicul symetrical AWD si sa o ia pe drumul celorlalti constructori cu transmisii care nu intra in functiune decat cand "simt" si sint mai mult bazatw pe senzori decat 4x4 adevarat
Ar fi prea complicat si inutil.
Generalizand, toate sistemele awd montate pe masini cu motor longitudinal au diferential central care lipseste la toate masinile cu transmisie integrala cu motor transversal care au un simplu cuplaj pt puntea spate, vasco sau de tip ambreiaj.
La cele cu dif central, vasco cuplajul sau ambreiajul blocheaza diferentialul. La cele cu motor transversal vascocuplajul sau ambreiajul ala multidisc tine loc de dif central.
Diferenta e ca la cele cu dif central exista tot timpul un lant cinematic format din arbori si roti dintate intre cutia de viteze si fiecare dintre roti indiferent ca diferentialul central e deschis sau e blocat.
La cele fara dif central doar rotile fata sunt legate direct la cutie.

#30
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
marr esti sigur ca motorul de 2.0 benzina este cu injectie directa pe Subaru ?
Eu din oferta de Impreza a celor din DE de la Impreza la care m-am uitat un pic scria ca e injectie tot Multipunct lucru care nu e chiar rau, avand in vedere ce probleme au toate motoarele cu injectie directa ... oricum neimportanta chestiunea pana la urma acum ...
Interesanta partea cu buyback ul, o sa merg si eu la un test drive cu Impreza in DE sa vad ce oferta de buyback au ...
XV este Impreza ridicata pe bocanci, sau este diferita, as vrea sa te intreb care este dimensiunea portbagajului, este mai mult de hatchback sau de break mai mic, adica cam care ar fi lungimea de la buza portbagajului la banchetele spate, incap 2 trollere mari unul langa altul culcate sau nu ?
Si la portbagaj are acel rulou asemanator ca la breakuri si nu polita nu ?

#31
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Stati putin ca nu inteleg : comparati Subaru cu Hyundai !Posted Image Posted Image Posted Image. O japoneza robusta cu traditie cu o chinezarie emancipata !
Stiu, acum cineva o sa vina si sa spuna ca Hyundai a facut progrese majore in ultimul timp, blablabla. Hai sa fim seriosi ! Ca sa iei Tucsonul (care vine si dupa dezastrul ix35) trebuie sa fie cu 20% mai ieftin, dar la acelasi pret, mie personal mi se pare aberant. De ce fumuri au in cap Hyundai (cred ca li s-a urcat la cap cam repede), au ajuns la niste preturi de Santa Fe si Tucson sunt raritati pe strada fata de modelele vechi care au fost best buy.

Edited by mufasa, 25 September 2016 - 16:33.


#32
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu sunt raritati deloc. La un drum Ploiesti- Bucuresti astazi am vazut 4 Tucson si nici un XV. De fapt, eu XV am vazut doar 2 in Bucuresti in ultimele luni si crede-ma ca fac Bucurestiul zilnic dintr-un cap in celalalt.

#33
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Aici pot sa vad si eu pozele, ii sta super in culoarea asta cu noile stopuri. Posted Image

Cum spuneam si dincolo, sa te poarte cat mai multi km cu zambetul pe buze. Posted Image

#34
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postedi10000, on 25 septembrie 2016 - 16:36, said:

Nu sunt raritati deloc. La un drum Ploiesti- Bucuresti astazi am vazut 4 Tucson si nici un XV. De fapt, eu XV am vazut doar 2 in Bucuresti in ultimele luni si crede-ma ca fac Bucurestiul zilnic dintr-un cap in celalalt.

Nu comparam cu Subaru, ci cu ce erau odata. Oricum ce spui tu este mult mai abundent decat de obicei.

#35
varanhia

varanhia

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 20.09.2015
Să o stăpânești sănătos! Felicitări!

#36
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
@marr: s-o stapanesti sanatos. Ca unul care a vazut masina si in realitate(in trafic), arata ma bine in realitate decat in poze.
FB20 nu are injectie directa ci tot multipunct. FA20-ul are injectie directa, D4-S, sistem Toyota care nu are problemele "clasice" deja - 8 injectoare (4 port, 4 directe).

Edited by closchkutza, 25 September 2016 - 23:43.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate