Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Baby Subaru - XV 2016 Crystal White Pearl

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#37
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005

View Postbbogdanmircea, on 25 septembrie 2016 - 15:35, said:

marr esti sigur ca motorul de 2.0 benzina este cu injectie directa pe Subaru ?
.....
XV este Impreza ridicata pe bocanci, sau este diferita, as vrea sa te intreb care este dimensiunea portbagajului, este mai mult de hatchback sau de break mai mic, adica cam care ar fi lungimea de la buza portbagajului la banchetele spate, incap 2 trollere mari unul langa altul culcate sau nu ?
Si la portbagaj are acel rulou asemanator ca la breakuri si nu polita nu ?
Referitor la motor - probabil are dreptate @closchkutza !
Eu ramasesem "cuplat" la motorul FA20 care se regaseste pe WRX si XT.
Pe Impreza, XV si Foresterul aspirat, este motorul FB20.

View Postcloschkutza, on 25 septembrie 2016 - 23:38, said:

......
FB20 nu are injectie directa ci tot multipunct. FA20-ul are injectie directa, D4-S, sistem Toyota care nu are problemele "clasice" deja - 8 injectoare (4 port, 4 directe).

Referitor la celelalte intrebari: in esenta, XV-ul este o Impreza mai ridicata. Nu am stat sa verific si dimensiunile dar, in orice caz, diferente mari nu cred sa fie. E drept ca mi s-a parut a fi cema mai spatios in interior, dar este posibil sa fie doar o impresie.
In ce priveste protbagajul - daca nu ma insel are 380 l.
Am sa masor azi distanta de la buza portbagajului la bancheta spate si inaltimea pana la rulou si revin cu date concrete.

PS: Ofertele de buy-back la face dealerul nu Subaru !
Este foarte posibil sa primeste oferte diferite de la dealeri diferiti !

Revenind la discutiile privitoare la Hyundai vs Subaru.
Nu-si prea au locul aici, sunt masini diferite, orientate catre o clientela diferita.
Tucsonul este o masina reusita si care se vinde bine. Cel putin la mine-n "sat" s-a umplut de Tucsonuri noi ! Acu', e drept ca nu stiu ce versiuni de echipare si motorizare sunt ...
Povestea cu Tucsonul a fost doar o paranteza ca sa explic putin cum am ajuns ( din nou) la Subaru !

Voiam sa schimb Honda cu ceva din clasa SUV / Crossover pentru garda la sol. Eram dispus sa dau in jur de 14-15k euro ca si diferenta.
Am incercat prima data la Hyundai, dar am expus "problemele" - ne ne incadram in buget.
Apoi, m-am dus la Auto Kino Brasov sa vad Kia Sportage, DAR, din una-n alta, am ajuns sa fac si un dive test cu Subaru .... si iata-l !
Mi-e greu sa explic rational si logic, dar senzatia aia de "acasa" pe care am regasit-o cand am urcat in Subaru ... a fost decisiva !

Apoi, bineinteles, nu fara importanta, a urmat si partea comerciala !
Pentru o echipare similara, la cea mai buna oferta pe care au putut sa mi-o faca, Kia Sportage 2.0 diesel manual iesea cu cca. 1000 Euro mai scumpa. Si cu livrare pe sfarsit de octombrie.
Si sa nu uitam: "Once Subaru, Allways Subaru !"

#38
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
Multumesc ptr raspunsuri si asteptam si alte detalii interesante de la noua achizitie, comparativ cu Forester sau cu orice altceva .
Cred ca nu mai ai pe cutia manuala in 6 trepte si manetica aia de Dual Range nu ?
Din ce m-am informat eu aceasta mai este prezenta doar pe motorul de 1.6 benzina care are o cutie mai veche in 5 trepte ?
Este utila acea multiplicare LOW in vreun fel de au scos-o, sau pur si simplu motorul diesel are asa mult cuplu incat cu treapta I ai destul cuplu fara sa mai multiplici inca odata ?
Sper ca stii la ce ma refer ...

#39
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005
Dieselul nu a avut niciodata Dual-Range.
La Foresterul din generatia precedenta ( SH - cum este si al meu), era maneta de Dual-Range pe motorul de 2.0 benzina. Nu stiu daca generatia actuala o mai are ...
Sunt sigur insa de faptul ca, la XV 2.0 benzina CVT nu mai este optiunea asta.

#40
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postmarr, on 26 septembrie 2016 - 08:11, said:

Am incercat prima data la Hyundai, dar am expus "problemele" - ne ne incadram in buget.
Apoi, m-am dus la Auto Kino Brasov sa vad Kia Sportage, DAR, din una-n alta, am ajuns sa fac si un dive test cu Subaru .... si iata-l !
Mi-e greu sa explic rational si logic, dar senzatia aia de "acasa" pe care am regasit-o cand am urcat in Subaru ... a fost decisiva !

Apoi, bineinteles, nu fara importanta, a urmat si partea comerciala !
Pentru o echipare similara, la cea mai buna oferta pe care au putut sa mi-o faca, Kia Sportage 2.0 diesel manual iesea cu cca. 1000 Euro mai scumpa. Si cu livrare pe sfarsit de octombrie.
Si sa nu uitam: "Once Subaru, Allways Subaru !"
Hmmm ... Tucson si Sportage ... ti-a trecut gluntul pe la ureche !

Asta cu always Subaru se observa clar ! Posted Image

#41
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010

View Postmarr, on 26 septembrie 2016 - 08:11, said:


Voiam sa schimb Honda cu ceva din clasa SUV / Crossover pentru garda la sol. Eram dispus sa dau in jur de 14-15k euro ca si diferenta.
Am incercat prima data la Hyundai, dar am expus "problemele" - ne ne incadram in buget.
Apoi, m-am dus la Auto Kino Brasov sa vad Kia Sportage, DAR, din una-n alta, am ajuns sa fac si un dive test cu Subaru .... si iata-l !
Mi-e greu sa explic rational si logic, dar senzatia aia de "acasa" pe care am regasit-o cand am urcat in Subaru ... a fost decisiva !

Si sa nu uitam: "Once Subaru, Allways Subaru !"

Ca fost posesor de Honda, nu ai fost tentat de HRV sau CRV? Ce te-a determinat sa le elimini de pe lista?

#42
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Cred ca si pretul... Honda e totusi mai scumpa.
Oricine masina iei, daca vrei 4x4, pretul sare f repede fata de pretul din reclame.

#43
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005

View Postflorinppv, on 26 septembrie 2016 - 19:32, said:


Ca fost posesor de Honda, nu ai fost tentat de HRV sau CRV? Ce te-a determinat sa le elimini de pe lista?

View Postmaxtron_69, on 26 septembrie 2016 - 20:24, said:

Cred ca si pretul... Honda e totusi mai scumpa.
.....

Da si pretul a fost un element important.
E drept ca, la un moment dat, ma tenta un CR-V diesel, bine dotat ( Lifestyle + Navi), masina de drive-test cu cca. 1.500 km la bord la ~ 28.xxx Euro.
DAR m-am lovit de o crunta indiferenta ....
La mai bine de doua saptamani dupa o prima discutie preliminara, nu am primit nicio oferta, niciun telefon pentru discutii suplimentare .... nimic !
In ultima luna ( si mai bine) de cand bat dealerii ... am vazut atatea mostre de incompetenta si delasare de m-am ingrozit !
Singurii "profi" au fost cei de la Mazda Cluj ( amabili si extrem de prompti) dar problema la CX5 era pretul masinilor cu livrare rapida ( asta insemna pana in noiembrie) si ttermenele luuuungi de asteptare pentru o masina cu o configuratie/motorizare diferita fata de ce aveau pe stoc si/sau comandate deja.
Si un mare plus pentru cei de la Toyota ( Sibiu) - atitudine profesionala, implicare, dorinta de a incheia un deal - din pacate, nu s-a potrivit oferta lor cu ce cautam eu ( singurul model care ar fi fost ce voiam eu ar fi fost RAV-4 Hybrid - dar .... $$$$$$ !).
Nu au 4x4 disponibil pe motorizarea diesel, iar motorul de 2.0 benzina aspirat cu tractiune 4x4, avand in vedere si gabaritul masinii ....... ar fi fost serios penalizat pe partea de dinamica ( si consum). Si oricum, s-ar fi incadrat in buget doar o versiune slab ( spre basic) echipata.
CH-R-ul, aparut "pe ultima suta" a iesit din carti prin prisma combinatiei motorizari / tractiune / pret.

Dar, in final, sunt extra-hyper multumit de modul in care s-au aliniat astrele !
Sub forma constelatiei Pleiadelor !

#44
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,036
  • Înscris: 02.09.2005
marr-ule, ce ai facut tu, marr-ule!? :)
Sa o stapanesti sanatos! E superba, ca orice Subaru, dealtfel... Eu nu stiu cum de te-ai putut gandi la Tucson sau cx5 cand bijuteria asta statea la nasul tau :)

#45
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postjericho, on 27 septembrie 2016 - 08:43, said:

marr-ule, ce ai facut tu, marr-ule!? Posted Image
Sa o stapanesti sanatos! E superba, ca orice Subaru, dealtfel... Eu nu stiu cum de te-ai putut gandi la Tucson sau cx5 cand bijuteria asta statea la nasul tau Posted Image
Cu CX-5 care e problema? Primeste aprecieri si premii peste premii

#46
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postmaxtron_69, on 28 septembrie 2016 - 21:19, said:

Cu CX-5 care e problema? Primeste aprecieri si premii peste premii
Cx5 e bestbuy la categoria asta de suvuri non premium. Pacat ca pretul e cam peste medie, aproape de Tiguan.

#47
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Mi se pare ca e mai eiftin CX5 ca Honda CR-V, poate ma insel, am comparat pe fuga

#48
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005

View Postmaxtron_69, on 28 septembrie 2016 - 21:19, said:

Cu CX-5 care e problema? Primeste aprecieri si premii peste premii

CX-5-ul este o masina super faina !
Problemele - din punctul meu de vedere - au fost urmatoarele:
1. Disponibilitate in stoc ( inclusiv masini precomandate cu livrare pana in noiembrie) doar pentru motorizari diesel, cutie automata, in echipari de top ( Revolution / Revolution Top) , ce sar binisor de 30.000 Euro iar. in cea mai buna oferta ( CX5 Takumi, Diesel, manual), ar fi insemnat sa platesc o diferenta de cca. 21.000 Euro. Mult prea mult pentru mine in acest moment.
2. Motorizarea diesel de 2.2 implica taxe de tot felul mai mari
Pe mine m-ar fi tentat ( ca si raport pret / dotari)  un CX-5 Takumi benzina, dar asta ar fi insemnat un termen de livrare undeva prin februarie anul viitor ....

Singurul "-" observat de mine la CX-5 in timpul in care m-am tot invartit prin/pe langa masina - spatiul pentru picioare la locurile din spate nu-i chiar atat de generos pe cat s-ar putea crede. Bine, oricum asta nu era foarte important pentru mine la aceasta achizitie ....

Aaaa - si mai era ceva: nu-i Subaru !

PS: Modelul de la Mazda pe care l-as fi luat fara sa stau pe ganduri ( daca s-ar fi pretat nevoilor mele actuale) ar fi fost Mazda 6 !
Dar garda la sol a fost o cerinta determinanta in procesul de achizitie. Altfel, nu ma dadeau afara din casa niste ( multe) mii de euro si ramaneam bucuros cu Hondita.


PPS: Maine fac un drum pana la Cluj si mai dezmortesc atelajul !
Am si autostrada, am si drumuri nationale .... exact ce-i trebuie !
Si, daca vremea ne permite, saptamana viitoare am un drum de Timisoara si, posibil, unul de Bucuresti - si iaca, facem si rodajul !

Edited by marr, 29 September 2016 - 07:42.


#49
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Mai exista rodaj? Credeam ca motoarele sint rulate pe banc zilele astea.

Da, Mazda se impusca singura in picior ca foloseste motoare de peste 2l inca... Altii scot 180cp din 2.0, ei vor 2.2 si uite asa...

Sint probleme si la Subaru, nici o masina nu e perfecta, cotiera aia fiind un mare minus care arata poate greseli de proiectare si in alte parti.

Surprinzator de altfel, ca japonezii sint micuti de inaltime si trebuia gandit mai mult pt ei...

Oricum, daca CX5 ar fi la acelasi pret, cred ca putini ar mai alege sa cumpere subaru

#50
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,016
  • Înscris: 20.06.2005
Sa o stapanti sanatos :)

#51
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005

View Postmaxtron_69, on 29 septembrie 2016 - 08:02, said:

Mai exista rodaj? Credeam ca motoarele sint rulate pe banc zilele astea.

..........

Oricum, daca CX5 ar fi la acelasi pret, cred ca putini ar mai alege sa cumpere subaru


Teoretic este cum spui tu, practic .... este recomandat sa o menajezi putin in primii cca. 1000 km - asta nu inseamna sa mergi batraneste sau subturat ci sa nu-i "dai sa zaca" din primul minut.
Eu la toate masinile pe care le-am detinut de la 0 km ( si au fost cateva), am incercat un fel de rodaj - in primii 1000 km am mers cat mai variat, trecand prin toate treptele de viteza si printr-un regim cat mai variat de turatii, evitand pe cat posibil sa le duc "la rosu".
Si dupa maximum 5000 km am facut primul schimb de ulei.
Acum na - fiecare face asa cum crede de cuviinta !

Referitor la Mazda vs Subaru, desi japoneze ambele, de regula, clientii lor cauta lucruri diferite ....

#52
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Eu nu am dus masinile in zona rosie niciodata... Parca si la CR-V il meu zicea ceva de primii 1000km dar nu de motor cat de suspensie, masina in general...

A fost ciudat, am simtit clare schimbari de comportament dupa cateva mii, chiar si maneta schimbatorului intra greu cand era nou nouta.

Dar motorul parea neschimbat.

#53
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005

View Postmaxtron_69, on 29 septembrie 2016 - 13:49, said:

... Parca si la CR-V il meu zicea ceva de primii 1000km dar nu de motor cat de suspensie, masina in general...

.....

Pai este vorba de tot ansamblul - motor+ cutie + frane + suspensii + .....
Oricum, din experienta cu celalat Subaru diesel, motorul "se lasa" dupa cca. 10.000 km. Si cutia.
La Honda parca s-au "asezat" mai repede ( 2-3000 km) - dar asta era pe benzina.

#54
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005
Ok !
Si acum niste impresii dupa prima iesire pe traseul Sibiu - Sebes - Alba - Turda - Cluj, ceva fataila prin Cluj si apoi retur.

Masina asta are un efect .... ciudat !
Inspira .... liniste si relaxare - cred ca cel mai potrivit termen ar fi "serenity" !
Nu pot explica, dar asta ma face sa simt - calm, relaxare, liniste ....
Probabil si din faptul ca este bine antifonata - semnificativ mai bine decat Foresterul meu. Si decat Hondita.
Motorul se aude doar la rece, si daca "o calci pe coada". Dar si atunci usurel, asa, doar un marait gutural, sa nu te streseze cumva ... in rest .... liniste !
Scaunele sunt confortabile ( dar n-ar fi stricat totusi un suport lateral mai pronuntat - dar sunt totusi scaune confort, nu sport), spatiul interior arhisuficient.
Timoneria este excelenta, precisa, curse scurte, inttra foarte usor in viteze dar pastreaza totusi senzatia de "clank", familiara de la Forester, atunci cand cupleaza treptele de viteza.

Motorul .... eeeee, aici se vede ca Subaru nu a dormit 8 ani de zile !
Mult mai rafinat si elastic decat cel vechi, de pe Forester.
Accelereaza lin si uniform, in aceeasi atmosfera de calm, fara sa dea senzatia de accelerare brutala specifica unui diesel. Daca nu ai avea vitezometrul in fata ochilor sa vezi cum decoleaza acul, ai putea spune ca mergi relaxat, la viteza de croaziera.

Am prins - la dus - o aglomeratie infernala ( ca idee, am facut cei cca. 6 km de la iesirea din Lancram/Sebes pana la intrarea in Alba Iulia in ... 28 de minute !) iar pana la Turda s-a mers in coloana. Consumul indicat de CB la intrarea in Cluj = 5,7 l/100 km.
La intoarcere, am venit pe A3 Gilau - Turda, am prins ceva mai putin aglomerat restul drumului pana la Sebes, apoi Autostrada - coborat ( bineinteles ca nu s-a redeschis bucatica demolata) - iar autostrada pana acasa - consum la intoarcere = 6,7 l/100 km ( bine, acu' a fost si AC-ul pornit tot drumul, la dus a pornit doar in apropiere de Unirea).

Masinuta are in prezent 696,7 km  pe trip A ( de cand a plecat din curtea dealerului Auto Kino Brasov).
Am facut plinul si am verificat indicatiile CB.
Au intrat 47,33 l iar in bord erau afisati 694,8 km  - asta inseamna un consum de 6,81 l/100 km.
CB-ul indica un consum mediu pe trip A de 7.0 l/100 km.
Deci "minte frumos"  ! Posted Image

Viteza medie conform CB pe acesti primii 690 km este de 37 km/h ( aici este inclus drumul de intoarcere cu masina din Brasov la Sibiu ~ 150 km + drumul de ieri Sibiu - Cluj - Sibiu, cca. 350 km, in rest frecata prin oras). Pana sa plec la Cluj, viteza medie indicata era undeva la 25-27 km/h.

Singurul minus gasit pana acum masinii este suspensia extrem de dura ( mai ales pe spate).
Sta excelent pe drum, dar zdruncina serios la porcariile alea de bumpere cu care au fost intesate toate drumurile !
Trebuie sa ma duc sa reduc presiunea in pneurile spate ( le-am lasat cu 2,30 cat scrie ca trebuie pentru masina incarcata full / la 2-3 persoane indicatia este de 2,10). Poate asa se mai "inmoaie".

Edited by marr, 02 October 2016 - 11:51.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate