Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#7777
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postcipi_v, on 22 iunie 2018 - 12:15, said:

Tot Mercedes. Nu masina poporului Posted Image
Mercedes are cel mai curat diesel (un exemplar), insa ca medie dieselurile Mercedes polueaza mai mult decat ale grupului VW (incluzand si Audi, Skoda, etc). Uite dovada

NOxE6.jpg

Ce este interesant este ca germanii au cele mai curate dieseluri (cu o singura exceptie notabila, indiana :) ), la polul opus sunt niponii si francezii care au cele mai murdare dieseluri. Sa nu-i uitam pe germano-americanii de la Ford...

View Postro_explorer, on 22 iunie 2018 - 12:49, said:

@valitudor,

Super articolul. Deci, cum spuneam cu o alta ocazie, dieselul poate fi mai curat dar cu parcul auto existent azi pe șosele, parc în care majoritatea covârșitoare a dieselurilor sunt poluante și foarte poluante, stigmatul a fost pus pe diesel. O sa vedem cum va evolua treaba asta în viitor dar este clar ca ice în general și diesel în particular au intrat pe curbă descendenta.

Nu cred ca a scazut cota de piata a ICE, cel putin nu inca. Altfel, cred ca pana prin 2030 vor ajunge pe la 30% cu tot cu hibride

#7778
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 22 iunie 2018 - 20:05, said:

Nu cred ca a scazut cota de piata a ICE, cel putin nu inca.
Market share-ul ICE a scazut (am pus niste articole mai sus). Este si firesc sa scada devreme ce hibridele si electricele incep sa ia o felie vizibila din piata. In plus, stigmatul diesel face ca balanta diesel-benzina sa se incline si mai tare spre benzina ...

#7779
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
In timp ce unii viseaza diesele curate, germanii iau masuri singuri : in luna mai, in Germania s-au vandut doar 95000 diesele dintr-un total de 305000 masini vandute.

http://www.dw.com/en...ales/a-44070966

Asta inseamna o cota de piata de doar 31%.
Daca tinem cont ca si in UK care este a doua piata ca marime din Europa, cota de piata a dieselului a fost in mai de ~32%, devine din ce in ce mai clar ca cei care inca mai investesc in diesel si nu iau aminte la deciziile Toyota, Renault , Nissan si Volvo, arunca banii pe apa sambetei si vor plati mai tarziu prin pierderea cotei de piata.

Edited by Ford4, 23 June 2018 - 07:39.


#7780
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFord4, on 23 iunie 2018 - 07:39, said:

In timp ce unii viseaza diesele curate, germanii iau masuri singuri ...
Hmmm... Care sunt acele ”măsuri” pe care nemții le-au luat singuri?

View PostFord4, on 23 iunie 2018 - 07:39, said:

Daca tinem cont ca si in UK care este a doua piata ca marime din Europa, cota de piata a dieselului a fost in mai de ~32%, devine din ce in ce mai clar ca cei care inca mai investesc in diesel si nu iau aminte la deciziile Toyota, Renault , Nissan si Volvo, arunca banii pe apa sambetei si vor plati mai tarziu prin pierderea cotei de piata.
Ce vorbești bre?

Știi care-i segmentul auto cu cea mai mare creștere? SUV-urile.
De ce Ford nu are nici o motorizare Otto pe Edge?
Pentru că ar ajunge la consumuri comparabile cu modelele americane.
Numai că la noi, în Europa, benzina nu crește în copaci ca în US.
Bine, noi, europenii, nu ducem razboaie de menținere a păcii ( a se citii ”țiței”) prin orientul mijlociu ca americanii, dar asta e altă discuție și nu-și are locul aici.

#7781
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Cele mai mari creșteri le au crossoverele, vânzările lor au explodat :) În București vad o mulțime de crossovere clasa B, mulțumim Firea 😁

#7782
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 22 iunie 2018 - 21:35, said:

Market share-ul ICE a scazut (am pus niste articole mai sus).
Nu le-am vazut. Te rog sa-mi dai un link sa le pot citi! Multumesc anticipat!

#7783
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMicroEdge, on 23 iunie 2018 - 09:05, said:

Cele mai mari creșteri le au crossoverele, vânzările lor au explodat Posted Image În București vad o mulțime de crossovere clasa B, mulțumim Firea ��
Hai că n-are tuta aia nici o treabă aici.

#7784
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 23 iunie 2018 - 09:08, said:


Nu le-am vazut. Te rog sa-mi dai un link sa le pot citi! Multumesc anticipat!
Pe pagina anterioara am pus un articol și un grafic făcut de Goldman Sachs.

Oricum, uite un articol nou pe aceeași tema:

https://www.economis...mbustion-engine

#7785
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postericmario, on 23 iunie 2018 - 08:40, said:

Hmmm... Care sunt acele ”măsuri” pe care nemții le-au luat singuri?


Am scris mai sus : nu prea mai cumpara diesele. Cota de piata a ajuns la 31%

View Postericmario, on 23 iunie 2018 - 08:40, said:

Ce vorbești bre?
Știi care-i segmentul auto cu cea mai mare creștere? SUV-urile.
De ce Ford nu are nici o motorizare Otto pe Edge?

Ford vad ca paseste hotarat pe calea celor care pierd cote de piata, asa ca nu e exemplul cel mai fericit pe care puteai sa-l dai Posted Image !
Acuma vad ca o iau in freza si cu dieselul pe care incearca sa-l introduca in America. Deh, apropierea de mafiotii de la VW te tampeste.

Edited by Ford4, 23 June 2018 - 09:38.


#7786
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Stiu ca a mai fost spus pe acest topic, dar ca sa raspund punctual la intrebare: dieselul pe cale de disparite in curand?
Da, acum, nu in curand, Volvo S60 nu are versine diesel. Asadar, a disparut. Trebuie sa ne multumim cu benzinarul de intrare in gama (2.0i 250CP T5).

#7787
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Da, ultima oara cind am verificat, ritmul schimbarilor din lumea auto venea de la Volvo. Sau poate de la saab?


#7788
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postdan78rom, on 23 iunie 2018 - 10:51, said:

Da, ultima oara cind am verificat, ritmul schimbarilor din lumea auto venea de la Volvo. Sau poate de la saab?
Da...cu XC90 de 400+ cai care pe circuit e mai lent decât Q7 3.0 tdi de 280 de cai :)))))

#7789
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Sunt atâția factori care influențează asta, frâne, suspensii, direcție... La reprize Volvo bate Q7, nu? Acolo e motorul. Pe circuit orice hot hatch la 25% din preț le bate pe amândouă de le rupe. Nu asta e ideea :)

#7790
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postfigo1988, on 23 iunie 2018 - 17:05, said:

Sunt atâția factori care influențează asta, frâne, suspensii, direcție... La reprize Volvo bate Q7, nu? Acolo e motorul. Pe circuit orice hot hatch la 25% din preț le bate pe amândouă de le rupe. Nu asta e ideea :)

Hai figo că iar o iei pe tarla. Comparăm.doi rivali. Da, contează reprizele, contează dinamica și multe altele. Credeam că ești mai documentat decât noi că nu mereu câștigă caii putere.

Verifica reprizele sa vezi că diferențele sunt ffff mici.

#7791
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Volvo vinde o bruma de masini raportat la piata globala si sunt cumparate in general de fanii suedezilor. Din punctul lor de vedere, la cat vand pot scoate si masini pe uraniu imbogatit ca tot numerele alea le vor vinde 100k de masini pe quarter, cu benzina fiind grosul in China si USA. :) Fiind un jucator de nisa, e normal sa se pozitioneze intr-o nisa ca altfel nici un om normal nu ar cumpara XC90 in loc de Q7 sau GL.

#7792
cipi_v

cipi_v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 20.02.2007
Volvo si-a deschis prima fabrica in SUA. De aia. Asa ca lasati Volvo. Cand o sa renunte VW, Toyota si PSA, atunci sa se ingrijoreze cei care sunt fani infocati diesel. Eu acum am diesel dar asta nu inseamna ca nu mi-as lua benzina, hibrid sau electrica. Oricum platesc la pompa/priza.

#7793
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postfilipxxx, on 25 iunie 2018 - 10:19, said:

Fiind un jucator de nisa, e normal sa se pozitioneze intr-o nisa ca altfel nici un om normal nu ar cumpara XC90 in loc de Q7 sau GL.

Nu stiu ce dracu nisa visati, fiindca XC90 s-a vindut in Europa in 2017 putin mai bine decat Q7 Posted Image !

http://carsalesbase....lvo/volvo-xc90/

http://carsalesbase....a/audi/audi-q7/

Ba chiar in 2018 in primele 4 luni XC90 si-a marit avansul fata de Q7 (11539 de XC90 fata de doar 8978 la Q7).

Dar eu cand va zic ca cine ramane la diesel isi bate singur cuie in talpa... Posted Image !

#7794
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostFord4, on 25 iunie 2018 - 14:17, said:

Dar eu cand va zic ca cine ramane la diesel isi bate singur cuie in talpa... Posted Image !
Vor scoate dieselul de pe modele mici/usoare/ieftine/etc si dupa ceva timp de pe restul autoturismelor
Noul Audi A1 va fi disponibil doar în varianta cu 5 uşi şi doar cu motoare pe benzină.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate