Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#7795
Posted 25 June 2018 - 14:52
cata, on 25 iunie 2018 - 14:38, said: Ai dreptate. Credeam ca AUDI ofera doar motorizari diesel pe Q7. In conditiile in care ambele ofera motorizari si pe benzina si pe motorina, vanzarile mai mari de la Volvo poate se datoreaza motorizarilor hibride pe care AUDI nu le are pe Q7. |
#7796
Posted 25 June 2018 - 15:00
Ford4, on 25 iunie 2018 - 14:52, said:
Pot imprumuta, dar cred ca stiu ei mai bine ce se cere Audi pregătește lansarea noului SUV de performanță cu numele RS Q8, a cărui apariție este așteptată în 2019. Noul model ar urma să folosească aceeași propulsie hibridă de 680 de cai putere ca în cazul lui Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. |
#7797
Posted 25 June 2018 - 20:54
cata, on 25 iunie 2018 - 15:00, said:
Pot imprumuta, dar cred ca stiu ei mai bine ce se cere Se pare ca si-au facut calculele gresit. Ai vazut ce diferenta este anul acesta la vanzari intre XC90 si Q7 in conditiile in care anul trecut au vandut aprox. la fel cata, on 25 iunie 2018 - 15:00, said: Eu n-am zis ca nu vor trece si ei la hibride ci doar ca intarzierile or sa-i coste destul de mult. 1 an sau doi intarziere, in care au stat sa forteze doar dieselul la vanzari, e posibil sa le reduca mult cota de piata. Parerea mea este ca revolutia asta electrica i-a cam prins pe cei de la Audi in fundul gol ca altfel scoteau si ei o hibrida macar alaturi de diesel la Q7. Dar sa nu uitam ca fostul CEO a sustinut dieselul pana a fost schimbat de actionari cand a lansat pasarica ca 'e convins ca dieselul va reveni in preferintele consumatorilor' Abia atunci au vazut si actionarii ca le trebuie un CEO care sa priveasca spre viitor si nu un nostalgic al trecutului. Edited by Ford4, 25 June 2018 - 20:54. |
#7798
Posted 26 June 2018 - 08:59
bobalex18, on 25 iunie 2018 - 09:28, said:
Hai figo că iar o iei pe tarla. Comparăm.doi rivali. Da, contează reprizele, contează dinamica și multe altele. Credeam că ești mai documentat decât noi că nu mereu câștigă caii putere. Du 2 mașini la Monza și pe urma du-le la Hungaroring și spune-mi dacă obții aceleași rezultate. Doar pentru ca scrie "track" pe google maps la ambele nu înseamnă că testează aceleași lucruri. De asta a spune ca masina X a obținut un timp mai bun pe circuit decât masina Y, fără a spune pe ce circuit și caracteristice lui, este la fel de relevant cu a compara doua sume de bani, fără a spune moneda. Edited by figo1988, 26 June 2018 - 09:00. |
#7799
Posted 26 June 2018 - 09:01
figo1988, on 26 iunie 2018 - 08:59, said:
Du 2 mașini la Monza și pe urma du-le la Hungaroring și spune-mi dacă obții aceleași rezultate. Doar pentru ca scrie "track" pe google maps la ambele nu înseamnă că testează aceleași lucruri. |
#7800
Posted 26 June 2018 - 09:04
Mai citește o data. Tipul circuitului determina ce caracteristici se testează. Serios, nivelul e de grădiniță altfel. Care e viteza medie pe un tur, câte linii drepte, câte viraje lente, câte rapide, cât de lungi sunt liniile drepte... Treaba asta cu dinamica e mult mai complicata decât pare.
|
#7801
Posted 26 June 2018 - 09:06
figo1988, on 26 iunie 2018 - 09:04, said:
Mai citește o data. Tipul circuitului determina ce caracteristici se testează. Serios, nivelul e de grădiniță altfel. Care e viteza medie pe un tur, câte linii drepte, câte viraje lente, câte rapide, cât de lungi sunt liniile drepte... Treaba asta cu dinamica e mult mai complicata decât pare. asta am și zis că dinamica este mai complexă și nu ține numai de cai putere la fel ca și confortul. |
#7803
Posted 26 June 2018 - 09:27
bosss......dacă o tot dai în diverse atunci nu mai este nimic relevant.
|
#7804
Posted 26 June 2018 - 09:35
#7805
Posted 26 June 2018 - 10:36
Ford4, on 25 iunie 2018 - 20:54, said:
Se pare ca si-au facut calculele gresit. Ai vazut ce diferenta este anul acesta la vanzari intre XC90 si Q7 in conditiile in care anul trecut au vandut aprox. la fel Eu n-am zis ca nu vor trece si ei la hibride ci doar ca intarzierile or sa-i coste destul de mult. 1 an sau doi intarziere, in care au stat sa forteze doar dieselul la vanzari, e posibil sa le reduca mult cota de piata. Parerea mea este ca revolutia asta electrica i-a cam prins pe cei de la Audi in fundul gol ca altfel scoteau si ei o hibrida macar alaturi de diesel la Q7. Dar sa nu uitam ca fostul CEO a sustinut dieselul pana a fost schimbat de actionari cand a lansat pasarica ca 'e convins ca dieselul va reveni in preferintele consumatorilor' Abia atunci au vazut si actionarii ca le trebuie un CEO care sa priveasca spre viitor si nu un nostalgic al trecutului. [ https://insideevs.com/wp-content/uploads/2018/06/11111.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7806
Posted 26 June 2018 - 10:59
#7807
Posted 26 June 2018 - 11:07
figo1988, on 26 iunie 2018 - 10:59, said: Da mai, eu doar am spus ca e greu de comparat doar dupa timpul pe un singur circuit |
#7808
Posted 26 June 2018 - 11:22
Tesla Roadster sau care? Nu am sustinut Roadster-ul in particular, dar sustin Tesla. Mi se pare remarcabil ca un om a fost dispus sa-si riste intreaga avere, familia, doar pentru a-si indeplini visul asta, de a face masina electrica o alternativa viabila pentru ICE. Judecand progresul facut de Tesla din 2008 si pana acum si pe cat de putini bani a fost facut, eu as intra in pamant daca as fi Daimler sau VAG.
In 2005 aveam motor 2l pe benzina turbo cu 240CP pe GTI, fix asta avem si acum, 13 ani mai tarziu. E suficient sa compari o tableta de 500 de euro cu sistemul de infotainment de 3k de la firmele mari pentru a-ti da seama cat de ineficient lucreaza. Sau, ca sa fie mere cu mere, sistemul de infotainment dintr-un S-class din 2012 cu cel de pe Model S. Edited by figo1988, 26 June 2018 - 11:23. |
#7809
Posted 26 June 2018 - 11:25
figo1988, on 26 iunie 2018 - 11:22, said:
Tesla Roadster sau care? Nu am sustinut Roadster-ul in particular, dar sustin Tesla. Mi se pare remarcabil ca un om a fost dispus sa-si riste intreaga avere, familia, doar pentru a-si indeplini visul asta, de a face masina electrica o alternativa viabila pentru ICE. Judecand progresul facut de Tesla din 2008 si pana acum si pe cat de putini bani a fost facut, eu as intra in pamant daca as fi Daimler sau VAG. In 2005 aveam motor 2l pe benzina turbo cu 240CP pe GTI, fix asta avem si acum, 13 ani mai tarziu. E suficient sa compari o tableta de 500 de euro cu sistemul de infotainment de 3k de la firmele mari pentru a-ti da seama cat de ineficient lucreaza. Sau, ca sa fie mere cu mere, sistemul de infotainment dintr-un S-class din 2012 cu cel de pe Model S. ai luat o mașină cu un consum uriaș în timp ce aveai alegeri plug-in sau electrice. dar nu ai ales....hai să o lăsăm mai moale cu părerile din spatele butoanelor. puterea exemplului contează. ți-am dat bugetul meu și mi-ai recomandat gte și îmi ziceai că nu este nicio diferență față de un a class dotat. ha ha ha. te invit să-ți iei Renault twingo chel. |
|
#7810
Posted 26 June 2018 - 11:33
Nu inteleg ce legatura are ce zici tu cu ce am spus eu Eu mi-am ales masina in functie de necesitatile si constrangerile mele, dar asta nu ma opreste (si nu ar trebui sa te opreasca nici pe tine) sa vad avantajul pe care-l are Tesla comparativ cu ceilalti producatori in sectoarele auto in care concureaza cu ei. Si a realizat acest avantaj cu un buget de zeci de ori mai mic. Asta ma face sa respect Tesla ca business, irelevant daca fac parte din cererea pentru produsul lor sau nu.
Ce A class nou se incadreaza in bugetul de 20k de euro + TVA? SH nu sunt decat modelul vechi, adica compari mere cu pere. Ce am spus eu e ca nu se simte diferenta de calitate intre Golf si A class, modelul vechi. Cel putin nu la nivelul de 10k de euro diferenta de pret la dotari asemanatoare. Alea sunt masini luate pentru sigla. Edited by figo1988, 26 June 2018 - 11:35. |
#7811
Posted 26 June 2018 - 12:15
figo1988, on 26 iunie 2018 - 11:22, said:
In 2005 aveam motor 2l pe benzina turbo cu 240CP pe GTI, fix asta avem si acum, 13 ani mai tarziu. E suficient sa compari o tableta de 500 de euro cu sistemul de infotainment de 3k de la firmele mari pentru a-ti da seama cat de ineficient lucreaza. Sau, ca sa fie mere cu mere, sistemul de infotainment dintr-un S-class din 2012 cu cel de pe Model S. Cum poti sa compari sistemul infotaiment al unui S-Klasse din 2012 cu cel al unui Model S? Pai ala prezent pe S-Klasse din 2012 este acolo de la aparitia modelului, din 2006 sau 2007. Ce avea Tesla in 2007. Poftim imagine cu infotaimentul Tesla din 2008 Cum ti se pare in comparatie cu sistemul Mercedes din 2006-2012? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uXnIWQT8tQw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar acum uita-te la infotaiment-ul Mercedes de pe ultimul S-Klasse. Cum functioneaza night vision-ul pe Tesla? Nada, Niet, Ciuciu night vision [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JVZKawgk0YU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La Tesla arata asa pentru ca au scazut pretul tabletelor si a putut fi pusa asa ceva. Este absolut oribil fata de Mercedes... figo1988, on 26 iunie 2018 - 11:22, said:
Mi se pare remarcabil ca un om a fost dispus sa-si riste intreaga avere, familia, doar pentru a-si indeplini visul asta Insa asta cu avearea este tare. Cum sa-si riste averea, ca doar nu banii sai sunt riscati. Este unul dintre cei mai bogati oameni din lume, care conduce una dintre cele mai neprofitabile companii |
#7812
Posted 26 June 2018 - 12:48
Citeste biografia lui Musk si ai sa intelegi. De cateva ori a bagat si ultimii bani personali (facuti din alte afaceri) pentru a salva Tesla si Space X de la faliment. Te bagi in seama dar nu ai toate informatiile necesare.
Recomand cartea lui Ashlee Vance, e o lectura plăcută si interesantă. In 2-3 zile o dai gata si vei fi mai informat decat multi hateri sau fani de pe aici. Edited by inuendo0, 26 June 2018 - 12:50. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users