Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#30385
Posted 05 October 2022 - 15:25
#30386
Posted 05 October 2022 - 15:46
La ăștia nu contează oricum marca, mărimea sau alte caracteristici, principalul e să meargă cu o motorizare duhnind a tractorina !
E fericirea lor supremă! |
#30387
Posted 05 October 2022 - 20:23
Nu neaparat motoarele diesel, dar ma uit pe graficul asta si cand vad cata energie e de inlocuit am dubii ca e fezabil, cel putin cat timp ne pute energia nucleara.
https://ourworldinda...me=1965..latest |
#30389
Posted 06 October 2022 - 12:54
doar Duster, si pana cand?
https://www.d c news.ro/dacia-a-anuntat-cand-renunta-complet-la-motoarele-diesel_885905.html cu 11 ani inaintea directivei EU Totuşi, compania a anunţat că a treia generaţie de Duster, care este programată pentru 2024, nu va mai avea motoare diesel. În acel moment se va încheia complet producţia Daciilor cu motoare alimentate cu motorină. Astfel, maşinile companiei vor rula doar pe bază de benzină sau GPL, scrie |
#30390
Posted 06 October 2022 - 13:08
Pana una-alta se mai vinde. Tu ai spus mai sus ca "orice Dacia". E bine sa te informezi inainte.
|
#30391
Posted 06 October 2022 - 13:21
#30392
Posted 06 October 2022 - 13:35
Ford4, on 05 octombrie 2022 - 15:46, said:
La ăștia nu contează oricum marca, mărimea sau alte caracteristici, principalul e să meargă cu o motorizare duhnind a tractorina ! E fericirea lor supremă! Da’ aia e o alta discuție…. |
#30394
Posted 06 October 2022 - 15:04
Cu argumentele de tipul "bagă autoturismul tău în garaj, cu motorul pornit și închide ușa, să simți cum ești gazat", nu sunt de acord. Exact pe același principiu, se și recomandă că atunci când ești blocat în vreun tunel, să închizi motorul.
Testele spun că unele hibride ar fi mai "nocive" din punctul de vedere al emisiilor, decât mașinile diesel. |
|
#30395
Posted 06 October 2022 - 15:38
Vlad_22, on 06 octombrie 2022 - 15:04, said:
Testele spun că unele hibride ar fi mai "nocive" din punctul de vedere al emisiilor, decât mașinile diesel. Na belea, pentru doritori După ce inițial a dezvăluit lista de prețuri pentru varianta plug-in hybrid, constructorul japonez a publicat acum și prețurile pentru varianta diesel în România. • Motor de 3,3 litri cu șase cilindri în linie. • Preț de pornire: 45.390 de euro, pentru echiparea Prime-Line, cu 200 CP, roți motrice față și transmisie automată cu 8 rapoarte. • Patru niveluri de echipare: Prime-Line, Exclusive-Line, Homura-Line și Takumi-Line. • Pentru nivelul de echipare Exclusive-Line, prețurile pornesc de la 46.990 de euro. Versiunea de echipare Homura-Line pleacă de la 50.890 de euro, iar prețurile vârfului de gamă Takumi-Line încep de la 52.390 de euro. • Motorul diesel de 3,3 litri este disponibil și într-o variantă cu 254 CP. Prețurile pornesc de la 54.790 de euro pentru echiparea Exclusive-Line și ajung la 61.690 de euro pentru echiparea de top Takumi-Line. Sursa Attached FilesEdited by cata, 06 October 2022 - 15:40. |
#30396
Posted 06 October 2022 - 22:56
#30397
Posted 07 October 2022 - 06:44
#30398
Posted 09 October 2022 - 09:45
Astăzi diferența de preț între benzină și motorină a ajuns la 1,42 lei adică cu 21,5% mai mult.
Deja la diferența asta circuli la drum lung mai ieftin cu benzinara iar dieselul și-a pierdut și ultimul avantaj pe care îl mai avea că în rest oricum avea numai dezavantaje față de benzinarele noi. Iar diferența va tot crește în țară la noi unde mare parte din motorină se importă, în timp ce benzina se asigură doar din producția internă |
#30400
Posted 09 October 2022 - 12:06
Nu e nevoie să fii Nostradamus ca să înțelegi ceea ce se va întâmpla. Până acum motorină ieftină se importa din Rusia, robinet care e pe cale să fie închis. Benzina e numai din producție internă.
Norocul nostru este că rafinăriile noastre nu au fost gândite pentru petrolul rusesc bogat in sulf și atunci scot mai mult benzină decât motorină. |
#30401
Posted 09 October 2022 - 12:16
Ford ai un cui impotriva motorinei,e clara treaba... .Ideea e ca dieselul nu place nimanui,toti am vrea sa mergem cu v6 sau v8 pe benzina,in liniste si curat.Dar pentru unii dintre noi e mai avantajos momentan dieselul.
|
#30402
Posted 09 October 2022 - 13:10
Păi care e acel avantaj când motorina e cu 21,5% mai scumpă ?
Asta că să vorbim numai de ceea ce îi interesează pe marea majoritate. Daca e sa vorbim corect trebuia ca dieselul sa fie deja interzis datorită poluării pe care o produce mai ales în marile aglomerări urbane. Europa a rămas singură cloacă in lume unde dieselul a continuat să fie protejat pe autoturisme de politicieni, datorită influenței Germaniei în UE. Daca in UE se aplicau aceleași amenzi ca în SUA deja falimentau multi dintre producatorii auto Edited by Ford4, 09 October 2022 - 13:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users