Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#11647
Posted 23 January 2019 - 20:33
figo1988, on 22 ianuarie 2019 - 23:46, said:
Ai evitat răspunsul. Cate mașini electrice crezi că va vinde VW in 2022 după ce tocmai va fi investit zeci de mld dolari pe parcursul a mai multi ani. Ei au spus că în 2025 vor sa vanda 1 milion de mașini electrice anual. Mi se pare foarte ambitios planul VW, insa chiar daca este fezabil, grosul vanzarilor se vor duce catre China, nu Europa. Noi vorbeam despre Europa. Pentru a avea dreptate, vanzarile de electrice ar trebui sa creasca cu 80% anual. Dupa parerea mea este imposibil. Vom vedea figo1988, on 23 ianuarie 2019 - 13:54, said:
Ce compari de fapt? Am venit cu masina mea pe benzina, 370CP, motor generatie noua, cu consum 8l/100km de la Sibiu pana la Bucuresti. Cat crezi ca ar fi consumat un diesel de putere echivalenta? Daca ai facut druml la turatii apropiate de rosu, da, atunci dieselul ala de 370 CP ar fi echivalent. Daca nu, ma bine te uiti la un benzinar de 450-480 CP sa compari consumul
Spoiler
ro_explorer, on 23 ianuarie 2019 - 20:14, said:
C4 grand picasso Diesel de 1.6 L, 120 CP, consum mediu pe 45000Km: 5.6l/100km Mini Cooper Countryman PHEV, benzina 1.5L-136CP plus electric 89CP (224 in total, adica aproape dublu fata de dieselul mai sus mentionat) - consum mediu pe 12000Km, 4.5l/100km .. |
#11648
Posted 23 January 2019 - 20:41
figo1988, on 22 ianuarie 2019 - 16:26, said:
Dieselul si motoarele pe benzina vor pierde cota de piata la greu atunci cand vor fi mai raspandite masinile electrice. Eu am facut deja un pariu ca 20% din vanzarile de masini noi in Europa vor fi electrice pana in 2025. Cand accesul la infrastructura de incarcare se va face usor, e greu pentru o masina cu ICE sa se mai poata bate cu o electrica. Maine, daca ar avea disponibila o priza, cred ca o mare parte din fanii ICE de pe acest forum ar cumpara o electrica. Mai ales daca va costa apropiat de un Golf. Iar infrastructura si pretul se imbunatatesc extrem de repede odata cu cresterea volumului de vanzari. Unde sa fie priza aia asezata ? Cat va dura o incarcare, cand am autonomie in jur de 400 km ? |
#11649
Posted 23 January 2019 - 20:46
#11650
Posted 23 January 2019 - 20:54
De drumuri nu am vrut sa mai pomennesc, dar similar ca plan de deplasare ca Hunor, la corporatista mea se fac mukte drumuri.
Acum sunt la Sibiu, maine la Viena, mergem la Cluj, de unde se pleaca la Budapesta, sunt situatii. Ba esti nebun? Ce electric frateeee, unde drac merg cu autonomie buna cu 150/h ? Chiar si la hibrid! Consumatorii adevarati (si aia saraci) nu se vor complica prea curand cu glumele hibrid, de electric nu are rost sa discutam, ca suntem off topic si total imposibil de realizat un plan de calatorie IN URMATORII 10 ANI ! Deci, dizal nu dispare in urmatorii ani, sa ne dea Dzeu sanatate la toti (si mai putine noxe )) ) si vom vedea dupa 5 ani ca dizalu nu ca nu va disparea, dar se va mentine pe piata , f posibil cu cresteri! Si abia astept (repet, sunt fan benzina) dizal polizor 1.0 de 120 cp, vor fi. |
#11651
Posted 23 January 2019 - 21:18
ericmario, on 23 ianuarie 2019 - 20:46, said:
În dreapta scaunului din avion. Ce fac, il pun pe fiecare sa-si faca un heliport in curte si inchiriez un elicopter ? Si dupa aia cresc pretul la produse cu 300% ca sa scot parleala cu elicopterul ? O fi bine ? Octavian___, on 23 ianuarie 2019 - 20:54, said:
Si abia astept (repet, sunt fan benzina) dizal polizor 1.0 de 120 cp, vor fi. O sa rog pe cineva sa-i puna un reductor ca lumea si sa mi-l monteze la motocultor. |
#11652
Posted 23 January 2019 - 21:29
Octavian___, on 23 ianuarie 2019 - 20:54, said:
De drumuri nu am vrut sa mai pomennesc, dar similar ca plan de deplasare ca Hunor, la corporatista mea se fac mukte drumuri. Acum sunt la Sibiu, maine la Viena, mergem la Cluj, de unde se pleaca la Budapesta, sunt situatii. Ba esti nebun? Ce electric frateeee, unde drac merg cu autonomie buna cu 150/h ? Chiar si la hibrid! Dar hibridul ce are? Alimentezi la 500km (ca de, e rezervorul mic), fara a intra pe rezerva, fara stres, fara eco driving BS. |
#11653
Posted 23 January 2019 - 21:46
bobalex18, on 23 ianuarie 2019 - 20:08, said: tu stii mai bine? In aceleasi conditii in care dieselul - 2.0 tdi - scoate 4.8l/100km, nu ai cum sa obtii 12-13l/100km cu un benzinar cat de cat similar. bobalex18, on 23 ianuarie 2019 - 20:08, said: hai sa iti ai dau o tema. a4 190 de cai vs Kia ceed gt (1.6 205 cai). performante si consum. inlocuieste a4 cu seria 3 - c class motorizari diesel. Dintre toate aberatiile trantite, asta cred ca-i pe locul doi. Cine naiba te crezi, sa dai teme? Locul 1 fiind, desigur: bobalex18, on 23 ianuarie 2019 - 20:08, said: P.S.: esti hater. MARE HATER |
#11654
Posted 23 January 2019 - 21:54
Hunor_66, on 23 ianuarie 2019 - 21:18, said:
Am nevoie sa fac vreo 5 vizite pe fiecare drum in parte, la distribuitorii mei. Ce fac, il pun pe fiecare sa-si faca un heliport in curte si inchiriez un elicopter ? Si dupa aia cresc pretul la produse cu 300% ca sa scot parleala cu elicopterul ? O fi bine ? Trebuie să te mulezi după nevoile tale. Dar dacă clar nu ai nevoie de un EV, de ce ai postat împotriva lui? |
#11655
Posted 23 January 2019 - 21:59
IMHO - pentru mine un EV ar fi cea mai proasta alegere - n-am unde sa-l incarc. Dar ma bucur ca tehnologia se dezvolta.
Va exista un moment in care "se va sparge buba", si va trebui sa renuntam la ICE-uri. In acel moment, as prefera ca EV-urile sa fie tehnologie matura; si va fi, gratie inclusiv unor producatori pe care nu prea-i pot inghiti (hint: incepe cu T). Cu alte cuvinte, procesul gradual - cu etapa de pionierat, bla bla bla - este mult mai convenabil. Edited by TS030, 23 January 2019 - 22:02. |
#11656
Posted 23 January 2019 - 22:05
valitudor, on 23 ianuarie 2019 - 20:33, said:
Acu', tu chiar iti inchipui ca nimeni nu-si inchipuie ca acolo mai e ceva ce tu nu vrei sa ne spui? Da, evita sa spuna ca e "chiabur" ca incarca niste kwh gratis la munca. Si ar trebui sa-i fie rusine ca profita si de incarcarile gratis pe la supermarkete. Si la fel evita sa spuna ca de fapt electeicitatea aia e facuta prin arderea carbunelui. |
|
#11657
Posted 23 January 2019 - 22:11
Nu trebuie sa-i fie rusine, insa in numele unei corecte informari ar fi trebuit sa spuna.
Sunt unii care alimenteaza cu motorina de la TIR-uri, sau care o fura din masinile de la munca, dar asta nu inseamna ca dieselurile lor nu consuma |
#11658
Posted 23 January 2019 - 22:12
TS030, on 23 ianuarie 2019 - 21:29, said: Electricul... mergi din charger in charger, e chiar aiurea pentru calatorii. Dar hibridul ce are? Alimentezi la 500km (ca de, e rezervorul mic), fara a intra pe rezerva, fara stres, fara eco driving BS. Adica urban un 5,5 fara arogante, si asta la clasa trotineta...creste clasa, creste si consumu. Pai pt un muritor de rand momentan astea sunt fite ecologice! Cost mare de achizitie (trotineta) consum NU mai mic ca la o trotineta dizal...revizii mai scumpe...Deci merita??? Chiar merita? Ma ne-am tampit de cap??? Respect pt posesorii de hibride, NU sunt tampiti de cap, apreciez (cu sufletu deschis) ca au asa ceva, ca poate si cred intr-un mediu mai curat, ca fara ei nu s-ar face progres (in ritm mai accelerat) . Dar eu nu pot plati in plus (hibrid) pt ceva ce mie nu-mi aduce niciun beneficiu, inafara de aer mai curat. Si atunci (acum pt ca treiesc in prezent ) imi ramane de ales benzinarul modern, care este una dintre cele mai mari minciuni vizavi de consum, mare valva pt o realitate diferita si mai am de ales dizal care inca n-o crapat (nici nu crapa ) si care daca mai bagam in ecuatie km ceva mai multi/an RAMANE CEA MAI BUNA VARIANTA la momentul actual, atat pt pers fizice cat si pt flote. Singura priblema ca polueaza, mai polueaza mult si fin cauza isteriei media. Dar, daca se rezolva problema noxelor (sustin in continuare ca se va rezolva in f scurt timp) ce mai ziceti fratilor??? O sa strigati in continuare NU dizal? Repet, sunt fan benzina ! |
#11659
Posted 23 January 2019 - 22:20
Octavian___, on 23 ianuarie 2019 - 22:12, said:
Dar, daca se rezolva problema noxelor (sustin in continuare ca se va rezolva in f scurt timp) ce mai ziceti fratilor??? Dacă se putea așa ușor, se mai chinuiau fanii VW să-și scoată Zeul din noroi? |
#11660
Posted 23 January 2019 - 22:29
#11661
Posted 23 January 2019 - 22:35
newcarman, on 23 ianuarie 2019 - 19:19, said:
Tehnologia trebuie sa fie accesibilă pentru a deveni populara. N-aș da 22.000 euro pe o compacta, chiar hibrida. Cu banii ăștia îți poți lua o clasă superioara (benzina sau diesel). Un Peugeot 308 (1.2 benzina sau 1.6 diesel) costa 14.000 euro. Cu diferența de 8000 euro mă pot îneca in benzina sau motorina... |
|
#11663
Posted 23 January 2019 - 23:16
Octavian___, on 23 ianuarie 2019 - 20:23, said:
Countryman e in aceeasi clasa cu acel C4 ? Cat a costat C4 de nou si cat a costat Contryman de nou? valitudor, on 23 ianuarie 2019 - 20:33, said:
Acu', tu chiar iti inchipui ca nimeni nu-si inchipuie ca acolo mai e ceva ce tu nu vrei sa ne spui? Ideea era ca se pot obtine puteri mari cu consum mult mai mic decat un diesel, la rafinamente si senzatii mult superioare. |
#11664
Posted 23 January 2019 - 23:33
ericmario, on 23 ianuarie 2019 - 22:20, said:
Zic sa o lasam mai moale cu vw (nu sunt nici fan vw) . Adica stim ca toti mai marii producatori au umblat cu smecherii, dar insistam pe vw, adica ori avem asa grav efect de turma contra (numai) vw ori am innebunit cu totu. Cum se rezolva a explicat Bosch, sau ma rog, au zis ca detin tehnologia si este aplicabila si reduce cu mult sub limita admisa noxele. Inca o data zic, nu vad de ce sa faca afirmatii asa grave daca nu ar avea suport tehnic. Nu pot sa explic eu cum, sunt depasit tehnic, dar sigur sunt cu duiumu indivizi foarte in domeniu (peste toti inginerii mincinosi de la Bosch care fac afirmatii de manipulare in masa) care pot explica de ce nu se poate. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users