Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#11629
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018

 TS030, on 23 ianuarie 2019 - 17:58, said:

Tu trolezi? Ti-am raspuns la aberatia precedenta, continui in acelasi stil?
Aberația este următoarea: cel mai ieftin auris hibrid costa 18.900 euro (redus de la 21500 euro).
Ce mă tot f... la cap?
Cel ieftin auris benzina costa 16.500 euro.

Edited by newcarman, 23 January 2019 - 18:12.


#11630
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Hansolo, on 23 ianuarie 2019 - 09:03, said:

Tare, Porsche promite sa absoarba NOx emis de diesele cu... fabrica EV: https://newsroom.por...usen-16868.html
Moving towards a “Zero Impact Factory”: Porsche is using a nitrogen dioxide-absorbing surface technology for the first time on parts of the facade of the new factory built for production of the Porsche Taycan.

The facade elements are made of aluminium coated with titanium dioxide. The coating acts as a catalyst and breaks down the absorbed pollutant particles into the harmless substances water and nitrate when exposed to sunlight and with only low air humidity. In a first pilot project, Porsche is testing the NOx-absorbing high-tech facade on an area of 126 square metres. This design already performs the work of ten trees on an area with a size of just ten parking spaces.

Mda https://www.ncbi.nlm...les/PMC3423755/
TiO2 has been classified by the International Agency for Research on Cancer (IARC) as an IARC Group 2B carcinogen, “possibly carcinogenic to humans” by inhalation. Posted Image

 Ford4, on 23 ianuarie 2019 - 10:38, said:

Razi degeaba, incepand cu primul razboi mondial, nemtii au demonstrat ca se pricep la substante toxice. Dieselul a fost o forma subtila de exterminare. Noroc ca s-au prins americanii. Acum incearca si ei alte forme  !

Din ciclul hai să ne râdem cu Hansolo, Ford4 & friends

- in primul link se vorbeste despre faptul ca Porsche incearca sa absorba o parte din NOx din atmosfera folosindu-se de niste panouri din aluminiu placate cu dioxid de titan. Fix ca o agentie de propaganda ruseasca, Hansolo ne spune de "NOx emis de diesele". De parca ala emis de benzinare ar fi benign si de ala nu se atinge, mai ales ca in articolul original nu se pomeneste de diesel sau benzinare

- in al doilea link se vorbeste de faptul ca dioxidul de titaniu ar putea fi cancerigen daca este inhalat. Specialistii spun ca acesta se foloseste ca aditiv in industria alimentara sau cea farmaceutica fara vreun risc dovedit pentru sanatate. Se atrage totusi atentia sa se evite pudrele cosmetice care folosesc acest dioxid de titan pentru ca inhalandu-l este posibil sa creasca riscul de cancer.

Dioxid de titan folosit in alimente cu rol de colorant.

Iar tu ne vorbesti de riscul de cancer din cauza panourilor placate cu dioxidul de titan? Probabil ar fi adevarat doar daca acele panouri s-ar "fuma".

Quote

Analfabetism funcțional este o noțiune care se referă la persoanele care știu să citească, dar nu înțeleg ceea ce au citit. Mai precis, o persoană poate să reproducă verbal sau în scris un text, dar nu îl înțelege suficient pentru a-l folosi ca resursă în reușita unei acțiuni sau în performanță. Semnele grafice sunt recunoscute, dar conținutul de idei nu este înțeles decât, eventual, la un nivel foarte superficial.

 Hansolo, on 23 ianuarie 2019 - 08:26, said:

Desigur, Mercedesul pomenit este chiar accesibil
Aha.
- intai ma citezi, dupa care postezi un link sa para ca ma contrazici, link care spune exact ce spuneam si eu
- dupa care spui ca Mercedes se lauda cu nu stiu ce chestie
- iti atrag atentia ca acele cuvinte nu sunt ale lui Mercedes, ci ale unui fan Mercedes posesor de blog. Fix la fel cum tu si Ford faceti cu Tesla killer
- fara sa mai aduci vorba despre abureala anteriora, ne spui ironic ca un anumit Mercedes nu este accesibil
LOL Ok. Ai dreptate aici, acel Mercedes nu prea e accesibil, insa 308, Golf si Astra aia care respecta normele sunt destul de accesibile

#11631
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

 newcarman, on 23 ianuarie 2019 - 18:12, said:

Aberația este următoarea: cel mai ieftin auris hibrid costa 18.900 euro (redus de la 21500 euro).
Ce mă tot f... la cap?
Cel ieftin auris benzina costa 16.500 euro.
Adica tu ai vrea ca tehnologia hibrid sa fie gratis? Sau consideri ca o Toyota trebuie sa coste cat o Dacie? Ideea era ca-ti poti lua hibrid la pret de diesel, nu pe doi nasturi.
Capul e pentru gandit, apropo.

 irulan_corrino, on 23 ianuarie 2019 - 18:07, said:

Nu, nu consumă. N am reușit să ajung la consumul din carte. Nu e realist.
Însă nici benzinarele nu consumă precum zice cartea.

Categoric că pt condus urban se pretează mai bine cea pe benzină.
Am benzinara dintr-o generatie mai veche, cu atat mai mult nu consuma cat zice cartea. N-o sa ma vezi spunand asa ceva.
Sa spui insa ca un diesel ia 4.8l/100km in timp ce o benzinara ia 12-13...

Nu-s fan diesel (nici hater, cat timp e in mintile lui, fara norul de fum, cu DPF la locul sau). Insa consumul la drum intins, yummy...

#11632
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
Tehnologia trebuie sa fie accesibilă pentru a deveni populara.
N-aș da 22.000 euro pe o compacta, chiar hibrida.
Cu banii ăștia îți poți lua o clasă superioara (benzina sau diesel).
Un Peugeot 308 (1.2 benzina sau 1.6 diesel) costa 14.000 euro. Cu diferența de 8000 euro mă pot îneca in benzina sau motorina...


#11633
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,474
  • Înscris: 17.09.2007

 valitudor, on 23 ianuarie 2019 - 18:27, said:

Din ciclul hai să ne râdem cu Hansolo, Ford4 & friends
.........................
Cum s-ar spune, bine ai revenit la obiceiurile de a arunca cu insulte mai mult sau mai direct enuntate atunci cand argumentele te lasa balta sau cand se mai glumeste pe seama unei anume zeitati pagane. Credeam ca ai renuntat la asta si se poate avea o discutie civilizata dar m-am inselat.
Nu voi raspunde cu aceeasi moneda, nu vad nici un beneficiu in astfel de discutii.

#11634
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
@newcarman:
Bravo tie. Dar pe site-ul Peugeot, 308 incepe de la 16300, si n-are dotarile Aurisului Terra hibrid.

Edited by TS030, 23 January 2019 - 19:27.


#11635
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
Uită-te la masinile aflate in stoc (cu livrare imediata).

Terra hibrid este 18.900 e redus.

#11636
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

 newcarman, on 23 ianuarie 2019 - 19:32, said:

Uită-te la masinile aflate in stoc (cu livrare imediata).

Terra hibrid este 18.900 e redus.
Faci atata caz ca Toyota e 22,000 (nu 18,900, pret real), dar la Peugeot zici sa ma uit la pretul cu discount? :rolleyes:

#11637
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
Nu am făcut caz. Cu 17.000 euro iau Mondeo (de exemplu), nu compacta!

Cu rabla la schimb.

#11638
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Ah, si sa nu uitam ca se face comparatia cu diesel.

#11639
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Ce mi-s 15K ce mi-s 17 K€ ?
Cine se caca pe el pentru 2000€ inseamna ca nu isi permite masina. punct.

#11640
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Passat 2.0 TDI de 240 CP consuma 13-14% in Bucuresti la ore de varf, uneori si mai mult. Despre ce vorbim? Diesel-ul ramane pentru camioane si tractoare, un om respectabil nu cumpara masini agricole.

#11641
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 edi10000, on 23 ianuarie 2019 - 19:57, said:

...un om respectabil nu cumpara masini agricole.
De ce nu?

#11642
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

 TS030, on 23 ianuarie 2019 - 19:16, said:


Am benzinara dintr-o generatie mai veche, cu atat mai mult nu consuma cat zice cartea. N-o sa ma vezi spunand asa ceva.
Sa spui insa ca un diesel ia 4.8l/100km in timp ce o benzinara ia 12-13...


Același producător mănâncă rahat in privința consumurilor ambelor motoare.
La diesel da 3.3 și e real 4.5, la benzina dă 4.4 și e real 6.2 .  
Și toți fac la fel, nu e vreunul mai breaz.

#11643
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

 edi10000, on 23 ianuarie 2019 - 19:57, said:

Passat 2.0 TDI de 240 CP consuma 13-14% in Bucuresti la ore de varf, uneori si mai mult. Despre ce vorbim? Diesel-ul ramane pentru camioane si tractoare, un om respectabil nu cumpara masini agricole.
din putul gandirii. mie poate imi consuma 40. care e relevanta pentru acel km sau acei 2 km?

 TS030, on 23 ianuarie 2019 - 19:16, said:

Adica tu ai vrea ca tehnologia hibrid sa fie gratis? Sau consideri ca o Toyota trebuie sa coste cat o Dacie? Ideea era ca-ti poti lua hibrid la pret de diesel, nu pe doi nasturi.
Capul e pentru gandit, apropo.


Am benzinara dintr-o generatie mai veche, cu atat mai mult nu consuma cat zice cartea. N-o sa ma vezi spunand asa ceva.
Sa spui insa ca un diesel ia 4.8l/100km in timp ce o benzinara ia 12-13...

Nu-s fan diesel (nici hater, cat timp e in mintile lui, fara norul de fum, cu DPF la locul sau). Insa consumul la drum intins, yummy...
tu stii mai bine?

hai sa iti ai dau o tema. a4 190 de cai vs Kia ceed gt (1.6 205 cai). performante si consum.

inlocuieste a4 cu seria 3 - c class motorizari diesel.

P.S.: esti hater. MARE HATER

#11644
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 edi10000, on 23 ianuarie 2019 - 19:57, said:

Passat 2.0 TDI de 240 CP consuma 13-14% in Bucuresti la ore de varf, uneori si mai mult. Despre ce vorbim? Diesel-ul ramane pentru camioane si tractoare, un om respectabil nu cumpara masini agricole.

Si un 2.0 tsi benzina 4x4 240hp, cat consuma in buc.la ore de varf?

https://m.promotor.r....0-tsi-13550079

Consumul mixt nu e 6.2, este doar 11 si.
La tractiune fata si nu la 1770km si 4x4. Deci?

Edited by Torquemada-666, 23 January 2019 - 20:17.


#11645
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

 bobalex18, on 23 ianuarie 2019 - 20:08, said:

tu stii mai bine?
Stiu eu ... stiu eu ...

C4 grand picasso Diesel de 1.6 L, 120 CP, consum mediu pe 45000Km: 5.6l/100km
Mini Cooper Countryman PHEV, benzina 1.5L-136CP plus electric 89CP (224 in total, adica aproape dublu fata de dieselul mai sus mentionat) - consum mediu pe 12000Km, 4.5l/100km ..

#11646
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,959
  • Înscris: 06.04.2007

 figo1988, on 23 ianuarie 2019 - 14:29, said:

......


Si crezi tu ca un motor diesel echivalent ar avea 5? Sincer? Posted Image

.......
Dar sincer nu stiu ce vrei sa demonstrezi.
Adica despre ce vorbim noi aici?
Toata lumea conduce masini de 300+cp ?
De asta iti spun ca nu o faci bine.

Hai sa fim mai pamanteni, asa la gramada cu prostimea de rand si ia ceva echivalent pe la 100-150 cp.

Daca vrei sa ramanem ancorati in 300+cp dizal vs benzina, iti spun 100% ca te ia dizalu la consum din toate pozitiile.
Da, unde tu ai mers cu 90-100? (numa sa nu zici ca la 180/h ai scos 8%) un dizal echivalent nu sare de 5-6.
La viteze mari nici nu mai discutam diferenta.



 ro_explorer, on 23 ianuarie 2019 - 20:14, said:


Stiu eu ... stiu eu ...

C4 grand picasso Diesel de 1.6 L, 120 CP, consum mediu pe 45000Km: 5.6l/100km
Mini Cooper Countryman PHEV, benzina 1.5L-136CP plus electric 89CP (224 in total, adica aproape dublu fata de dieselul mai sus mentionat) - consum mediu pe 12000Km, 4.5l/100km ..
Un consum de invidiat la C4!! Putin, parfum RAPORTAT LA DIMENSIUNI .
Countryman e in aceeasi clasa cu acel C4 ?
Cat a costat C4 de nou si cat a costat Contryman de nou?


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate